Skrevet av Emne: Kamp vs Crawley @The P P Stadium 10.01.21 kl 14:30 3.r. FA-cup Viasport 3  (Lest 18964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kamp vs Crawley @The P P Stadium 10.01.21 kl 14:30 3.r. FA-cup Viasport 3
« Svar #120 på: Januar 10, 2021, 16:04:09 »
Svært nære 4-0 der. Kan fort bli et mål og to til i sekken!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Casey har vært fast på benken i PL en tid nå. Han er jo ufattelig treg.

GaryMac

Merkelig at vi ikke har spillere som Ayling, Dallas og Bamford på benken (gitt at de ikke er skadet), slik at vi har noe å kaste innpå når det butter for reservene....
Greit å starte med det laget vi gjør,  men burde hatt litt mer power på benken :-(

Bromancer

Dette er utrolig pinlig. Jeg bryr meg ikke om cupen i år, men dette er latterlig dårlig. Kampledelsen til Bielsa her står til stryk.

GeirO

Lag som Newport, Crawley etc. har vi aldri sjanse mot hvis vi ikke stiller med beste 11'er.
MOT

auren

Vi ser jo sjokkskada ut. Ikke i nærheten av å skape sjanser. Vi har kanskje 2-3 sjanser i hele kampen. Skammelig!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Massiv ripe i lakken til Bielsa... Massiv.

asbfjell

Dette er den første store ripen i lakken for Marcelo Bielsa i Leeds.
Elendig management fra A til Å i dag! Særlig var byttene ved halvtid både meningsløse og ødeleggende.

Og disse ungdommene våre...
Vi har nå i 3 1/2 år satset stort på vår ungdomsavdeling. Hentet flust av såkalte stortalenter fra både innland og utland. Hva har vi fått igjen for den satsingen? Foreløpig fint lite.

Kato

Det er jo katastrofe det som har skjedd i pausen. Harrison inn som spiss for Rodrigo. To unggutter inn for Struijk og Cooper. Helt krise i en kamp hvor Crawley var nærmest før pause.

Nei Marcelo. Her har du dummet deg fullstendig ut. At dette laget fremdeles skal betale høy lønn til en elendig spansk reservekeeper er jo bare trist. Men det er vel ingen som vil ha keepere på det nivået.
« Siste redigering: Januar 10, 2021, 16:11:47 av Kato »
 

Eriksen55

Skulle akkurat skrive at vi aldri i verden har kvalitet til å komme tilbake i denne. Nå er det ihvertfall god natt. Skivebom av Bielsa. Hvis Meslier blir skadet, rykker vi rett ned.

Det første burde Kiko tatt. Ingen stor tabbe. Like ræva av Shack og Phillips.
Det andre spretter jo i bakken rett foran han. Maks uflaks. Verre det dom skjer i forkant.
Det tredje er det lite å gjøre med. Phillips og Kiko eneste som gjør noe. Resten ser på.

Kiko er ingen stor keeper. Men han har reddet oss fra å ligge under mer.

Byttene i pausen svekket oss voldsomt. Både Cooper og Strujik ut var kanskje litt voldsomt. Bielsa tar nok mye av dette egen kappe!

Reaney

Englands dårligste cuplag de siste 48 årene fornekter seg ikke. Driter seg ut igjen.

palle

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Han ble tatt av i pausen.
...ooo, vi vandrar saman...

Dylan


Det et bare å dra i snora! Er ikke i nærheten av å score mål mot et lag på 4. nivå! Forferdelig av Bielsa å stille med et B-lag. Det børste er at det etter hvert ikke er et B-lag.
Hvis Raphinha, Phillips, Cooper, Harrison, Alioski, Rodrigo, Pablo osv er B-laget vårt, hvem er da A-laget?
Tanken streifa meg også.... lurer litt på hva som blir Bielsas lærdom av dette? Mener jeg leste en uttalelse om FA— cup som viktig engelsk tradisjon osv, men ser ikke ut som om han la så mye i det. Får bare håpe dette ikke er starten på det vanlige Januar syndromet vårt.

Superfan

Driter i cøppen, men dette er en legendarisk dårlig kamp. Kan knapt huske noe verre.

Eriksen55

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.

HåvardK

Tar vi dem på kondisen?

auren

Hvorfor setter Bielsa inn spissen Greenwood og spiller han på midtbanen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Det er jo katastrofe det som har skjedd i pausen. Harrison inn som spiss for Rodrigo. To unggutter inn for Struijk og Cooper. Helt krise i en kamp hvor Crawley var nærmest før pause.

Nei Marcelo. Her har du dummet deg fullstendig ut. At dette laget fremdeles skal betale høy lønn til en elendig spansk reservekeeper er jo bare trist. Men det er vel ingen som vil ha keepere på det nivået.
100%. Vi ga Crawley seieren i pausen. Helt vanvittig å se hvor nært Davis, Jenkins og Casey er å spille i premier  league. Helt latterlig svake alle sammen.

Lucas the Kop Cat

Tar vi dem på kondisen?
Hjelper ikke med kondis når en ikke treffer mål. 6-1 i avslutninger på mål og vår kom i første omgang.

auren

Kan vi klare et trøstemål da?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Det et bare å dra i snora! Er ikke i nærheten av å score mål mot et lag på 4. nivå! Forferdelig av Bielsa å stille med et B-lag. Det børste er at det etter hvert ikke er et B-lag.
Hvis Raphinha, Phillips, Cooper, Harrison, Alioski, Rodrigo, Pablo osv er B-laget vårt, hvem er da A-laget?

Endringer i vår «vanlige» 11`ver , dvs påfyll fra U23 og «benken» ser vi gir denne prestasjonen ....spillere i uvante posisjoner og som ikke er vant til å spille sammen .
Helt utrolig svakt. :( ...og i tillegg heeeeelt og fullstendig fortjent seier!!!
 

Kickthemdown

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.
Jeg ble hengt opp å spyttet på når jeg ikke ville signere Costa permanent. Forferdelig.

HåvardK

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.
Costa regner jeg ikke med blant unggutta. Shack har ikke tilført noe som helst. Men du har rett, blir feil å skylde på unggutta.

Cherry

Tar vi dem på kondisen?
Hjelper ikke med kondis når en ikke treffer mål. 6-1 i avslutninger på mål og vår kom i første omgang.

Kvalitet....og mangel på sådan fra no 13 og bakover.......
 

Kato

Vi ser det i Premier League. INGEN, absolutt ingen av de som sitter på benken kommer inn og bidrar med noe som helst. Vi er fullstendig avhengig av førsteelleveren.
 

palle

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.
Costa regner jeg ikke med blant unggutta. Shack har ikke tilført noe som helst. Men du har rett, blir feil å skylde på unggutta.

Det kan jo være at dette er en subtil beskjed til Rad at vi har behov for nye spillere..
...ooo, vi vandrar saman...

asbfjell

Hvorfor setter Bielsa inn spissen Greenwood og spiller han på midtbanen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje han tror at Greenwood er Gelhardt..?

Tenker vi sier at når Bielsa først har en dårlig dag så er det skikkelig beksvart...

Eriksen55

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.
Jeg ble hengt opp å spyttet på når jeg ikke ville signere Costa permanent. Forferdelig.

Maks 5 gode kamper i Leeds. Ufattelig svak spiller. Jeg også håpet Wolves avtslen var mulig å reversjere.

Lucas the Kop Cat

Er det noen av unggutta som er i nærheten av Crawlays nivå?

Er Costa og Shack det?

Hardt å skylde på unggutta når seniorene ikke møter opp på jobb.
Costa regner jeg ikke med blant unggutta. Shack har ikke tilført noe som helst. Men du har rett, blir feil å skylde på unggutta.

Det kan jo være at dette er en subtil beskjed til Rad at vi har behov for nye spillere..
Er det ikke Bielsa som holder igjen når det gjelder nye kjøp?

berlin

Her skal det konses bare på PL ja. NOT. Har ikke ord.   ???