Den store positivitetstråden!

Started by SveinArve, July 28, 2006, 04:41:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jon R

Cresswell tilbake i full trening! [:p]

Jon R.
Jon R.

lojosang

quote:
Originally posted by RoarG

Her følger de resterende kampene for sesongen.Poeng som Leeds tar har jeg satt etter H/B.
Februar:
10:Crystal Palace,H,3 [:)]
17:Cardiff City,B,1
20:QPR,H,3 [:p]
24:Wolverhampton,B,1
27:Birmingham City,B,1[:)]
Mars:
03:Sheffield Wednesday,H,3[:D]
10:Luton Town,H,3[:D]
13:Leicester City,B,1
17:Southend United,B,3[:D]
30:Preston NE,H,3[:D]
April:
07:Plymouth Argyle,H,3
09:Colchester United,B,1
14:Burnley,H,3[:)]
21:Southampton,B,1
28:Ipswich Town,H,3[:)]
Mai:
Derby County,B,1[:)]
Som man ser: 34 av de resternde 46 poeng! Med de 27 poengene vi har nå skulle vi totalt få 61 pts.[:)]Det høres ut som en plassering rundt 12-13.[:D]

Change is the constant that cannot be changed.

Etter hvor mye HB var det du satte opp denne spådommen? [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

baste

Qpr slåss bokstavelig talt på banen...det sportslige kommer nok enda mer i bakgrunnen nu...Alle lag som sliter, utenom Leeds...er bra for oss ! Eller ? God helg

auren

quote:
Originally posted by lojosang

quote:

Her følger de resterende kampene for sesongen.Poeng som Leeds tar har jeg satt etter H/B.
Februar:
Mars:
April:
Mai:
Som man ser: 34 av de resternde 46 poeng! Med de 27 poengene vi har nå skulle vi totalt få 61 pts.[:)]Det høres ut som en plassering rundt 12-13.[:D]

Hehe...[:D] Kongekommentar lojo!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

som sagt..QPR...rett ned....enda bra

Tom S

COME ON LEEDS !!

RoarG

HB? Slikt drikker jeg ikke. Ettersom dette er en gla'tråd kommer jeg ikke med tips mot Leeds. På denne tråden taper ikke Leeds, så enkelt er det [:)]. Tipset for 10. februar var jo helt korrekt. Jeg mener positivt at jeg på et annet innlegg t.o.m. har rett resultat. Vi tar poeng mot Cardiff den 17. Skal vi si 2-2?
quote:
Originally posted by lojosang

quote:

Februar:
Mars:
April:
Mai:

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

mari

4. seier på rad for juniorene !

Sat 10 Feb 2007 Barnsley u18 0-3 Leeds United u18
11am k.o Oakwell Academy Training Ground

Paul Beesley started his u18 coaching job with a win at Barnsley this morning.
Leeds move up one place to 4th in Group D, WITH AN OUTSIDE POSSIBILITY OF trying to win at least several matches to top the league and qualify for the play offs against the likes of Arsenal, Man City and Reading/Leicester.

Leeds
Lund
Stansfield
Fisher
Hotchkiss
Wilkinson
Hutton
Ovington
Cartman
Connor
Brown
Rose

Subs used
60m Delph for Rose
64m Ameobi for Connor
69m Camfield for Stansfield

Lund outstanding easily man of match
GOALS
Rose 27m free kick
Wilkinson 69m header
Hotchkiss 75m 25yd plus into roof of net

rd1

Nedtellingen fortsetter.. Nå holder det med 12 seire på de siste 15kampene for å nå play off..

PREMIER LEAUGE here we come!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Stewart Harvey

Med en sjelden borteseier i helga kryper vi sannsynligvis over streken førr første gang på lenge.

Ferre

I was at Thorp Arch all day yesterday with my son who was playing in the League Exit Trials for released under-16 player's.

We got Shaun Derry, Tore-Andre Flo, Frazer Richardson, Alan Thompson, David Healy and Eddie Lewis' autographs.

Healy was doing early fitness work with Thommo and both seemed okay. Healy says he is 'raring to go' on Saturday.

Flo has a cast coming off this Friday. All in for treatment and extra gym work and all seemed in good heart. Derry says 'we won't go down for sure'.

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=324653

Bra at spillerne har trua og er fokusert på å beholde plassen i CCC. Vi får håpe det bare er fansen som fortsatt spekulerer og lager teorier i denne muldvarp-saken, og at spillerne nå har lagt den bak seg og konsentrerer seg om kampen på lørdag.

-WE'LL BE BACK-

flynn

Det er jo i seg selv positivt at de er på treningsfeltet, en stund gikk det jo rykter om at de bare var der en time pr.dag eller så...

flynn, som ser positivt på alt unntatt alle de negative tingene

mari

5. strake seier for unggutta - tror ogås dette var uten våre 3 landslagsspillere....Fremtiden lys???

