Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

Dennis, Fantasyland and 25 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on June 07, 2024, 17:41:05
Quote from: Sterland on June 07, 2024, 17:39:27
Byram forlenger med et år

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33577/leeds-united-2024-25-retained-list

En del skuffelser her, men ikke akkurat overraskelser.

Retained list submitted to EFL.
Leeds United can confirm the club's retained list for the 2024/25 season has been submitted to the EFL.

The following player has triggered a one-year extension clause within his contract:

Sam Byram

The following players will be released when their contracts expire:

Charlie Allen

Luke Ayling

Lewis Bate

Keenan Carole

Stuart Dallas

Cuba Diboe

Scott Godden

Ian Poveda

Morten Spencer

Harvey Sutcliffe

Dani van den Heuvel

The following players have been offered new contracts by the club:

Harry Christy

Cody Drameh

Joseph Snowdon

Luca Thomas

The club is in talks with the following players about extending their contracts:

Liam Cooper

Jamie Shackleton

The following players will return to their parent clubs following the conclusion of their loans:

Jaidon Anthony

Connor Roberts

Joe Rodon

The following scholars have been offered a professional contracts:

Connor Douglas

Reuben Lopata-White

Joseph Richards

Daniel Toulson

Marley Wilson

The following scholar has had a third year scholarship option activated:

Oscar Dawber

For meg var det tre overraskelser.....

Cody Drameh - skriver neppe ny kontrakt, men klubben mottar kanskje en ungdomskompensasjon hvis han "forsvinner".

Cooper og Shack tilbys nye kontrakter - regnet med at begge var ferdige. Dersom Shack har større ambisjoner enn å heve lønn, bør han bytte klubb.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hallgeir * on June 07, 2024, 17:59:25
Quote from: Asbjørn on June 07, 2024, 17:41:05
Quote from: Sterland on June 07, 2024, 17:39:27
Byram forlenger med et år

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33577/leeds-united-2024-25-retained-list

En del skuffelser her, men ikke akkurat overraskelser.

Retained list submitted to EFL.
Leeds United can confirm the club's retained list for the 2024/25 season has been submitted to the EFL.

The following player has triggered a one-year extension clause within his contract:

Sam Byram

The following players will be released when their contracts expire:

Charlie Allen

Luke Ayling

Lewis Bate

Keenan Carole

Stuart Dallas

Cuba Diboe

Scott Godden

Ian Poveda

Morten Spencer

Harvey Sutcliffe

Dani van den Heuvel

The following players have been offered new contracts by the club:

Harry Christy

Cody Drameh

Joseph Snowdon

Luca Thomas

The club is in talks with the following players about extending their contracts:

Liam Cooper

Jamie Shackleton

The following players will return to their parent clubs following the conclusion of their loans:

Jaidon Anthony

Connor Roberts

Joe Rodon

The following scholars have been offered a professional contracts:

Connor Douglas

Reuben Lopata-White

Joseph Richards

Daniel Toulson

Marley Wilson

The following scholar has had a third year scholarship option activated:

Oscar Dawber

For meg var det tre overraskelser.....

Cody Drameh - skriver neppe ny kontrakt, men klubben mottar kanskje en ungdomskompensasjon hvis han "forsvinner".

Cooper og Shack tilbys nye kontrakter - regnet med at begge var ferdige. Dersom Shack har større ambisjoner enn å heve lønn, bør han bytte klubb.
Har ikke van den Heuvel gjort det bra nok til å være med videre?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on June 07, 2024, 18:10:49
Har ikke van den Heuvel gjort det bra nok til å være med videre?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Jo...
Det er vel snakk om 3.keeper-rollen her. Antar at Klaesson også forsvinner. Hadde tenkt meg at Heuvel hadde passet inn her. De satser gjerne mer på Christy - og han trenger en kamparena...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Lucas the Kop Cat on June 07, 2024, 18:10:49
Quote from: Hallgeir * on June 07, 2024, 17:59:25
Quote from: Asbjørn on June 07, 2024, 17:41:05
Quote from: Sterland on June 07, 2024, 17:39:27
Byram forlenger med et år

https://www.leedsunited.com/news/team-news/33577/leeds-united-2024-25-retained-list

En del skuffelser her, men ikke akkurat overraskelser.

Retained list submitted to EFL.
Leeds United can confirm the club's retained list for the 2024/25 season has been submitted to the EFL.

