Skrevet av Emne: Play Off 2019  (Lest 23202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: Play Off 2019
« Svar #60 på: Mai 11, 2019, 15:11:57 »
Grealish blir felt, straffe til Villa og Abraham putter, 2-1 til Aston Villa.  Snudd på 2 minutter dette nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Play Off 2019
« Svar #61 på: Mai 11, 2019, 15:13:21 »
Grealish blir felt, straffe til Villa og Abraham putter, 2-1 til Aston Villa.  Snudd på 2 minutter dette nå.
Blir nok kamp inn til døra, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Play Off 2019
« Svar #62 på: Mai 11, 2019, 15:23:37 »
Gayle (WBA) fikk rødt kort, og er vel da borte i returkampen på hjemmebane, kanskje eventuell finale også ??
Klar fordel Villa nå.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: Play Off 2019
« Svar #63 på: Mai 11, 2019, 15:37:06 »
Grealish blir felt, straffe til Villa og Abraham putter, 2-1 til Aston Villa.  Snudd på 2 minutter dette nå.

Det karen kan dive, er jo ikke kontakt før han legger seg over beina til Gibbs!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Play Off 2019
« Svar #64 på: Mai 11, 2019, 15:38:12 »
Gayle (WBA) fikk rødt kort, og er vel da borte i returkampen på hjemmebane, kanskje eventuell finale også ??
Klar fordel Villa nå.
Uansett. WBA kan ikke gi seg. Har ingenting å tape. 2-0, og all ting er snudd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Sv: Play Off 2019
« Svar #65 på: Mai 11, 2019, 15:52:45 »
Gayle (WBA) fikk rødt kort, og er vel da borte i returkampen på hjemmebane, kanskje eventuell finale også ??
Klar fordel Villa nå.
Blir vel bare en kamps karantene på to gule?

berlin

Sv: Play Off 2019
« Svar #66 på: Mai 11, 2019, 17:32:47 »
2-1 til Villa, og med temmelig stor dominans av Villa, betyr absolutt ikke at WBA er ute.
Tipper WBA supporterne er frustrerte over Gayle, spesielt etter han mer eller mindre "tryglet" om å få det første gule.
Det andre gule var vel også greit.

Men WBA er et lag som også uten Gayle har mål i seg, og kamp 2 er mer "cupfinale" enn kamp 1. Hjemmebane er en liten fordel også.

Alt i alt, tipper Villa går til finalen, men er lagt fra sikker.

Leedsfan

Sv: Play Off 2019
« Svar #67 på: Mai 12, 2019, 09:34:08 »
2-1 til Villa, og med temmelig stor dominans av Villa, betyr absolutt ikke at WBA er ute.
Tipper WBA supporterne er frustrerte over Gayle, spesielt etter han mer eller mindre "tryglet" om å få det første gule.
Det andre gule var vel også greit.

Men WBA er et lag som også uten Gayle har mål i seg, og kamp 2 er mer "cupfinale" enn kamp 1. Hjemmebane er en liten fordel også.

Alt i alt, tipper Villa går til finalen, men er lagt fra sikker.

Gayle er ute av finalen også eller drømte jeg det i natt?

"Dwight Gayle will be banned for play-off final if West Brom reach Wembley

Dwight Gayle will not be available for the play-off final at Wembley if Albion get there, because he will be banned for two games following today's red card."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Play Off 2019
« Svar #68 på: Mai 12, 2019, 09:59:31 »

"Dwight Gayle will be banned for play-off final if West Brom reach Wembley

Dwight Gayle will not be available for the play-off final at Wembley if Albion get there, because he will be banned for two games following today's red card."

Begrunnelsen (fra en Star-jouno):


Matt Wilson
@mattwilson_star

Dwight Gayle will miss the play-off final if #wba get to Wembley, because his one-game ban extends to two following earlier charge of successfully deceiving an official. Awful news for Albion.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Play Off 2019
« Svar #69 på: Mai 12, 2019, 10:08:39 »

"Dwight Gayle will be banned for play-off final if West Brom reach Wembley

Dwight Gayle will not be available for the play-off final at Wembley if Albion get there, because he will be banned for two games following today's red card."

Begrunnelsen (fra en Star-jouno):


Matt Wilson
@mattwilson_star

Dwight Gayle will miss the play-off final if #wba get to Wembley, because his one-game ban extends to two following earlier charge of successfully deceiving an official. Awful news for Albion.

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Play Off 2019
« Svar #70 på: Mai 12, 2019, 10:16:14 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Play Off 2019
« Svar #71 på: Mai 12, 2019, 10:21:43 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...

Da hadde de Harvey Barnes, han var meget viktig og god for dem. Laget er fullt av gamle ringrever fortsatt.

Aston Villa har Grealish og de har flere midtbanespillere med skuddfot som det lukter krutt av. Først onsdag kanskje?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Play Off 2019
« Svar #72 på: Mai 12, 2019, 10:28:43 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...

Da hadde de Harvey Barnes, han var meget viktig og god for dem. Laget er fullt av gamle ringrever fortsatt.

