Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1497273 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10350 på: Januar 29, 2024, 11:46:51 »
Begynner å bli seriøst tynt med backer…

Hadde jo vært greit med Godfrey som kan benyttes over hele bakre linja - og som Farke kjenner fra tidligere , samt denne japaneren nå da.
29. januar.....lovlig sent.

Hjelde tok vel da ikke steget/fikk aldri tillit.....leser jeg.
 

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10351 på: Januar 29, 2024, 11:51:24 »
Leste et innlegg på facebook på en Leeds side at Rodon eventuelt ikke blir kjøpt av Leeds før til sommeren , og at uansett om det blir opprykk eller ei er Rodon interessert i å bli i Leeds foran en ny sesong. Det ble også skrevet at Leeds ikke hadde penger til å cache ut Rodon i dette januar vinduet.  :-\ Er det slik å forstå at Leeds kun har råd til å signe nye spillere kun på lånekontrakter? Er vi så close oppunder FFP grensa at vi ikke har penger til å kjøpe spillere? Fint om noen her inne vet noe om vår økonomi inad i klubben?

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10352 på: Januar 29, 2024, 11:56:53 »
Leste et innlegg på facebook på en Leeds side at Rodon eventuelt ikke blir kjøpt av Leeds før til sommeren , og at uansett om det blir opprykk eller ei er Rodon interessert i å bli i Leeds foran en ny sesong. Det ble også skrevet at Leeds ikke hadde penger til å cache ut Rodon i dette januar vinduet.  :-\ Er det slik å forstå at Leeds kun har råd til å signe nye spillere kun på lånekontrakter? Er vi så close oppunder FFP grensa at vi ikke har penger til å kjøpe spillere? Fint om noen her inne vet noe om vår økonomi inad i klubben?
Har lest flere steder at vi balanserer på FFP-grensa men foreløpig på rett side av streken. Så neppe de store sprellene man kan tillate seg økonomisk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10354 på: Januar 29, 2024, 14:29:34 »
ender det med 0 inn før deadline så tror jeg løpet er kjørt i forhold til opprykk
Forever Leeds United!!!!!!!!

Håvard


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10356 på: Januar 29, 2024, 15:35:36 »
ender det med 0 inn før deadline så tror jeg løpet er kjørt i forhold til opprykk

Ja, det er ett bekymrende scenario pt.
Veldig sårbare bakover nå, med skadutsatte spillere i Firpo, Byram og Cooper - og nå leser jeg at Strujic`s
skade antagelig er mer omfattende enn tidligere kjent.
Hvis nå Summerville, Rodon eller Rutter ryker ut med noe, så ser det jo ikke akkurat lyst ut...

Vi har en GOD , men tynn /skjør tropp...
 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10357 på: Januar 29, 2024, 15:45:49 »
ender det med 0 inn før deadline så tror jeg løpet er kjørt i forhold til opprykk

Ja, det er ett bekymrende scenario pt.
Veldig sårbare bakover nå, med skadutsatte spillere i Firpo, Byram og Cooper - og nå leser jeg at Strujic`s
skade antagelig er mer omfattende enn tidligere kjent.
Hvis nå Summerville, Rodon eller Rutter ryker ut med noe, så ser det jo ikke akkurat lyst ut...

Vi har en GOD , men tynn /skjør tropp...

Og med Hjelde ut så kan det i alle fall ikke være snakk om å slippe Cresswell. Jeg tar for gitt at vi ikke planlegger å gå ut av januarvinduet med en plan om å slanke stallen i de bakre rekker. I beste fall en risikabel strategi med en godt kjent skadehistorikk.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10358 på: Januar 29, 2024, 16:35:02 »
Mike McGrath
@mcgrathmike
Luton are in talks over a permanent deal to sign Japan international Daiki Hashioka ahead of this week’s January transfer deadline. The 24yr-old has been playing at Sint-Truiden in the Belgium Pro League for three years. Deal to be worth approx €2million #LTFC
Dessverre bekreftet av  Hay

He’s going to Luton

er der vi er nå... kan ikke konkurere med PL klubber

The update on this is UK press are saying he's off to Luton, and Belgium press are saying its Leeds. Their manager was mentioned in the press about Leeds in the pre match and he said he couldn't confirm. #lufc

https://x.com/igerlynch/status/1751597425838412141?s=61

Mht denne så var det visst Leeds som trakk seg ut pga usikkerhet mht skadesituasjonen (...eller var det -historikken) hans...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10359 på: Januar 29, 2024, 16:40:30 »
ender det med 0 inn før deadline så tror jeg løpet er kjørt i forhold til opprykk

Ja, det er ett bekymrende scenario pt.
Veldig sårbare bakover nå, med skadutsatte spillere i Firpo, Byram og Cooper - og nå leser jeg at Strujic`s
skade antagelig er mer omfattende enn tidligere kjent.
Hvis nå Summerville, Rodon eller Rutter ryker ut med noe, så ser det jo ikke akkurat lyst ut...

