Skrevet av Emne: 2.Playoff-Kamp:vs Derby Co @Elland Road, onsdag 15/5 2019, kl 20.45 på Viasport1  (Lest 48741 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Bare å riste det av seg å se framover.

Håper Bielsa blir.
Med et par gode signeringer og fremgang på akademispillerne kan vi få et bra lag.

Neste år skal vi faen meg opp.
Godt sagt!

+1

We are Leeds!!!

Cherry

Snodig kamp, vi spiller svakt før vi scorer men har etter d god kontroll og skulle jo hatt ett klart straffespark når Bamford faktisk BLIR felt :o!!

Så funker ikke kommunikasjonen mellom Cooper og Kiko, og vi ber Derby inn i kampen igjen.
Stoooore tabber bak i dag, og Berardi som jo ikke akkurat ber om ny kontrakt...

Ja, ja... fantastisk sesong, håpet ble tent igjen i PO men effektivt slukket av FOR svake spillere i avgjørende situasjoner i dag. Bare trist.

Høres i August.
 

Promotion 2010

Som nevnt i pausen, det var hodet som kom til å avgjøre med alle disse kortene tidlig. Det er på det mentale vi mister opprykket, ikke på noe annet. Med alt på gaffelen har vi ingen andre enn våre egne hoder å skylde på.

Bielsa skuffet i dag:

1. Etter 60 min lyste det etter Pontus Jansson i et midtforsvar som aldri var tilstede. Ute på tur både ene og andre veien.  Berardi med gult og den historikken, skulle selvsagt vært tatt av.
2. At Izzy Brown skal styre showet for oss siste 10 min av sesongen, når han ikke har gjort noe tidligere, er jo i seg selv sjanseløst. Hvorfor kan ikke venstrefoten til Harrison skyte det frisparket?

Børs:

Casilla 1- Helt forferdelig i alt han gjorde med ball. Ute i feltet var absolutt alt han gjorde galt. Og han inviterte Derby inn i kampen. Som vanlig ligger han nede når skudd går. Meldt som skuffelse ut over våren, endte som katastrofe.
Ayling 7 - God med ballen, tar den fint med seg fremover. Synd avslutningsferdighetene er snitt Leeds, med andre ord fullstendig ubrukelig.
Cooper 1 - Garantert en som ikke tåler presset. Involvert i første, og gir vekk straffe gratis. Elendig når vi trenger en kaptein som står opp.
Berardi 1 - Hodeløs. Og på hæla stort sett hele veien. Championship-materiale, er vel derfor vi fortsetter der.
Dallas 9 - En av få som så ut til å ha inne noe som minte kvaliteter til å rykke opp. Utypisk Leeds, ser ut til å være best når det gjelder.
Phillips 9 - Helt outstanding. Synd Bielsa brukte 10 mnd på å finne den dødballfoten. Kanonspiller, sterkeste i ligaen.
Shackleton 8 - Viste hvorfor han har fått altfor lite spilletid. Kanonkamp, løper i ett.
Klich 7 - Jobber knallhardt, og sliter hele veien. Men vi tapte kampen sentralt mot gode spillere.
Bamford 1 - Bidrar stort sett null. En gedigen skuffelse til 80-90 millioner. Surker og klager, og har ikke en målsjanse i årets viktigste kamp.
Hernandez 1 - Tok ferie tidlig i april, og har knapt hatt en eneste god pasning etter det. Traff maks på 1 av 10 i dag. Playmakerens formkrise kanskje den viktigste grunnen til at vi faller sammen.
Harrison 7 - Syns han er god. Utfordrer, jobber og sliter. Håper han er her neste år også.
Clarke - Bidrar når han kommer inn, men for seint.
Brown - Få minutter å vise seg på, blir bare skuff av det.


Pluss 1 på alt! Virkelig spot on!


Tror jeg avslutter tiden her på forumet en god stund!


Klubben har ikke penger til å bygge nytt uten å selge! Regner med at Phillips eller et annet talent eller to forsvinner ut døren i sommer! Det er ikke bra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9

Kampens øyeblikk er Casillas miss som sender Derby rett inn i kampen igjen. Der og da smalt det. Og når det forventede røde kom til Berardi var det bare å stenge butikken.

Litt på samme måte straffemissen mot Wigan.

Kato

Snodig kamp, vi spiller svakt før vi scorer men har etter d god kontroll og skulle jo hatt ett klart straffespark når Bamford faktisk BLIR felt :o!!

Så funker ikke kommunikasjonen mellom Cooper og Kiko, og vi ber Derby inn i kampen igjen.
Stoooore tabber bak i dag, og Berardi som jo ikke akkurat ber om ny kontrakt...

Ja, ja... fantastisk sesong, håpet ble tent igjen i PO men effektivt slukket av FOR svake spillere i avgjørende situasjoner i dag. Bare trist.

Høres i August.

Hvor mange ganger har vi ikke sviktet i avgjørende situasjoner denne sesongen? Norwich, Sheffield U, Wigan, Brentford, Derby. De 5 viktigste, røyk i alle.
 

Josch

Kampens øyeblikk er Casillas miss som sender Derby rett inn i kampen igjen. Der og da smalt det.

Ja, man trenger ikke å gi bort mål gratis på dette nivået. Men Leeds fant ikke ut av Derby idag. Jeg hadde ikke trodd at Derby skulle ta dette opp av hatten etter å ha vært klart dårligere enn oss i tre kamper . Likevel er det for dårlig å slippe inn 4 mål på hjemmebane i play off.
Leeds slo Derby tre ganger, men den fjerde kampen var den viktigste. Lampard tok siste stikk mot  Bielsa og står igjen som vinner.

Veldig skuffende å bli slått ut av Derby.

Trondjo

Skjønner egentlig ikke hvordan vi klarte å rote bort dette med en 2-0 ledelse etter 44 min, men personlige feil og en totalt ubrukelig dommer ødela denne kvelden fullstendig >:(
 

DenHviteYeboah

Snodig kamp, vi spiller svakt før vi scorer men har etter d god kontroll og skulle jo hatt ett klart straffespark når Bamford faktisk BLIR felt :o!!

Så funker ikke kommunikasjonen mellom Cooper og Kiko, og vi ber Derby inn i kampen igjen.
Stoooore tabber bak i dag, og Berardi som jo ikke akkurat ber om ny kontrakt...

Ja, ja... fantastisk sesong, håpet ble tent igjen i PO men effektivt slukket av FOR svake spillere i avgjørende situasjoner i dag. Bare trist.

Høres i August.

Hvor mange ganger har vi ikke sviktet i avgjørende situasjoner denne sesongen? Norwich, Sheffield U, Wigan, Brentford, Derby. De 5 viktigste, røyk i alle.
Viser vel krystallklart at spillerne ikke takler det mentale presset :( Man gjør feil og blir hardt straffet. Og vi er vel ganske ineffektive siste 2 måneder....

Eriksen55

Trøkket på Elland Road blir for tøft for spillerne våre. Enkelt og greit.
Er jo ikke mentalt sterke nok.

Gledelig med Dallas. Han var meget god synes jeg.
Den eneste veteranen som leverte, og så til de grader. Ayling var også stort sett god.
Noen kritiserer Bielsas taktikk. Tror ikke vi hadde vært her uten ham, tenker nå jeg.

Vi hadde ikke vært der uten. Spillerne har heller ikke overprestert, nen dem har fått ut sitt fulle potensiale!
Derfor er det vanskelig å kritisere han. Men i dag gjorde han ingen grep, byttene kom for sent og jeg syntes at det er feil å ta av Bamford når vi jager mål. I dag burde han plukket av Pablo. Men for all del.

Skader ødela sesongen. Dem MÃ… finne ut hvorfor vi har hatt SÃ… mange. 9 kneskader!! Sinnsykt! Her må det tas grep.

Mener vi ikke trenger bytte ut mange og jeg er ikje redd for at de beste selges. Isåfall til sjuke priser. Får vi 7-8 for Pontus og 4-5 for Roofe så er det mulig å komme styrket ut av det.

Ikke tro på at dem bukket under for noe press. Derby scora på akkurat feil tidspunkt og dem hadde mer flaks enn oss. Så enkelt. Vi var et stolpeskudd unna 2-0

Blytungt i kveld. Klar for ny sesong i morgen!


ziganda

Trist å se at en forventet rutinert keeper fullstendig kollapser under presset. Utrolig merkelige inngripener gang på gang.

Håper vi kan bygge videre på dette laget og kan få kontinuitet. Men frykter det motsatte og mange utskiftinger, med fortsatt ørkenvandring.

Kato

Trøkket på Elland Road blir for tøft for spillerne våre. Enkelt og greit.
Er jo ikke mentalt sterke nok.

Gledelig med Dallas. Han var meget god synes jeg.
Den eneste veteranen som leverte, og så til de grader. Ayling var også stort sett god.
Noen kritiserer Bielsas taktikk. Tror ikke vi hadde vært her uten ham, tenker nå jeg.

Vi hadde ikke vært der uten. Spillerne har heller ikke overprestert, nen dem har fått ut sitt fulle potensiale!
Derfor er det vanskelig å kritisere han. Men i dag gjorde han ingen grep, byttene kom for sent og jeg syntes at det er feil å ta av Bamford når vi jager mål. I dag burde han plukket av Pablo. Men for all del.

Skader ødela sesongen. Dem MÃ… finne ut hvorfor vi har hatt SÃ… mange. 9 kneskader!! Sinnsykt! Her må det tas grep.

Mener vi ikke trenger bytte ut mange og jeg er ikje redd for at de beste selges. Isåfall til sjuke priser. Får vi 7-8 for Pontus og 4-5 for Roofe så er det mulig å komme styrket ut av det.

Ikke tro på at dem bukket under for noe press. Derby scora på akkurat feil tidspunkt og dem hadde mer flaks enn oss. Så enkelt. Vi var et stolpeskudd unna 2-0

Blytungt i kveld. Klar for ny sesong i morgen!

Pontus Jansson er den første som selges.
 

GeirO

vs Derby Co @Elland Road, onsdag 15/5 2019, kl 20.45 på Viasport1
« Svar #341 på: Mai 15, 2019, 23:23:36 »
Neste sesong:

Keeper: Utvikle BPF pluss et nytt kjøp
Forsvar: Satse på Dallas og Ayling som backer, samt kjøpe en stopperkollega til Pontus.
Midtbane: Pablo kan få lov å gå etter en katastrofal vårsesong. Heller satse på Phillips, Forshaw, Roberts, Clarke og selvfølgelig Shackleton. Litt i tvil om Klich. Kjøpe en ny kant og en sentral.
Angrep: Kjøpe en eller to nye angripere (vi har to halvgode i dag).

Det skulle bli fem-seks nye spillere inn. I tillegg har vi hel haug med unge lovende som bør få spilletid.
MOT

Another_Roger

Ikkje så ofte eg er innom her lenger. Men eg må virkelig seie at eg føler med Leeds-fansen i dag. Leeds var overlegne i bortekampen, så det var utgjort at det skulle gå slik i dag. Fansen hadde fortjent opprykk i år.

Eriksen55

Trøkket på Elland Road blir for tøft for spillerne våre. Enkelt og greit.
Er jo ikke mentalt sterke nok.

Gledelig med Dallas. Han var meget god synes jeg.
Den eneste veteranen som leverte, og så til de grader. Ayling var også stort sett god.
Noen kritiserer Bielsas taktikk. Tror ikke vi hadde vært her uten ham, tenker nå jeg.

Vi hadde ikke vært der uten. Spillerne har heller ikke overprestert, nen dem har fått ut sitt fulle potensiale!
Derfor er det vanskelig å kritisere han. Men i dag gjorde han ingen grep, byttene kom for sent og jeg syntes at det er feil å ta av Bamford når vi jager mål. I dag burde han plukket av Pablo. Men for all del.

Skader ødela sesongen. Dem MÃ… finne ut hvorfor vi har hatt SÃ… mange. 9 kneskader!! Sinnsykt! Her må det tas grep.

Mener vi ikke trenger bytte ut mange og jeg er ikje redd for at de beste selges. Isåfall til sjuke priser. Får vi 7-8 for Pontus og 4-5 for Roofe så er det mulig å komme styrket ut av det.

Ikke tro på at dem bukket under for noe press. Derby scora på akkurat feil tidspunkt og dem hadde mer flaks enn oss. Så enkelt. Vi var et stolpeskudd unna 2-0

Blytungt i kveld. Klar for ny sesong i morgen!

Pontus Jansson er den første som selges.

Det håper jeg.

Av flere grunner. Vi må ha noe bedre til Cooper. Han er ikke en type å ha i klubben når han ikke får spille, tror jeg. Han er salgbar til en ok pris.

Mener Berardi har vist at han kan være cover. Halme og spesielt Strujik vil bli bedre.  Tar man utgangspunkt i Bielsa sin måte så holder det med stopoere når vi vet at Phillips og Ayling også kan trå til bak der.

Pontus er god, men jeg syntes han er overvurdert og fpe mye gratis kred pga typen han er og hvordan han snakker. 

h.b

  • Gjest
Neste sesong:

Keeper: Utvikle BPF pluss et nytt kjøp
Forsvar: Satse på Dallas og Ayling som backer, samt kjøpe en stopperkollega til Pontus.
Midtbane: Pablo kan få lov å gå etter en katastrofal vårsesong. Heller satse på Phillips, Forshaw, Roberts, Clarke og selvfølgelig Shackleton. Litt i tvil om Klich. Kjøpe en ny kant og en sentral.
Angrep: Kjøpe en eller to nye angripere (vi har to halvgode i dag).

Det skulle bli fem-seks nye spillere inn. I tillegg har vi hel haug med unge lovende som bør få spilletid.
Forsvar. Pontus bør selges
Midtbane. Pablo kan få gå. Forshaw er ikke god nok. Han har vel ikke en eneste assists denne sesongen, og mye av problemet er en midtbane som ikke scorer mål. Roberts er jeg ikke overvettiget imponert over. 2 kantspillere bør prioriteres
Spisser. 2 nye spisser som er desidert bedre enn de vi har

Sleivind

Som nevnt i pausen, det var hodet som kom til å avgjøre med alle disse kortene tidlig. Det er på det mentale vi mister opprykket, ikke på noe annet. Med alt på gaffelen har vi ingen andre enn våre egne hoder å skylde på.

Bielsa skuffet i dag:

1. Etter 60 min lyste det etter Pontus Jansson i et midtforsvar som aldri var tilstede. Ute på tur både ene og andre veien.  Berardi med gult og den historikken, skulle selvsagt vært tatt av.
2. At Izzy Brown skal styre showet for oss siste 10 min av sesongen, når han ikke har gjort noe tidligere, er jo i seg selv sjanseløst. Hvorfor kan ikke venstrefoten til Harrison skyte det frisparket?

Børs:

Casilla 1- Helt forferdelig i alt han gjorde med ball. Ute i feltet var absolutt alt han gjorde galt. Og han inviterte Derby inn i kampen. Som vanlig ligger han nede når skudd går. Meldt som skuffelse ut over våren, endte som katastrofe.
Ayling 7 - God med ballen, tar den fint med seg fremover. Synd avslutningsferdighetene er snitt Leeds, med andre ord fullstendig ubrukelig.
Cooper 1 - Garantert en som ikke tåler presset. Involvert i første, og gir vekk straffe gratis. Elendig når vi trenger en kaptein som står opp.
Berardi 1 - Hodeløs. Og på hæla stort sett hele veien. Championship-materiale, er vel derfor vi fortsetter der.
Dallas 9 - En av få som så ut til å ha inne noe som minte kvaliteter til å rykke opp. Utypisk Leeds, ser ut til å være best når det gjelder.
Phillips 9 - Helt outstanding. Synd Bielsa brukte 10 mnd på å finne den dødballfoten. Kanonspiller, sterkeste i ligaen.
Shackleton 8 - Viste hvorfor han har fått altfor lite spilletid. Kanonkamp, løper i ett.
Klich 7 - Jobber knallhardt, og sliter hele veien. Men vi tapte kampen sentralt mot gode spillere.
Bamford 1 - Bidrar stort sett null. En gedigen skuffelse til 80-90 millioner. Surker og klager, og har ikke en målsjanse i årets viktigste kamp.
Hernandez 1 - Tok ferie tidlig i april, og har knapt hatt en eneste god pasning etter det. Traff maks på 1 av 10 i dag. Playmakerens formkrise kanskje den viktigste grunnen til at vi faller sammen.
Harrison 7 - Syns han er god. Utfordrer, jobber og sliter. Håper han er her neste år også.
Clarke - Bidrar når han kommer inn, men for seint.
Brown - Få minutter å vise seg på, blir bare skuff av det.

Fire enere! Og det er de som irriterer/skuffer meg. Casilla fra Real Madrid, kapteinen, Berardi med hundrevis av kamper og trollmannen Hernandez. Det er de som burde levert, men de gjør det stikk motsatte. Bør legge seg langpaddeflate alle fire.

auren

Koser seg nå Derby-spillerne:


Phil Hay
@PhilHayYEP
·
28m
A lot of Spygate celebrations from Derby. Players mimicking binoculars to the away crowd. Whatever the argument about that, they held their nerve tonight and have come up with an astonishing win. Leeds will never want to see any of it again.

Men ingen tvil om at Spygate hadde mye å si. Gikk bare en vei etter dette. Viser bare at Bielsa hadde fordeler av å spionere på motstanders treninger.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

vs Derby Co @Elland Road, onsdag 15/5 2019, kl 20.45 på Viasport1
« Svar #347 på: Mai 15, 2019, 23:30:38 »
Selge Pontus? Har vi midtstoppere som er bedre enn han?
MOT

Brendan Ormsby

Bare å gi opp folkens.

Denne klubben kommer ALDRI tilbake til Premier League..

Hver bidige sesong er en ny nedtur.

Jeg tror faktisk at vi kan spille i League One i 2020-21..


auren

Ikkje så ofte eg er innom her lenger. Men eg må virkelig seie at eg føler med Leeds-fansen i dag. Leeds var overlegne i bortekampen, så det var utgjort at det skulle gå slik i dag. Fansen hadde fortjent opprykk i år.

Kjekt å se deg her inne igjen Roger’n Takk for det!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Trøkket på Elland Road blir for tøft for spillerne våre. Enkelt og greit.
Er jo ikke mentalt sterke nok.

Gledelig med Dallas. Han var meget god synes jeg.
Den eneste veteranen som leverte, og så til de grader. Ayling var også stort sett god.
Noen kritiserer Bielsas taktikk. Tror ikke vi hadde vært her uten ham, tenker nå jeg.

Vi hadde ikke vært der uten. Spillerne har heller ikke overprestert, nen dem har fått ut sitt fulle potensiale!
Derfor er det vanskelig å kritisere han. Men i dag gjorde han ingen grep, byttene kom for sent og jeg syntes at det er feil å ta av Bamford når vi jager mål. I dag burde han plukket av Pablo. Men for all del.

Skader ødela sesongen. Dem MÃ… finne ut hvorfor vi har hatt SÃ… mange. 9 kneskader!! Sinnsykt! Her må det tas grep.

Mener vi ikke trenger bytte ut mange og jeg er ikje redd for at de beste selges. Isåfall til sjuke priser. Får vi 7-8 for Pontus og 4-5 for Roofe så er det mulig å komme styrket ut av det.

Ikke tro på at dem bukket under for noe press. Derby scora på akkurat feil tidspunkt og dem hadde mer flaks enn oss. Så enkelt. Vi var et stolpeskudd unna 2-0

Blytungt i kveld. Klar for ny sesong i morgen!

Pontus Jansson er den første som selges.

Tror du kan få helt rett i det, Kato.

Kato

Ikkje så ofte eg er innom her lenger. Men eg må virkelig seie at eg føler med Leeds-fansen i dag. Leeds var overlegne i bortekampen, så det var utgjort at det skulle gå slik i dag. Fansen hadde fortjent opprykk i år.

Lykke til med Tranmere.
 

h.b

  • Gjest
Selge Pontus? Har vi midtstoppere som er bedre enn han?

Må kjøpes inn. Pontus har blitt dårligere etter han ble en kultfigur. Nå spiller han for kultstatusen

auren

Bare å gi opp folkens.

Denne klubben kommer ALDRI tilbake til Premier League..

Hver bidige sesong er en ny nedtur.

Jeg tror faktisk at vi kan spille i League One i 2020-21..

Spiller ingen rolle hvilken divisjon vi spiller i. Leedshjertet banker stadig sterkere for hvert år

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

palle

Sjokkerende at jævla Derby klarte dette på ER.

0 treff på mål på hjemmebane (var det Baseball ground den het?)
5 treff på mål på bortebane. 4 - FIRE - av disse gikk altså i mål også.

Statistikk som egentlig ikke er mulig!
...ooo, vi vandrar saman...

