Kamp vs Nottingham @City Ground søndag 9.11 kl 15 på Viaplay

Started by Asbjørn, November 06, 2025, 19:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Fredhans

Det var det, hvor dette blir en sesong for å overleve🥴Rykker lenger og lenger ned på tabellen. Har sagt det før: Farke hører ikke hjemme i denne divisjonen...dessverre😏

Lucas the Kop Cat

Quote from: palle on November 09, 2025, 16:38:36Tre offensive bytter. Skal tro hva vi får ut av det. Ikke overvettes spent, for å si det sånn...
Hva er alternativet? Defensive?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

palle

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 09, 2025, 16:40:10
Quote from: palle on November 09, 2025, 16:38:36Tre offensive bytter. Skal tro hva vi får ut av det. Ikke overvettes spent, for å si det sånn...

Nei, er jo enig, for all del. Det jeg ikke er så spent på er om vi faktisk klarer å få ballen over midtstreken...
...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Quote from: palle on November 09, 2025, 16:41:29
Quote from: Lucas the Kop Cat on November 09, 2025, 16:40:10

Nei, er jo enig, for all del. Det jeg ikke er så spent på er om vi faktisk klarer å få ballen over midtstreken...
Vi må pøse på med baller mot Forest-målet istedenfor det evindelige bakoverspillet skal det bli mål.

Cannavaro

Nå rundt 80 min har vi klart å etablere litt spill på Nottinghams banehalvdel, og James med en sjanse...byttene har hulpet littegrann ser det ut til...
MFLU - Miracles For Leeds United

PetterH

Neste 4 kamper er Villa , Ciy, Chelsea og LFC. Så lite pong å vente fremover også , selv om tre av disse er hjemme.

Lucas the Kop Cat

Harrison på etterskudd og straffe. Det blir lett slik når en spiller med en ikke-back som back.

HåvardK

Kato

Sydhagen

Råtips:
Eddie Howe tar over i Leeds

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Fortjent tap, ser ikke helt hva som er planen til Leeds. Vi gir ifra oss ballen alt for lett. Ingen rytme i angrepsspillet, hvis vi kan si vi har ett.

Trist...

Over til B/G kamp her nu, håpa det hjelp på humøret, selv om Viking kanskje tar gullet i år.

Neo

Quote from: Sydhagen on November 09, 2025, 16:57:19Råtips:
Eddie Howe tar over i Leeds

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Støtter ihvertfall et skifte.
FOr dette fremstår som et helt ubehjelpelig management, med null evne til å snu noe som helst.
Skremmende dårlig å se på.

Lucas the Kop Cat

Det er så utrolig lett å ta fra oss ballen, bare stå helt i ro så går vi rett i motstander.

auren

Slutt. 3-1. Et forventet tap, men nok en tannløs forestilling. Nå sitter Farke ekstremt utrygt. Landslagspausen er jo en fin anledning til å finne ny manager. Forundrer meg ikke om han får tuppen nå...

Kjipt å være Leedsfan for tiden. Savner Championsship!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

"Who needs Cantona??"

Hawley

Fult fortjent tap igjen. Bare å erkjenne. Midtbanen vår som var bra i starten er helt uttafor. Når man ser Sunderland kontra oss, så er det jo ikke tvil om at vi har feilet på overgangsmarkedet.

Bjosse77

Harrison burde vært langt unna en 11-er på dette tidspunktet. Å låne ut Ramazani samt ikke hente Solomon er jo helt natta. Aaronson fra start uke etter uke, 3 defensive midtbanespillere uansett motstand. Skaper egentlig ingenting, men noen svar er det. Harrison aldri mer. James må starte. Vi tenger kvalitet offensivt og må finne tilbake defensivt.

Dylan

Quote from: auren on November 09, 2025, 17:00:54Slutt. 3-1. Et forventet tap, men nok en tannløs forestilling. Nå sitter Farke ekstremt utrygt. Landslagspausen er jo en fin anledning til å finne ny manager. Forundrer meg ikke om han får tuppen nå...

auren
Det mener du ikke!!

auren

Quote from: Dylan on November 09, 2025, 17:08:34
Quote from: auren on November 09, 2025, 17:00:54Slutt. 3-1. Et forventet tap, men nok en tannløs forestilling. Nå sitter Farke ekstremt utrygt. Landslagspausen er jo en fin anledning til å finne ny manager. Forundrer meg ikke om han får tuppen nå...

auren
Det mener du ikke!!

Jeg savner å vinne kamper og være i godt humør når det gjelder Leeds.
Slik sett var livet bedre der.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Dette blir en tøff høst. Vi må karre til oss poeng for å overleve. Men, det ser ikke ut som et lag som gir alt. Jeg savner litt galskap og fandenivoldskhet! Vi må for f.. gi jernet! Tilbake til Dirty Leeds!

Blank_File

Jeg syns også dette var en svært svak kamp av oss, men jeg forstår likevel ikke hvem som skal gjøre oss noe bedre. Hadde vært flott med Eddie Howe, men hvorfor i all verden skulle det bli noe av? Se hva slags spillere vi klarte å få fatt på.

Litt bedring med trippelbytte og James særlig. Og jeg synes faktisk starten av andre også var bra. Vi sto godt. Men det holder ikke. 3-1 er akkurat rett ift til det totale kampbildet.

Dylan

Quote from: auren on November 09, 2025, 17:14:14
Quote from: Dylan on November 09, 2025, 17:08:34

auren
Det mener du ikke!!

Jeg savner å vinne kamper og være i godt humør når det gjelder Leeds.
Slik sett var livet bedre der.

auren
Er forsåvidt enig i det, men det er noe annet med Arsenal, MU, City og Chelsea, enn Reading, Luton, Portsmouth og Cardiff. Dette blir en kamp om å berge plassen, så da blir det å innrette humøret etter det. Det vil si stor glede over alle poeng og lysglimt. Lykke til videre til oss begge, både du og jeg møter opp uansett divisjon!!

Hawley

Quote from: Bjosse77 on November 09, 2025, 17:04:22Harrison burde vært langt unna en 11-er på dette tidspunktet. Å låne ut Ramazani samt ikke hente Solomon er jo helt natta. Aaronson fra start uke etter uke, 3 defensive midtbanespillere uansett motstand. Skaper egentlig ingenting, men noen svar er det. Harrison aldri mer. James må starte. Vi tenger kvalitet offensivt og må finne tilbake defensivt.
Det er jo ingen som forstår det m Solomon. Utrolig å ikke benytte seg av muligheten. Må være noe poitisk som ligger bak. Ramazani hadde også vært fin å sette innpå, også uforståelig. Farke er ikke mannen, aldri vært, men vi må erstatte m noen vi vet er bedre, og usikker på om det er mulig å få noe mer ut av spillermaterialet.

Blank_File

Men hva skjedde egentlig med midtbanen vår? Det var jo den som holdt oss inne i kampene de kampene vi har holdt nivået til motstandaren. Nå har vi blitt flådd to kamper på rad mot motstand som ikke nevneverdig skiller seg fra de vi har spilt jevnt med tidligere.

lufc80

Fullt fortjent med null poeng. Hjalp litt med James inn; Aaronson blant våre beste, men er jo ingen ving. Og nå skal vi møte gode lag... Etter det, så ville jeg vurdert om denne defensive midtbanetrioen egentlig er optimal mot mer «overkommelig» motstand: Stach - kanskje den mest offensivt kapable av de tre spilte jo hele førsteomgang som venstre back/tredje midtstopper når vi hadde ballen - det er jo Farke som mener det er smart.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hawley on November 09, 2025, 17:20:20
Quote from: Bjosse77 on November 09, 2025, 17:04:22Harrison burde vært langt unna en 11-er på dette tidspunktet. Å låne ut Ramazani samt ikke hente Solomon er jo helt natta. Aaronson fra start uke etter uke, 3 defensive midtbanespillere uansett motstand. Skaper egentlig ingenting, men noen svar er det. Harrison aldri mer. James må starte. Vi tenger kvalitet offensivt og må finne tilbake defensivt.
Det er jo ingen som forstår det m Solomon. Utrolig å ikke benytte seg av muligheten. Må være noe poitisk som ligger bak. Ramazani hadde også vært fin å sette innpå, også uforståelig. Farke er ikke mannen, aldri vært, men vi må erstatte m noen vi vet er bedre, og usikker på om det er mulig å få noe mer ut av spillermaterialet.
Vi må spille med kreative kantspillere på begge sider som kan drible av en mann eller to og er vanskelige å forsvare seg mot.. James og Aaronson er ikke det. De oppfyller andre roller. Gnonto i storform savnes men usikker på om han kommer seg opp på PL-nivå. Det virker som et århundre siden vi hadde Raphinha på høyrekanten

Bromancer

Aner ikke hva Farke prøver på. Virker fullstendig planløst.

TK20

Personlig ønsker jeg ikke Farke ut, men det blir ingen ås jeg dør på. Vi er rett og slett for wimpy.

Mest bekymringsverdig er det at vi blir dårligere og dårligere utover i kampene. At Forest skulle vinne i dag ble veldig åpenbart utover i andre omgang, også før de scoret. Vi blir sakte men sikkert bare svakere jo lenger kampen spilles.

leedslife

Howe hadde vært helt fantastisk.
Men om han blir tilgjengelig så regner jeg med det ligger mange klubber med E-cup spill og budsjett der etter langflate.
Tror de aller fleste trenere ser på dette Leeds mannskapet som bunn 3-4 i ligaen.
Tror neppe Gelhart, Ramazani eller andre utlånsspillere endrer på det desverre.
Da er jeg mer intr i rd1 sitt innlegg noen sider tidligere om å bygge en klubb og en kultur på faste prinsipper, system og en rød tråd som gjennomsyrer alt på sportslig avd.

Det er greit nok dette når vi har dagen og kollektivt klarer og ta ut maks som vi så mot Everton, Newcastle etc. Men det er jo ikke store underholdning.

leedslife

Leeds are bang in trouble. Two desperately poor performances and a horrendous set of fixtures running into mid-January. Farke has made mistakes and his job is increasingly precarious, but failures also lie with poor recruitment, and unbalanced squad and a lightweight front line.

For those wanting to replace Farke at this stage, just be careful what you wish for. Do you have absolute faith that the 49ers can find a better replacement to keep us up and squeeze more points out of this squad? Will they strengthen wisely and invest adequately in January?

@LUFCDATA