Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

karaba

Quote from: auren on August 29, 2024, 21:05:01
Quote from: Asbjørn on August 29, 2024, 21:01:54
Quote from: auren on August 29, 2024, 21:00:40Schmidt gikk haltende av banen. Krysser fingrene for at det ikke er alvorlig.

auren

Då gikk vel prisen ned 🙂

Første en million opp på målet og så en million ned igjen på skaden  ;)

auren

Er jo litt rart at han spilte i dag hvis det faktisk ligger et tilbud på bordet fra Leeds.

Reaney

Jusef Erabi, spiss fra Hammarby ryktes inn. Fly fra Jönköping lander på Bradford i morgen.

Asbjørn

Quote from: karaba on August 29, 2024, 21:19:17
Quote from: auren on August 29, 2024, 21:05:01
Quote from: Asbjørn on August 29, 2024, 21:01:54
Quote from: auren on August 29, 2024, 21:00:40Schmidt gikk haltende av banen. Krysser fingrene for at det ikke er alvorlig.

auren

Då gikk vel prisen ned 🙂

Første en million opp på målet og så en million ned igjen på skaden  ;)

auren

Er jo litt rart at han spilte i dag hvis det faktisk ligger et tilbud på bordet fra Leeds.
Raphinha spilte kamp kvelden før han gikk til Leeds...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Skulle ikke Tanaka presenteres i dag?
Alex

Kato

Syns det er masse B-spillere som linkes inn. Foreløpig viser ikke amerikanerne voldsomme ambisjoner. Hvis det er spisser fra Hammarby som skal skyte oss opp så skjønner jeg ingenting.

Eriksen55

Quote from: Kato on August 29, 2024, 21:47:21Syns det er masse B-spillere som linkes inn. Foreløpig viser ikke amerikanerne voldsomme ambisjoner. Hvis det er spisser fra Hammarby som skal skyte oss opp så skjønner jeg ingenting.

Må si at Ramazani, Solomon samt om Tanaka og Schmidt kommer inn i morgen er lovende.

Definer en B-Spiller? En vi ikke har hørt om? Prisen?

Ramazani ukjent for meg. Men relativt dyr.. Ikke sikkert han bidrar noe mer enn Tanaka. Farke har hånden på rattet og har det aller siste ordet. Han traff bra i fjor, så ganske sikker på at de vet hva de driver med, selv om noen er billige.

Klich kostet 1,4 mill pund - Det funket greit, så prisen har ikke alltid mye å si. Alle som hentes er gode spillere. Det handler nok mest om å få de til å trives og fungere. Ingen overgangssum i verden trumfer  det!

Ryktene går fortsatt om Hamer og Sallai - For meg er det kun en kjempe bonus om en eller begge de kommer. Blir Tanaka og Schmidt presentert tidlig i morgen så blir det uansett et bra og veldig godkjent overgangsvindu.

En kjempe kjempe bonus hadde vært om Piroe hadde gått motsatt vei i Hamer dealen. Snakk om å få i pose og sekk!

Kato

Vi henter Tanaka fra 2. Bundesliga. Voldsomt hausset de siste dagene. Høres ut som et under at vi får en slik spiller. Når jeg ser hvor langt Bundesliga er unna PL, så tør jeg ikke tenke på nivå 2. Vi traff i fjor med typer som Ampadu og Rodon. De vet man tåler championship. Mer usikker når det blir Düsseldorf og St Gallen.

Eriksen55

Quote from: Kato on August 29, 2024, 22:08:59Vi henter Tanaka fra 2. Bundesliga. Voldsomt hausset de siste dagene. Høres ut som et under at vi får en slik spiller. Når jeg ser hvor langt Bundesliga er unna PL, så tør jeg ikke tenke på nivå 2. Vi traff i fjor med typer som Ampadu og Rodon. De vet man tåler championship. Mer usikker når det blir Düsseldorf og St Gallen.

Vi får vente å se. Syntes de traff bra på Gruev også.

Kato

Quote from: Eriksen55 on August 29, 2024, 22:17:17
Quote from: Kato on August 29, 2024, 22:08:59Vi henter Tanaka fra 2. Bundesliga. Voldsomt hausset de siste dagene. Høres ut som et under at vi får en slik spiller. Når jeg ser hvor langt Bundesliga er unna PL, så tør jeg ikke tenke på nivå 2. Vi traff i fjor med typer som Ampadu og Rodon. De vet man tåler championship. Mer usikker når det blir Düsseldorf og St Gallen.

[/quote

Fasiten kommer

Cannavaro

Personlig er jeg veldig imot å være forhåndsdømmende til en person, eller i dette tilfellet ; en fotballspiller. Uansett hvilke rykte, antagelse eller hva vedkommende har gjort tidligere.  La vedkommende få sjansen !!  Georgino Rutter er jo et nylig eksempel på dette. Dersom Leeds United som klubb styres med profesjonelle normer så må det være noen som gjør en BEHOVSANALYSE i samråd med Farke. Det må finnes en eller flere speidere som orienterer seg og er oppdatert i spillermarkedet, og har utvidet kontakt med bl.a agenter og tekniske/sportslige ledere i andre klubber.  Dette tar jeg for gitt i en profesjonell fotballklubb.
Når spillere er identifisert og kartlagt i h.h.t behovsanalysen og det er innafor et angitt prisbilde så er det logisk å anta at man kan gå for et kjøp/lån av en spiller.
Jeg liker alltid å gi en nykommer sjansen, vise hva han er god til, se hvilke ressurser og egenskaper spilleren har. Hva slags personlige egenskaper han har og hva vedkommende kan bidra med i en spillergruppe. Det er en totalpakke rundt dette, og til slutt skape resultater for en spillergruppe. Samhold, samhandling, sosiale evner, individuelle evner - mentalitet og ferdigheter. Alt dette er viktig for en klubb. Uansett hva en spiller koster eller har prestert tidligere må NULLSTILLES når man kommer til ny klubb. Man begynner på blanke ark, og man skal konkurrere med spillere som allerede er etablert der...m.a.o en ny epoke skal tilskrives den nye som ankommer, en ny start med ny giv.  Det er så viktig å gi vedkommende sjansen, og vite at noen spillere trenger TID for å tilpasse seg ; nytt land, nytt treningsregime, nye omgivelser,miljø o.s.v.  Alt er sammensatt og alt "klikker" nødvendigvis ikke fra første stund....
Jeg vil se spillere som virkelig ønsker med hele hjertet å spille for klubben, og ønsker seg dit, og ønsker suksess, det å vinne fotballkamper og trofeer ; sult !!! Være sulten og ivre etter å oppleve og dele seire med spillergruppa og manageren..
Jeg ønsker alltid å gi noen sjansen ; uansett hudfarge, tidligere prestasjoner, nasjonalitet, politisk bakgrunn, eller annet.  Still med åpne kort og døm heller når spilleren har fått mange kamper i trøya...
Jeg stoler på at klubben gjør sine egne forhåndsvurderinger når det gjelder kjøp og lån, noen ganger treffer man blink, andre ganger ikke.  Det var mange som ønsket Piroe til klubben når han kom, nå har pipa fått en annen lyd - noen spillere takler motgang, andre ikke - noen revansjerer seg....og noen blomstrer veldig om de kommer til en annen klubb eller får ny trener.  Fotball er komplekst - det er ikke svart eller hvitt alltid...og døm ALDRI en spiller nord og ned før han har fått mange sjanser til å prøve seg....fotballspillere er oftest best når de får masse tillit....
Håper Elland Road publikummet tar godt imot alle nyankomne uansett.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Jeg stoler ikke på klubben. De løy etter salget av Gray, de står nå på deadlineday med buksa halvveis ned på knærne.

Ellers mye fornuftig i det du sier.

Det er en måned siden jeg sto her inne og var festbrems og fikk så hatten passet. En god del var i solid opprykksmodus. Viser seg vel at pre-season betyr omtrent null. Egentlig ikke mye som har forandret seg til det bedre. Vi har solgt bedre enn vi har fått inn. Vi ender med halvskadede lånespillere fra PL som kan bli alt fra fantastisk til knapt brukt. Vi har ikke brukt penger. 2.-divisjonsspillere til 2 mill pund er ikke å investere når man nettopp har solgt for 125 mill pund.

Langt fra trygg på noe som helst, hverken laget eller eierne.

Jeg fryktet vi ville ende opp med Danny Ings da, og jeg frykter det samme nå.

Deadline day er bingo, og den bingoen er vi avhengige av å vinne på. Hvordan kan vi ende der?

leedslife

Har noen en god oppdatering. Det begynner å dra seg mot en slutt.
Tanaka offentliggjøres i morgen?

Sallai og Hamer.
Hva er status?
Er det noen solide kilder på dem overhodet eller er det 1 på waccoe som er nabo til søstra til svigerinna til onkelbarnet til Shackleton og som sitter på førstehåndsinformasjon?

Dennis

Spennende å ta oppsummering om et døgn. Står det som nå, vil det være et skuffende vindu. Syns de bør lande Tanaka pluss to til i morra.

Kanskje mye å be om med tre på DD (to i fjor?), men denne situasjonen har klubben satt seg selv i.

Kan bli en aktiv fredag før Leeds feier Hull av Elland Road i hælja.
Marching on together!

ar9

Quote from: Kato on August 29, 2024, 22:19:54
Quote from: Eriksen55 on August 29, 2024, 22:17:17

[/quote

Fasiten kommer

Kan være de sitter på Intel/data på Brighton/Brentford nivå.
Det kan og minne om Orta sin første sesong.
Steinsson, Hammond & Co kan glemme hjemmekontor i morgen.

Dylan

Det skrives veldig mye fint om Hamer her, men hvorfor er det ingen PL klubber som er på banen for å sikre seg han?

auren

Today is the day. Knappe 16 timer igjen. Stjeler mye fokus Leeds om dagen. Drømte til og med en marerittaktig drøm i dag at vi møtte Liverpool på bortebane. 0-0 til pause, men så en syk andre omgang. Leeds ledet 4-3, men minutter senere stod det 9-8 til Liverpool  ::)

Det er vel slik denne dagen kan utarte seg. Mye mål (les rykter) og kaos, frem og tilbake. Kommer Hamer eller Sallai eller ikke? Puh... Blir ikke mye gjort på jobb i dag..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Quote from: Dylan on August 30, 2024, 07:16:04Det skrives veldig mye fint om Hamer her, men hvorfor er det ingen PL klubber som er på banen for å sikre seg han?
Skal jeg tippe noe så vil jeg si alder.
Neste kontrakt vil ta han til 32 ca.
Stor vurdering både for selgende/kjøpende klubb og spiller selv.

Dennis

Quote from: auren on August 30, 2024, 08:15:10Today is the day. Knappe 16 timer igjen. Stjeler mye fokus Leeds om dagen. Drømte til og med en marerittaktig drøm i dag at vi møtte Liverpool på bortebane. 0-0 til pause, men så en syk andre omgang. Leeds ledet 4-3, men minutter senere stod det 9-8 til Liverpool  ::)

Det er vel slik denne dagen kan utarte seg. Mye mål (les rykter) og kaos, frem og tilbake. Kommer Hamer eller Sallai eller ikke? Puh... Blir ikke mye gjort på jobb i dag..

auren

Noe av det samme her, bortsett fra at vi knuste Sheff Utd. Skjønte at jeg drømte da Sander Berge banka inn 0-4 til oss etter 23 minutter med et langskudd.

Hamer var forresten permanent Leeds-spiller, men likevel bundet mot å spille mot Blades. :)

Er inntil det motsatte er bevist optimist i dag. Regner med Tanaka og tror det er en god signering med veldig lav risiko, men tror/håper det kommer ytterligere to.

Kritisk til 49ers det siste året, etter altfor mange ord som ikke følges opp eller går motsatt vei, men mye KAN ordnes i dag.
Marching on together!

Fantasyland

Jeg FORVENTER statement signering i dag. Kan ikke selge unna alt gullet og bare erstatte med nest øverste hylle. Sallai eller Hamer. Noe annet så vil 49ers merke hvordan det er å eie denne klubben når forventninger ikke blir innfridd.

leedslife

Quote from: Fantasyland on August 30, 2024, 08:42:59Jeg FORVENTER statement signering i dag. Kan ikke selge unna alt gullet og bare erstatte med nest øverste hylle. Sallai eller Hamer. Noe annet så vil 49ers merke hvordan det er å eie denne klubben når forventninger ikke blir innfridd.
👆

Russel_Doig

Quote from: Dylan on August 30, 2024, 07:16:04Det skrives veldig mye fint om Hamer her, men hvorfor er det ingen PL klubber som er på banen for å sikre seg han?

Godt spørsmål. Eg tror han blir gull om vi får han, men noen får det jo til å virke som om det er en kombinasjon av Messi, Pablo OG David Batty som eventuelt kommer inn portene.