Aston Villa har Grealish og de har flere midtbanespillere med skuddfot som det lukter krutt av. Først onsdag kanskje?:)
Beste hadde vel egentlig vært hvis lynet slo ned og alle på banen omkom på tirsdag. Da burde det jo bli lett match.

Leedsfan

Sv: Play Off 2019
« Svar #73 på: Mai 12, 2019, 10:40:19 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...

Da hadde de Harvey Barnes, han var meget viktig og god for dem. Laget er fullt av gamle ringrever fortsatt.

Aston Villa har Grealish og de har flere midtbanespillere med skuddfot som det lukter krutt av. Først onsdag kanskje?:)
Beste hadde vel egentlig vært hvis lynet slo ned og alle på banen omkom på tirsdag. Da burde det jo bli lett match.

Den kunne vært morsom...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Play Off 2019
« Svar #74 på: Mai 12, 2019, 10:52:44 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...

Da hadde de Harvey Barnes, han var meget viktig og god for dem. Laget er fullt av gamle ringrever fortsatt.

Aston Villa har Grealish og de har flere midtbanespillere med skuddfot som det lukter krutt av. Først onsdag kanskje?:)
Beste hadde vel egentlig vært hvis lynet slo ned og alle på banen omkom på tirsdag. Da burde det jo bli lett match.

Den kunne vært morsom...

I går så det fra tv-stolen periodevis ut til at Phillips kjørte mannsmarkering på Harry Wilson. Mot Villa satt jeg på Elland Road og så at Phillips var frimerke på Grealish så snart Villa fikk ballen.

Mot WBA eventuelt blir det vel ikke en slik taktisk vurdering kanskje.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Play Off 2019
« Svar #75 på: Mai 12, 2019, 10:55:55 »
I går så det fra tv-stolen periodevis ut til at Phillips kjørte mannsmarkering på Harry Wilson. Mot Villa satt jeg på Elland Road og så at Phillips var frimerke på Grealish så snart Villa fikk ballen.


Det er vel i det hele tatt mye mannsmarkering i Bielsa-fotballen - langt mer enn vi er vant til i Norge i alle fall...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Play Off 2019
« Svar #76 på: Mai 12, 2019, 11:08:51 »

Er allikevel ikke sikker på at jeg heller skulle ønske WBA enn Aston Villa, WBA har et solid lag som er vant med å kjempe for poeng/seier. De har en urutinert manager også!

Er usikker selv også. WBAs 4-0 overhaul av oss satte sine spor. Er jo et lite mini-'boro mht fysikk...

Da hadde de Harvey Barnes, han var meget viktig og god for dem. Laget er fullt av gamle ringrever fortsatt.

Aston Villa har Grealish og de har flere midtbanespillere med skuddfot som det lukter krutt av. Først onsdag kanskje?:)
Beste hadde vel egentlig vært hvis lynet slo ned og alle på banen omkom på tirsdag. Da burde det jo bli lett match.

Den kunne vært morsom...

I går så det fra tv-stolen periodevis ut til at Phillips kjørte mannsmarkering på Harry Wilson. Mot Villa satt jeg på Elland Road og så at Phillips var frimerke på Grealish så snart Villa fikk ballen.

Mot WBA eventuelt blir det vel ikke en slik taktisk vurdering kanskje.

Jepp. Wilson og Grealish. Blandt de beste i divisjonen. Tatt ut av vår egen spiller som enkelte ville selge/frigi(!!) i fjor på denne tiden.
Det snur fort i fotball.

Promotion 2010

Sv: Play Off 2019
« Svar #77 på: Mai 12, 2019, 11:51:43 »
How the bookmakers reacted to the Championship play-off semi-final first legs

Leeds United and Aston Villa both claimed Championship play-off semi-final first leg leads on Saturday.

Marcelo Bielsa's side claimed a 1-0 win against Derby County at Pride Park in the day's late game, thanks to Kemar Roofe's 55th minute strike.

In the day's earlier clash Aston Villa came from behind to beat local rivals West Brom 2-1 at Villa Park. In a further blow for the Baggies, striker Dwight Gayle was sent off in the closing stages and will miss the return leg at The Hawthorns on Tuesday night.

Frank Lampard will need to snap a three-game losing streak against Bielsa's side at Elland Road on Wednesday evening if the Rams are to prevent the Whites from reaching the Wembley final.

Leeds claimed a first leg win at Pride Park
Leeds' 1-0 victory saw them bounce back from their poorest run of form this season, as they entered the clash winless in their last four matches, but turned in a much-improved performance.

That in turn, has strengthened their position with the bookies, who have Leeds as the favourites to win promotion at the end of the month.

Aston Villa are narrowly behind Leeds, with Derby the rank outsiders.

Here's how the bookies rate each side's chances:

To win promotion (via oddschecker)

Leeds - 5/4

Aston Villa - 6/4

West Brom - 13/2

Derby - 8/1

To qualify for the final

Leeds - 1/14

Aston Villa - 1/3

West Brom - 9/4

Derby - 13/2
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Play Off 2019
« Svar #78 på: Mai 12, 2019, 12:05:17 »
Grealish blir felt, straffe til Villa og Abraham putter, 2-1 til Aston Villa.  Snudd på 2 minutter dette nå.

Det karen kan dive, er jo ikke kontakt før han legger seg over beina til Gibbs!
Om EFL mener alvor av å få slutt på "conception of referee" så gir de ham suspensjon for det der. Er ikke kontakt i det hele tatt (bortsett fra venstrefot når Grealish legger seg). Men det kommer de selvsagt aldri til å gjøre.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Sv: Play Off 2019
« Svar #79 på: Mai 12, 2019, 14:30:11 »
Lee Bowyer’s Charlton leder 2-0 borte mot Doncaster. Hadde blitt henrykt om min ungdomshelt rykker opp. Vår neste manager ?  :D


Forever Whites

Sv: Play Off 2019
« Svar #80 på: Mai 12, 2019, 18:33:59 »
Ser det hoveres på nettet(ikke her inne) over at "Fat Frank" nå har tapt 3 av 3 mot oss.  Synes man bør være litt mer ydmyke.  Tidligere historie taler ikke for oss selv om det nå er nye muligheter.
Men vinner Derby kampen mot oss på onsdag hjelper ikke de 3 seirene våres mot Derby oss noe.  Da er de videre og vi er ute selv om det vil stå 3-1 i vår favør innbyrdes.

Satser på at vi vinner kampen.  Blir spennende å se hva Bielsa gjør med laguttaket.  Jeg vil holde ungdommene på benken i starten og heller sette dem inn når Derby spillerne begynner å bli slitne.  Sånn som det fungerte med Clarke tidligere i sesongen før han kollapset.

Blir uansett nervepirrende og mye neglebiting regner jeg med.  Men seieren i går gav meg litt optimisme tilbake.

MOT
Medlem 94237

Killa

Sv: Play Off 2019
« Svar #81 på: Mai 12, 2019, 20:58:59 »
Det har sikkert stått et sted, men når er PO-finalen?

GeirO

Sv: Play Off 2019
« Svar #82 på: Mai 12, 2019, 21:07:57 »
Det har sikkert stått et sted, men når er PO-finalen?
Mandag 27. mai.
MOT

auren

Sv: Play Off 2019
« Svar #83 på: Mai 14, 2019, 09:27:52 »
WBA - Villa i kveld. Hvem håper vi på i en potensiell finale? Jeg er veldig usikker. Får nesten bare håpe at det laget som spiller dårligst i kveld går til finalen. Det blir vanskelig okke som.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Play Off 2019
« Svar #84 på: Mai 14, 2019, 09:31:52 »
WBA - Villa i kveld. Hvem håper vi på i en potensiell finale? Jeg er veldig usikker. Får nesten bare håpe at det laget som spiller dårligst i kveld går til finalen. Det blir vanskelig okke som.

auren

ønskemotstander er utvilsomt Villa. etter kampen på ER fikk jeg de så opp i halsen at det hadde smakt så sinnsykt herlig og tatt skalpen på de på Wembley.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Play Off 2019
« Svar #85 på: Mai 14, 2019, 09:37:27 »
Sitter med en følelse av at Villa står bedre til Leeds enn WBA som parkerer bussen som de gjorde sist å satser på kontringer. De gjør nok ikke de ikveld men. Vi sliter litt mot lag som ikke spiller ball.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Killa

Sv: Play Off 2019
« Svar #86 på: Mai 14, 2019, 09:53:30 »
Trur nok sjansen er størst for at det blir Villa, de dominerte i alle fall ganske mye i den første kampen.
Og med normal uttelling og kampforløp bør de ta dette. Trur det er hipp som happ for oss hvilket av disse vi møter, vi var jo også helt på høyde med Villa i den kampen for et par uker siden! Hadde som nevnt over her vært syykt kult å slå dem ut på Wemberley... ;D

Cherry

Sv: Play Off 2019
« Svar #87 på: Mai 14, 2019, 10:14:02 »
Mener Villa med sin spillende stil passer oss bedre enn trauste WBA. 
Ser ikke helt hvem som skal score måla for WBA, i kveldens kamp...Gayle ute, og Rodriguez ganske svak om dagen.
 

Tobbe9210

Sv: Play Off 2019
« Svar #88 på: Mai 14, 2019, 12:00:07 »
Det har sikkert stått et sted, men når er PO-finalen?
Mandag 27. mai.
Jeg skjønner ikke hvorfor de setter årets største kamp i championship til en mandag kl. 16.00(15.00 lokal tid)? Noen som kan forklare?
Leksvik whites

Sleivind

Sv: Play Off 2019
« Svar #89 på: Mai 14, 2019, 12:06:26 »
Det har sikkert stått et sted, men når er PO-finalen?
Mandag 27. mai.
Jeg skjønner ikke hvorfor de setter årets største kamp i championship til en mandag kl. 16.00(15.00 lokal tid)? Noen som kan forklare?

Bank holiday!

https://en.wikipedia.org/wiki/Bank_holiday