Vi har en GOD , men tynn /skjør tropp...

Og med Hjelde ut så kan det i alle fall ikke være snakk om å slippe Cresswell. Jeg tar for gitt at vi ikke planlegger å gå ut av januarvinduet med en plan om å slanke stallen i de bakre rekker. I beste fall en risikabel strategi med en godt kjent skadehistorikk.
Mht Hjelde, Bate, Gyabi, Mullen (og hvem flere?) ut er jeg ikke så bekymret for et førstelag som de ikke har vært en del av denne sesongen (annet enn ubenyttet reserve i tillegg til at Hjelde fikk sine sjanser rundt sesongstart), detb er U21laget som vil lide under dette.

DER trengs det nye koster - nå sper vi på fra U18-laget vårt. Og U18 må bruke fra U15-laget osv...
OK når spillerne er gode nok til opprykket, ellers er det slett ikke bra.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10360 på: Januar 29, 2024, 17:53:13 »
Burnley visstnok ute etter både stopper og venstreback. Charlie Taylor sin kontrakt går ut til sommeren. 2+2 = 4?

Spekuleres litt i dette på Waccoe nå. Smyth nevnte en interesse fra Leeds i sin artikkel i ettermiddag. Time will tell! Hadde ikke sagt nei. Byram og Taylor på backene i innspurten?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10361 på: Januar 29, 2024, 20:03:37 »
Garanter krevende å hente inn spillere, håper uansett at 1 back (helst to) og en midtstopper kommer inn.

Å satse på Firpo, Byram og Gray er litt tynt, og med strujick ute..

(Så nyttet det ikke å tro at vi klarer å ha fullverdig back up for Rutter og Summerville)
"Who needs Cantona??"

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10362 på: Januar 29, 2024, 20:35:23 »
Vingen Brooks fra Bournemouth på vei til Southampton. Alle lagene rundt oss forsterker.

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10363 på: Januar 29, 2024, 21:24:08 »
Vingen Brooks fra Bournemouth på vei til Southampton. Alle lagene rundt oss forsterker.

Vi må jo trossalt hente spillere som kan forbedre stallen, brooks hadde ikke startet hos oss i hvert fall.
Leeds Carajo!

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10364 på: Januar 29, 2024, 21:26:03 »
Jeg savner fortsatt en skikkelig god ballspiller, som slår de smarte pasningene. Rutter er ekstremt god på og holde ballen og få den med seg fremover. Det er det eneste vi mangler, skulle gjerne hatt mer bredde på back.

Hva jeg skulle gitt for en Pablo  ;D
Leeds Carajo!

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10365 på: Januar 29, 2024, 22:07:16 »
Jeg savner fortsatt en skikkelig god ballspiller, som slår de smarte pasningene. Rutter er ekstremt god på og holde ballen og få den med seg fremover. Det er det eneste vi mangler, skulle gjerne hatt mer bredde på back.

Hva jeg skulle gitt for en Pablo  ;D

Dette er det nærmeste du kommer https://www.youtube.com/watch?v=wLwYZA9eDQk. Ha meg unnskyldt for litt mimring, men oppspillet til 1-0 og 3-0 fra Pablo.. el magico

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10366 på: Januar 29, 2024, 22:30:12 »
Jeg savner fortsatt en skikkelig god ballspiller, som slår de smarte pasningene. Rutter er ekstremt god på og holde ballen og få den med seg fremover. Det er det eneste vi mangler, skulle gjerne hatt mer bredde på back.

Hva jeg skulle gitt for en Pablo  ;D

Dette er det nærmeste du kommer https://www.youtube.com/watch?v=wLwYZA9eDQk. Ha meg unnskyldt for litt mimring, men oppspillet til 1-0 og 3-0 fra Pablo.. el magico

Stuart Dallas i godt slag, som under Bielsa, hadde jeg heller ikke takket nei til.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10367 på: Januar 30, 2024, 15:39:27 »
jeg liker rett og slett ikke at vi driver med den type business som foregår , der det virker som om
det er tilfeldigheter om transfers inn/ut går i orden før deadline.

Nå i dag ift Cooper , det er jo i tilfelle helt meningsløst å gi bort en forsvarer til nå - FØR i tilfelle ett
par alternative er klare for oss...... så denne kan jo ikke være tilfelle.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-transfer-news-as-late-liam-cooper-exit-now-on-cards-at-elland-road/

Blir jo klarere for hver dag som går at vi har minimalt med penger som kan benyttes i dette vinduet, eller at "type" spillere som Farke
ønsker ikke er tilgjengelige ..
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10368 på: Januar 30, 2024, 16:07:03 »
jeg liker rett og slett ikke at vi driver med den type business som foregår , der det virker som om
det er tilfeldigheter om transfers inn/ut går i orden før deadline.

Nå i dag ift Cooper , det er jo i tilfelle helt meningsløst å gi bort en forsvarer til nå - FØR i tilfelle ett
par alternative er klare for oss...... så denne kan jo ikke være tilfelle.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-transfer-news-as-late-liam-cooper-exit-now-on-cards-at-elland-road/

Blir jo klarere for hver dag som går at vi har minimalt med penger som kan benyttes i dette vinduet, eller at "type" spillere som Farke
ønsker ikke er tilgjengelige ..

Pust med magen - og tell opp når vinduet er stengt...

De som nå er borte har vært et stykke unna første-elleveren. Troppen er fortsatt god, men vi er tynnere besatt. Kanskje kan de nye nr 13, 14 og 15 i troppen ta steg og utfylle de som er borte, kanskje kan de ta steg og være bedre enn de som er borte...
Og kanskje kommer noen nye inn. :)

Det er lov å håpe.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10369 på: Januar 30, 2024, 16:50:00 »
jeg liker rett og slett ikke at vi driver med den type business som foregår , der det virker som om
det er tilfeldigheter om transfers inn/ut går i orden før deadline.

Nå i dag ift Cooper , det er jo i tilfelle helt meningsløst å gi bort en forsvarer til nå - FØR i tilfelle ett
par alternative er klare for oss...... så denne kan jo ikke være tilfelle.

https://motleedsnews.com/transfers/leeds-united-transfer-news-as-late-liam-cooper-exit-now-on-cards-at-elland-road/

Blir jo klarere for hver dag som går at vi har minimalt med penger som kan benyttes i dette vinduet, eller at "type" spillere som Farke
ønsker ikke er tilgjengelige ..

Pust med magen - og tell opp når vinduet er stengt...

De som nå er borte har vært et stykke unna første-elleveren. Troppen er fortsatt god, men vi er tynnere besatt. Kanskje kan de nye nr 13, 14 og 15 i troppen ta steg og utfylle de som er borte, kanskje kan de ta steg og være bedre enn de som er borte...
Og kanskje kommer noen nye inn. :)

Det er lov å håpe.

Håpet kan ingen ta fra oss Asbjørn! ;)

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10370 på: Januar 30, 2024, 19:22:54 »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10371 på: Januar 30, 2024, 21:27:01 »
YEPs Donnohue oppsummerer det slik Leedsledelsen ser det atm

✍ Quality over quantity for #LUFC this month; they're uncompromising when it comes to that, even as we enter final 48hrs of the window. Work going on in bk'grnd & if Leeds are to bring anyone in, it's likely they've already passed the personality test.
https://x.com/joedonnohue/status/1752395502082195651?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10372 på: Januar 30, 2024, 22:08:19 »
godfrey startet for everton så han er nok ikke på vei til oss
Forever Leeds United!!!!!!!!

DOFFER

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10373 på: Januar 30, 2024, 22:46:34 »
Worrall på benken og Neco Williams på høyre kant for Forest🤷🏼‍♂️
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10374 på: Januar 31, 2024, 12:14:26 »
Om det ikke kommer inn noen forsvarsspillere, har vi jo fortsatt brukbar dekning:

Høyreback: Gray, Byram, Shack
Venstreback: Firpo, Byram, Shack, Struijk
Midtstopper: Rodon, Struijk, Ampadu, Cooper, Cresswell
MOT

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10375 på: Januar 31, 2024, 12:27:51 »
Om det ikke kommer inn noen forsvarsspillere, har vi jo fortsatt brukbar dekning:

Høyreback: Gray, Byram, Shack
Venstreback: Firpo, Byram, Shack, Struijk
Midtstopper: Rodon, Struijk, Ampadu, Cooper, Cresswell
Så skadeutsatte som Byram, Firpo og til dels Shack er, så er det gambling på høyt nivå ved ikke å forsterke. Vi er svekket i dybden ved at Ayling, Spence og Hjelde forsvant. Nå ligger vi greit posisjonert ift opprykk, og bør legge litt ressurser i å forsterke.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10376 på: Januar 31, 2024, 13:39:24 »
Hvis vi ikke handler i dag eller i morgen, så er det fare på ferde ift FFP.
 

Hawley

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10377 på: Januar 31, 2024, 14:24:49 »
Hvorfor det?
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10378 på: Januar 31, 2024, 14:45:05 »
Farke står bastant på at det skal være kvalitet, rett type/person og at denne kan utvikles videre.
Slik er det.
Vil derfor tro at alder har mye å si på hvem som blir valgt......HVIS tilgjengelig.
Under 24 timer nå.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10379 på: Januar 31, 2024, 14:46:49 »
Farke står bastant på at det skal være kvalitet, rett type/person og at denne kan utvikles videre.
Slik er det.
Vil derfor tro at alder har mye å si på hvem som blir valgt......HVIS tilgjengelig.
Under 24 timer nå.
Kl 24 i morgen kveld!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan