Kamp vs Brentford @Elland Road lørdag 21.mars kl 21

Started by Asbjørn, March 19, 2026, 09:45:00

Previous topic - Next topic

Lucas the Kop Cat, Gordon McUseless, TK20, Hallgeir *, GeirO, Joe Jordan, Myhre10, Kato, J.N, auren, Cannavaro, Sleivind, GaryMac, rd1, kilgallon, Cherry, J-R, JonF81 (+ 2 Hidden) and 80 Guests are viewing this topic.

enur

Aaronson med klippekort? Hadde håpet på Gnonto fra start i dag.

(nå scorer han sikkert  :P  )

Marching on together

leedslife

Fikk det laget vi skulle hatt mot Sunderland (Gudmunddson som unntak).
Det lover godt.

Hawley

Det vi i hvert fall har lært m Farke er at han aldri overrasker m laguttak. Makan til konservativ fyr. Vi har vel et par unntak som bekrefter regelen, men stort sett vet man hva som kommer. Men blir bra dette, sjøl om jeg ville hatt Okafor eller Gnonto i stedet for Aaranson

Hallgeir *

Quote from: Hawley on Today at 20:05:57Det vi i hvert fall har lært m Farke er at han aldri overrasker m laguttak. Makan til konservativ fyr. Vi har vel et par unntak som bekrefter regelen, men stort sett vet man hva som kommer. Men blir bra dette, sjøl om jeg ville hatt Okafor eller Gnonto i stedet for Aaranson

Ikke sikkert at Okafor er klar for 90 minutter. Regner med at han kommer inn etter 60-70 minutter. Men Gnonto kunne godt ha fått en kamp fra start nå.
Super Leeds since 1968

leedslife

Ut fra 11éren så ser det ut som et litt defensivt orientert Brentford ikveld.

Håper vi har energien og motet til og gå rett i strupen på de første 15-20 så vi får ER med oss ikveld.

leedslife

Benken vår har vært stort sett underlegen hver motstanders benk denne sesongen. Ikveld ser det ut som vi har de klart beste kortene sett opp mot Brentford.
Det er stor fordel oss.

rd1

Håper vi ikke er Leeds resten av sesongen, dvs kollapser og rykker ned.

Det hadde vært så deilig å vært mentalt et annet sted.

La oss slå Brentford fire-null.

Så slipper vi alt nedrykks tull.
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Quote from: Hallgeir * on Today at 20:09:16
Quote from: Hawley on Today at 20:05:57Det vi i hvert fall har lært m Farke er at han aldri overrasker m laguttak. Makan til konservativ fyr. Vi har vel et par unntak som bekrefter regelen, men stort sett vet man hva som kommer. Men blir bra dette, sjøl om jeg ville hatt Okafor eller Gnonto i stedet for Aaranson

Ikke sikkert at Okafor er klar for 90 minutter. Regner med at han kommer inn etter 60-70 minutter. Men Gnonto kunne godt ha fått en kamp fra start nå.
eller James

sportcarl1

Quote from: leedslife on Today at 20:05:30Fikk det laget vi skulle hatt mot Sunderland (Gudmunddson som unntak).
Det lover godt.
eller laget som vi hade.öot Crystal Palace med undantag för Gudmundsson

Hawley

Okafor, Gnonto og James er jo spillere som kan skape noe selv. Det er det jeg savner fra de som starter i kveld

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Gå ut i 100 - få et tidlig mål. Come on lads !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Lucas the Kop Cat

Kommer oss ikke ut av egen banehalvdel når det spilles så mye bakover.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Snart gått 6 min uten å ha kontroll over ballen på motstanders banehalvdel. Utrolig!!

auren

Gordon McUseless

GaryMac

Veldig svak åpning første seks minutter.

kilgallon

Vi har totalt mistet evnen til å spille oss ut av motstandernes press.

Joe Jordan

Nå må vi begynne å spille fotball. Knapt vært utafor egen banehalvdel.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

8 min og 20 sekunder før vi har kontroll over ballen over midtstreken. Må være negativ kontroll på hjemmebane!

auren

Blank_File

Nest best i alt de første 10 utenom mål.

GeirO

Dette blir mye enklere når vi kommer til august i Championship :o  :(
MOT

TK20

auren

Sliter med underlaget her, Leedsspillerne.

auren

Hallgeir *

Dårlig åpning av kampen, bedre slutt og resultat.
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Kato

Forferdelig første halve omgangen. En spillestil bare en mor kan elske. Trille ball der bak til midtstoppere som ikke kan dempe sandsekker. Og så lange baller helt uten mål og mening. Vi ser fryktelige ut. Justins skuddfot helt på linje med resten, sett bort fra Stach.

Gordon McUseless

Har vi en midtbane egentlig? Flust av forsvarsspillere og noen spisser som ikke scorer mål. Anton Stach er et hederlig unntak.

Cherry

Vi mangler kreativitet,mot ett ballsikkert Brentford. Det må jo være mulig å presse noe høyere på hjemmebane.. 

Joe Jordan

Forstår ikke opplegget. Hvor er midtbanen?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson