Skrevet av Emne: Kamp vs Crawley @The P P Stadium 10.01.21 kl 14:30 3.r. FA-cup Viasport 3  (Lest 18762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barba

Den første skal Kiko ta, den andre skyldes bana, blir som en styring i hockey og skjer 2 meter foran. Skylder på bana der. Mer horribelt det som skjer i forkant av begge scoringene tenker jeg. Helt forferdelige balltap i verst mulig posisjon, og elendig en mot en etter balltapet. Er mer bekymret for det.
Barba - MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vi trenger bare ett mål så er det kamp igjen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Dette kan bli så flaut at jeg ikke tør å gå på hjemmekontoret engang i morgen tidlig.....
Medlem 94237

Eriksen55

Leif Davis har ikke vært over midten. Bortkastet å bruke spillere som ikke tør.

Hadde nok dundret på fremover om han hadde spilt venstreback

Dylan

Pinlig, men 10 ganger PL heller enn 4—5. runde i cupen. Vi har ikke stall til å være med på alle fronter, og da proriterer vi det viktigste slaget. Flaut eller ikke!!

Kato

Vi har 13-14 som er gode nok, resten alt for dårlig.
 

karaba

Dette  sier dessverre også litt om kvaliteten på de antatt neste beste i laget, vi bør slå et slik lag 10 av 10 ganger


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neo

Pinlig, dette.

Vil ikke klandre Kiko fullt og helt for dette.
Overlates i 1:1 situasjoner av en rekke medspillere som gjør feil på feil i forkant.

Forferdelig å se slik innsats, og at man tror det bare er å reise til Crawley og spasere seg til seier.


Xern

Men hvor tullete er det ikke å spille *uten spiss*?? Tar av vår eneste spiss før vi i det hele tatt har scoret et mål? Og nå ligger vi under 2-0 uten målscorere på banen. Jøss.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Vi trenger bare ett mål så er det kamp igjen...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hittil har vi skapt lite foran mål. Utsiktene er dårlige dersom dette ikke endrer seg.
Super Leeds since 1968

auren

3-0. Utrolig!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Jaudå......

Xern

Fy flate.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
(Ny) lærepenge for Bielsa, dette!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rd1

Hvor pinlig kan det bli..
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Colchester tidlig 70-tall slår meg nå.

 ???
Super Leeds since 1968

Trondjo

Ydmykelsen er total! Mye som ikke holder mål her.
 

palle

Hvis vi går av banen nå, vil det da stoppe på 3-0?
...ooo, vi vandrar saman...

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
3-0.  Cupbombe, pinlig, flaut, patetisk. Ingen av disse ordene er dekkende nok for en sånn prestasjon. Nå slår jeg av.

HåvardK

Men hvor tullete er det ikke å spille *uten spiss*?? Tar av vår eneste spiss før vi i det hele tatt har scoret et mål? Og nå ligger vi under 2-0 uten målscorere på banen. Jøss.
Rodrigo må da ha kjent på en skade?

Joe Jordan

Skal det ikke være mann-mann markering der inne? Ikke mye som minner om det...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Forever Whites

Pinlig, dette.

Vil ikke klandre Kiko fullt og helt for dette.
Overlates i 1:1 situasjoner av en rekke medspillere som gjør feil på feil i forkant.

Forferdelig å se slik innsats, og at man tror det bare er å reise til Crawley og spasere seg til seier.

Kiko kunne reddet begge målene.  Nå ble det plutselig 3.  Men når man ser byttene etter 1. omgang skjønner man at dette vil vi ikke vinne av en eller annen grunn.  Sikkert for å satse på serien.  Men cup betyr noe i England og jeg liker ikke dette.
Medlem 94237

karaba

Jaja dette må bare glemmes så fort som mulig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Dette er bare grusomt !!!  Så forbanna typisk cup-Leeds dette her, føkk !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Skulle akkurat skrive at vi aldri i verden har kvalitet til å komme tilbake i denne. Nå er det ihvertfall god natt. Skivebom av Bielsa. Hvis Meslier blir skadet, rykker vi rett ned.
 

Eriksen55

Vi har 13-14 som er gode nok, resten alt for dårlig.

Det er jo ikke noe nytt. Det handler nok mest om innstilling og innsats. Ingen av de "faste" er gode heller. Da kan man ikke forvente at de unge skal stå frem.
Men hadde forventet mer av de som er nærmest 11'ern. Syntes ikke Phillips og Rodrigo har vært gode. Ikke Harrison heller. Shack og Costa helt fjerne.

3-0...pinlig. Men kjenner jeg sliter med å bry meg. Brighton neste. Det som teller.

bmoen

Det et bare å dra i snora! Er ikke i nærheten av å score mål mot et lag på 4. nivå! Forferdelig av Bielsa å stille med et B-lag. Det værste er at det etter hvert ikke er et B-lag. De leker med Leeds.
« Siste redigering: Januar 10, 2021, 16:08:36 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

HåvardK

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Cherry

Ta ut Strujic som var limet på midten i 1.  Var jo galskap.
I tillegg til En fullstendig usynlig Gameplan så må Bielsa ta denne på sin kappe- sammen med de som ikke møter opp når de som får sjansen Jo beviser at de ikke er gode nok rett og slett.
 

Lucas the Kop Cat

Det et bare å dra i snora! Er ikke i nærheten av å score mål mot et lag på 4. nivå! Forferdelig av Bielsa å stille med et B-lag. Det børste er at det etter hvert ikke er et B-lag.
Hvis Raphinha, Phillips, Cooper, Harrison, Alioski, Rodrigo, Pablo osv er B-laget vårt, hvem er da A-laget?