Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2  (Lest 72914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #120 på: Oktober 26, 2019, 15:09:52 »
Den hellige ånd virker tydeligvis å mislike mål generelt viser det seg.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #121 på: Oktober 26, 2019, 15:10:08 »
Førnøyd med 1 poeng slik kampen har utviklet seg. Kan vi rane med osss alle tre?

Harrison treffer selvfølgelig en spiller på skuddet som var på vei inn.

Alioski i stolpen!

Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #122 på: Oktober 26, 2019, 15:10:27 »
ser ut som vi ikke skal få mål idag >:(

NT

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #123 på: Oktober 26, 2019, 15:11:30 »
Flott rykk v Eddie. Han må settes opp mer 1:1,

gulle

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #124 på: Oktober 26, 2019, 15:12:36 »
To enorme sjanser på rappen. Marginer med ba jeg jo om  ,ikke mot >:(
Nå rykker vi opp! Jasederja

GeirO

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #125 på: Oktober 26, 2019, 15:16:49 »
SW spiller Bielsafotball med intensivt press.
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #126 på: Oktober 26, 2019, 15:17:58 »
SW spiller Bielsafotball med intensivt press.
Og akkurat nå spiller vi Bielsaball uten ordentlig press. Det funker dårlig.

kilgallon

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #127 på: Oktober 26, 2019, 15:22:10 »
Kiko er enorm i dag.

auren

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #128 på: Oktober 26, 2019, 15:23:34 »
Yes! 1 poeng skal vi være svært svært fornøyd med etter en elendig andreomgang. Eddie må spille fra start som ving fremover. Laget sliter spillemessig når Bamford ikke spiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #129 på: Oktober 26, 2019, 15:23:54 »
En elendig 2.omgang !!!  Vi er hardt presset til tider, og gjør dårlige valg og masse svake pasninger...
dette var en helt elendig Leeds kamp syns jeg, men normalt på dårlige dager skulle vi tapt denne. Så egentlig er det et lite pluss, men jeg finner ikke så mye positivt p hente fra kampen. Casilla og Wright er best hos oss.
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #130 på: Oktober 26, 2019, 15:24:16 »
Sterkt resultat. Viktig poeng og clean sheat og forhåpentligvis Forshaw og Pablo tilbake til neste.

gulle

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #131 på: Oktober 26, 2019, 15:25:45 »
Uavgjort ok resultat. Første gang etter Bielsa at jeg ser en kamp der motstanderen er bedre enn oss i gjennvinningspress
Nå rykker vi opp! Jasederja

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #132 på: Oktober 26, 2019, 15:26:09 »
Uavgjort i vanskelig bortekamp. Holder nullen. Fullt akseptabelt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #133 på: Oktober 26, 2019, 15:26:13 »
Vi mister faktisk grepet fullstendig når Bamford går ut, fordi vi mister en ekstra "forsvarer". Nketiah er forøvrig god, og skaper mye. Om vi skal spille så mye dårligere uten Bamford så har vel Bielsa rett i sin vurdering at det kanskje ikke er verdt det
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #134 på: Oktober 26, 2019, 15:26:22 »
Yes! 1 poeng skal vi være svært svært fornøyd med etter en elendig andreomgang. Eddie må spille fra start som ving fremover. Laget sliter spillemessig når Bamford ikke spiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig overrasket over at Bielsa gjør samme tabben igjen mtp Eddie for Bamford.
Nesten litt spesielt at en såpass rutinert trener. Kunne fort kostet oss alle poengene idag. Kollektivet kollapser litt til tider.
Må jo være mulig å spille Eddie inn i en annen posisjon i laget.
Han klarer jo tross alt å få plass til Alioski på back, Dallas som midtbane, Tyler som er 10er.....

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #135 på: Oktober 26, 2019, 15:30:11 »
Elendig Leeds kamp ???? -

57% ballbesittelse og mot lag nr. 3 på tabellen på bortebane. Og kunne fort blitt 3.

 Vet ikke helt hvilke forventninger noen har....At vi skal "spasere" oss til seire på bortebane mot de beste lagene ? Vi er ikke så gode.

Dette var etter min mening et klassisk "blood and thunder" oppgjør mellom to sterke Yorkshire lag. 1 poeng var kanskje alt i alt fortjent - for begge lag.

Vi har en utfordring med å få plass til både Eddie og Lord Bamford ---- den må løses. Og så må Elland Road bli et fort igjen...1 poeng borte og 3 hjemme resten av sesongen og vi er der.

GeirO

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #136 på: Oktober 26, 2019, 15:30:25 »
Yes! 1 poeng skal vi være svært svært fornøyd med etter en elendig andreomgang. Eddie må spille fra start som ving fremover. Laget sliter spillemessig når Bamford ikke spiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig overrasket over at Bielsa gjør samme tabben igjen mtp Eddie for Bamford.
Nesten litt spesielt at en såpass rutinert trener. Kunne fort kostet oss alle poengene idag. Kollektivet kollapser litt til tider.
Må jo være mulig å spille Eddie inn i en annen posisjon i laget.
Han klarer jo tross alt å få plass til Alioski på back, Dallas som midtbane, Tyler som er 10er.....

Er vel ikke opplagt at Bamfords fravær er årsaken til at SW dominerer andreomgangen, blir for enkelt. Tipper vi også har slitt med Bamford på banen.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #137 på: Oktober 26, 2019, 15:32:08 »
Dennne offsideavblåsningen var fæl - Costa kunne vært rimelig fri der :o

https://twitter.com/tommy_lufc/status/1188077969392177152?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #138 på: Oktober 26, 2019, 15:33:59 »
Yes! 1 poeng skal vi være svært svært fornøyd med etter en elendig andreomgang. Eddie må spille fra start som ving fremover. Laget sliter spillemessig når Bamford ikke spiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig overrasket over at Bielsa gjør samme tabben igjen mtp Eddie for Bamford.
Nesten litt spesielt at en såpass rutinert trener. Kunne fort kostet oss alle poengene idag. Kollektivet kollapser litt til tider.
Må jo være mulig å spille Eddie inn i en annen posisjon i laget.
Han klarer jo tross alt å få plass til Alioski på back, Dallas som midtbane, Tyler som er 10er.....

Er vel ikke opplagt at Bamfords fravær er årsaken til at SW dominerer andreomgangen, blir for enkelt. Tipper vi også har slitt med Bamford på banen.

Det er jo så klart ikke hele årsaken alene, men du klarer jo å se at vi står mye dårligere i press og ikke har samme intensiteten i gjenvinningen? Vi gir jo fra oss initiativet. Jobben vår i Gjennvinning og press starter øverst i banen ikke i egen sone.

Bromancer

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #139 på: Oktober 26, 2019, 15:36:23 »
Yes! 1 poeng skal vi være svært svært fornøyd med etter en elendig andreomgang. Eddie må spille fra start som ving fremover. Laget sliter spillemessig når Bamford ikke spiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ser gjerne Eddie på venstre i stedet for Harrison, men da bør han vel kanskje ha Douglas bak seg og ikke Alioski?

flynn

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #140 på: Oktober 26, 2019, 15:36:31 »
Ikke så overrasket over byttet Bamford - Nketiah i pausen i dag. Bamford hadde etter mitt syn en meget svak omgang og virker uten selvtillit foran mål i tillegg. Eddie gjorde mye bra han, og skapte 2-3 farligheter med kvikke forseringer. Jeg mistenker faktisk at han er nære startplass neste gang, men da blir det nok som spiss, i stedet for Bamford.
Ellers var venstresiden med Alioski og Harrison helt utenfor, selv om Alioski nær ble matchvinner. Costa god i første, mens den defensive sentrallinjen med Kiko, White og Philips holdt oss inne i kampen.
Vi skal være godt fornøyde med resultatet, men litt urovekkende å oppleve oss som nest best mot en opprykksrival. SW virket som et meget solid lag som nok vil vinne mange kamper framover.

flynn

jaho

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #141 på: Oktober 26, 2019, 15:37:08 »
Dennne offsideavblåsningen var fæl - Costa kunne vært rimelig fri der :o

https://twitter.com/tommy_lufc/status/1188077969392177152?s=20

MYE rart av linjemennene i dag... 3!!! spillere bak Costa der.. mener han fikk ballen litt bak seg i tidelene etter det bildet..og så nok ut for linjemannen at han kom i fra offside..men feil okke som..

