Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Bellini

Om det er mulig å hindre Wøber å gå til Borussia tror jeg det hadde vært bra, er en kanon spiller som kan bli den ekstra kvalitetene vi trenger bak der for å gå opp. Kan spille både stopper og back.

På topp bør vi hente !!! Bamford er langt over the Top, ikke bare er han mye skadet men ser totalt ubruklig ut når han får spille au!!! 2 siste han har spilt har det ikke vert et glimt av klasse en gang 0 bidra, totalt miss i ballbehandling, passninger og alt. Men er nok dessverre umulig å bli kvitt, har sky høy lønn og ingen som vil overta den.
Piroe kan vi nok og jeg synes vi bør selge. Har kvaliteter men ser ikke ut som han passer inn i spillesystem og stall. Når han ikke ser ut til å skulle brukes som midtspiss som trolig er hans beste posisjon, er han alt for treig til å spille i 10er rollen!!
Selg og hent en som passer som 9er!!!

Fantasyland

Quote from: Bellini on August 26, 2024, 09:49:25Om det er mulig å hindre Wøber å gå til Borussia tror jeg det hadde vært bra, er en kanon spiller som kan bli den ekstra kvalitetene vi trenger bak der for å gå opp. Kan spille både stopper og back.

På topp bør vi hente !!! Bamford er langt over the Top, ikke bare er han mye skadet men ser totalt ubruklig ut når han får spille au!!! 2 siste han har spilt har det ikke vert et glimt av klasse en gang 0 bidra, totalt miss i ballbehandling, passninger og alt. Men er nok dessverre umulig å bli kvitt, har sky høy lønn og ingen som vil overta den.
Piroe kan vi nok og jeg synes vi bør selge. Har kvaliteter men ser ikke ut som han passer inn i spillesystem og stall. Når han ikke ser ut til å skulle brukes som midtspiss som trolig er hans beste posisjon, er han alt for treig til å spille i 10er rollen!!

Helt uenig. Pr nå milevis bak Pascal og Rodon. Ser ikke at han skal utfordre Bogle og Firpo heller. Selv Byram er foran i køen. Selg og få inn ny CB.

Killa

Quote from: Fantasyland on August 26, 2024, 10:41:10
Quote from: Bellini on August 26, 2024, 09:49:25Om det er mulig å hindre Wøber å gå til Borussia tror jeg det hadde vært bra, er en kanon spiller som kan bli den ekstra kvalitetene vi trenger bak der for å gå opp. Kan spille både stopper og back.

Helt uenig. Pr nå milevis bak Pascal og Rodon. Ser ikke at han skal utfordre Bogle og Firpo heller. Selv Byram er foran i køen. Selg og få inn ny CB.

Enig med siste taler. Wøber er både treg OG virker uinteressert. Get rid...

Cherry

Bilde av Roland Sallai fra Freiburg i vår drakt på nettet......
Ser ikke photoshoppet ut heller...
Noen andre som vet?

Eriksen55

Quote from: Cherry on August 26, 2024, 12:06:35Bilde av Roland Sallai fra Freiburg i vår drakt på nettet......
Noen andre som vet?

Tviler sterkt på at han kommer hvis Solomon kommer.

auren

Quote from: Cherry on August 26, 2024, 12:06:35Bilde av Roland Sallai fra Freiburg i vår drakt på nettet......
Noen andre som vet?

Det er nok Photoshoppet. Hadde visst om han var på medical hvis vi var så nære.

Smyth skriver visst:

Max aarons interest real.
Looking for minimum 3 additions.
Solomon deal still possible.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Quote from: Killa on August 26, 2024, 11:27:11

At det er forskjellige meninger om Wøber er greit nok. Jeg mener han er en meget solid stopper og kan spille på et høyere nivå en CC. Det viste han også forrige sesong. Heller ikke ening at han virker uinteressert. Syltynt grunnlag å basere det kun på Boro kampen. Syntes han der virket frustrert, og det hadde ha nikke vært hvis han ikke brydde seg.

Det er nok andre grunner enn det sportslige som gjør at han ønskes ut - Og det er fair. I og med at det er så delte meninger, så er det kanskje like greit at han selges.

Bellini

Er forsåvidt enig i at han har var dårlig og sett uinteressert ut når han har fått forsøke seg nå i høst, og kanskje ikke så rart hvis det heletiden er rykter og div. ønsker om å hente han tilbake til Tyskland. Men kvalitetsmessig mener jeg han er helt på høyde med Rondon/Pascal om vi får han tilbake i form og hode på plass og det ordner seg når vinduet stenger. Og både Firpo og Byram er skade utsatte så vi trenger dekning. 

I tillegg får vi ikke en dritt penger for han, da ville jeg heller ha han som back up. Han spilte mye i PL og er ikke plutselig blitt dritt. Må bare få hode på plass.

HåvardK

Quote from: Bellini on August 26, 2024, 12:30:45

Er forsåvidt enig i at han har var dårlig og sett uinteressert ut når han har fått forsøke seg nå i høst, og kanskje ikke så rart hvis det heletiden er rykter og div. ønsker om å hente han tilbake til Tyskland. Men kvalitetsmessig mener jeg han er helt på høyde med Rondon/Pascal om vi får han tilbake i form og hode på plass og det ordner seg når vinduet stenger. Og både Firpo og Byram er skade utsatte så vi trenger dekning. 

I tillegg får vi ikke en dritt penger for han, da ville jeg heller ha han som back up. Han spilte mye i PL og er ikke plutselig blitt dritt. Må bare få hode på plass.
I tillegg må vi regne med suspensjoner på begge disse to, kanskje også Bogle.

auren

I følge en ITK på Waccoe er vi visstnok i dialog med Bournemouth vedrørende lån av Billing. Muligens Aarons også er aktuell. Så da blir det fort 3 lån:

Solomon
Billing
Aarons

auren

auren

Vi har allerede Rothwell på lån fra Bournemouth, og vi kan visstnok kun ha to spillere på lån over 23 år fra samme lag, så da tipper jeg evt Aarons blir kjøp, hvis vi er interessert.

auren

Killa

Venter og venter OG venter på bekreftelse på Solomon. Hav var vel på medical på lørdag - hvorfor blir ikke dealen sluttført og offentliggjort snart? ER det kanskje noe snerk i knea på'n eller handler det om betingelsene med Spurs?

leedslife

Quote from: auren on August 26, 2024, 12:57:44I følge en ITK på Waccoe er vi visstnok i dialog med Bournemouth vedrørende lån av Billing. Muligens Aarons også er aktuell. Så da blir det fort 3 lån:

Solomon
Billing
Aarons

auren

Billing er intr. Var fantastisk under Parker.
Hadde noen imponerende sesonger i CC.
Det Bmouth laget var ikke så langt unna Leeds spillmessig og taktisk.
Vil gi oss sårt tiltrengt duellkraft sentralt.
God posessionspiller. Kan brukes over hele fjøla sentralt.
En signering som vil vise ambisjoner.

Asbjørn

Quote from: Killa on August 26, 2024, 13:19:01Venter og venter OG venter på bekreftelse på Solomon. Hav var vel på medical på lørdag - hvorfor blir ikke dealen sluttført og offentliggjort snart? ER det kanskje noe snerk i knea på'n eller handler det om betingelsene med Spurs?
Bank Holiday i England - ikke sikkert FA kan hjelpe med sluttføringer i dag...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Quote from: Asbjørn on August 26, 2024, 13:52:41
Quote from: Killa on August 26, 2024, 13:19:01Venter og venter OG venter på bekreftelse på Solomon. Hav var vel på medical på lørdag - hvorfor blir ikke dealen sluttført og offentliggjort snart? ER det kanskje noe snerk i knea på'n eller handler det om betingelsene med Spurs?
Bank Holiday i England - ikke sikkert FA kan hjelpe med sluttføringer i dag...

Leste et sted at vi forhandler om dei finansielle betingelsene OG at Solomon sin agent holder alle muligheter åpen....

Dennis

Quote from: leedslife on August 26, 2024, 13:21:55
Quote from: auren on August 26, 2024, 12:57:44I følge en ITK på Waccoe er vi visstnok i dialog med Bournemouth vedrørende lån av Billing. Muligens Aarons også er aktuell. Så da blir det fort 3 lån:

Solomon
Billing
Aarons

auren

Billing er intr. Var fantastisk under Parker.
Hadde noen imponerende sesonger i CC.
Det Bmouth laget var ikke så langt unna Leeds spillmessig og taktisk.
Vil gi oss sårt tiltrengt duellkraft sentralt.
God posessionspiller. Kan brukes over hele fjøla sentralt.
En signering som vil vise ambisjoner.

Billing er spennende. Veldig god i CC, men var også bra i samspill med Solanke i fjor. Sju mål for Bournemouth i fjor. Har også noen egenskaper vi mangler pt.

Ja takk herfra.
Marching on together!

Killa

https://www.spurs-web.com/spurs-news/report-tottenham-transfer-in-danger-of-collapsing-due-to-payment-terms/

Kollapser Solomon-dealen...? Kjenner ikke troverdigheten her da...  Muligens bare resirkulert ræl, men brent barn vettu...😵�💫

auren

Siterer et fint innlegg fra Waccoe ref. Solomon:

According to a couple of ITK's last night, we've found something in the medical relating to his past injuries.

It makes sense as we'll have already negotiated an initial fee before he travelled. (and now renegotiating according to our new findings, hence the long wait)

It can't be anything too serious either, because if it was, we would've sacked off negotiations already.

So the only thing it can be really is either something small he's suffering with right now,

or something relating to his big injury from last year that has a 'potential chance of recurring'.

It has to be something small enough to still be worth the hassle if he's fit for 25-30 games, or we'd already be looking elsewhere.

Personally I think it's worth the gamble. I'd rather have a player with the potential to be one of (if not the best player in the league) for 25-30 games,

rather than another Anthony, that'll barely get a game anyway.

The only reason he's entertaining playing in our league, is because of the injury from last season.

He could be a proper gamechanger if we get lucky with his fitness. I hope it goes through.

Rod svarer så:

"Nowt wrong with the medical from what I was told. Other club have offered more but Spurs would rather he came here."

Tydeligvis gjelder det andel av lønnen som nå forhandles. Altså har en annen klubb tilbudt mer dekning av lønnen, men Tottenham ønsker at han spiller for Leeds. Tipper dette går i orden. Vi får smøre oss med tålmodighet.

Hadde folkens vært fornøyd med?

Solomon og Billing på lån
Aarons og Chair kjøp

auren

GeirO

Quote from: auren on August 26, 2024, 17:30:36Siterer et fint innlegg fra Waccoe ref. Solomon:

According to a couple of ITK's last night, we've found something in the medical relating to his past injuries.

It makes sense as we'll have already negotiated an initial fee before he travelled. (and now renegotiating according to our new findings, hence the long wait)

It can't be anything too serious either, because if it was, we would've sacked off negotiations already.

So the only thing it can be really is either something small he's suffering with right now,

or something relating to his big injury from last year that has a 'potential chance of recurring'.

It has to be something small enough to still be worth the hassle if he's fit for 25-30 games, or we'd already be looking elsewhere.

Personally I think it's worth the gamble. I'd rather have a player with the potential to be one of (if not the best player in the league) for 25-30 games,

rather than another Anthony, that'll barely get a game anyway.

The only reason he's entertaining playing in our league, is because of the injury from last season.

He could be a proper gamechanger if we get lucky with his fitness. I hope it goes through.

Rod svarer så:

"Nowt wrong with the medical from what I was told. Other club have offered more but Spurs would rather he came here."

Tydeligvis gjelder det andel av lønnen som nå forhandles. Altså har en annen klubb tilbudt mer dekning av lønnen, men Tottenham ønsker at han spiller for Leeds. Tipper dette går i orden. Vi får smøre oss med tålmodighet.