The following player has triggered a one-year extension clause within his contract:

Sam Byram

The following players will be released when their contracts expire:

Charlie Allen

Luke Ayling

Lewis Bate

Keenan Carole

Stuart Dallas

Cuba Diboe

Scott Godden

Ian Poveda

Morten Spencer

Harvey Sutcliffe

Dani van den Heuvel

The following players have been offered new contracts by the club:

Harry Christy

Cody Drameh

Joseph Snowdon

Luca Thomas

The club is in talks with the following players about extending their contracts:

Liam Cooper

Jamie Shackleton

The following players will return to their parent clubs following the conclusion of their loans:

Jaidon Anthony

Connor Roberts

Joe Rodon

The following scholars have been offered a professional contracts:

Connor Douglas

Reuben Lopata-White

Joseph Richards

Daniel Toulson

Marley Wilson

The following scholar has had a third year scholarship option activated:

Oscar Dawber

For meg var det tre overraskelser.....

Cody Drameh - skriver neppe ny kontrakt, men klubben mottar kanskje en ungdomskompensasjon hvis han "forsvinner".

Cooper og Shack tilbys nye kontrakter - regnet med at begge var ferdige. Dersom Shack har større ambisjoner enn å heve lønn, bør han bytte klubb.
Har ikke van den Heuvel gjort det bra nok til å være med videre?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Ikke avklart om Coops og Shack tilbys kontrakter, bare samtaler, leser jeg. Og at Drameh tilbys ny kontrakt er vel kun for å få noe penger igjen for han.
MOT

Eriksen55

Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 01:19:41
Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!
Så det å ville spille på Leeds er å ikke ha ambisjoner? Den var drøy.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

#10506
Quote from: Lucas the Kop Cat on June 08, 2024, 01:30:43
Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 01:19:41
Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!
Så det å ville spille på Leeds er å ikke ha ambisjoner? Den var drøy.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cody Drameh har det vært stille rundt denne sesongen. 29 kamper for Birmingham, 3 assists. Vært ute av laget i to perioder, usikkert om det er pga skader. Spilt 21 hele kamper. Ifølge Transfermarkt er verdien gått ned fra 3,5 mill pund til 3 mill pund, er vel indikasjon på ståa. Birmingham går ned, så er vel lite som tyder på at han har hatt en voldsomt stor sesong. Jeg har ikke sett noen kamper med han, så statistikken får tale.

Ikke god for oss det lille han spilte, jeg tror egentlig det bare er å ønske han lykke til videre. Takker vel uansett aldri ja til ny kontrakt her basert på manglende tillit de to siste årene. Så får vi se om han ender med Birmingham i League One.
 

Eriksen55

#10507
Quote from: Lucas the Kop Cat on June 08, 2024, 01:30:43
Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 01:19:41
Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!
Så det å ville spille på Leeds er å ikke ha ambisjoner? Den var drøy.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Han spiller jo ikke!

Hvor mange kamper har han spilt i Leeds på de 5 sesongene han har vært i troppen? 20 kamper på 5 år?

Ingen skal være fornøyd med det. Da ber du om å få dra til en klubb du får spille. Derfor jeg håper Drameh lykkes, vil opp og frem. Shack strålende fornøyd med å være 5 valg på et par posisjoner..




Andersen

Nå ble vel Cooper skadet i det ene kneet, i den siste treningskampen for Skottland før EM begynner. Fikk kun 35 min i den kampen før han måtte av banen. Hvor mye påvirker dette hans forlengelse av kontrakten hvis han ikke får vært med på sesong forberedelsene i klubben?

Sydhagen

Cooper tatt ut til EM, så særlig skadet er han nok ikke


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gordon McUseless

Cooper bør en få inn i en eller annen rolle når han legger opp. Den mannen er Leeds og en fantastisk representant for hva Leeds bør være.

Gufrias

Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 10:23:02
Quote from: Lucas the Kop Cat on June 08, 2024, 01:30:43
Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 01:19:41
Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!
Så det å ville spille på Leeds er å ikke ha ambisjoner? Den var drøy.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Han spiller jo ikke!

Hvor mange kamper har han spilt i Leeds på de 5 sesongene han har vært i troppen? 20 kamper på 5 år?

Ingen skal være fornøyd med det. Da ber du om å få dra til en klubb du får spille. Derfor jeg håper Drameh lykkes, vil opp og frem. Shack strålende fornøyd med å være 5 valg på et par posisjoner..
Ifølge Transfermarkt har Shack 94 A-kamper for Leeds (liga, playoff, FA-cup og Carabao), fordelt på 39 starter og 55 innhopp. I tillegg kommer 37 kamper for Millwall i 22/23-sesongen.

Jeg liker spillere som er trofaste mot klubben i stedet for å reise rundt på evig jakt etter bedre muligheter, håper veldig at denne typen spillere tar et uventet steg opp og fram til førsteelleveren. Hvis de er lojale mot Leeds, skal jeg være lojal mot dem.
Hekta på Leeds siden 1974

peacock

Lojalitet er fantastisk. Men, han er rett og slett ikke god nok, selv ikke som stallfyll. Tror at League One er hans nivå. Når skadesituasjonen er som den er, er det egentlig ikke noe å tenke på.

Dennis

Skvatt litt da jeg leste at Cody Drameh var tilbudt ny kontrakt.

Som Hallgeir er inne på og som Phil Hay nevnte i siste TSB, er vel dette kun for å sikre retten på kompensasjon for han.

Ellers er det utvilsomt mye lønn som forsvinner i sommer. Ayling, Dallas, Cooper (antar det er en redusert avtale han er tilbudt), i tillegg til at Poveda og Bate nok har hatt kontrakter som nok har vært ganske gode for stallfyll i denne divisjonen.

Likevel, det begynner å minke stort på erfarne spillere i stallen.
Marching on together!

Cherry

Vinduet åpner 14.juni
https://campo.dk/2024/04/26/overblik-hvornaar-aabner-transfervinduet-i-sommeren-2024/

Forventer at det ikke kun er retain lista som er klar, men at det meste av ønskede spillere inn er kartlagt
slik at det ikke blir en kamp om lånespillere til langt ut i august.
Mye avhenger nok av tidlige salg i vinduet av våre assets ....Summerville og Gnonto - slik at det er
penger i potten`til å gjøre de investeringer som mange av oss mener er nødvendige.
Marate har jo gått ut i sitt klipp og sagt at det er funds available da...men den kommentaren er jo vag.
 

Sydhagen

Quote from: Cherry on June 10, 2024, 08:55:46
Vinduet åpner 14.juni
https://campo.dk/2024/04/26/overblik-hvornaar-aabner-transfervinduet-i-sommeren-2024/

Forventer at det ikke kun er retain lista som er klar, men at det meste av ønskede spillere inn er kartlagt
slik at det ikke blir en kamp om lånespillere til langt ut i august.
Mye avhenger nok av tidlige salg i vinduet av våre assets ....Summerville og Gnonto - slik at det er
penger i potten`til å gjøre de investeringer som mange av oss mener er nødvendige.
Marate har jo gått ut i sitt klipp og sagt at det er funds available da...men den kommentaren er jo vag.

Pga FFP og regnskapet så tipper jeg at salgene kommer i Juni, og kjøpene kommer i Juli.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Quote from: Gufrias on June 09, 2024, 16:11:22
Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 10:23:02
Quote from: Lucas the Kop Cat on June 08, 2024, 01:30:43
Quote from: Eriksen55 on June 08, 2024, 01:19:41
Drameh er fortsatt ung og kan bli en solid høyreback - Tviler på at det blir i Leeds, men kult om han etablerte seg neste sesong.

Fornuftig å ønske Cooper med videre. Forventer at rollen og mulighetene for spilletid blir avklart.

Shack ser jeg ingen vits å signere. Virker å ha null ambisjoner. Fornøyd med å være stallfyll og være skadet!
Så det å ville spille på Leeds er å ikke ha ambisjoner? Den var drøy.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Han spiller jo ikke!

Hvor mange kamper har han spilt i Leeds på de 5 sesongene han har vært i troppen? 20 kamper på 5 år?

Ingen skal være fornøyd med det. Da ber du om å få dra til en klubb du får spille. Derfor jeg håper Drameh lykkes, vil opp og frem. Shack strålende fornøyd med å være 5 valg på et par posisjoner..
Ifølge Transfermarkt har Shack 94 A-kamper for Leeds (liga, playoff, FA-cup og Carabao), fordelt på 39 starter og 55 innhopp. I tillegg kommer 37 kamper for Millwall i 22/23-sesongen.

Jeg liker spillere som er trofaste mot klubben i stedet for å reise rundt på evig jakt etter bedre muligheter, håper veldig at denne typen spillere tar et uventet steg opp og fram til førsteelleveren. Hvis de er lojale mot Leeds, skal jeg være lojal mot dem.

Han spiller ikke.

På 5 sesonger i Leeds har han spilt 2880 minutter med ligafotball. I Snitt er det 576 minutter med fotball pr sesong. Det meste han har spilt på en sesong er i 21/22 sesongen i PL, og da fikk han 705 minutter.

I tillegg har han totalt 1062 minutter i cuper og 1565 minutter for Milwall. 1565 minutter på en sesong er også skrekkelig lite.

Shack er 24 år og fornøyd med å kun delta. Det er ikke spillere jeg ønsker i klubben. Han skulle krevd utlån/overgang for mange år siden. Fått masse spilletid, så hadde nok karrieren tatt en annen vending. Men er han fornøyd med å bo i nærheten av Mamma og Pappa, være en del av Leeds og få se kamper gratis på tribunen. Hvis det er ambisjonen, så har han lykkes godt.

Til sammenligning spilte Archie Gray 4268 minutter i år.




Fantasyland

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Brenden Aaronson is set for a return to Leeds United this summer after talks with Daniel Farke. Will be part of the Championship promotion bid.

#lufc

Blank_File

Quote from: Fantasyland on June 10, 2024, 12:17:21
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Brenden Aaronson is set for a return to Leeds United this summer after talks with Daniel Farke. Will be part of the Championship promotion bid.

#lufc

Hvis han er motivert, og blir påtvunget noen runder i benken, så tror jeg Brenden er en forsterkning.

Killa

Quote from: Fantasyland on June 10, 2024, 12:17:21
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Brenden Aaronson is set for a return to Leeds United this summer after talks with Daniel Farke. Will be part of the Championship promotion bid.

#lufc

Håper Farkes "man management" egenskaper kan få ut det beste av Aaronson! Da kan han bli bra i CC - håper i alle fall....

stian

Quote from: Killa on June 10, 2024, 14:06:59
Quote from: Fantasyland on June 10, 2024, 12:17:21
Graham Smyth
@GrahamSmyth
Brenden Aaronson is set for a return to Leeds United this summer after talks with Daniel Farke. Will be part of the Championship promotion bid.

#lufc

Håper Farkes "man management" egenskaper kan få ut det beste av Aaronson! Da kan han bli bra i CC - håper i alle fall....

Denne så jeg egentlig ikke komme, men det har kanskje å gjøre med at det ikke har vært allverdens alternativer og at det vil være elendig for regnskapet å selge med stort tap.

Aaronson trenger å restarte karrieren og Farke har vært god på å få mye ut av spillermaterialet. Tenk om Aaronson skulle vokse seg inn i 10-errollen i championship? Det er noe spennende her...


Kato

De første sommersignalene er klart negative. Nye kontrakter til Cooper og Shackleton er et svakhetstegn som peker mot en svakere stall enn tidligere. Brenden Aaronson inn er akkurat det samme. Manglende kjøpekraft gjør at vi må gå for spillere vi ellers ikke ville gjort det med.
 

Cherry

Quote from: Kato on June 10, 2024, 16:14:59
De første sommersignalene er klart negative. Nye kontrakter til Cooper og Shackleton er et svakhetstegn som peker mot en svakere stall enn tidligere. Brenden Aaronson inn er akkurat det samme. Manglende kjøpekraft gjør at vi må gå for spillere vi ellers ikke ville gjort det med.

Det vet vi jo ikke noe om.
Cooper er en god squadplayer i Championship- der vi fortsatt spiller neste sesong. Shackleton mer tvilsom ja.
At Aaronson kan blomstre i EFL er jeg ikke i tvil om. Nå har han en sesong til i bagasjen, i en god liga - og vet nok
at han trenger å bli mer biff`for å hevde seg i engelsk fotball.
 

Russel_Doig

Quote from: Kato on June 10, 2024, 16:14:59
De første sommersignalene er klart negative. Nye kontrakter til Cooper og Shackleton er et svakhetstegn som peker mot en svakere stall enn tidligere. Brenden Aaronson inn er akkurat det samme. Manglende kjøpekraft gjør at vi må gå for spillere vi ellers ikke ville gjort det med.

😂😂😂

stian

Mye suppe på spiker fra footballfancast, men noe er nok troverdig: ser at både Cresswell og Gruev linkes ut både her og der. Det skjønner jeg lite av. Cresswell har fortsatt superpotensial, og å forlenge med Cooper mens man selger Cresswell for småpenger er både dårlig butikk og kortsiktig med tanke på utvikling. Gruev har lang kontrakt og har vært en av våre viktigste spillere. Og hva skjer hvis vi selger to spillere i sentrallinjen? Vi satser mye på å signere Rodon dyrt og blir mer avhengig av å rendyrke Ampadu som stopper. Skeptisk.

https://www.footballfancast.com/leeds-looking-to-cash-in-on-charlie-cresswell-daniel-farke-doesnt-want/

Dennis

Quote from: stian on June 10, 2024, 19:23:59
Mye suppe på spiker fra footballfancast, men noe er nok troverdig: ser at både Cresswell og Gruev linkes ut både her og der. Det skjønner jeg lite av. Cresswell har fortsatt superpotensial, og å forlenge med Cooper mens man selger Cresswell for småpenger er både dårlig butikk og kortsiktig med tanke på utvikling. Gruev har lang kontrakt og har vært en av våre viktigste spillere. Og hva skjer hvis vi selger to spillere i sentrallinjen? Vi satser mye på å signere Rodon dyrt og blir mer avhengig av å rendyrke Ampadu som stopper. Skeptisk.

https://www.footballfancast.com/leeds-looking-to-cash-in-on-charlie-cresswell-daniel-farke-doesnt-want/

Helt enig med deg i det du sier, men jeg tror ikke vi skal lese mye av ryktene som har kommet fram så langt. Denne administrasjonen er ikke løsslupne med sine mål og rødvinskvelder på Twitter er det langt færre av.

Nå har Marathe ikke bekreftet at Gray blir og det gjør han nok lurt i. Kommer det et enormt bud, vil nok det vurderes. Jeg tror nok Gray er den siste de vil selge, men P&S kan presse de til å gjøre det. Ser på Summerville som tapt, sannsynligvis forsvinner Gnonto også og det er lov å håpe at det både kan redde inn røde tall (nok) og samtidig gi spillerom til både å erstatte de som forsvinner, forsterke stallen som helhet OG beholde Archie Gray.

Det blir en stor jobb for Hammond og Steinsson. Samtidig har Marathe gått ut og sagt at klubben har tenkt å legge seg opp mot grensene av hva FFP tillater, samt at han "lover" et slagkraftig lag som skal kjempe om opprykk. Det betyr selvsagt ikke mye før handlingen beviser påstanden, men han kunne også lagt en demper på forventningene eller i det minste uttalt seg på den måten. Hodet på stabben anser jeg som positivt, men det gjelder å følge opp. Sannsynligvis blir det nok også verre, før det blir bedre. Stallen er fryktelig tynn nå og den må slankes ytterligere før vi kan hente nye spillere. Det tok lang tid i fjor; i år er i det minste takeover og nøkkelansatte på plass i forkant.

Litt interessant å høre de forskjellige vinklene fra folk også. TSB "forventer" at Archie tar et år til i Leeds for å videreutvikle seg og forhåpentligvis kunne spille midtbane, mens Adam Pope og resten hos Don't go to bed just yet anså det som relativt liten sjanse for at han ikke allerede nå ser på et salg som helt naturlig (jf. eks Jude Bellingham). Vi vet lite om hva han selv tenker, men det er nok en blanding av sunn fornuft og høye ambisjoner i Gray-leieren. Jeg håper Leeds-tilhørigheten veier tyngst til slutt.

Marching on together!

Asbjørn

Lurer på om Jack Clarke mener han er klar for Premier League nå eller om han vil gjøre det med Farke og Leeds. Med Summerville og kanskje Gnonto også ut mååå vi ha inn nye på kantene.

Det er sikkert en del å velge i men Clarke er en vi veit er god i Championship.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: Asbjørn on June 10, 2024, 22:30:24
Lurer på om Jack Clarke mener han er klar for Premier League nå eller om han vil gjøre det med Farke og Leeds. Med Summerville og kanskje Gnonto også ut mååå vi ha inn nye på kantene.

Det er sikkert en del å velge i men Clarke er en vi veit er god i Championship.

Jeg har lyst på Jack Clarke. Det føles som en mannsalder siden han besvimte på benken vår. Hadde vært utrolig gøy å få han tilbake og at han innfrir.

Kontakinte

Quote from: Asbjørn on June 10, 2024, 22:30:24
Lurer på om Jack Clarke mener han er klar for Premier League nå eller om han vil gjøre det med Farke og Leeds. Med Summerville og kanskje Gnonto også ut mååå vi ha inn nye på kantene.

Det er sikkert en del å velge i men Clarke er en vi veit er god i Championship.
Ett godt alternativ til Summerville