Kamp: vs. Arsenal @Emirates Stadium, lørdag 23.8.25 kl 18:30 på Viaplay

Started by Asbjørn, August 20, 2025, 18:58:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Myhre10

Quote from: clintan on August 23, 2025, 19:20:40Struijk holder ikke mål. Altfor treg for premier league. Sier sitt at Leeds er bedre defensivt når Ampadou spiller istedet for han

Vi
Quote from: Cherry on August 23, 2025, 19:20:00Klarer jo ikke å holde på ball, og det er litt for stor forskjell på tempo her for noen og enhver...  da særlig Gruev og Piroe.
Bytter bør være mulig.
Inn med Longstaff og Okafor.

Vi sliter veldig bak, spesielt I midtforsvaret, mye feilpasninger, taper dueller og spiller på for små marginer. Inn med Bijol i andre kanskje 🤔

Hawley

Vi møter et av verdens beste lag og her blir vi for små. Rett og slett ikke gode nok spillere mot lag som dette. Nå vi heller ikke har én spiller m x-faktor offensivt, så er det umulig. Verdensklasse mot championship'ish - dette er realiteten

GaryMac

Quote from: morten1966 on August 23, 2025, 19:19:16Hadde mine tvil ang Perri!
Har alltid hatt en iboende skepsis til brasilianske keepere. Skal ikke hugge hodet av noen etter 1 1/2 kamp, men han har ikke motbevist min skepsis så langt.
Ellers forlater Gruev stolpen på første målet og det eneste han oppnår med det er å blokkere for Perri (som nok ikke hadde tatt den uansett) og så er det vel han som mister ballen litt for lett før 2-0. Men der var det flere som ikke hang med når Saka skrudde på farta.
Nå handler andre omgang om å unngå et stygt resultat.

leedslife

Alltid et sjokk og se hvor stor forskjellen er individuelt.
Er jo ingen hos oss som er i nærheten av det nivået til de 11 hos Arsenal.

Skuffende mål i mot. Litt bekymringsfult. Billig i min bok.

Kato

Bijol for Struijk
Okafor for Gnonto
Nmecha for Piroe

Men det blir aldri å skje.

leedslife

Den midtbanen vår var helt fryktelig.
Håper ikke det er det samme som vi så gjennom hele fjoråret med Ampadu ute.

peacock

Mye selvpisking nå. Vi møter en tittelkandidat, og bør ikke regne med poeng. Blir håpløst å gå etter Piroe, som har en umulig oppgave alene på topp.

Fantasyland

Farke skal lære på den harde måten igjen. Nå vi se om han har lært noe som helst. Bytter han ikke i pausen må jeg bare le. Stor sjanse for at jeg ler (og gråter litt) da...

Kato

Spillestilen er grei. Lavt i 4-5-1 og så periodevis gjenvinning. Her er det spillerne som svikter.

Bromancer

Quote from: peacock on August 23, 2025, 19:30:25Mye selvpisking nå. Vi møter en tittelkandidat, og bør ikke regne med poeng. Blir håpløst å gå etter Piroe, som har en umulig oppgave alene på topp.

...men han burde aldri ha started denne kampen.

Lucas the Kop Cat

Quote from: peacock on August 23, 2025, 19:30:25Mye selvpisking nå. Vi møter en tittelkandidat, og bør ikke regne med poeng. Blir håpløst å gå etter Piroe, som har en umulig oppgave alene på topp.
Vi er et nyopprykket lag som møter et av topplagene. Alt annet enn stortap bør vi egentlig være tilfreds med.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

morten1966

Vi bruker kun tre nye spillere fra opprykket... Longsatff, Bijol, Nmecha og Okafor er vel mer enn gode nok for dette laget

Fantasyland

auren

Quote from: Kato on August 23, 2025, 19:28:35Bijol for Struijk
Okafor for Gnonto
Nmecha for Piroe

Men det blir aldri å skje.

Darlow for Perri? Du var ekstremt kritisk til Meslier i sin tid, men det Perri har vist så langt er vel ikke noe bedre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Og gjøken scorer selvsagt! 3-0! Tre sjanser. Kan bli stygge, stygge sifre...

auren

Kato

Struijk rundingsbøye. Skulle vært revet av i pausen. Da er vi i gang igjen med en sovende manager på benken.

Fantasyland

Det eneste jeg håpa vi skulle unngå er i ferd med å bli en realitet..

Gordon McUseless

Det er stor forskjell på Arsenal og Everton får en si........

GeirO

MOT

Gordon McUseless

Så ser vi altså ut til å ende som slakt nok en gang på Emirates.

Joe Jordan

Dette blir stygt dessverre. Og Perri virker utrolig treig i reaksjonen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hawley

Quote from: Gordon McUseless on August 23, 2025, 19:39:12Det er stor forskjell på Arsenal og Everton får en si........

Jeg var redd for det. Everton er veldig svake

Gordon McUseless

Til neste kamp ønsker jeg Longstaff inn for mr. støttepasning (Gruev). Bijol for Struijk og kanskje Okafor for Gnonto. Nmecha bør og få mer spilletid.

Fido

Også i denne kampen starter vi med 8 av 10 utespillere fra Championship. Da blir det divisjonsforskjell når vi møter ett topplag.

GeirO

Vi glemmer denne. Slår vi Newcastle har vi hatt en kjempebra åpning!
MOT

auren

Kato

ar9

Usikker på hvor mye vi kan slakte prestasjonene og trenern. Stoooooor kvalitets forskjell på spiller materiellet.

Gordon McUseless