Kamp vs Sunderland@Elland Road tirsdag 3.Mars kl 20:30

Started by Cherry, March 02, 2026, 08:25:54

Previous topic - Next topic

GaryMac, Geir fra Grimstad and 9 Guests are viewing this topic.

raggen

Quote from: TK20 on March 03, 2026, 20:50:33Bittelitt tamt på ER i kveld?

merket det samme. er bare en ting å si om andre omgang. Vi Må vi mere fremoverrettet og tørre og gå for det. altfor defensivt til nå med mye balltrilling bakover
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Pause. 0-0. Litt gufs fra i fjor. Vi sliter å styre kampene når motstander legger seg. Første kampen siden City der motstander legger seg og vi er klare favoritter. Ikke så enkelt. Bør kanskje legge om i andre omgang til 4-3-3 eller 4-2-3-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Kanskje sitere Eggen i pausen om at fotball skal spilles fremover.

Vi kan våge litt mer og være litt mer modige i valgene våre.

Snakk om at Sunderland har fått den kampen de ønsket.

Lucas the Kop Cat

Bogle må tørre å gå fremover mer. Vi må ha inn mer dribleferdigheter og kreativitet. Vi vinner ikke denne kampen på tilbakespill. Sunderland med xG på 0,01. Uavgjort er ikke godt nok i denne kampen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

stian

leedslife

palle

Måtte bruke KI for å finne ut fjerde spiller på bildet, og Google sier da:

"The fourth person in the photograph is former Leeds United and Norway defender Dan Alberto Fellus (pictured second from the right).

The image was captured on March 3, 2026, as part of a reunion of former Leeds United players attending a Premier League fixture. The group, consisting of Nigel Martyn, Eirik Bakke, Dan Alberto Fellus, and Ben Parker (left to right), was present at the Etihad Stadium following Leeds United's match against Manchester City just a few days prior."

Ja, Fellus husker vi jo godt. Spilte vel for Hankø-kameratene før han gikk til Leeds?  :o
...ooo, vi vandrar saman...

Bromancer

Vi har to angrepsspillere på banen. To. Er ikke overasket over kamputviklingen.

raggen

Quote from: stian on March 03, 2026, 21:22:54
Quote from: Asbjørn on March 03, 2026, 21:20:42...alt er lov

https://x.com/Marceloleeds/status/2028921632882860238?s=20

Fatter ikke at de i VAR-bussen ser på den. Når er det der ikke straffespark?

Ja så den i reprisen der og er jo helt villt at de ikke tar den >:(  >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

lufc80

Masse ball - null kreativitet. Å vinne igjen ballen høyt er vårt fremste angrepsvåpen. Taper duellene på cornere i begge boksene. Gudmundsson forsøker, og utfordrer, men står stadig med null målpoeng - best av våre.

leedslife

Han skal ha for bidragene Gudmundsson, men ser jo ut som han spiller i sandaler. Hva i all verden er det for noen touch?

leedslife

En situasjon som setter fyr på Elland Road så er vi der.
Potensielle personlige feil i Sunderland.
Se på Onien i feltet. Må jo være straffe?
 Alderete og Ellborg virker og frynsete.

Kato

Jeg tror det her er kamp for Willy Gnonto.

Hallgeir *

Quote from: asbfjell on March 03, 2026, 20:01:09Vårløsning på Elland Road i kveld.

4-0.

Venter i spenning. Foreløpig ganske kjølig.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Håper Gruev byttes ut med en offensiv spiller asap.

Cannavaro

Det er jo nettopp i disse kampene vi ser årsaken til at vi er der vi er på tabellen....vi mangler kreativitet fremover i banen, dessuten er vi ikke flinke nok til å utfordre rom mellom deres midtbane og forsvarsledd. Det er ingen som truer der, og ballen blir sjelden spilt opp i det rommet også. Altså mangler vi samhandling offensivt og spillere som drar av motstandere i fart. Vi har masse ball, men det er oftest på egen banehalvdel, trusselen fremover er svak....men vi har sett at våre spillere kan når det klikker.  Vi MÅ ha mer offensiv kraft fremover i denne 2.omgangen, tørre å stå etter i press og fylle opp med spillere rundt DCL. Kunne sikkert mast om bytter, men det kommer ikke før kanskje 70 min.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Jeg tror det er så tørt på siste tredjedel at det må en straffe til for å vinne i dag.

stian

Quote from: palle on March 03, 2026, 21:23:32Måtte bruke KI for å finne ut fjerde spiller på bildet, og Google sier da:

"The fourth person in the photograph is former Leeds United and Norway defender Dan Alberto Fellus (pictured second from the right).

The image was captured on March 3, 2026, as part of a reunion of former Leeds United players attending a Premier League fixture. The group, consisting of Nigel Martyn, Eirik Bakke, Dan Alberto Fellus, and Ben Parker (left to right), was present at the Etihad Stadium following Leeds United's match against Manchester City just a few days prior."

Ja, Fellus husker vi jo godt. Spilte vel for Hankø-kameratene før han gikk til Leeds?  :o

Veldig overraskende at denne karen skulle være i det selskapet 😊 https://no.wikipedia.org/wiki/Dan_Alberto_Fellus

Myhre10

Quote from: palle on March 03, 2026, 21:23:32Måtte bruke KI for å finne ut fjerde spiller på bildet, og Google sier da:

Ligner ikke i det hele tatt, og han på bilde må vel være mye eldre enn 39 år 🤔

Lucas the Kop Cat

Dette ender med et heldig mål til Sunderland på overtid er jeg redd.

Kickthemdown

Slapp av folkens.. Farke bytter inn Longstaff etter 72 minutter, garantert matchvinner i dag.

Lucas the Kop Cat

Sunderland bytter først, kommer til å få energi med Xhaka og Isidor mens Farke venter til vi ligger under. Sukk.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Robert

Sunderland har jo full kontroll i forsvaret, så noe må gjøres. Fort en kontring eller noe imot her
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Gordon McUseless

Gleder meg til det 85 min når vi får inn friske spillere. Da går vi for utligning og 1-1.

Fredhans

Xhaka inn for Sunderland no og da vet vi hva han betyr for laget......lover ikke godt.

Kickthemdown

[ author=Lucas the Kop Cat link=msg=732395 date=1772570827]
Sunderland bytter først, kommer til å få energi med Xhaka og Isidor mens Farke venter til vi ligger under. Sukk.

[/quote]Skal ikke mye til før jeg blir lei av Farke igjen merker jeg. Han går på en tynn tynn line... Så ufattelig dårlig game management.

Joe Jordan

Lite som fungerer fremover i banen. Tafatte greier.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Bogle og Gruev må få hvile, Ao og Willi inn.