Sterland

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #142 på: Oktober 26, 2019, 15:40:24 »
Flere som leverte under pari i dag. Klich, Harrison, Costa, Alioski og til dels Phillips var langt under vanlig nivå. Desidert dårligste match for sesongen, og første hvor poengtap faktisk var fortjent. Eddie med noen fine involveringer, håper han får sjansen fremover MEN griseheldig som ikke fikk rødt.

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #143 på: Oktober 26, 2019, 15:43:48 »
Flere som leverte under pari i dag. Klich, Harrison, Costa, Alioski og til dels Phillips var langt under vanlig nivå. Desidert dårligste match for sesongen, og første hvor poengtap faktisk var fortjent. Eddie med noen fine involveringer, håper han får sjansen fremover MEN griseheldig som ikke fikk rødt.

Enig. Mistet grepet på Bannan. Han var vel kampens store spiller.
Kunne gjerne hatt han i Leeds igjen i rollen over Kalvin.
Utrolig god på sitt beste.

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #144 på: Oktober 26, 2019, 15:49:02 »
Sheff Wed supportere mener det var et ran av 1 poeng når keeperen dems gjør en helt vanvittig redning på headingen til bamford, har et skudd som blir stoppet på linja og en heading som flyr i treverket...

speislelt.

Cannavaro

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #145 på: Oktober 26, 2019, 16:02:37 »
Elendig Leeds kamp ???? -

57% ballbesittelse og mot lag nr. 3 på tabellen på bortebane. Og kunne fort blitt 3.

 Vet ikke helt hvilke forventninger noen har....At vi skal "spasere" oss til seire på bortebane mot de beste lagene ? Vi er ikke så gode.

Dette var etter min mening et klassisk "blood and thunder" oppgjør mellom to sterke Yorkshire lag. 1 poeng var kanskje alt i alt fortjent - for begge lag.

Vi har en utfordring med å få plass til både Eddie og Lord Bamford ---- den må løses. Og så må Elland Road bli et fort igjen...1 poeng borte og 3 hjemme resten av sesongen og vi er der.
Ja, elendig kamp. Når de fleste spillere som spiller i et lag underpresterer så er det dårlig eller FOR svakt.
Resultatet er til nød greit nok, vi var under press i 2.omgang.
Forventning ?   Lignende prestasjoner som vi har gjort tidligere, med ballinnehav, pasnings presisjon og gode sjanser og DOMINERE kampen. DET GJORDE VI IKKE IDAG !!   Da er det lov å være skuffet av prestasjonen !!
Jeg gir pluss til tre spillere idag, i min bok har 8 mann underprestert, det holder ikke  over tid ihvertfall for å være i toppen.

MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #146 på: Oktober 26, 2019, 16:10:24 »
Så siste 15 min, og vi var jo knapt over midten...merkelig lenge siden det skjedde.
Vi hadde helt klart ikke midtbanen, og mot lag som Owls`så ser vi at vi trenger mer kvalitet nettopp der. 
Hjelper nok med Adam og Pablo tilbake, men det lille jeg så tilsa at 1.poeng vaar helt greit i dag.
 

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #147 på: Oktober 26, 2019, 16:11:26 »
Elendig Leeds kamp ???? -

57% ballbesittelse og mot lag nr. 3 på tabellen på bortebane. Og kunne fort blitt 3.

 Vet ikke helt hvilke forventninger noen har....At vi skal "spasere" oss til seire på bortebane mot de beste lagene ? Vi er ikke så gode.

Dette var etter min mening et klassisk "blood and thunder" oppgjør mellom to sterke Yorkshire lag. 1 poeng var kanskje alt i alt fortjent - for begge lag.

Vi har en utfordring med å få plass til både Eddie og Lord Bamford ---- den må løses. Og så må Elland Road bli et fort igjen...1 poeng borte og 3 hjemme resten av sesongen og vi er der.
Ja, elendig kamp. Når de fleste spillere som spiller i et lag underpresterer så er det dårlig eller FOR svakt.
Resultatet er til nød greit nok, vi var under press i 2.omgang.
Forventning ?   Lignende prestasjoner som vi har gjort tidligere, med ballinnehav, pasnings presisjon og gode sjanser og DOMINERE kampen. DET GJORDE VI IKKE IDAG !!   Da er det lov å være skuffet av prestasjonen !!
Jeg gir pluss til tre spillere idag, i min bok har 8 mann underprestert, det holder ikke  over tid ihvertfall for å være i toppen.

Tror de fleste sitter igjen med noen av de samme følelsene Cannavaro. Men det underlaget var ikke fordel oss.
De har to bautaer på topp også har de Bannan og han Reach som er livsfarlige i posisjoner der ballen detter ned.
Direkte lag som kan slå høyt og prøve å strekke lagdelene våre vil alltid ha stor fordel på sånt føre mener nå jeg.
1 poeng synes jeg veldig sterkt og det viser nok en gang at vi kan ta krigen. Det er veldig viktig i denne divisjonen.

Som en over her poengterer så må vi gjøre ER til et fort igjen. Klarer vi det ligge vi i veldig god rute til å kunne gå direkte opp.

Alioski, Ayling og Harrison fikk som vanlig mye slakt i dag. Men man må legge til forholdene spesielt for de to førstnevnte. De hadde hatt problemer med å treffe medspiller enkelte ganger på en golf green. Idag var det bløtt, gjørmete og blytungt utpå der.

HåvardK

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #148 på: Oktober 26, 2019, 16:17:44 »
Kan ikke erindre et godt touch på ballen av Alioski.

Jo, "kippen" som Bamford headet mot mål helt på slutten.

Men ellers var det ikke all verden, nei.

Var ikke det Jack Harrison?

Alioski, med yttersia av foten. Ganske så sikker på det.
Det var Harrison.

HåvardK

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough Lørdag 26.10.19 kl 13:30 Viasport 2
« Svar #149 på: Oktober 26, 2019, 16:26:30 »
Elendig Leeds kamp ???? -

57% ballbesittelse og mot lag nr. 3 på tabellen på bortebane. Og kunne fort blitt 3.

 Vet ikke helt hvilke forventninger noen har....At vi skal "spasere" oss til seire på bortebane mot de beste lagene ? Vi er ikke så gode.

Dette var etter min mening et klassisk "blood and thunder" oppgjør mellom to sterke Yorkshire lag. 1 poeng var kanskje alt i alt fortjent - for begge lag.

Vi har en utfordring med å få plass til både Eddie og Lord Bamford ---- den må løses. Og så må Elland Road bli et fort igjen...1 poeng borte og 3 hjemme resten av sesongen og vi er der.
Ja, elendig kamp. Når de fleste spillere som spiller i et lag underpresterer så er det dårlig eller FOR svakt.
Resultatet er til nød greit nok, vi var under press i 2.omgang.
Forventning ?   Lignende prestasjoner som vi har gjort tidligere, med ballinnehav, pasnings presisjon og gode sjanser og DOMINERE kampen. DET GJORDE VI IKKE IDAG !!   Da er det lov å være skuffet av prestasjonen !!
Jeg gir pluss til tre spillere idag, i min bok har 8 mann underprestert, det holder ikke  over tid ihvertfall for å være i toppen.

Tror de fleste sitter igjen med noen av de samme følelsene Cannavaro. Men det underlaget var ikke fordel oss.
De har to bautaer på topp også har de Bannan og han Reach som er livsfarlige i posisjoner der ballen detter ned.
Direkte lag som kan slå høyt og prøve å strekke lagdelene våre vil alltid ha stor fordel på sånt føre mener nå jeg.
1 poeng synes jeg veldig sterkt og det viser nok en gang at vi kan ta krigen. Det er veldig viktig i denne divisjonen.

Som en over her poengterer så må vi gjøre ER til et fort igjen. Klarer vi det ligge vi i veldig god rute til å kunne gå direkte opp.

Alioski, Ayling og Harrison fikk som vanlig mye slakt i dag. Men man må legge til forholdene spesielt for de to førstnevnte. De hadde hatt problemer med å treffe medspiller enkelte ganger på en golf green. Idag var det bløtt, gjørmete og blytungt utpå der.
Vi mistet grepet i andre, uten tvil. Samtidig hadde også vi store sjanser, og kunne ha ranet oss til tre poeng. Uglene var slett ikke så dårlige; i det minste hadde de en spillestil som gjorde det vanskelig for oss. Syns vi greide oss brukbart i krigen.
Eddie var kvikk, og må da kunne få starte en kamp snart? Gjerne sammen med Bamford, som riktig nok hadde uvanlig mange ballmiss i dag, men som hadde en fantastisk god heading mot slutten av andre omgang - som igjen ble reddet på mirakuløst vis. Noe helt annet enn sjansesløseri.