Hadde folkens vært fornøyd med?

Solomon og Billing på lån
Aarons og Chair kjøp

auren
Ja, veldig.
Men det går aldri som vi ønsker...
MOT

auren

Trodde vinduet stengte mandag 2. september ved midnatt norsk tid, men det er jo nå på fredag 30/8. Tick, tock. Kun ca. 100 timer igjen!

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 26, 2024, 18:36:23Trodde vinduet stengte mandag 2. september ved midnatt norsk tid, men det er jo nå på fredag 30/8. Tick, tock. Kun ca. 100 timer igjen!

auren

...men due to helg osv mener eg at siste dealjer kan gjøres mandag (sikkert formiddag) mener eg å ha lest for en tid tilbake?
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Kanskje Spurs gir oss litt fordeler igjen siden vi har solgt arvesølvet vårt til dem et par ganger de siste årene.

Fantasyland

The Star, SUFC
@TheStarBlades
A Blades transfer exclusive from
@dannyhall04
 as United reject a bid from Leeds for key man Gus Hamer ahead of Friday's transfer deadline

https://thestar.co.uk/sport/football/sheffield-united/sheffield-united-reject-transfer-offer-from-leeds-united-for-key-man-after-million-miles-away-verdict-coventry-city-4756923

#sufc #twitterblades #lufc

Eriksen55

Det er vel disse navnene som det ryktes mest rundt og er «bekreftet» av relativt pålitelige kilder

Back: Aarons

Sentralmidtbane: Ljubicic, Billing

Ving: Solomon

Blir neppe hentet 2 sentrale midtbanespillere. Ser helst Billing inn av de 2

Ja takk til både Aarons og Solomon.

Hva som skjer med Wöber er uvisst.

Skulle gjerne sett Bamford ut og ny spiss inn.

Aldri verden om Hamer kommer.

Kato

Quote from: Fantasyland on August 26, 2024, 19:29:59The Star, SUFC
@TheStarBlades
A Blades transfer exclusive from
@dannyhall04
 as United reject a bid from Leeds for key man Gus Hamer ahead of Friday's transfer deadline

https://thestar.co.uk/sport/football/sheffield-united/sheffield-united-reject-transfer-offer-from-leeds-united-for-key-man-after-million-miles-away-verdict-coventry-city-4756923

#sufc #twitterblades #lufc

Hamer inn og jeg kjøper champagne.

Asbjørn

Quote from: Kato on August 26, 2024, 19:49:46Hamer inn og jeg kjøper champagne.
49'ers Statement Signing 🙂
Men nei, tror det ikke før jeg ser det.
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Quote from: Asbjørn on August 26, 2024, 19:51:37
Quote from: Kato on August 26, 2024, 19:49:46Hamer inn og jeg kjøper champagne.
49'ers Statement Signing 🙂
Men nei, tror det ikke før jeg ser det.

Er det noen troverdige som melder dette eller er det bare tull og fanteri?

Fantasyland

Kortvarig glede:

Adam Pope
@apopey
I'm told Leeds United unlikely to go back with an improved offer for Sheffield United midfielder Gus Hamer after initial bid for him rejected by Blades. #LUFC

Kato

Quote from: Fantasyland on August 26, 2024, 20:32:46Kortvarig glede:

Adam Pope
@apopey
I'm told Leeds United unlikely to go back with an improved offer for Sheffield United midfielder Gus Hamer after initial bid for him rejected by Blades. #LUFC

Ryktes 13 mill pund. Og at Hamer har hatt en utkjøpsklausul som nettopp er gått ut. Visstnok samme agent som Gnonto. Tikker raskt mot fredag, og lite har skjedd.

auren

Får håpe det går som med Bogle-overgangen.

Solomon
Hamer
Aarons

Det ville jo nesten være for godt til å være sant...

Meslier - Aarons, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Hamer - Solomon, Gnonto, Ramazani - Joseph

Den elleveren der er ekstremt sterk!!

auren