Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Fantasyland

indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)

Blank_File

Quote from: Fantasyland on May 30, 2024, 10:29:30
indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)
Kult. Dette er jo normalt en troverdig kilde også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Quote from: Blank_File on May 30, 2024, 11:36:57
Quote from: Fantasyland on May 30, 2024, 10:29:30
indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)
Kult. Dette er jo normalt en troverdig kilde også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sånn skal det være! Hvis vi runder 30 mill med god margin, så gjør det bra utslag på FFP/PSR-statistikken. Sannsynligvis ren netto med tanke på at Summerville ikke kostet allverdens og har vært her lenge. Hvis nå Gnonto går for 15+ og Meslier for en ok sum for en keeper så er mye gjort.

Kato

Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.
 

Eriksen55

Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall 😉

Blank_File

Quote from: Eriksen55 on May 30, 2024, 20:29:05
Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Eriksen55

Quote from: Blank_File on May 30, 2024, 20:50:40
Quote from: Eriksen55 on May 30, 2024, 20:29:05
Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.

Sterland

Quote from: Eriksen55 on May 31, 2024, 00:16:01
Quote from: Blank_File on May 30, 2024, 20:50:40
Quote from: Eriksen55 on May 30, 2024, 20:29:05
Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.
Synes Rodon har vært meget bra, og levert på et generelt høyere nivå enn makker Ampadu. Strålende defensivt (i Championship..), bra i hodespillet, og rimelig trygg med beina. Ikke minst har vi noe noe vi har savnet i mange sesonger; en rask midtstopper. For meg er Rodon en sterk kandidat til årets spiller, sammen med Summerville og Rutter. Er usikker på hvordan han vil fungere i PL, men jeg skal være meget fornøyd om vi signer han permanent. 

Cherry

Ampadu, Strujic og Cresswell......... det er ett godt grunnlag......pluss en forsterkning.

Ny HB - Byram er veldig skadeutsatt.
Charlie Taylor som alternativ på VB til Firpo som også er en del skadet.

Ny kreativ midtbane med dødballfot og scoringer i seg - Smodicz
Ny spiss - Brereton.

Farke kjenner det tyske markedet godt, tror det kommer en uslept juvel derfra også...
 

Russel_Doig

Quote from: Eriksen55 on May 31, 2024, 00:16:01
Quote from: Blank_File on May 30, 2024, 20:50:40
Quote from: Eriksen55 on May 30, 2024, 20:29:05
Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.

Ja, klart det er mange som er bedre enn Rodon! Men dei er stort sett ikkje tilgjengelig for oss! 100% no-brainer å forsøke oss på en sesong nummer 2! 🤞🏻

HåvardK

Mulig dette hører hjemme i en annen tråd, men uansett: Én ting Farke og hans apparat fortjener kudos for, er hvordan de på nesten mirakuløst vis har greid å unngå skader på spillerne i årets tropp. Til og med svært skadeutsatte spillere som Byram og Firpo har faktisk spilt ganske mye, i motsetning til tidligere sesonger. Veldig mange av skadene som har oppstått, har også tilknytning til ytre omstendigheter, slik som landslagsoppdrag eller rett og slett hendelser i kamper.
Og det aller beste er jo at de spillerne vi har lånt eller kjøpt stort sett har vært tilgjengelige hele sesongen. Ikke verst i en knallhard liga med tett kampprogram.

Kontakinte

#10481
Quote from: Eriksen55 on May 30, 2024, 20:29:05
Quote from: Kato on May 30, 2024, 20:01:43
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall 😉
Helt enig, synes ikke han har PL-nivået. blir ikke lei meg om han forsvinner.

Fantasyland

LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🗞 Borussia Dortmund are one of many clubs interested in signing Ilia Gruev. Leeds United have already rejected offers from Premier League sides this summer. [
@berger_pj
] #LUFC

Blank_File

Quote from: Fantasyland on June 04, 2024, 12:38:28
LUFCMOT
@LUFCMOTcom
🗞 Borussia Dortmund are one of many clubs interested in signing Ilia Gruev. Leeds United have already rejected offers from Premier League sides this summer. [
@berger_pj
] #LUFC

Jøssenavn. Jeg må si at jeg ikke har forventet at interessen rundt de "vanlige" spillerne våre skulle være så høy...

