Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

rd1

Men litt optimisme:

Det ble sagt at ca 70 millioner pund forfalt nå i sommer, sannsynligvis dekker salget av Gray dette pluss innskuddet fra Red Bull.

Dermed MÅ vi ikke selge flere spillere og om noen selges kan pengene. Brukes til forsterkninger!

Ikke helsvart tenker jeg
"Who needs Cantona??"

Kato

Eneste trøsten ville vært om vi solgte og fikk Rodon og Skipp i retur.
 

leedslife

Kort sikt synes jeg det er en no-brainer rent sportslig her vi står idag.
Longterm er det jo så svakt man kan få det, men det ligger heller ingen kultur i denne klubben å tilrettelegge for ambisiøse spillere på nivået opp.
Igjen så skjer det fordi klubben ikke makter å komme på et godt ok nnivå sportslig.
For mange passasjerer i klubben. Nok en gang blir vi reddet av unge, lokale vidunderbarn som kaster klubben inn i hamsterjulet mot nye sesonger med de samme problemene og minimal progresjon.
Får håpe det fremover blir mer slagkraftig og ambisiøst sportslig enn de forrige to tiårene.

Blank_File

Ja, betyr dette at vi kan beholde Summerville? I så fall kan jeg forstå det, rent sportslig om man ønsker å rykke opp. Likevel er det eneste argument. Jeg blir fysisk kvalm av tanken.

peacock

Dette er litt på siden, men jeg undres virkelig over summene her. Hva bør da Archie og Summerville gå for?

https://x.com/SkySportsNews/status/1807660487397552542

Dennis

Quote from: peacock on July 01, 2024, 08:29:17
Dette er litt på siden, men jeg undres virkelig over summene her. Hva bør da Archie og Summerville gå for?

https://x.com/SkySportsNews/status/1807660487397552542

Helt enig...

Alle vet at Newcastle sliter med tanke på PSR, så disse summene virker kunstig høye.

Ser vi snart Morgan Gibbs-White fra Nottingham og Evan Ferguson eller Mitoma fra Brighton gå andre veien?

Marching on together!

Dennis

#10626
Quote from: Kato on June 30, 2024, 17:22:07
Eneste trøsten ville vært om vi solgte og fikk Rodon og Skipp i retur.

Sannsynligvis står stallen sterkere tilbake da, ja. Selv om jeg ikke helt klarer å svelge denne nesten uansett. Hadde vært noe helt annet om det var Summerville.

Skal man ta historikken i betraktning så ender det vel med en altfor lav sum + disse to lån...?

I går kveld snakket disse ITKerne (riktig eller ikke) på Waccoe om at det var kun penger, men så gjøres vel alltid slike dealer i to runder nå for tiden for å maksimere PRS.


Edit: "Bits I was getting last night was someone from Spurs side, saying Archie medical was done and he was doing his media stuff with Spurs shirt etc.He'd also said it was a straight deal for Gray as Rodon and Skipp weren't interested in playing in the Championship, I expected this was more supposition as he seems to get stuff when its at very final stages. I still hope the Gray deal doesn't happen, but it all feels eerily quiet. My personal expectation is Leeds are firing up the propaganda machine."

AshisLeeds4eva på Waccoe. Aner ikke hvor gode kildene til denne brukeren er, men andre virker å lytte i det minste. Skrev i går at kilden for at Archie var på medical i Spurs var den samme som sa at Spence ville sendes tilbake dager før det ble offentliggjort.

Denne klubben altså. Jeg orker snart ikke mer.
Marching on together!

Dennis

Flere og flere, inkl Romano, melder at det nærmer seg.

Gray i helga,
den drakta,
nå linkes Josh Sargent fra Norwich-hold.

Denne klubben bare fortsetter å gi.
Marching on together!

Cherry

Foreløpig ut:

Roca - salg Real Betis
Llorente- salg Real Betis
Harrison- nytt lån Everton
Cresswell - salg Toulouse
Gyabi- nytt lån Plymouth
Perkins - lån Leyton Orient
Gray.......Spurs?

Foreløpig inn:


Aaronson - tilbake fra lån

Man er vel tilbake på treningsfeltet i slutten av denne uka....og vi trenger mer kvalitet.



 

auren

Quote from: Cherry on July 01, 2024, 11:48:16
Foreløpig ut:

Roca - salg Real Betis
Llorente- salg Real Betis
Harrison- nytt lån Everton
Cresswell - salg Toulouse
Gyabi- nytt lån Plymouth

Perkins - lån Leyton Orient
Gray.......Spurs?

Foreløpig inn:


Aaronson - tilbake fra lån

Man er vel tilbake på treningsfeltet i slutten av denne uka....og vi trenger mer kvalitet.

Gyabi og Cresswell ute? Ikke fått med meg. Har du noen offisielle kilder på dette?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Nå ser det ut som Joe Rodon har takka nei til Ipswich for å komme tilbake til Leeds. Egen avtale, ikke direkte med Gray (FFP).

Bare forum-snakk og noen X-nyheter enn så lenge.
Marching on together!

Sydhagen

Ang PSR:

«Speaking on the @secondtierpod, financial expert @KieranMaguire believes that Leeds are under no financial pressure from a PSR point of view to sell players:

"Leeds lost £70million in last 2 seasons in the Premier League. Up until the 30th June 2024 leeds were allowed to lose £83million to stay within the 3 year loss regulations."

"Because of this, Leeds are still allowed to lose a significant amount of money in first season back in the Championship and still be within the boundaries of PSR."

"With the new investment from Red Bull and the willingness from the 49ers, Leeds should not be in a problematic position financially."

"I see that Leeds fans are afraid of a fire sale to apply with PSR rules, I don't see that the case with Leeds. Leeds are definitely in an ok position financially, which goes against the narrative from the media."



Despite @KieranMaguire comments regarding a positive PSR outcome over the last 3 seasons for Leeds, again speaking with @secondtierpod the financial expert did believe they could be another reason for player sales this summer:

"When Leeds got relegated the big issue was the club owed £190million in unpaid transfer fees, £78million of which had to be paid by 30th June 2024 (which was yesterday)."

"Do Leeds need to raise money to apply with PSR with a potential points decuction or breaching financial regulations, no way; do they need to raise money to finance the outstanding transfer fees, possibly."

"The club clearly needs to manage themself better financially, however I am unsure as to where the stories have come from about Leeds needing to raise £100million as from my understanding this is not true."

#LUFC


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Quote from: Sydhagen on July 01, 2024, 12:23:57
Ang PSR:

«Speaking on the @secondtierpod, financial expert @KieranMaguire believes that Leeds are under no financial pressure from a PSR point of view to sell players:

"Leeds lost £70million in last 2 seasons in the Premier League. Up until the 30th June 2024 leeds were allowed to lose £83million to stay within the 3 year loss regulations."

"Because of this, Leeds are still allowed to lose a significant amount of money in first season back in the Championship and still be within the boundaries of PSR."

"With the new investment from Red Bull and the willingness from the 49ers, Leeds should not be in a problematic position financially."

"I see that Leeds fans are afraid of a fire sale to apply with PSR rules, I don't see that the case with Leeds. Leeds are definitely in an ok position financially, which goes against the narrative from the media."


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Han er jo en autoritet på området, så har ingen grunn til å tvile på det - om det ikke ligger mer i regnskapet eller i påvente av neste periode, som ikke er kjent for han.

Det gjør derimot dette salget enda mer merkelig etter mitt syn, ettersom jeg tror på alle rapportene om at Gray-leiren ikke skulle ha ønsket dette i det hele tatt denne sommeren.

Det MÅ være en av to ting:
PSR/FFP tvinger Leeds til å selge
Klubben mangler cash til å gjøre opp Ortas gamle moro. Noe vi ikke har fått inntrykk av tidligere og som er litt rart med tanke på ny kapital fra enormt rike Red Bull. Selvsagt er det ikke slik at de vil betale for andre, men de må ha gjort sin DD før de kjøpte seg inn og har helt sikkert - jf Leedslifes fornuftige betraktninger - planer om å bli majoritet med tida. Derfor er det fryktelig rart å ofre en potensiell legende og 60 år med Gray-tilknytning.

Hvor mye skal til før Andy tar med seg Harry også til London?

49ers har litt av en jobb å gjøre for å snu omdømmet etter det her.
Marching on together!

Kato

Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
 

leedslife

Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Dennis

Quote from: leedslife on July 01, 2024, 12:43:03
Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?
Marching on together!

morten1966

Quote from: Dennis on July 01, 2024, 12:45:23
Quote from: leedslife on July 01, 2024, 12:43:03
Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?

Fryktelig så negativ da..... spillere kommer og går!  Husk åssen det gikk med Clark i Spurs...hvor mye bidro egentlig Gray sist sesong? Han er et stort talent men må Leeds ha penger så er dette en god deal!  Neste vi kan håpe å få penger for er Meslier!

leedslife

#10637
Quote from: Dennis on July 01, 2024, 12:45:23
Quote from: leedslife on July 01, 2024, 12:43:03
Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?

Gray er vel i kategorien neste gen ultimate eliteutøver (Haaland, Bellingham brødrene etc). Bra familiebakgrunn, bra ressurser, godt team rundt seg, allerede god know-how om klubber og nok sikkert allerede kartlagt en vei mot toppen. Utenfra virker han veldig moden. Tilstedeværelse og mentalitet var han den fremste i forrige sesongs Leeds lag. Han virket upåvirket om det var semi i PO, finale i PO eller Chelsea i cupen. Han så ut som Leeds klart beste spiller mot Villa i pre-season for 2-3 år siden. Han nesten sømløst behersker flere roller på et relativt høyt nivå i en alder av 16-17-18.
Gray sin relasjon til Leeds har sikkert nok hjulpet godt at han har vært her såpass lenge. Samme med Harry vil jeg tro.
Men innerst inne er jo ikke denne klubben i det hele tatt i nærheten av å kunne fasilitere eller matche nivå og ambisjoner til spillere av dette potensiale.
Vi har produsert noen virkelig gode unge de siste 2-3 tiårene, men de har stort sett forlatt oss som tenåringer.
Leeds er en klubb som tilrettelegger for spillere som Varney, Tonge, Brown, Douglas, McCormack, Kristensen, Woeber typer.
Det er en klubb blottet for kultur og blottet for vinnermentalitet. En klubb som igjen fekter febrilsk i mørket når det kommer til relasjon supportere/klubb.
Finnes det en klubb på denne størrelsen, med det nedslagsfeltet og de ressursene som har vært så borti villeste natta akterutseilt de siste tiårene?
Med et lite unntak av en stein genial(gal) manns underverk så har stort sett hver eneste ligainnspurt og pre-season vært slik som dette i 20-25 år.

49ers/Red Bull kan jo begynne å vise ambisjon og ikke minst sportslig resultat. Klarer de det så vil mye av koket og sinnet rundt denne klubben gi seg og man kan kanskje klare å sette et fundament som står til presset og kravene fra omgivelsene.

Asbjørn

#10638
Quote from: Dennis on July 01, 2024, 12:45:23


Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?

Absolutt lov å være skuffet. Det er jo jeg også. Men å ta dette som dommen over sommervinduet er litt tidlig.

Sommeren 1989 solgte vi helten Sheridan. Følgende sesong rykket vi opp og snart hadde vi en all time high midtbane med Strachan, McAllister, Batty og Speed.

Ting snur fort.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Quote from: auren on July 01, 2024, 12:17:58
Quote from: Cherry on July 01, 2024, 11:48:16
Foreløpig ut:

Roca - salg Real Betis
Llorente- salg Real Betis
Harrison- nytt lån Everton
Cresswell - salg Toulouse
Gyabi- nytt lån Plymouth

Perkins - lån Leyton Orient
Gray.......Spurs?

Foreløpig inn:


Aaronson - tilbake fra lån

Man er vel tilbake på treningsfeltet i slutten av denne uka....og vi trenger mer kvalitet.

Gyabi og Cresswell ute? Ikke fått med meg. Har du noen offisielle kilder på dette?

auren

Det er denne som er mest lesbar:
https://www.footballfancast.com/darko-gyabi-now-set-to-leave-leeds-united-alongside-cresswell/
 

leedslife

Quote from: Dennis on July 01, 2024, 12:45:23
Quote from: leedslife on July 01, 2024, 12:43:03
Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?
Tror nødvendigvis ikke at Rutter, Summerville, Gnonto blir solgt.
Finnes ganske mange slike spillertyper som kommer ut fra elite akademiene og ned til mid-bunn PL. Den ferdighetspakken er ikke så veldig uvanlig selv om de 3 så klart har ulike egenskaper.
Se Ipswich feks Hutchison fra Chelsea. Er vel en totalpakke rundt 20-22

leedslife

#10641
Archie Grey has completed medical + signed 6yr contract to join Tottenham from Leeds. Deal for midfielder effectively £25m + Joe Rodon. #LUFC finalising paperwork on #THFC defender, delayed by being in USA. Completion expected later today @TheAthleticFC

Jeg tror Gray går hele veien til toppen. Dette er et mellomsteg.
Blir ikke overrasket om neste sluttspill for England så er Gray sentral i englands new golden generation.

For vår del så er vel Crew nestemann. Blir spennende å se om han klarer å spille seg nærmere i pre-season.


Kato

Verdt 75-80 millioner neste sommer. Kun Leeds som kan selge en 18-åring på det der viset. Så skal vi heller sitte å gnu på spillere som ikke vil være her, feks Gnonto.
 

Dennis

#10643
Quote from: morten1966 on July 01, 2024, 13:00:02
Quote from: Dennis on July 01, 2024, 12:45:23
Quote from: leedslife on July 01, 2024, 12:43:03
Quote from: Kato on July 01, 2024, 12:36:15
Ifølge Romano går Gray nå for 40, med Rodon i retur for 10.
Archie Gray to Tottenham, here we go! Agreement in principle between all parties involved, waiting to sign docs.

Spurs are set to pay fee around £40m, long term deal for Gray who's accepted to join #THFC.

🔁 Joe Rodon to join #LUFC in separate transaction around £10m.


Dette kan fort bli en helt ufattelig god avtale for Spurs.
Det er dyrt å konkurrere med folk som er mye bedre enn deg.

Hvor lenge er det til Harry pakker sakene og far og sønner endrer lokasjon til London?

Jeg trenger en pause fra denne klubben. I en klubb med nesten utelukkende skuffelser var denne en ordentlig tøff å ta, syns jeg.

Summerville neste ut, før man kan begynne å bygge laget opp igjen?

Fryktelig så negativ da..... spillere kommer og går!  Husk åssen det gikk med Clark i Spurs...hvor mye bidro egentlig Gray sist sesong? Han er et stort talent men må Leeds ha penger så er dette en god deal!  Neste vi kan håpe å få penger for er Meslier!

Ja, denne sutrer jeg fælt over og selv om man alltid går videre kommer denne til å henge i for min del. Spillere kommer og går, men denne syns jeg var veldig tøff å svelge. Av flere grunner: Gray-tilknytningen og signaleffekten, at jeg syns £25 mill + Rodon er for lite (han kan bli verdt £80-100 mill i løpet av et par-tre sesonger). Blir Gray en ny Bellingham eller bare en light-versjon så har vi plutselig skjegget fullt av postkasser. Selv om vi aldri eide Rodon, så får vi da i praksis kun £25 millioner å forsterke laget for kontra det som var i fjor. Da skal vi ha minst en ny høyreback (Ayling, Roberts og Gray borte), minst en stopper til (Cresswell på vei ut, blir Cooper og er Struijk tilbake?) og alle de andre plassene vi trenger folk. Da syns jeg ikke det er fryktelig mye penger akkurat.

Hvor mye han bidro? En 18-åring som spilte 52 kamper i sin første sesong og var roligheten selv og ikke virka særlig kjørt der langt mer rutinerte spillere var en skygge av seg selv mot slutten? Talentet er enormt.

Som sagt, mener vi her selger mer enn en enkelt spiller. Trodde tida som farmerklubb for Spurs var over og hvis vi nå signerer Josh Sargent som ny #9 så merker jeg at jeg trenger en pause fra dette her. Som økonom er dette også noe jeg ser på som litt bekymringsverdig for hvordan det egentlig står til. For jeg er fortsatt sikker på at Summerville også går i sommer og beviset i puddingen vil ligge i hvordan eierne rekrutterer etter dette. Syns ikke Padrag fremstod fryktelig selvsikker i intervjuet med TalkSport(?) etter play off-finalen, men at han ikke lovte at Gray skulle bli tenkte jeg bare var å være forsiktig. Ikke et frempek.

Så skal jeg kutte ut å si det samme igjen nå. Klar over at negativitet er slitsomt å lese for andre og jeg vil unngå å spamme med mer eller mindre det samme. Har gjort det klart hva jeg mener og håper stemninga for min egen del er bedre når sesongen sparkes i gang. Dessverre uten Archie Gray. Leeds vil derimot bestå og nye kamper kommer, men jeg kommer ikke til å mene at dette er noen god business uansett. Til det mener jeg potensiale til Gray både sportslig og økonomisk er langt høyere enn £25 + Rodon.

God sommer og MoT  :)
Marching on together!

lowfields

En ting er å miste Gray til 24/25-sesongen i CC. Verre er det å ikke ha han i evt. PL sesongen etter. Da er kvalitet dyrt å kjøpe og han er en av de få vi har som er god nok for PL.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Fantasyland

Quote from: Kato on July 01, 2024, 13:40:27
Verdt 75-80 millioner neste sommer. Kun Leeds som kan selge en 18-åring på det der viset. Så skal vi heller sitte å gnu på spillere som ikke vil være her, feks Gnonto.

Med all respekt, det der er bare fjas. Åpne øya, se hva som foregår rundt. 40 millioner pund for en 18-åring som i tillegg har forhandlet frem en release clause i sin egen kontrakt.

Fantasyland


Ben Jacobs
@JacobsBen
Leeds believe they will comply with PSR. Never true they needed £100m in sales before July 1.

Archie Gray fee (expected to be on the 2023/24 books), plus Luis Sinisterra and Tyler Adams sales to Bournemouth, and recent Red Bull investment, mean the club expect to comply with financial rules for the cycle ending 30 June, 2024.

Leeds now in a stronger position regarding Crysencio Summerville as well. They will take into account any player that asks to leave should an appropriate offer arrive, but won't have to scramble for sales with view to any 'near miss' business in the coming weeks.⚪️

Totto

Enormt trist å selge sin identitet (Gray), og kaste bort potensielt titals millioner av £  :(

Samtidig: Hvis kynismen og kortsiktigheten er at opprykk er det som SKAL leveres, da kan det brått vise seg at dette var et nødvendig offer.
Gray er et fantastisk talent, men at han ville bært midtbanen vår som en kreativ dirigent neste år tror jeg personlig er for tidlig.
Med andre ord er det høyrebacken vår som blir borte, og Rodon (som kunne gått mange andre steder) som "blir".

Gitt at vi da har sentrallinje med Rodon - Ampadu - Kamara - Gruev - Paddy - Joseph sammen med skapende sider som beholder en god andel av Firpo, Summerville, James og Gnonto bør være grunnmur for opprykkskamp i det som ser ut som en litt lettere utgave av Championship.

Kjøp av litt duellkraft og rutine, samt lån av et par kreative talent så kan det bli gøy selv med litt rødfarge på den flotte hvite drakten vår.

Bekymrer meg mer for at vi da ikke har mannskap med "oppside" til å hevde/holde seg i PL etter et evt opprykk, men kanskje er det for romantisk å tenke langsiktig i den situasjonen vi er nå?
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Gordon McUseless

#10648
At noen finner noe av dette salget som positivt er for meg ubegripelig.
Det er så nitrist som det kan få blitt når vi selger en sånn spiller med historien som ligger bak og talentet som ligger der for penger som vi aldri klarer å inn noen til å erstatte han med.

Dette viser med all tydelighet hvor forbanna skakkjørt denne klubben virkelig er.
Begynner virkelig å få League One vibber igjen. Ord kan ikke beskrive hvor drittlei jeg er denne evige reisen i dødens dal.
Null penger, rød logo på drakten, et falleferdig stadion og arvesølvt er solgt.....igjen

Vi begynner virkelig å bli så akterutseilt i forhold til øvre halvdel av PL at det snart ikke er mulig å etablere seg igjen. Klarer vi opprykk, er det rett ned igjen for de fleste på grunn av " financial fair play".
Fair play meg en hvis plass.... det er vel kun den øvre halvdel av PL som syns det er fair.

Tar en tur på apoteket.

raggen

skuffende med gray ut men håper de har forhandlet frem god videresalg klausul og evt andre bonuser.men isolert sett så er 40 m pund ganske ok i dagens marked. liker ikke salget men velger og ikke grave meg ned helt enda.
Det som og burde vært i den kontrakten er at han lånes tilbake til leeds kommende sesong og fortsatt utvikling og bidratt hos oss 1 år til
Forever Leeds United!!!!!!!!