Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Cherry

Ser at Jebbison som var linket til oss fra Blades, har blitt enig med Bournemouth ift personal terms... ifølge Romano
 

Pettersen97

Er dørgende kjedelig at klubben holder kortene så tett til brystet. Ingen saftige rykter å glede seg over  :o
The Mighty Whites

rd1

Quote from: Pettersen97 on July 10, 2024, 15:52:43
Er dørgende kjedelig at klubben holder kortene så tett til brystet. Ingen saftige rykter å glede seg over  :o

Jepp og så klikker du inn på linker: « lates news om Kristian and Wøber» leser artikkelen og den sier «no desission made»

El

New signing made by LU, og så er det en 18 åring som har fått proff contract..
"Who needs Cantona??"

haak-d

Glimt akseptert bud fra Rennes på Grønbæk, holder de seg unna Kamara da?
 

Asbjørn

Så dette ryktet fra McAdam (han hadde mange følgere) men bladde likevel videre.

Såå hadde Eirik Aase tatt det på alvor :o

McAdam
BREAKING:
Leeds United have agreed a deal with Bournemouth to take Joe Rothwell on a season long loan.
The 29 year old joined Bournemouth as a free in the summer of 2022.
Rothwell is in Leeds now ahead of his medical that should be completed within the next 48 hours.
#LUFC

Eirik Aase:
Joe Rothwell til Leeds United. Spennende å se om han kan klarer få vist seg fra sin beste side i Daniel Farkes spillestil. Synes han er best som indreløper i en 4-3-3, og er derfor usikker på om han vil passe bra inn på Leeds midtbane. Uansett en strålende spiller på dette nivået

https://x.com/eirikaase/status/1811441039372325015
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Ryktes om Joe Rothwell, 29 år og midtbanemann på medical i Leeds. Låneavtale mellom Bournemouth og Leeds visstnok i box. Var i Southampton fra januar 24 og gjorde 4 mål på 16 kamper. Ubrukt reserve på Wembley.

Asbjørn

Heheheheheee, måå ta med dette 'ryktet' fra Olly her også.
Handler om en 16-åring til U21-laget: :D

✍️: Leeds United are interested in bringing Lamine Yamal to the club to join the u23's set up.
Source: 🤷‍♂️

https://x.com/RutterProp7/status/1811428032717926704
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

'Alle' kommenterer Rothwell nå - blir nok en realitet

A third addition of the summer is being chased by Leeds United in the shape of midfielder Joe Rothwell. The 29-year-old is surplus to requirements at Bournemouth and spent the second half of last season on loan at Southampton.

LeedsLive understands Rothwell is in West Yorkshire to undergo his medical ahead of a season-long loan move that includes an option to buy for the Whites.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-closing-third-summer-29525298
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Klipper inn dette innlegget fra Waccoe. Ingen hurra-signering, men et fornuftig lån. Gir oss mer erfaring, noe som vi har manglet:

While you've Ampadu, Kamara and Gruev as senior options it's extremely unlikely we'd go out and throw a lot of money on another midfielder. Any combination of the three is clearly good enough for a team going for promotion.

Getting in an experienced player who is a loan to compete with those above seems a shrewd move. Best of both worlds, gets the experience and hasn't cost a fee. Bournemouth bought Rothwell for the PL after a season of 3 goals and 10 assists for Blackburn. There's obviously quality there.

It saves the money for positions we're lighter in while getting in a very capable player to compete with an already very capable midfield. 

Can't complain with that.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

#10749
I følge Wikipedia og Footystats har han 312 seniorkamper og 24 mål og 22 assists. Ingen storscorer akkurat, selv om han scoret 4 mål for Soton i våres på 16 kamper. Kanskje ikke den kreative midtbanemannen (type Pablo) vi kunne trengt? Aner ingenting om fyren, men har hørt navnet før.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

#10750
De 4 målene til Rothwell for Soton kom i kampene mot Sunderland og Huddersfield. 2 mål i hver av kampene. Ett av målene mot Huddersfield ble kåret til månedens mål.16 kamper for Soton, 4 fra star og 12 som sub. 3 kamper som ubenyttet reserve.

Sterland

Ingen forsterkning, mer en signering for styrking av bredden. Kan umulig være et dårligere lån enn Anthony.. men håper virkelig 49'ers hoster opp noe bedre enn dette.

auren

Quote from: Sterland on July 11, 2024, 20:07:31
Ingen forsterkning, mer en signering for styrking av bredden. Kan umulig være et dårligere lån enn Anthony.. men håper virkelig 49'ers hoster opp noe bedre enn dette.

Tror ikke vi kommer til å signere enda en sentral midtbanespiller. Forsvinner Summerville, kan fint Rutter erstatte ham på vingen og så kan vi kjøpe inn en solid 10-er i stedet. Høyreback og stopper er nok neste posisjoner inn. Og der stopper det fort, hvis ikke noen nøkkelspillere forsvinner. Burde signert en spiss da Bamford ikke kan stoles på, Joseph er for uerfaren og Piroe ikke helt har funnet posisjonen sin. Men jeg tror Joseph hadde blitt gull om vi gir ham tillit fra starten av sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on July 11, 2024, 20:17:04
Burde signert en spiss da Bamford ikke kan stoles på, Joseph er for uerfaren og Piroe ikke helt har funnet posisjonen sin. Men jeg tror Joseph hadde blitt gull om vi gir ham tillit fra starten av sesongen.
Alt du skriver om spissplassen opplever eg som riktig.
Og eg er redd for å gå inn i sesongen med usikkerhet på spissplass.

I min enfoldighet trodde eg i fjor sommer at Piroe var svaret.
Det var det ikke...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Så ett sted at vi er PÅ igjen for Aarons , som B`mouth snappet fra oss. Dette var jo en Farke-favoritt i Norwich.
Nå visstnok tilgjengelig for 10 mill £.

Leter etter linken`...
 

Dylan

Quote from: Asbjørn on July 11, 2024, 20:21:03
Quote from: auren on July 11, 2024, 20:17:04
Burde signert en spiss da Bamford ikke kan stoles på, Joseph er for uerfaren og Piroe ikke helt har funnet posisjonen sin. Men jeg tror Joseph hadde blitt gull om vi gir ham tillit fra starten av sesongen.
Alt du skriver om spissplassen opplever eg som riktig.
Og eg er redd for å gå inn i sesongen med usikkerhet på spissplass.

I min enfoldighet trodde eg i fjor sommer at Piroe var svaret.
Det var det ikke...
The last now will later be first (lett omskrevet fra Bob D ). Tror Piroe vil blomstre denne sesongen, får spilletid og mål!

Albert Johanneson

Og Bob D har nok videre lånt fra bibelen (Matteusevangeliet) 😅

Men har også et lite håp om at Piroe kan bli en overraskelse i år 🤞

Kickthemdown

Doblet pengene på Kamara på et år - han drar. Dere hørte det her først.

GeirO

Quote from: Kickthemdown on July 12, 2024, 19:45:50
Doblet pengene på Kamara på et år - han drar. Dere hørte det her først.
Hører ingenting... ;)
MOT

GeirO

Quote from: auren on July 11, 2024, 20:17:04
Quote from: Sterland on July 11, 2024, 20:07:31
Ingen forsterkning, mer en signering for styrking av bredden. Kan umulig være et dårligere lån enn Anthony.. men håper virkelig 49'ers hoster opp noe bedre enn dette.

Tror ikke vi kommer til å signere enda en sentral midtbanespiller. Forsvinner Summerville, kan fint Rutter erstatte ham på vingen og så kan vi kjøpe inn en solid 10-er i stedet. Høyreback og stopper er nok neste posisjoner inn. Og der stopper det fort, hvis ikke noen nøkkelspillere forsvinner. Burde signert en spiss da Bamford ikke kan stoles på, Joseph er for uerfaren og Piroe ikke helt har funnet posisjonen sin. Men jeg tror Joseph hadde blitt gull om vi gir ham tillit fra starten av sesongen.

auren
Har ikke sett mye til at Farke vil satse på Rutter på vingen.
MOT

auren

Quote from: GeirO on July 12, 2024, 21:17:07
Quote from: auren on July 11, 2024, 20:17:04
Quote from: Sterland on July 11, 2024, 20:07:31
Ingen forsterkning, mer en signering for styrking av bredden. Kan umulig være et dårligere lån enn Anthony.. men håper virkelig 49'ers hoster opp noe bedre enn dette.

Tror ikke vi kommer til å signere enda en sentral midtbanespiller. Forsvinner Summerville, kan fint Rutter erstatte ham på vingen og så kan vi kjøpe inn en solid 10-er i stedet. Høyreback og stopper er nok neste posisjoner inn. Og der stopper det fort, hvis ikke noen nøkkelspillere forsvinner. Burde signert en spiss da Bamford ikke kan stoles på, Joseph er for uerfaren og Piroe ikke helt har funnet posisjonen sin. Men jeg tror Joseph hadde blitt gull om vi gir ham tillit fra starten av sesongen.

auren
Har ikke sett mye til at Farke vil satse på Rutter på vingen.
Vel, han satset ikke så mye på Rutter som 10-er heller frem til Struijk ble skadet. Vi blir mindre sårbare med hans balltap på vingen enn sentralt på midtbanen. Kunne trengt en mer kreativ, målfarlig og spiller med dødballfot som 10-er. Men de koster fort mer enn vi har råd til...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

YEP:

Leeds United look to have identified their next transfer target with reports claiming they are 'set to move' for Sheffield United defender Jayden Bogle.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Quote from: Sydhagen on July 13, 2024, 15:39:16
YEP:

Leeds United look to have identified their next transfer target with reports claiming they are 'set to move' for Sheffield United defender Jayden Bogle.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Mike McGrath
@mcgrathmike
Leeds are set to move for Sheffield United full-back Jayden Bogle. They have an interest in the 23-year-old bolstering Daniel Farke's squad #LUFC #SUFC

Høyreback. Blades-supporterne visstnok veldig unhappy, så dette kan være en god signering hvis det stemmer...

Scoret visst 3 mål i PL forrige sesong. Mot City, Chelsea og Man Utd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Glenn Camara på vei til Rennes for £8,4 millioner ifølge Leeds-Live.co.uk
Super Leeds since 1968

Kickthemdown


Dennis

Quote from: Hallgeir * on July 13, 2024, 21:10:37
Glenn Camara på vei til Rennes for £8,4 millioner ifølge Leeds-Live.co.uk

Litt overraskende at midtbanen tynnes ut igjen, etter Rothwells ankomst. Vi har alt mistet Gray som mulighet der.

Ellers greit å få overgangen bekreftet snart. Er vel to uker sida Kamara+Rennes begynte å nevnes. Riktignok langt fra en like langdryg saga som overgangen til Leeds i fjor.
Marching on together!

Hallgeir *

#10766
Fabrizio Romano confirms, Kamara leaves Leeds after one season at Elland Road.
Thank you Glen Kamara, wish you all the best on your new journey!

Ikke mange offensive fibre i Kamara. Personlig blir det ikke noe stort savn. Charlie Crew kan gjøre en vel så bra jobb, tror jeg.
Super Leeds since 1968

auren

Graham Smyth har vel uttalt at Leeds skal erstatte Kamara, og da krysser jeg fingrene for at en playmaker alla Pablo kommer inn. En boksåpner, en med mål i kroppen, en som kan slå dødballer og skyte fra distanse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Å spille støttepasninger en hel sesong i championship, og så få en verdiøkning på 60% er et stykke over det jeg takserte han til. 8,4 mill pund. Bare å selge unna.
 

Hallgeir *

Quote from: auren on July 13, 2024, 21:48:46
Graham Smyth har vel uttalt at Leeds skal erstatte Kamara, og da krysser jeg fingrene for at en playmaker alla Pablo kommer inn. En boksåpner, en med mål i kroppen, en som kan slå dødballer og skyte fra distanse.

auren

En boksåpner  a la Pablo koster mange pund. Har vi gode nok "speidere" til å finne en som ikke koster en formue?
Super Leeds since 1968