Sydhagen

Leedsfansen har en tendens til å undervurdere og slakte egne spillere. Så ser man plutselig at de lykkes i større klubber/ligaer...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

For min del kan godt, Summerville, Gnonto, Gruev og Piroe selges til riktig pris.

karaba

Quote from: Kontakinte on June 04, 2024, 13:58:43
For min del kan godt, Summerville, Gnonto, Gruev og Piroe selges til riktig pris.
Problemet er jo at tilsvarende kvalitet inn til klubben igjen vil koste. Hvis vi selger våre «beste» så må jo de som kommer inn være gode nok til at vi fortsatt kan rykke opp.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Manager

Gruev har gjort en ok jobb, men han har ikke bidratt veldig mye offensivt. 1 mål på frispark i Play Off, ellers 0 mål, 1 målgivende, 1 skudd pr. 5 kamp. Uansett hvilken rolle han har så er dette langt under pari. Skal vi komme videre så må vi bli litt mindre avhengig av enkeltspillere som er i storform og flere som finner veien til mål. Så bare å selge om prisen er god, og erstatte han med en som har litt mere offensive fibre i kroppen.

baste

Quote from: Manager on June 04, 2024, 14:47:35
Gruev har gjort en ok jobb, men han har ikke bidratt veldig mye offensivt. 1 mål på frispark i Play Off, ellers 0 mål, 1 målgivende, 1 skudd pr. 5 kamp. Uansett hvilken rolle han har så er dette langt under pari. Skal vi komme videre så må vi bli litt mindre avhengig av enkeltspillere som er i storform og flere som finner veien til mål. Så bare å selge om prisen er god, og erstatte han med en som har litt mere offensive fibre i kroppen.
På tide at Gray får midtbaneplassen permanent. La han vokse med mer ansvar, det kommer til å bli veldig bra. Kanskje Grønbæk er ett alternativ i Championship ? Har nå mål i seg, meget god venstre indreløper.

MOT

Sydhagen

Ser at Ryan Sessegnon er frigitt av Spurs.
Hadde vel vært en fin spiller å hente inn som cover/konkurranse for Firpo
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Johnnyj

Quote from: Sydhagen on June 05, 2024, 18:15:43
Ser at Ryan Sessegnon er frigitt av Spurs.
Hadde vel vært en fin spiller å hente inn som cover/konkurranse for Firpo
Du finner ikke en mer skadeplaget spiller enn han.
Dessuten er han enda svakere enn Firpo defensivt, faktisk er han nærmest ubrukelig som venstreback. Da hadde det vært bedre å bruke han som ving. Nei, takk

Kato

Vi har vel nok kjeks på de backene om vi ikke skal ha Sessegnon også.
 

GeirO

Kjeksegnon, Byramkjeks og Firpokjeks...nam, nam...
MOT

Killa


Blank_File

Blir Rodon å se i Leeds-drakt neste sesong? Time will tell. For en pris som ikke er over alle støvleskaft, så er jeg veldig positiv.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-receive-joe-rodon-transfer-boost/

morten1966

Plutselig er ikke Rodon god nok lenger nå....hva er det med folk!!

Sterland

Quote from: morten1966 on June 07, 2024, 16:06:13
Plutselig er ikke Rodon god nok lenger nå....hva er det med folk!!
Rodon var fantastisk forrige sesong. Her bør en legge seg i selen for signe han permanent. Klassestopper i divisjonen


Asbjørn

Quote from: Sterland on June 07, 2024, 17:39:27
Byram forlenger med et år

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33577/leeds-united-2024-25-retained-list

En del skuffelser her, men ikke akkurat overraskelser.

Retained list submitted to EFL.
Leeds United can confirm the club's retained list for the 2024/25 season has been submitted to the EFL.

The following player has triggered a one-year extension clause within his contract:

Sam Byram

The following players will be released when their contracts expire:

Charlie Allen

Luke Ayling

Lewis Bate

Keenan Carole

Stuart Dallas

Cuba Diboe

Scott Godden

Ian Poveda

Morten Spencer

Harvey Sutcliffe

Dani van den Heuvel

The following players have been offered new contracts by the club:

Harry Christy

Cody Drameh

Joseph Snowdon

Luca Thomas

The club is in talks with the following players about extending their contracts:

Liam Cooper

Jamie Shackleton

The following players will return to their parent clubs following the conclusion of their loans:

Jaidon Anthony

Connor Roberts

Joe Rodon

The following scholars have been offered a professional contracts:

Connor Douglas

Reuben Lopata-White

Joseph Richards

Daniel Toulson

Marley Wilson

The following scholar has had a third year scholarship option activated:

Oscar Dawber
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on June 07, 2024, 17:41:05


Cody Drameh



The club is in talks with the following players about extending their contracts:

Liam Cooper

Jamie Shackleton

Syns det er trist mht Morten Spencer men overraskende er det ikke.
Rart om Cody Drameh er villig til ny kontrakt nå men jeg mener jo at han har vist nok kvalitet i Championship når han har fått spille over tid. Men tror Cody han vil bli satset på nå?
Mht Cooper ser eg nytten av å ha ham i troppen, vi har ikke sååmange 'stemmer' i garderoben. Og Shackleton har klubbens DNA det er det ikke tvil om...



Vi trenger også nr 18 og 19 i troppen, liksom..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan