Kamper i dag sesongen 24/25

Started by Kato, August 09, 2024, 21:15:25

Previous topic - Next topic

Robert and 2 Guests are viewing this topic.

auren

3-0. Coventry knust. De var jo elendige da vi også møtte dem. Da burde vi puttet 6-8 mål.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sheffield utd vinner fortjent i dag, men at de er såpass gode i championship viser bare hvor enormt langt opp det er til PL. Sheffield Utd ble nesten latterliggjort i PL forrige sesong og stiller jo med et svakere lag denne sesongen. Så skulle Leeds rykke oppe (noe jeg selvsagt håper) så må det forsterkes noe grasalt skal man overleve

GeirO

Quote from: karaba on March 28, 2025, 23:00:32Sheffield utd vinner fortjent i dag, men at de er såpass gode i championship viser bare hvor enormt langt opp det er til PL. Sheffield Utd ble nesten latterliggjort i PL forrige sesong og stiller jo med et svakere lag denne sesongen. Så skulle Leeds rykke oppe (noe jeg selvsagt håper) så må det forsterkes noe grasalt skal man overleve
Helt enig. Kjempeforskjell mellom zPL og Championship.  Men det er ikke nok å forsterke grasalt. Det kan de fleste gjøre. Vi må ha kjempeflaks med de vi forsterker med. Sier flaks, for vi vet aldri på forhånd om disse passer inn.
MOT

Hallgeir *

Burnley i ledelsen mot Bristol C.
Super Leeds since 1968

auren

Quote from: auren on March 28, 2025, 12:45:53Det er jo denne runden vi skal få en liten luke på de to andre lagene. Vi får for all del håpe at dette ikke backfires. At vi spiller uavgjort og Burnley og Sheff Utd vinner. Da vil vi være a poeng med Burnley og ha et massivt press i neste kamper.

auren

Joda, slike innlegg backfires! At jeg aldri lærer!! 😤

auren

stian

Quote from: auren on March 29, 2025, 18:26:20
Quote from: auren on March 28, 2025, 12:45:53Det er jo denne runden vi skal få en liten luke på de to andre lagene. Vi får for all del håpe at dette ikke backfires. At vi spiller uavgjort og Burnley og Sheff Utd vinner. Da vil vi være a poeng med Burnley og ha et massivt press i neste kamper.

auren

Joda, slike innlegg backfires! At jeg aldri lærer!! 😤

auren

Regner med at moderatorene ikke lar dette gå ustraffet, det lukter utestengelse på kampdag lang vei 😊

Formuleringen «håper for all del ikke» ender som regel med å inneholde fasit i etterkant for Leeds.

auren

Neste serierunde:

Lørdag 5/4 kl 1330:

Luton-Leeds
Coventry-Burnley

Lørdag 5/4 kl 1600:

Oxford-Sheff Utd

Skal vi satse på at pendelen snur og at Leeds vinner mens de andre dropper poeng?

Tror Coventry kan hanke inn minst uavgjort her, selv om de så elendige ut borte mot Blades.

Mitt tips er uavgjort for Burnley og seier til Leeds og Sheff Utd.

auren

auren

Oxford 1-0 mot Sheff Utd!!

auren

rd1

Quote from: auren on April 05, 2025, 16:42:34Oxford 1-0 mot Sheff Utd!!

auren

Står det seg har vi det fortsatt i egne hender..
"Who needs Cantona??"

auren

Et kvarter + tillegg igjen å spille. Fortsatt 1-0, men Blades nærmer seg nå. Uavgjort vil også være brillefint.

auren

leedslife

Is it hope in the hanging snore?

auren

3 min igjen av tilleggstiden, fortsatt 1-0, men Blades presser stort.

auren

GeirO

MOT

auren

Dylan

Årets svakeste(?) kamp av oss, og vi tar innpå 1 poeng på Sheffield Utd. Denne divisjonen er ikke å bli klok på.....!

auren

Quote from: Dylan on April 05, 2025, 18:06:39Årets svakeste(?) kamp av oss, og vi tar innpå 1 poeng på Sheffield Utd. Denne divisjonen er ikke å bli klok på.....!

Neppe den svakeste. Verre mot QPR og Swansea synes jeg. Pmouth heller ingen stor kamp, men der produserte vi dog noen enorme sjanser og burde klart minst 1 poeng.

auren

leedslife

Tror egentlig helhetsinntrykket forringes voldsomt at det var en fryktelig dårlig fotballkamp der ballen stort sett var i lufta.
Som lag så er jeg enig med deg auren. Leeds stod godt opp idag i forhold til hva vi gjorde mot QPR og Swansea.
Jeg vil driste meg til å si at det faktisk tente et lite håp i meg. Jeg tror vi kan se en god gjennomføring mot Boro til Tirs.

Dylan

Quote from: auren on April 05, 2025, 18:33:36
Quote from: Dylan on April 05, 2025, 18:06:39Årets svakeste(?) kamp av oss, og vi tar innpå 1 poeng på Sheffield Utd. Denne divisjonen er ikke å bli klok på.....!

Neppe den svakeste. Verre mot QPR og Swansea synes jeg. Pmouth heller ingen stor kamp, men der produserte vi dog noen enorme sjanser og burde klart minst 1 poeng.

auren
Ikke uenig i det, men jeg ikke sett slik systemløshet som i denne kampen. Kunne ikke se noen gjennomgående plan i spillet, og vi taklet overhodet ikke det høye og intensive presset til Luton. Tror faktisk det kan bli bedre mot Boro som jeg tenker er mer spillende.

Eriksen55

Hvem rykker opp sammen med Burnley? Leeds sitt tog gikk i dag etter U i dag og forrige kamp. Sheffield Utd sprakk i dag og da gikk vel toget dems også?
Sunderland som tar det da?

Jeg digger CC mer enn PL og tar dette med knusende ro. Men det finnes en mellomting. Toget står fortsatt på perrongen og mulighetene for å komme opp i ligaen full av blodpenger, korrupsjon og VAR er fortsatt fullt mulig 👍

Hawley

Quote from: Eriksen55 on April 05, 2025, 19:24:46Hvem rykker opp sammen med Burnley? Leeds sitt tog gikk i dag etter U i dag og forrige kamp. Sheffield Utd sprakk i dag og da gikk vel toget dems også?

Jeg digger CC mer enn PL og tar dette med knusende ro. Men det finnes en mellomting. Toget står fortsatt på perrongen og mulighetene for å komme opp i ligaen full av blodpenger, korrupsjon og VAR er fortsatt fullt mulig 👍

??

Reaney

Sunderland er i høyeste grad med igjen. Vi snakker om "a four horse race" nå.

Eriksen55

Quote from: Hawley on April 05, 2025, 20:44:49
Quote from: Eriksen55 on April 05, 2025, 19:24:46Hvem rykker opp sammen med Burnley? Leeds sitt tog gikk i dag etter U i dag og forrige kamp. Sheffield Utd sprakk i dag og da gikk vel toget dems også?

??

Mulig det kom dårlig frem. Men halve formunet gikk i meltdown og mente at topp 2 var utenfor rekkevidde.. Prøvde å si at det fortsatt er store muligheter

Hawley

Quote from: Eriksen55 on April 05, 2025, 21:16:27
Quote from: Hawley on April 05, 2025, 20:44:49

??

Mulig det kom dårlig frem. Men halve formunet gikk i meltdown og mente at topp 2 var utenfor rekkevidde.. Prøvde å si at det fortsatt er store muligheter

Aha, enig i det. Litt bedre spill og Ampadu i form. Bamford og Wöber tilbake. Tror vi tar Middelsbjørg- MOT. Sheff U is falling apart 😁

Hallgeir *

Dette ser ut til å bli spennende helt inn. Som Reaney har skrevet - håper det er avgjort (til vår fordel, og Plymouth har rykket ned) før Leeds tar den lange turen sørover i siste runde.
Super Leeds since 1968

Kato

Swansea - Plymouth 1-0.

Plymouth sist, la de være rykket ned når vi møter de i siste serierunde.

Hallgeir *

Quote from: Kato on April 09, 2025, 20:56:06Swansea - Plymouth 1-0.

Det er neppe noen vei tilbake nå for Plymouth i denne kampen. 3-0 ved halvtid.
Super Leeds since 1968

TK20

Quote from: Hallgeir * on April 09, 2025, 21:34:55

Det er neppe noen vei tilbake nå for Plymouth i denne kampen. 3-0 ved halvtid.

De har én siste sjanse når de møter Sheffield United hjemme på lørdag. Da er det vinn eller forsvinn for dem. Håper de gir alt.

GeirO

Å nei, da kan de spille med lave skuldre i siste kamp. Det kan gå hur som helst.
MOT

Dennis

Burnley v Norwich i kveld.

Høyinteressant kamp for vår del. Burnley topper formtabellen siste 10 kamper med 7-3-0 og kun tre baklengs, mens Norwich har ti poeng i samme periode og kommer fra tre tap i siste fem runder.

Det er vanskelig å se noe annet enn en sikker hjemmeseier her, men det lille håpet ligger i at Burnley faktisk spiller uavgjort i nesten halvparten av kampene sine hjemme (11-9-0). Og at Norwich faktisk må vinne for å ha en liten sjanse på play off. Det kan nok også snu andre veien; havner de under, kan det bli vanskelig å motivere seg ettersom håpet allerede er tynt.

Foreløpig har Burnley ni mål svakere målforskjell enn Leeds og langt færre scorede mål, så i praksis må de "out score" Leeds med minst ti mål i de resterende kampene for å gå forbi, gitt at poengfangsten blir lik. Har hatt et par 4-0-seire for ikke altfor lenga sida og blir det storseier i kveld, kan dette bli en faktor mot slutten av sesongen.

Så er det kanskje ikke altfor sannsynlig at de klarer å overgå Leeds med ti+ i målforskjell de siste fem kampene, samtidig som man ender på samme poengsum. Det kan være viktig til slutt, ettersom man kan ende med å skille direkte opprykk på akkurat det.
Marching on together!

auren

Allerede 1-0 til Burnley. Denne tar de enkelt!

auren