Kamp v Manchester United @ Elland Road 4/1-2026 kl 1330 på Viasport

Started by Killa, January 02, 2026, 11:01:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

GeirO

Blir det omlegging til fire bak i pausen? Dette fungerer ikke.
MOT

Smudge

Har vi en light versjon av Kiko Casilla i mål?! Svak keeper

Joe Jordan

Syns første 45 har vært ok. Brannfakkel: Er Perri egentlig bedre enn Meslier?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Quote from: Joe Jordan on January 04, 2026, 14:16:46Syns første 45 har vært ok. Brannfakkel: Er Perri egentlig bedre enn Meslier?
Ja

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Eg vil hevde at vi virker litt preget av at det er 2,5 dag siden forrige kamp. Manchester har friskere legger virker det som...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Quote from: Joe Jordan on January 04, 2026, 14:16:46Syns første 45 har vært ok. Brannfakkel: Er Perri egentlig bedre enn Meslier?
De virker å være omtrent like usikre når dem skal ut i luftrommet.
Men utover det er Perri bedre på absolutt alt

auren

Pause. 0-0. Tett og intenst. Sliter litt siste tredjedelen. Selv om vi er aggressive, så tømmer vi ofte midtbanen og Man Utd vinner andre ballen når vi tvinger keeperen til å slå langt. Bedre flyt i spillet til bortelaget og vi kommer ikke tett nok oppi duellene. Tror vi skal være veldig godt fornøyd med 1 poeng her, selv om DCL hadde kampens største sjanse. De setter han vanligvis. Nmecha inn for Okafor etterhvert?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Mye negativt her i dag. Vi holder nr 6 på tabellen til 0-0 til pause, vi er centimetre fra ledelse. Hva forventer folk av denne kampen? At vi skal rundspille Manu?

Kato

Husk at vi har langt mindre hviletid enn Man U. Mener benken deres er svak, kun Zirkzee som skikkelig førstelagsspiller. Tid taler for oss. Aaronsson best hos oss. Vi med den største, men de med flest sjanser.

Myhre10

Quote from: Smudge on January 04, 2026, 14:16:33Har vi en light versjon av Kiko Casilla i mål?! Svak keeper

Blir nervøs hver gang det er innlegg, han er stor og sterk og burde ta for seg mer. Svak på utspill/pasninger og virker fryktelig treg spesielt ved sideforflytninger🤔 Men har også noen gode redninger innimellom

Sydhagen

Savnet av Ampadu som spiller og leder er tydelig i første omgang. Midtbanen sliter veldig.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

0-0 til pause. Kan se ut som vi er litt preget av at Ampadu ikke er med. Han er flink til å dirigere og finne rom i det oppbyggende spillet. Gruev er ikke i nærheten der.  Mye duellspill, og vi gjør oss ikke bort der. Bijol vinner mye mot Sesko. Syns Scum ser ørlite farligere ut i det offensive spillet. Vi har mest Aaronsson som har sett ut som en trussel fremover, selv om forsøket fra DCL var såpass godt at jeg så nesten den kula gå i mål.  Totalt sett mangler vi noe rytme i spillet vårt egentlig, litt mer klare valg offensivt.
Det er muligheter for å justere litt av dette i pausen. Flere spillere må melde seg på offensivt. Vil se mer av Stach, og mer kvalitet fra Justin bl.a.  Har fortsatt tru på at det går an å hente hjem 3 poeng her, Leeds ofte gode i 2.omganger....
MFLU - Miracles For Leeds United

Reaney

Hva skjer siste 10 min? Fra possision 69-31 i favør av Leeds er pause stat 55-45 i favør av bortelaget.

Myhre10

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 04, 2026, 14:20:50Mye negativt her i dag. Vi holder nr 6 på tabellen til 0-0 til pause, vi er centimetre fra ledelse. Hva forventer folk av denne kampen? At vi skal rundspille Manu?

Nei det tror jeg nok ikke de fleste forventer, men jeg synes de kommer for lett til i midtbaneleddet,og mangler litt trykk/intensivitet sammenlignet med de siste kampene. Er også enig med Tjærnås at stopperne våre bør falle av tidligere 🤔

HåvardK

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 04, 2026, 13:48:29Dristig manøver av Perri.

Jeg drømmer om en TRYGG keeper i Leeds. Typ Nigel Martyn, Paul Robinson, ja Paddy Kenny, for den del.

Myhre10

Quote from: Myhre10 on January 04, 2026, 14:25:22
Quote from: Lucas the Kop Cat on January 04, 2026, 14:20:50Mye negativt her i dag. Vi holder nr 6 på tabellen til 0-0 til pause, vi er centimetre fra ledelse. Hva forventer folk av denne kampen? At vi skal rundspille Manu?

Nei det tror jeg nok ikke de fleste forventer, men jeg synes de kommer for lett til i midtbaneleddet,og vi mangler litt trykk/intensivitet sammenlignet med de siste kampene. Er også enig med Tjærnås at stopperne våre bør falle av tidligere 🤔

Hallgeir *

Quote from: Reaney on January 04, 2026, 14:22:37Hva skjer siste 10 min? Fra possision 69-31 i favør av Leeds er pause stat 55-45 i favør av bortelaget.

69-31 var vel over en femminutts-periode.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Dilemmaet til Farke er vel nå om vi skal peise på for fullt eller spille litt mer på det trygge og gå for ett poeng men håpe på et mål på en kontring.

Joe Jordan

Det mest merkbare er definitivt at Ampadu ikke er på banen.

Gordon McUseless

Så langt ser det ut som vi savner Ampadu mer enn vi håpte på. Han har vert helt sjef i år og vi virker litt mer lost i oppbyggingen av spillet samt den tryggheten han bringer på banen.

Joe Jordan

Gordon McUseless

Etter dagens kamp å dømme, så bør vi ikke selge Bogle

palle

...ooo, vi vandrar saman...

Fredhans

Fantastisk og hvor god han har vært i dag👏👏👏👏👌

Cannavaro

JAAAAAAAAAA    AAAAAAAROOOONSOOOOOON !!!  LOVE YOU !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Smudge

Myhre10