Kamp vs Swansea @Elland Road lørdag 29.03.25 - kl. 16:00 på LUTV

Started by auren, March 25, 2025, 18:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Quote from: TK20 on March 29, 2025, 17:27:12Utgjort. Meslier vår beste i dag, så kommer den.
Han er fortsatt-by far- vår beste i dag. Sier litt om hvor dårlige alle våre utespillere har vært i dag.
MOT

morten1966

Er det mulig å trekke oss så mange poeng at vi slipper playoff?

Bjosse77

Oi oi, dommeren feiger ut, du ser på spilleren at han angrer. Dårlig av dommeren, den er gult og ut.

Blank_File

TK20

Er ikke rart folk blir konspiratoriske når man ser sånne. Hvordan er den ikke gul?

GaryMac

Trippelbytte.
Firpo, rama, joseph inn
Byram , solomon, Aaronson ut
20 minutter igjen

Hallgeir *

Quote from: Bjosse77 on March 29, 2025, 17:33:30Oi oi, dommeren feiger ut, du ser på spilleren at han angrer. Dårlig av dommeren, den er gult og ut.

Soleklart gult, ja.
Super Leeds since 1968

GeirO

MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: Bjosse77 on March 29, 2025, 17:33:30Oi oi, dommeren feiger ut, du ser på spilleren at han angrer. Dårlig av dommeren, den er gult og ut.
Litt usikker på hva som ville vært best for oss, å spille mot 10 er ofte utfordrende. Delcroux tas av, burde være et tydelig tegn på at dommer gjorde feil.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Gordon McUseless

Quote from: GeirO on March 29, 2025, 17:32:19
Quote from: TK20 on March 29, 2025, 17:27:12Utgjort. Meslier vår beste i dag, så kommer den.
Han er fortsatt-by far- vår beste i dag. Sier litt om hvor dårlige alle våre utespillere har vært i dag.
Men mannen har jo såpe på hanskene. Han klarer jo ikke  plukke ned de enkleste ballene upresset uten å servere en lissepasning til motstanderne. Det skjer ikke en sjelden gang heller det er jevnlig. Det er den ene brøleren etter den andre. At han i dag reddet et av sine første straffspart på en del år hjelper ikke på det inntrykket.

HåvardK

Quote from: Lucas the Kop Cat on March 29, 2025, 17:35:20
Litt usikker på hva som ville vært best for oss, å spille mot 10 er ofte utfordrende. Delcroux tas av, burde være et tydelig tegn på at dommer gjorde feil.

Ja, bra han fikk fortsette.

GeirO

Quote from: Gordon McUseless on March 29, 2025, 17:37:31
Men mannen har jo såpe på hanskene. Han klarer jo ikke  plukke ned de enkleste ballene upresset uten å servere en lissepasning til motstanderne. Det skjer ikke en sjelden gang heller det er jevnlig. Det er den ene brøleren etter den andre. At han i dag reddet et av sine første straffspart på en del år hjelper ikke på det inntrykket.
Enig. Men jeg er langt mer kritisk til alle våre utespillere i dag.

Tror ikke denne kampen ender uavgjort. Men helt i det blå hvem som vinner.
MOT

Bjosse77

Quote from: Gordon McUseless on March 29, 2025, 17:37:31

Som jeg har sagt maaange ganger i flere år, han er enkelt og greit for dårlig. Han har nesten ingen styrker og er såpass svak at det er helt utrolig at han fortsatt er førstevalg.

Bjosse77

baste

Frustrende kamp.. satser på en seint 2-1 mål, av Gnonto

Bjosse77

Quote from: baste on March 29, 2025, 17:43:42Frustrende kamp.. satser på en seint 2-1 mål, av Gnonto
Vil du gifte deg med meg!!!!

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Quote from: baste on March 29, 2025, 17:43:42Frustrende kamp.. satser på en seint 2-1 mål, av Gnonto

GaryMac

Blank_File

TK20

lojosang

Melier betaler for lambruscoen til Gnonto i kveld!

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Det var vel mål nr. 15 fra en spiller som er byttet inn. Og få har det tilslaget som Gnonto har.
Super Leeds since 1968

TK20

Lucas the Kop Cat

Quote from: TK20 on March 29, 2025, 17:55:03Hodespillet til Firpo er vilt undervurdert.
Han har god spenst og timing.

Lucas the Kop Cat

Nok et mål mot fordi vi ikke klarer å ivareta eget kast.

palle

...ooo, vi vandrar saman...

baste

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson