Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 10:00:16Er det noe i Aarons og Chair  ryktene?

Fotball insider er veldig PÅ ift Chair.....kan være playmakeren vår det.

Asbjørn

I det minste har vi fått ut overflødige spillere - Burnley skal ha de ut i løpet av siste uken?

(tweet foran gårsdagens kamp)
If I'm right, here's all the players (14 in total) not involved today:

Al-Dakhil, Beyer, Ekdal, Delcroix, O'Shea, Worrall, Cullen, Ramsey, Agyei, Benson, Koleosho, Tresor, Redmond & Weghorst

(en annen prøver å skille klinten fra hveten)
Al-Dakhil - leaving
O'Shea - leaving
Benson - leaving
Weghorst - leaving

Cullen???
Tresor - missing?

Beyer - glass legs injured
Ekdal - injured
Delcroix - no one is buying him
Ramsey - injured
Redmond - injured

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

gulle

Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 11:15:21Jeg ønsker meg en spiss ....
jeg også. En stor og sterk en som kan være target for vingene våre
I år rykker vi opp!

Forever Whites

Quote from: auren on August 25, 2024, 10:36:42Shay Lugassi
@Shlugassi
Manor Solomon has completed the medical tests ahead of the official transfer to Leeds United. loan deal for one season without a purchase option. #LUFC 🟡

Han følges blant annet av Romano og Paul O Keefe har tweetet at alt er fint, så da tipper jeg han presenteres senere i dag.

auren

Når man ser på statistikken hans virker det som han har vært veldig skade utsatt/benkesliter de to siste sesongene.  Kun fem kamper han var med på for Tottenham sist sesong.  Håper han bidrar mer for oss denne sesongen. 
Medlem 94237

Kato

Helt enig med deg. Vi MÅ ha 20 mål på topp.

Asbjørn

Quote from: Forever Whites on August 25, 2024, 11:30:51Når man ser på statistikken hans virker det som han har vært veldig skade utsatt/benkesliter de to siste sesongene.  Kun fem kamper han var med på for Tottenham sist sesong.  Håper han bidrar mer for oss denne sesongen.

After featuring in five of the club's opening seven league fixtures under Ange Postecoglou, he suffered a season-ending injury in early October that required surgery on the meniscus of his right knee.

Who is Manor Solomon? Tottenham winger profiled ahead of Leeds United transfer switch
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/who-manor-solomon-tottenham-winger-29804789
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Quote from: Asbjørn on August 25, 2024, 11:36:40
Quote from: Forever Whites on August 25, 2024, 11:30:51Når man ser på statistikken hans virker det som han har vært veldig skade utsatt/benkesliter de to siste sesongene.  Kun fem kamper han var med på for Tottenham sist sesong.  Håper han bidrar mer for oss denne sesongen.

After featuring in five of the club's opening seven league fixtures under Ange Postecoglou, he suffered a season-ending injury in early October that required surgery on the meniscus of his right knee.

Who is Manor Solomon? Tottenham winger profiled ahead of Leeds United transfer switch
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/who-manor-solomon-tottenham-winger-29804789

Gambling. Kan gå alle veier.

Killa

Quote from: Kato on August 25, 2024, 11:38:34

Men han var jo i eller nær startelleveren til Spurs før skaden, det bør jo si litt om kvaliteten i det minste. Lov å håpe...

Dennis

Quote from: Killa on August 25, 2024, 11:54:57

Men han var jo i eller nær startelleveren til Spurs før skaden, det bør jo si litt om kvaliteten i det minste. Lov å håpe...

En Spurskompis er positiv til Solomon. Skadene et problem.

Jeg er glad vi ikke har kjøpt en spiller med den historikken, men lån uten opsjon? Vi spiller ikke akkurat hard ball i forhandlingene.

På den andre siden går jeg ut fra at det ikke er noe spilletid-krav. Dette har vel Leeds vært klare på i andre potensielle lån.
Marching on together!

Forever Whites

Quote from: Dennis on August 25, 2024, 11:58:04
Quote from: Killa on August 25, 2024, 11:54:57

En Spurskompis er positiv til Solomon. Skadene et problem.

Jeg er glad vi ikke har kjøpt en spiller med den historikken, men lån uten opsjon? Vi spiller ikke akkurat hard ball i forhandlingene.

På den andre siden går jeg ut fra at det ikke er noe spilletid-krav. Dette har vel Leeds vært klare på i andre potensielle lån.

Har er nok en kvalitetsspiller når han er skadefri.  Men sesongen før de 5 kampene med Tottenham var han med i 19 kamper, ikke allverden det heller.  Så er enig som Kato sier at dette er gambling.  Får håpe vi har hellet med oss.  Vi trenger spillere som kan bidra i en forholdsvis tynn stall.  Skadeforfulgte spillere har vi/har vi hatt en del av de siste sesongene og trenger ikke en til.
Håper det kommer 2-3 spillere inn i tillegg til ham før vinduet lukker.
Medlem 94237

leedslife

Uten skadene er det sjanseløst at han hadde spilt i CC.
Da er det topp PL kvalitet.
Langt høyere toppnivå enn de to som ble solgt.
Men man tar utvilsomt en risk.
Er slike spillere som får deg over hvis du før mønstret dem på båten.

Dennis

Helt klart. Det er synd at det ikke er en opsjon der, men det kan også gjenspeile Spurs' håp for han.

Går vi opp og han har bidratt til det, så har det betalt seg uansett om det betyr opptrening for et annet lags spiller.

Først må det offentliggjøres selvsagt. :)

Søndag i dag og bank holiday i morra vel. Om ikke i dag, så blir det fort tirsdag antakelig.
Marching on together!

Hallgi

Kopierer melding fra ein Spurs-kompis, stort potensial så håper på bra opsjon for kjøp!;
«Manor Solomon til Leeds... Spurs sin beste ving før skaden, trur det kan bli skikkelig bargain»
ALAW (& I am the pirate amongst us)

morten1966

Er Solomon i box eller er ryktene sanne om at det ikke blir noe overgang?

Kato

Max Aarons ikke i troppen til Bournemouth i dag.

auren

Quote from: Kato on August 25, 2024, 17:17:37Max Aarons ikke i troppen til Bournemouth i dag.

Ikke Philip Billing heller...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Quote from: gulle on August 25, 2024, 11:28:55

Selge Joseph då?

Russel_Doig

Quote from: Kato on August 25, 2024, 11:33:46

Helt enig med deg. Vi MÅ ha 20 mål på topp.

Vi MÅ aldeles ikkje ha 20 mål på topp, toppscoreren til Ipswich hadde 13 mål
og Leicester sin hadde 18 i opprykkssesongen deres!

Når det er sagt så har vi garantert 15+ i Joseph

morten1966

Quote from: Russel_Doig on August 25, 2024, 18:30:25
Quote from: gulle on August 25, 2024, 11:28:55

Selge Joseph då?

Er det din løsning? Selge Josph... grattis

Asbjørn

Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 20:16:17Er det din løsning? Selge Josph... grattis

Hehe, tror nok Russel er en tanke sarkastisk her.

Når vi allerede har tre rene spisser splasher vi ikke ut en rekordsum for enda en all den tid vi TRENGER mer bredde i andre posisjoner, tror det er så enkelt som det.

Jeg også kunne tenkt meg noe annet enn en skadeforfulgt en, en som ikke blir brukt slik han best fungerer som spiss, og en uerfaren unggutt.
Men bordet fanger, det er det vi har. Og akkurat nå er det ikke der pengene vil bli brukt.

Tror jeg...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 16:41:07Er Solomon i box eller er ryktene sanne om at det ikke blir noe overgang?
I dag har det ikke kommet ny info om ham fra troverdige kilder, meg bekjent...
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Bak Maja ser det ikke allverdens ut.
Kieffer Moore, Rodriguez, Weghorst, Morris, Foster, Adebayo, og Sargent hos konkurrende klubber i divisjonen.

Ingen i ligaen som vil være i NÆRHETEN av å ha bedre offensive spillere enn Leeds.
Tror vi skal overleve med Joseph, Piroe og Bamford...
Alt rundt Josephs spill så langt tilsier at det vil komme godt med mål.

Kato

Sier det igjen, Joseph kommer med minimalt med spilletid, null scoringer, og tilnærmet null erfaring fra championship. Det er neppe 46 kamper i han heller, basert på hvor lite fotball han har spilt. Joseph er fremtida ja, kjempespennende spillertype. Men frykter det er litt tidlig som nr 9.

Bamford syns jeg har en pil som peker mer ned enn opp. Blir vel neppe mindre skader i denne enden av karrieren. Et gedigent spørsmålstegn.

Ganske tydelig at Piroe ikke er et ønsket valg som spiss.

Vi må opp i år, ingenting å tenke på. Syns det er tynt på spissplass. Ville brukt penger der.

Dylan

Quote from: leedslife on August 25, 2024, 20:46:58Bak Maja ser det ikke allverdens ut.
Kieffer Moore, Rodriguez, Weghorst, Morris, Foster, Adebayo, og Sargent hos konkurrende klubber i divisjonen.

Ingen i ligaen som vil være i NÆRHETEN av å ha bedre offensive spillere enn Leeds.
Hvor mange kamper er det realistisk at Bamford kan klare å spille da?

leedslife

Quote from: Dylan on August 25, 2024, 20:59:39
Quote from: leedslife on August 25, 2024, 20:46:58Bak Maja ser det ikke allverdens ut.

Basert på de siste sesongene så sikkert 20 +/-
Piroe basert på de siste sesongene så og si full sesong.
Joseph såvidt meg bekjent har vel vært stort sett fri for skader.

Jeg tenker du bør få ut  et sted mellom 10-15 mål av hver av disse tre ser man kvalitet opp mot liga og motstandere.

morten1966

Quote from: Asbjørn on August 25, 2024, 20:24:03
Quote from: morten1966 on August 25, 2024, 20:16:17Er det din løsning? Selge Josph... grattis

Hehe, tror nok Russel er en tanke sarkastisk her.

Når vi allerede har tre rene spisser splasher vi ikke ut en rekordsum for enda en all den tid vi TRENGER mer bredde i andre posisjoner, tror det er så enkelt som det.

Jeg også kunne tenkt meg noe annet enn en skadeforfulgt en, en som ikke blir brukt slik han best fungerer som spiss, og en uerfaren unggutt.
Men bordet fanger, det er det vi har. Og akkurat nå er det ikke der pengene vil bli brukt.

Tror jeg...
Vi får stole på Bamford😳

morten1966

Quote from: Dylan on August 25, 2024, 20:59:39

Muligens 10 ikke mer.... vi får stole på Joseph

Kato

Sky Sports Tyskland sier Borussia Munchengladbach jobber med en ny låneavtale for Wøber. Selg!!

GeirO

Quote from: Kato on August 25, 2024, 21:51:08Sky Sports Tyskland sier Borussia Munchengladbach jobber med en ny låneavtale for Wøber. Selg!!
Vanskelig å selge når vi ikke har en kjøper, blir nok et nytt lån.
MOT