Den store positivitetstråden!

Started by SveinArve, July 28, 2006, 04:41:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Neste kamp vinner vi! [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Asbjørn

DET GÃ...R MOT LYSERE TIDER
...bare sjekk kalenderen (sola har snudd som det heter).

I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Det nærmer seg min årlige fyll i Leeds

Dennis

Ã...ret 2006 er snart ferdig (og godt er det i Leeds-øyne)

- Dennis
Marching on together!

chief

I am dreaming of a white xmas

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

GeirO

Endelig en grønn og ferdigmåket jul. Braaaaa.
MOT

Peter7

Mange kamper igjen til å ta poeng i ...

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Peter7

Mange kamper igjen til å ta poeng i ...

Crainey 4 Scotland!

så sant så sant

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Sleivind

Mye negativt ute og går her på OEF nå. Så tror en del har godt av å lese litt i denne tråden!

Skjønner ikke helt hvorfor alle ser så svart på alt, vi solgte nettopp en overvurdert spiller for £2 mill, og det til et lag som 100% sikkert kommer til å havne bak oss på tabellen neste sesong. Ikke det at vi har kjøpt den beste backupen enda, men nå har vi nesten £2 mill å handle spillere for. Og for de pengene kan vi hvertfall hente 2 spillere som er minst like gode som Kilgallon.

asLeeds

herligt å sjå at denne tråden kjem fram igjen!!!
tipper at me på dei neste 4 kampene får 3 seira og 1 uavgjort,da hjelper på poeng nøden da=)=)

GGGGGGGOOOOOOOOOOOOOO     LEEDS

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Asleeds

herligt å sjå at denne tråden kjem fram igjen!!!
tipper at me på dei neste 4 kampene får 3 seira og 1 uavgjort,da hjelper på poeng nøden da=)=)

GGGGGGGOOOOOOOOOOOOOO     LEEDS

ASLEEDS 4389

Ok. Positivitetstråden. UAVGJORT?????????[8D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

GeirO

Helt seriøst: Tror faktisk vi greier å heve oss over streken med de nye spillerne. I løpet av noen uker.
MOT

Bjorn

Det kribler mer i kroppen enn på lenge. Gleder meg liksom litt mer til neste kamp enn jeg har gjort de siste månedene. Kan det være for at spillet er bedre tro? Liker denne tråden.. [:D]

Marching On! 4276
Marching On! 4276

pedro

Helt enig GeirO, og det er synd med denne negativiteten som har oppstått etter salget av Killa. Jeg feller ikke en tåre for guttungen, gleder meg til vi banker de i samme divisjon neste år. Flo moser Killa[:)]
Leedsomaniac

Ferre

Selv alt det negative som har skjedd med Leeds United den siste tiden, så har jeg trua på at vi berger plassen og at neste sesong blir mye bedre, forhåpentligvis med en ny eier/eiere.

-WE'LL BE BACK-

oak-tjome

Selvfølgelig har vi trua!! Uansett hvor mørkt vi ser på ting og tang: trua har vi!! FÃ... INN DE SOM VIRKELIG BRYR SEG OM LEEDS UNITED!!

Sheridan

quote:
Originally posted by oak-tjome

FÃ... INN DE SOM VIRKELIG BRYR SEG OM LEEDS UNITED!!

Gay Kelly er på vei tilbake [:)]

Peter7

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by oak-tjome

FÃ... INN DE SOM VIRKELIG BRYR SEG OM LEEDS UNITED!!

Gay Kelly er på vei tilbake [:)]

[:D][:I]

Crainey 4 Scotland!

Knut-

Vi har i følge TIPS fått sett Leeds på TV 19 ganger i år, mens nest mest viste lag i CCC(Coventry) er vist 6 ganger.

Vi er fantastisk heldige som får se Leeds så mye. Det må vel glede selv de største sytpeisene her inne.

Medlem 191
medlem 191

asLeeds

eg VEIT me klare oss !!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

stefan

Neste sesong er lønsbudsjettet halvert i forhold til dagens nivå, + at klubben eier elland Road igjen,pluss at en del av banen har blitt modernisert. Rykker vi opp neste sesong så blir nok T.A kjøpt tilbake også.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Med tanke på utviklingen de siste årene, vil jeg foreslå å døpe om tråden til "det er lite positivt-tråden". [8)]

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Jeg må jo være den mest optimistiske debattanten av alle her på forumet, og derfor er det helt naturlig at også jeg slenger meg på i den store positivitetstråden! [:0] [^] Ken Bates er fantastisk! [}:)] Dennis Wise er kanskje vår beste manager gjennom tidene! [B)] Tore Andre Flo er på høyden av sin karriere! [:(!] [:D]

pedro

Stopp hele topicen, den har vært laaang nok. Bunnen er nådd gutter og nå snur det rette veien[8D]
Leedsomaniac

Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg må jo være den mest optimistiske debattanten av alle her på forumet, og derfor er det helt naturlig at også jeg slenger meg på i den store positivitetstråden! [:0] [^] Ken Bates er fantastisk! [}:)] Dennis Wise er kanskje vår beste manager gjennom tidene! [B)] Tore Andre Flo er på høyden av sin karriere! [:(!] [:D]

Inkongruensen i smileyene dine vitner om et langt liv, preget av opp- og nedturer med Leeds United, Hot Shot. Turbulensen har antagelig gjort deg noe forvirret. Alle de nye signingene begeistrer deg, men samtidig har vi ingen garanti for at disse verdensstjernene virkelig leverer varene når det gjelder som mest. Vi husker jo alle Roque jr. Vi kan dermed konstatere at Leeds United definitivt ikke en hobby for pyser og sarte sjeler! [:0]

Jon R.
Jon R.

stefan

leds er en viktig del av  vår sosiale identitet, på godt og vondt er det en positiv ting. synes vi skal holde denne tråden positiv.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

rd1

14 seire på de siste 19 kampen holder sansynligvis til Play-Off.. [:)][:)][:)]

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

HåvardK

Uansett er det mulig å ane et mønster blant Leeds-fans: Optimismen er på topp i timene FØR kamp; hovedsaklig altså på lørdager fra kl 1200-1559. Norsk tid. Snedig.

Peter7

Nå er jeg 100% sikker på at Leeds ikke taper i morgen.

Crainey 4 Scotland!

HåvardK

Dette kommer til å bli ei kjempehelg. Og tenk så optimistiske vi vil være neste lørdag formiddag!