Myhre10

Neste sesong:

Keeper: Utvikle BPF pluss et nytt kjøp
Forsvar: Satse på Dallas og Ayling som backer, samt kjøpe en stopperkollega til Pontus.
Midtbane: Pablo kan få lov å gå etter en katastrofal vårsesong. Heller satse på Phillips, Forshaw, Roberts, Clarke og selvfølgelig Shackleton. Litt i tvil om Klich. Kjøpe en ny kant og en sentral.
Angrep: Kjøpe en eller to nye angripere (vi har to halvgode i dag).

Det skulle bli fem-seks nye spillere inn. I tillegg har vi hel haug med unge lovende som bør få spilletid.
Forsvar. Pontus bør selges
Midtbane. Pablo kan få gå. Forshaw er ikke god nok. Han har vel ikke en eneste assists denne sesongen, og mye av problemet er en midtbane som ikke scorer mål. Roberts er jeg ikke overvettiget imponert over. 2 kantspillere bør prioriteres
Spisser. 2 nye spisser som er desidert bedre enn de vi har

Pablo har 12 mål og 12 assist så og si at vi har en midtbane som ikke scorer mål blir feil, Klich har også en del.mål.

lojosang

Snodig kamp, vi spiller svakt før vi scorer men har etter d god kontroll og skulle jo hatt ett klart straffespark når Bamford faktisk BLIR felt :o!!

Så funker ikke kommunikasjonen mellom Cooper og Kiko, og vi ber Derby inn i kampen igjen.
Stoooore tabber bak i dag, og Berardi som jo ikke akkurat ber om ny kontrakt...

Ja, ja... fantastisk sesong, håpet ble tent igjen i PO men effektivt slukket av FOR svake spillere i avgjørende situasjoner i dag. Bare trist.

Høres i August.

Hvor mange ganger har vi ikke sviktet i avgjørende situasjoner denne sesongen? Norwich, Sheffield U, Wigan, Brentford, Derby. De 5 viktigste, røyk i alle.
Viser vel krystallklart at spillerne ikke takler det mentale presset :( Man gjør feil og blir hardt straffet. Og vi er vel ganske ineffektive siste 2 måneder....
Akkurat nå vil jeg selge alle unntatt Dallas, Phillips bog Shackleton av de som starta.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Neste sesong:

Keeper: Utvikle BPF pluss et nytt kjøp
Forsvar: Satse på Dallas og Ayling som backer, samt kjøpe en stopperkollega til Pontus.
Midtbane: Pablo kan få lov å gå etter en katastrofal vårsesong. Heller satse på Phillips, Forshaw, Roberts, Clarke og selvfølgelig Shackleton. Litt i tvil om Klich. Kjøpe en ny kant og en sentral.
Angrep: Kjøpe en eller to nye angripere (vi har to halvgode i dag).

Det skulle bli fem-seks nye spillere inn. I tillegg har vi hel haug med unge lovende som bør få spilletid.
Forsvar. Pontus bør selges
Midtbane. Pablo kan få gå. Forshaw er ikke god nok. Han har vel ikke en eneste assists denne sesongen, og mye av problemet er en midtbane som ikke scorer mål. Roberts er jeg ikke overvettiget imponert over. 2 kantspillere bør prioriteres
Spisser. 2 nye spisser som er desidert bedre enn de vi har

Pablo har 12 mål og 12 assist så og si at vi har en midtbane som ikke scorer mål blir feil, Klich har også en del.mål.

Holder ikke med kun 2 spillere på midten som scorer. Vi må ha flere spillere som scorer fra midtbanen. Ifølge Sky Sport for en uke siden. Da var Leeds det dårligste laget av alle i de fire øverste divisjonene som scorte på sjansene sine.
Og det er noe av problemet med laget

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
This

 
Dan
@lufc_dan

The play off semi final second leg is the ideal time for your two centre backs, goalkeeper and striker to have the worst performances of their entire lives.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

vs Derby Co @Elland Road, onsdag 15/5 2019, kl 20.45 på Viasport1
« Svar #359 på: Mai 15, 2019, 23:46:35 »
Bare å gi opp folkens.

Denne klubben kommer ALDRI tilbake til Premier League..

Hver bidige sesong er en ny nedtur.

Jeg tror faktisk at vi kan spille i League One i 2020-21..

Spiller ingen rolle hvilken divisjon vi spiller i. Leedshjertet banker stadig sterkere for hvert år

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig, Auren. Det er derfor jeg tåler slike kvelder greit.
MOT