Og så lurer eg på hvor mange av fjorårets spillere på Ipswich som ville oppfylt kvalitetskriteriene for opprykk hos dei samme, sikkert ingen utenom Leif!

auren

GiveMeSport
@GiveMeSport
Exclusive: Leeds United are trying to seal a £10m deal for Freiburg forward Roland Sallai on Friday morning as they fear they could be hijacked. Written by @DMFv2 & @DeanJonesSoccer

Tror vi ikke klarer å vente ut Sheffield United re Hamer og bør bare gå for Sallai. Isolert sett er han vel en bedre spiller også, men Hamer er vel som hånd i hanske posisjonsmessig for Leeds. Da får vi endelig erstatteren for Pablo. Hamer VET vi vil prestere i Championship, selv om Sallai er svært god er det jo alltids en risk med utenlandske spillere.

auren

auren

Graham Smyth
@GrahamSmyth
Good morning. Tanaka done, Schmidt on the way to being done. Leeds United's expectation is currently just Schmidt but Farke's hint and the club's hope all week has been for another. We'll see.

Might be a long day. Pace yourself. Plenty of fluids.

Videre skriver han:

That might not be the end of their transfer business however. Farke hinted on Thursday that they would continue to 'stay awake' with offensive positions in mind and club chiefs are hopeful of adding a final signing prior to the 11pm deadline.

In terms of outgoings it has been quiet all week. Keeping Willy Gnonto is a priority for Leeds but no one has yet made a last ditch attempt to prise him from Elland Road. Should Leeds add to Farke's offensive options then Joe Gelhardt could potentially be allowed to head out on loan to get match minutes elsewhere.

I går hintet jo Farke om at vi trengte en ny 10-er og han sa "a few additions" i stedet for "a couple". Jeg tror klubben henter Tanaka og Schmidt og håper å få på plass enten Hamer eller Sallai. 14 timer igjen nå...

auren

karaba

Quote from: auren on August 30, 2024, 09:59:26Graham Smyth
@GrahamSmyth
Good morning. Tanaka done, Schmidt on the way to being done. Leeds United's expectation is currently just Schmidt but Farke's hint and the club's hope all week has been for another. We'll see.

Might be a long day. Pace yourself. Plenty of fluids.

Videre skriver han:

That might not be the end of their transfer business however. Farke hinted on Thursday that they would continue to 'stay awake' with offensive positions in mind and club chiefs are hopeful of adding a final signing prior to the 11pm deadline.

In terms of outgoings it has been quiet all week. Keeping Willy Gnonto is a priority for Leeds but no one has yet made a last ditch attempt to prise him from Elland Road. Should Leeds add to Farke's offensive options then Joe Gelhardt could potentially be allowed to head out on loan to get match minutes elsewhere.

I går hintet jo Farke om at vi trengte en ny 10-er og han sa "a few additions" i stedet for "a couple". Jeg tror klubben henter Tanaka og Schmidt og håper å få på plass enten Hamer eller Sallai. 14 timer igjen nå...

auren

Hamer ville vært en kjempe signering. Selv på Sheffield Utd som slet i PL forrige sesong så var Hamer en av de  spillerne i hele PL som hadde flest assist. Må si han skilte seg tydlig ut på et Sheffield Utd lag som slet og at han vil være god nok på Championship nivå er det vel ingen tvil. 

GeirO

Quote from: Russel_Doig on August 30, 2024, 08:51:21

Godt spørsmål. Eg tror han blir gull om vi får han, men noen får det jo til å virke som om det er en kombinasjon av Messi, Pablo OG David Batty som eventuelt kommer inn portene.

Og så lurer eg på hvor mange av fjorårets spillere på Ipswich som ville oppfylt kvalitetskriteriene for opprykk hos dei samme, sikkert ingen utenom Leif!
...og spiller Hamer så dårlig i 10'er-rollen at han nå er skjøvet ut i det ytterste mørke på venstre ving for the Blades (som jeg leste)?
MOT

SupALeedS

Jeg savner en skikkelig målscorer på topp. Der er Joseph for uerfaren og ung enda til å bære det ansvaret. Bamford har jeg nå gitt helt opp. Piroe eneste spiss som er brukbar men heller ikke han god nok. Tipper vi ender vinduet med Tanaka og Schmidt inn, desverre.
Alex

auren

Uffda. Hamer eller ingenting da??

Sacha Tavolieri
@sachatavolieri
🟡🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Infos #LUFC :
🙅�♂️🇭🇺 Sources confirmed Leeds United's pessimistic about Roland Sallai's deal to happen as clubs aren't able to find an agreement. Now, an unlikely move...
⏳ Wait&See. #mercato #EFL #SCF #SCFreiburg

auren

peacock

Fordi han er lubben og trolig dårlig trent.

auren

En av de som har litt inside information på Waccoe:

My gut feeling is Hamer will be too difficult to do today.
Billing won't be happening, noises around Sallai aren't great.
Brownhill one to keep an eye on if Burnley will budge I think.

auren