Kamp vs Derby @Pride Park, søndag 29.12 2024 kl. 18:45 på Viasport 2

Started by Asbjørn, December 27, 2024, 15:07:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on December 29, 2024, 19:36:03Pause. 0-0. Vi dominerte kraftig fra start, så ikke helt den komme. Derby har kjempet seg inn i det etterhvert og har vært direkte stygge i spiller sitt. Dommeren med en ekstrem høy linje vedrørende gule kort. Ganske utrolig. Men Derby har nå fått kampen inn i sitt spor. 1 poeng trenger ikke være så ille med tanke på hvordan de andre kampene har endt.

Ser gjerne Solomon inn for en svak Ramazani og kanskje Rothwell inn for Aaronson?

auren
Blir ingen byttet i pausen. Ingen som klart har spilt seg ut av laget i første omgang. Tett og sjansefattig kamp der vi må håpe på å få hull på byllen først.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Quote from: Super Leeds on December 29, 2024, 19:32:37Alle Piroe sine mål er stort sett ferdig scoret,aldri sett han passert en spiller

Tull og tøv. Ikke mange er ferdigskåret, som du påstår. Man behøver vel ikke nødvendigvis passere en spiller for at det skal betegnes som en prestasjon. Sjekk målene hans en gang til.
Super Leeds since 1968

Reaney

Helt giddaløst siste halvtimen. Skulle ikke tro at den gjengen ut på der forstår verdien av 3 poeng i kveld. Leeds og "gap" er tydeligvis en fremmed kombinasjon. Vi går heller "the hard way" som vanlig.

Kato

Ingen tvil om at vi mangler å true rundt backene. Alt skal inn i midten nå som Gnonto/Ramazani spiller.

Myhre10

Quote from: Super Leeds on December 29, 2024, 19:32:37Alle Piroe sine mål er stort sett ferdig scoret,aldri sett han passert en spiller

Vi skjønner at Joseph er den store helten din, men du tuller nå! Anbefaler deg å sjekke ut målene til Piroe, mistenker du ikke har sett de!

Sydhagen

Derby veldig svake. Helt utrolig å være så svake på hjemmebane. Typisk at det da ender [emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]-[emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]] til Derby

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dylan

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 29, 2024, 19:35:58
Quote from: Dylan on December 29, 2024, 19:28:24
Quote from: Hallgeir * on December 29, 2024, 19:22:42
Quote from: auren on December 29, 2024, 19:21:53Argh! Brenda, du kan jo ikke skyte!! Ryggsekk hele tiden...

auren

Piroe der = skåring
Piroe hadde fort hatt hattrick denne omgangen hvis han hadde fått alle sjanser som er brent.
Bra du har ståltro på Prioe, ihvertfall.

River meg nok i håret over Piroe like ofte som andre, men jeg synes han er den med de beste avslutter egenskapene, derfor hadde han scora i første omgang.

auren

Først Aaronson og så Joseph! Dette går ad dundas med slik sjansesløsing!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

MOT

Forever Whites

Medlem 94237

Robert

Fy faen for noen muligheter. Dette går ikke om de ikke setter disse mulighetene.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lucas the Kop Cat

Starter med to gode muligheter med dårligere avslutninger.

GaryMac

To store sjanser første 2,5 minutter. Dessverre var det Aaronson og Joseph som fikk dem....

Reaney

Husk at Derby scorer i alle hjemmekamper. 29 på rad.

auren

Quote from: Reaney on December 29, 2024, 19:56:36Husk at Derby scorer i alle hjemmekamper. 29 på rad.

På tide at den statistikken ryker vel? Det er tross alt Leeds de møter 😉

auren

GaryMac

Gordon McUseless

Få inn Piroe nå. Dessverre er han ikke er i opvarming engang. Blir vel 5-10 min.

Lucas the Kop Cat

Nå er vi blitt tilskuere til det som skjer på banen.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Gordon McUseless on December 29, 2024, 20:00:48Få inn Piroe nå. Dessverre er han ikke er i opvarming engang. Blir vel 5-10 min.
Der tar du feil. Er i oppvarming.

GaryMac

Bytte litt etter 60 minutter i dag?
Piroe inn, og enten James eller Solomon?

Gordon McUseless

Quote from: Lucas the Kop Cat on December 29, 2024, 20:01:06
Quote from: Gordon McUseless on December 29, 2024, 20:00:48Få inn Piroe nå. Dessverre er han ikke er i opvarming engang. Blir vel 5-10 min.
Der tar du feil. Er i oppvarming.

Flott. Syns jeg så han på bakerste benk sist de viste noe.

auren

Stor Derby-sjanse. Vi har ikke hatt ballen siste 5 min. Bare Derby nå.

auren

auren

Nå må du gjøre noe Farke! Vi mister hele kontrollen.

auren

auren

Largie også med elendig avslutning.

Vi taper absolutt ALLE hodedueller på dødballer!

auren

Kato

Fantasyland

Det bor altså ikke en jævla avslutter i dette laget utenom JP

GeirO

MOT

Gordon McUseless

GeirO

Ikke Ampadu sin dag i dag. Tror jeg ville kastet inn Rothwell for han.
MOT

auren

Vi taper de fleste dueller nå. Derby virkelig hevet seg. Hvorfor drøyer byttene sånn?

auren