Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ben Parker  (Lest 36087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #60 på: Juli 08, 2009, 14:57:28 »
Håper vi kan selge Alan Sheehan. Om ikke så håper jeg vi kan låne han ut til en CCC klubb, han er forsatt en ung spiller og kan viderutvikle seg. Dersom ikke det skjer så bør man kanskje vurdere å låne ut White fram til januar slik at han får tilstrekkelig 1.lags spill. 3 unge valg på en posisjon er for mye, om ikke White er aktuell som venstrekant også.
 

Dennis

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #61 på: Juli 08, 2009, 16:11:38 »
Hadde til slutt gitt opp håpet om at Parker skulle bli en habil fotballspiller i høst/vinter, men utover våren spilte han meget godt. Velfortjent med ny kontrakt!
Marching on together!

samadhi

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #62 på: Juli 08, 2009, 16:55:09 »
Flott at unge Parker endelig ser ut til å etablere seg på førstelaget.

Mange her inne har vært sterkt kritiske til han, men jeg ser på Waccoe der folk trolig ser en del flere kamper enn oss i løper av en sesong er de fleste godt fornøyde me jobben Parker har gjort.

Så lenge vi er i L1 er han mer enn god, og skulle han ikke lykkes håper jeg unge White får sjansen til å vise seg frem...
marching on together,
derudaf forever...

Papi

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #63 på: Juli 08, 2009, 17:30:06 »
Bør satse på Parker og White, og heller selge Sheenan.
Det ligger vel litt i kortene også det, når Parker for ny kontrakt
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

metaljon

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #64 på: Juli 08, 2009, 21:28:45 »
Helt enig! Parker og White er fremtiden , Sheehan viste vel ikke bra nok spill for oss
The Chief!

Henning

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #65 på: Juli 08, 2009, 22:24:10 »
Ja og Ja!!!

Erik_

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #66 på: Juli 10, 2009, 11:50:20 »
Han har virkelig kjempet for å få spille venstreback på Leeds. Velfortjent ny kontrakt.

Håper han fortsetter sin gode utvikling.

Tom S

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #67 på: Mars 02, 2010, 07:16:38 »
Noko nytt om Ben, er han langt fra å komme tilbake?
Er han i trening, spiller han på reservelaget?

Lowry har vel berre låneavtale ut mars, og strengt tatt har vel ikkje unge Lowry imponert så langt. Vi trenger ein Ben I FORM.
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #68 på: Mars 02, 2010, 07:49:18 »
White blir regnet som venstre midtbane av Grayson.  Det er bare å se på lagoppstillingene våre.

Parker må først prøves hvis ikke må vi ut å kjøpe.

Men personlig så ville heller hatt White på venstre back enn Hughes/Lowry.
 

torivar

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #69 på: Mars 02, 2010, 13:21:58 »
Huff, holdt på å bli vettaskremt av denne som låg høgt oppe på lista over topic'er.

Ben Parker er en kjekk gutt som jeg hadde gleden av å prate med på preseason for et par år siden. Han skyter greitt og har et helt ok fotballhode. Men det virker på meg som om det lange skadeavbrekket har fått mange (ikke akkurat i denne tråden) til å glemme at han er ufattelig treg.

Jeg ser ser svært gjerne at White får sjansen på ventre back. Det kan bli tunge løp tilbake etter diverse raid, mange episoder der han er out of position - men lell, kast han på dypt vann så får vi se hva han er laget av på ordentlig.

Misforstå meg rett, heller Parker enn flere av de andre som har spilt venstreback i år.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #70 på: Mars 02, 2010, 14:08:38 »
Huff, holdt på å bli vettaskremt av denne som låg høgt oppe på lista over topic'er.

Ben Parker er en kjekk gutt som jeg hadde gleden av å prate med på preseason for et par år siden. Han skyter greitt og har et helt ok fotballhode. Men det virker på meg som om det lange skadeavbrekket har fått mange (ikke akkurat i denne tråden) til å glemme at han er ufattelig treg.