Sat 17 Feb 2007 Leeds United u18 5-2 Sheffield Wednesday u18
11am Thorp Arch

Leeds victory over Wednesday sees them move up 1 place to 3rd in Academy Group D after Sunderland and Forest drew the top of the table clash
1 Forest 35pts
2 Newcastle 33pts
3 Leeds 33pts
4 Sunderland 32pts

RoarG

Sitter og ser på tabellen. De 5 nederste lagene er som følger:
20 Barnsley  34 -20 35
21 QPR       33 -15 34
22 Hull      33 -15 32
23 Southend  34 -21 31
24 Leeds     33 -23 31

Dette ser ikke så aller verst ut. Leeds har god heng på lagene foran, og vi har en kamp til gode på Barnsley og Southend. Slår vi Birmingham med 1-0 den 27.02. rykker vi to plasser opp[:D], og har heng på både QPR (poenglikhet) og Barnsley. Med seier i de to hjemmekampene med Sheffield Wed (3. mars) og Luton (10. mars) er vi forbi begge disse lagene[:)][:)], og kanskje også Luton [:p]som nå innehar 19. plassen. Dette forutsetter at vi i det minste ikke taper mot Wolves 24.02. Nei, dette ser lyst ut[:)].

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

"Dette ser ikke så aller verst ut."

HÆ[?]

RoarG

Det er en trå for positive tanker. Her skal det bare herske Hallelujastemning. Bare sjekk tabellen, du, så ser du vel at dette går rett vei. Wolves blir slått til helgen.
quote:
Originally posted by peacock

HÆ[?]

Peter7

Vi slipper i hvert fall ikke inn 4-5 mål lenger mot presumtivt gode lag.
(Dessverre scorer vi ikke heller)

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sleivind

quote:
Originally posted by Peter7

Vi slipper i hvert fall ikke inn 4-5 mål lenger mot presumtivt gode lag.
(Dessverre scorer vi ikke heller)

Crainey 4 Scotland!

Vi har faktisk endelig fått et forsvar som fungerer greit! Rui og Heath fungerer bra sammen og Lewis har gjort en god jobb som venstreback. Nå må vi bare håpe på at Kelly kommer tilbake og redder oss i vårsesongen.

RoarG

Forsvaret ser ut til å funke bra, ja[:)]. Kan vi begynne å score minst to mål pr. kamp fremover nå, kan vi berge plassen. Synes vel Wise og gutta kan trene mer på avslutninger. Det trengs, for sjanser får vi. Hadde vi ikke en stor en mot Wolves i dag?

HåvardK

quote:

Det er en trå for positive tanker. Her skal det bare herske Hallelujastemning. Bare sjekk tabellen, du, så ser du vel at dette går rett vei. Wolves blir slått til helgen.
quote:
Originally posted by peacock

HÆ[?]

Blir spennende å se hvor mange som er inne på denne tråden etterhvert.

Bye

Vel, vi Leeds-fans har vel ikke mye annet enn denne tråden å ty til om vi vil tenke positivt om Leeds' situasjon på tabellen for tida, så det kan bli veldig trivelig innpå her etterhvert:)
Trønder i Bergen!

SveinArve

Det eneste positive jeg kan komme på er at Wise har iallefall gjort laget stabilt...

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Eriksen55

ja. vi har blitt stabile og bedre etter han tok over.  Nå har han spille matriale å bruke foran, og kan trene deretter.. og da blir vi stabile på et høyere nivå. Gode lag har flax.. og leeds vil fra og med snart se at flaxen snur og er med oss de siste 10 kampene! ååååå, jeg føler meg så sikker, god følelsen er der :)

Oggy

Jeg har i natt gått i byens gater og synget LEEDS UNITED så høyt jeg kunne, og fått utrolig mye respons - både negative og postive (fra flotte babes) [8D]

Nei, kom dere ut og syng folkens [:)]
Oggy

Trygve

Snudde avisen i går, opp ned . Og vi er på TOPPEN av tabellen

mari

Har hengt meg litt opp i juniorene......I dagens formiddagskamp slo laget Huddersfield 3-0. Har vel da 6 seire og en uavgjort på de 7 siste. Håper vi klarer å beholde disse ungguttene som kan bli viktige for klubbens utvikling de neste årene.

Tom S

WE ARE LEEDS !!

http://www.youtube.com/watch?v=-Tn5BkBBVZg

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

auren

http://www.youtube.com/watch?v=aK-GowtCFDo&mode=related&search=

Eller denne fra det forsmedelige 1-5 tapet mot Luton i høst. Fantastiske fans vi har! Håper vi får revansje på lørdag.

MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

venadis

http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/index.cgi?StartTime=1300&EndTime=now&Date=03%2F10%2F2007&Categories=SPORT&Channels=* Vi får se klubben vår, uansett er det positivt, jækla positivt for oss som har følgt klubben siden 1970. Vi har aldri vært bortskjemt med Leedskamper på TV. Det er vel lite å skrive om mener mange av dere som nå har gitt opp, men for meg er det faktisk enda givende å få se klubben i mitt hjerte kjempe for sin eksistens i CCC. En dag snur dette og vi sudrer all motstand[;)]

RoarG

Flott innlegg[:)]. Bitredes.
quote:
Originally posted by venadis

http://www.sol.no/underholdning/tv/guiden/index.cgi?StartTime=1300&EndTime=now&Date=03%2F10%2F2007&Categories=SPORT&Channels=* Vi får se klubben vår, uansett er det positivt, jækla positivt for oss som har følgt klubben siden 1970. Vi har aldri vært bortskjemt med Leedskamper på TV. Det er vel lite å skrive om mener mange av dere som nå har gitt opp, men for meg er det faktisk enda givende å få se klubben i mitt hjerte kjempe for sin eksistens i CCC. En dag snur dette og vi sudrer all motstand[;)]