Jeg ser ser svært gjerne at White får sjansen på ventre back. Det kan bli tunge løp tilbake etter diverse raid, mange episoder der han er out of position - men lell, kast han på dypt vann så får vi se hva han er laget av på ordentlig.

Misforstå meg rett, heller Parker enn flere av de andre som har spilt venstreback i år.

Eg og fikk nesten hjerteinfarkt når eg ett øyeblikk trodde han hadde signert nok en ny kontrakt.
Gleder meg til topic'en: "Parker solgt til Barnet" 8)

HåvardK

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #71 på: Mars 02, 2010, 17:04:39 »
Ben Parker er en kjekk gutt som jeg hadde gleden av å prate med på preseason for et par år siden. Han skyter greitt og har et helt ok fotballhode. Men det virker på meg som om det lange skadeavbrekket har fått mange (ikke akkurat i denne tråden) til å glemme at han er ufattelig treg.

Jeg skal ikke påberope meg å ha ekstremt mye greie på fotball, men jeg går så langt som å si at dette er direkte nonsens. Ben Parker er ikke treg i det hele tatt, og hvis en ser bort fra Aidan White, vil Ben Parker være den personen i stallen som er aktuell som venstre back som er raskest.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #72 på: Mars 02, 2010, 17:17:23 »
Ben Parker er en kjekk gutt som jeg hadde gleden av å prate med på preseason for et par år siden. Han skyter greitt og har et helt ok fotballhode. Men det virker på meg som om det lange skadeavbrekket har fått mange (ikke akkurat i denne tråden) til å glemme at han er ufattelig treg.

Jeg skal ikke påberope meg å ha ekstremt mye greie på fotball, men jeg går så langt som å si at dette er direkte nonsens. Ben Parker er ikke treg i det hele tatt, og hvis en ser bort fra Aidan White, vil Ben Parker være den personen i stallen som er aktuell som venstre back som er raskest.

Enig med Håvard her.  Tror at mange husker Parker som midtstopper og vurderer ham deretter. Når Ben først får opp dampen går det (rimelig) hurtig fremover langs kanten nemlig :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #73 på: Mars 02, 2010, 17:27:29 »
Når Ben først får opp dampen går det (rimelig) hurtig fremover langs kanten nemlig :)

Får håpe vi er i angrep da! ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #74 på: Mars 02, 2010, 17:54:51 »
Når Ben først får opp dampen går det (rimelig) hurtig fremover langs kanten nemlig :)

Får håpe vi er i angrep da! ;)

Hehe, dét er en fordel  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #75 på: Mars 02, 2010, 18:06:27 »
Noko nytt om Ben, er han langt fra å komme tilbake?
Er han i trening?

Dette var det altså ingen som hadde svaret på?
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #76 på: Mars 02, 2010, 18:23:24 »
http://www.leedsunited.com/news/20100302/parker-and-marques-in-strong-reserve-side_2247585_1982187

Parker, whose only first team appearance came on the opening day of the season, has undergone surgery on a hip problem and Wednesday will be his first reserve appearance since September.

Spilte ikke han en kamp for reservelaget i januar, eller har jeg drømt?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #77 på: Mars 02, 2010, 18:23:28 »
Noko nytt om Ben, er han langt fra å komme tilbake?
Er han i trening?

Dette var det altså ingen som hadde svaret på?

Først en hofteskade. Leeeenge borte!

Så en kamp på reservelaget og i lett trening.

Så hamstringskade.

Fortsatt ute med hamstringen, men i lett trening igjen.

Han har vært borte i et halvt år så han må nok lære seg spillet fotball igjen før han er klar!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #78 på: April 28, 2010, 09:24:10 »
United waiting on Parker results

Leeds defender Ben Parker is waiting to learn the severity of his latest injury after being forced off in Saturday's clash against MK Dons.

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6118084/United-waiting-on-Parker-results

Utrolig kjipt med Parker denne sesongen. Med en skadefri Parker hadde vi allerede vært oppe, det er jeg overbevist om.

pedro

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #79 på: Mai 21, 2010, 09:24:13 »
Ser desverre ut for at BP's skade setter han ut av hele Pre Season :'( Synd på guten og vi hadde virkelig trengt han i toppform ved sesongstart.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-out-for.6310374.jp
Leedsomaniac

Dennis

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #80 på: Mai 21, 2010, 09:32:00 »
Ser desverre ut for at BP's skade setter han ut av hele Pre Season :'( Synd på guten og vi hadde virkelig trengt han i toppform ved sesongstart.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-out-for.6310374.jp

Triste nyheter dette og det gir økt behov for å hente inn en ny venstreback. Det virker ikke som Grayson tør satse på White for fullt og selv om Hughes har gjort en hederlig jobb, er han ingen back.

Spørsmålet er om det er lurt å vente på Parker, han virker skadeutsatt.
Marching on together!

peacock

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #81 på: Mai 21, 2010, 13:15:50 »
Ser desverre ut for at BP's skade setter han ut av hele Pre Season :'( Synd på guten og vi hadde virkelig trengt han i toppform ved sesongstart.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-out-for.6310374.jp

Toppform? Hva har Parker bevist som tilsier at han holder mål?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #82 på: Mai 21, 2010, 14:47:53 »
Ser desverre ut for at BP's skade setter han ut av hele Pre Season :'( Synd på guten og vi hadde virkelig trengt han i toppform ved sesongstart.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-out-for.6310374.jp

Toppform? Hva har Parker bevist som tilsier at han holder mål?


godt spørsmål 8)

Erik_

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #83 på: Mai 21, 2010, 15:03:49 »
Ser desverre ut for at BP's skade setter han ut av hele Pre Season :'( Synd på guten og vi hadde virkelig trengt han i toppform ved sesongstart.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Parker-out-for.6310374.jp

Toppform? Hva har Parker bevist som tilsier at han holder mål?


godt spørsmål 8)
Holder han ikke mål? :P

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #84 på: Desember 22, 2010, 15:38:57 »
Parker på vei tilbake:

http://www.teamtalk.com/leeds-united/6607158/Parker-on-the-comeback-trail

 :)





Slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen, slå sammen:


Ny kontrakt for Parker:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12528.0.html

Ben Parker..?
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,7169.0.html

Parker får sjansen!
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9409.0.html


Please?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #85 på: Desember 22, 2010, 15:44:54 »
Slå sammen. Slå sammen...
Please?   ::)

...hva er det du gnåler om? Er jo bare en tråd om Parker (nå)  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #86 på: Desember 22, 2010, 15:49:45 »
Slå sammen. Slå sammen...
Please?   ::)

...hva er det du gnåler om? Er jo bare en tråd om Parker (nå)  ;D

Herlig!!!! 



 
God JUUUL!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #87 på: Desember 27, 2010, 11:58:53 »
Noen som vet status om parker?
Han spillte reservefotball og var vel så vidt innom benken også, men blir helt borte igjen.
Er det som Tom sa en gang at han virkelig er lagd av porselen, han har vel ikke spillt en skikkelig kamp på snart 2 år vel.
Kan vi regne med denne spilleren denne sesongen i det hele tatt, eller satses det på at er tilbake når kontrakten hans går ut sommeren 2012 ::)
Jeg kunne gjerne tenkt meg en Parker i form i den litt usikkre bakre rekka snart.(Kirsnobo også for den saks skyld)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #88 på: Desember 30, 2010, 14:18:06 »
McCartney kan ikke spille mot Boro. Kan det være duket for Parker igjen?

http://www.leedsunited.com/news/20101230/defenders-loan-comes-to-an-end_2247585_2254230

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #89 på: Desember 30, 2010, 14:21:05 »
McCartney kan ikke spille mot Boro. Kan det være duket for Parker igjen?


Andy Hughes er vel en mer likely replacement...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan