Skrevet av Emne: Verdensmester i amatør  (Lest 12632 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Verdensmester i amatør
« på: September 02, 2006, 21:01:21 »
Ja nå vil jeg påstå at det er nettopp dette Leeds er. Vi har en eier som ikke har noen fremtidsplaner med Leeds. Nissefar Bates savner vel London.Vi har en manager som er dårlig/meget dårlig på det taktiske. Leedslaget er sånn midt på treet når det gjelder kvalitet. De som påstår noe annet er Leedssupportere som roser sine egne spillere høyere en hva fakta er.Leeds lar ikke unggutta slippe til og selger dem fortere enn hva andre klubber gjør.Hvis noen påstår at de unge spillerne ikke er gode nok,ja da har vi et elendig ungdomsarbeide i klubben.
Så får endelig håpe at Leeds reiser seg og overpresterer slik Leeds gjorde det i fjor.



Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #1 på: September 02, 2006, 21:13:16 »
Herlig. Enda en tråd der vi oppsummerer alle vår mest negative tanker om Leeds United og de som styrer klubben.

Jon R.
Jon R.

abbe

  • Gjest
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #2 på: September 02, 2006, 21:18:48 »
Hva er vits i å poste ren sutring?
Hva venter sutre posterne å oppnå? Få luscos medlemmer til å finne en ny favoritt klubb? Hvis alt ang Leeds bare er dritt, manager en idiot, eier en pappskalle...hvorfor gidder dere i det hele tatt å følge klubben da?
Skjerp dere!

h.b

  • Gjest
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #3 på: September 02, 2006, 21:20:45 »
Den dagen da fansen synes at man ikke skal kritsere klubben sin, er den dagen hvor fansen har gitt opp
quote:
Originally posted by abbe

Hva er vits i å poste ren sutring?
Hva venter sutre posterne å oppnå? Få luscos medlemmer til å finne en ny favoritt klubb? Hvis alt ang Leeds bare er dritt, manager en idiot, eier en pappskalle...hvorfor gidder dere i det hele tatt å følge klubben da?
Skjerp dere!






Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #4 på: September 02, 2006, 21:27:14 »
Du syntes med andre ord at det var for få Leeds kritiske tråder fra før? [B)]

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #5 på: September 02, 2006, 21:29:34 »


---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #6 på: September 02, 2006, 21:31:45 »
[:D]

Jon R.
Jon R.

abbe

  • Gjest
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #7 på: September 02, 2006, 22:11:11 »
quote:
Originally posted by Jon R

Du syntes med andre ord at det var for f� Leeds kritiske tr�der fra f�r? [B)]

Jon R.




Dette er ikke kritikk. Det er barnslig sutring av typen "Ø-ø. Alle i Leeds er så dumme!"
Og det blir litt slitsomt når annenhver tråd som startes er det samme sutret med ørsmå endringer. Det er jo ikke akkurat opplysende eller informativt for andre som leser forumet.


Svend Anders

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #8 på: September 02, 2006, 22:19:18 »
Jeg fatter ikke at du gidder Håkon (like lite som jeg skjønner hvorfor jeg gidder å bry meg med å svare).

Som vanlig fyrer du løs påstander du er nødt til å ha tatt ut av løse luften. Har du overhodet noen gang forsøkt å se NYANSERT på noe du er kufet over? Altså HVORFOR det er slik (f.eks a Leeds har solgt noen lovende spillere) ?

1. "Midt på treet" hva gjelder kvalitet holdt til play-off-finale i fjor, og vi lå på 3. plass store deler av sesongen.

2. Hvordan begruner du at Bates ikke har fremtidsplaner?

3. Hva begrunner du med at Bates savner London?

4. Hvilke juniorer mener du med gode argumenter ville gått inn på dagens Leeds-lag og forsvart plassen, uanvhengig av alder?

Og for all del, Håkon, det er lov å være kritisk, skuffa og irritert. Men skal du dra ned humøret på dine medsupportere bør du i det minst unne bygge oppunder dine påstander, og ikke minst forsøke å være LITT saklig.

Jeg skjønner bare ikke vitsen med å lage en ny topic med bare negativitet, uten noen form for mening eller konstruktivitet.


Svend,
som vet det er mye trist der ute men som heller gleder seg over det man har av positive ting...

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #9 på: September 02, 2006, 22:34:55 »
Håkon is back!

La oss heller kose oss over at "temperaturen" på innleggene øker, og så må man ikke ta "hb" som en "gjennomsnittlig supporter" - dét er faren om en freelancejournalist skulle kikke innom og lure på hvordan Ledssupporterne tenker.. [:)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #10 på: September 02, 2006, 22:39:25 »
"Jeg skjønner bare ikke vitsen med å lage en ny topic med bare negativitet, uten noen form for mening eller konstruktivitet."

Konstruktivitet? Er du konstruktiv med din overdrevne positivitet?
H.B konstaterer fakta:

-Blackwell ER svak taktisk. Det kostet oss nesten seieren på søndag, og vi fans må gremmes over hans disposisjoner i løpet av kamper.

-Vi mangler kvalitet, spesielt på midtbanen. Når en middelmådighet som Douglas vender tilbake i en krisetid, da MÃ… vi bare konstatere at vi kun får velge blant middelmådigheter.

-Vi kvitter oss nærmest konsekvent med unge talenter. Ved skader og mangel på spillere, tyr vi til kortsiktige lån. Vi får aldri se hva de lokale talentene er gode for. Kun Killa er unntaket de siste årene.

Svend Anders

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #11 på: September 02, 2006, 23:03:27 »
Om jeg er positivt i innlegg så kan det som oftest begrunnes godt, eller det kan ha en positiv signaleffekt som jeg mener er langt mer ønskelig å formidle overfor andre, enn gjentakelse av negative ytringer vi har hørt ørten ganger før.

Jeg sier ikke imot at Blackwell er taktisk svak.

Jeg mener vi har god kvalitet på midtbanen når alle er skadefrie, og jeg gjentar at jeg ikke tror Douglas er hentet inn for å være en frelser i så måte. Han er derimot et solid arbeidsjern, og som vil gjøre at stallen vår blir BREDERE. Men for all del: Det er rom for forsterkninger i HELE laget vårt. Så er det bare å henvise til bedre løsningsalternativer for å ta jobben fra Blackwell.

Og jeg stiller spørsmålet om man i det hele tatt har tenkt HVORFOR talentene har gått fra oss.

1. Carson gikk for å dekke inn månedslønna i januar 2005.

2. Lennon gikk på grunn av en sinnsyk (fremtidig) lønn.

3. Walton ville ikke skrive ny kontrakt, og var dessuten langt unna en plass i 1. elleveren.

Hvorfor skulle ikke Blackwell ville bruke gode talenter dersom det styrket laget? Det vil jo være Blackwell selv som taper på det!

Og som sagt, hvor i all verden tar man det fra at Bates ikke har planer for klubben?

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #12 på: September 02, 2006, 23:13:41 »
quote:
Originally posted by peacock

"Jeg skjønner bare ikke vitsen med å lage en ny topic med bare negativitet, uten noen form for mening eller konstruktivitet."

Konstruktivitet? Er du konstruktiv med din overdrevne positivitet?
H.B konstaterer fakta:
-Blackwell ER svak taktisk. Det kostet oss nesten seieren på søndag, og vi fans må gremmes over hans disposisjoner i løpet av kamper.

-Vi mangler kvalitet, spesielt på midtbanen. Når en middelmådighet som Douglas vender tilbake i en krisetid, da MÃ… vi bare konstatere at vi kun får velge blant middelmådigheter.

-Vi kvitter oss nærmest konsekvent med unge talenter. Ved skader og mangel på spillere, tyr vi til kortsiktige lån. Vi får aldri se hva de lokale talentene er gode for. Kun Killa er unntaket de siste årene.




Blackwell taktiske egenskaper er ikke bare å gremmes over. Snakk for deg selv og ikke kall det vi fans. Ã… kalle dette fakta blir selvfølgelig like feil som å påstå at det er fakta at Blackwell er en stor taktiker. Av en supporter bør man kreve et minimum av redelighet før man fremstiller en ytterst kritisk og negativ påstand,som fakta. At noen er såkalt "overdrevent positive" bør være mindre problematisk i disse nedgangstider.

Jon R.
« Siste redigering: September 02, 2006, 23:14:30 av Jon R »
Jon R.

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #13 på: September 02, 2006, 23:41:34 »
Greit nok![:)] Mine personlige meninger er slett ikke fakta.
Jeg HAR faktisk alltid hatt problemer med over-positive mennesker. Nei, takke meg til en skikkelig grinebiter[:p]

kjellern

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #14 på: September 02, 2006, 23:50:23 »
Tenkte jeg ikke skulle bli dratt ut på glattisen - men dog;

Mitt meget subjektive syn er at en del av posterne her inne benytter dette forumet som en søppelbøtte for å få tømt seg for alt de har av frustrasjoner - om dette bare er frustrasjoner vedrørende Leeds er jeg litt usikker på - basert på det klubben har vist av spill hittil iår er det etter mitt syn ingen grunn til et så ensidige dommedagsprofetier. Imotsetning til ifjor synes jeg at laget legger opp til mer spillende og attraktiv fotball, foreløbig mangler gjennombruddskraften og det overraskenede kreative mot de siste 30 meterne av motstanderns mål, kanskje kommer det med Nicholls og Creswell på plass.

Douglas - som er i den irske landslagstroppen og som ifjor scoret 5 mål på drøye 40 kamer for Leeds - fremstilles som en svak Tufte spiller, Blackwell som en naiv og hjelpeløs trener ala sjefen i "The Office" og Bates som en blanding av Quisling og Al Capone........Ja ja - det er vel plass til oss alle i Leeds "hagen" og jeg har respekt for at vi er skrudd sammen på forskjellige måter. Jeg skjønner bare ikke helt vitsen med at man skal vinkle altså forbannet negativt - hvis Andy Todd skriver under på mandag (som noen nevner som en mulighet) skal vel Blackwell tjæres fordi han heter inn en ny spiller over 30, snarere enn for at han henter inn en spiller som mange mener (herunder Skys nettside) burde kunne bli en av de sterkeste forsvarere i The Championship.

Jeg ser feil både hos Blackwell og Bates, men jeg ser også noen kvaliteter når det gjelder å bygge sten på sten. Jeg tror vi kommer i topp 6 i år og har en 50% sjanse til opprykk, dersom det ikke blir opprykk i år er klubben i en svært sterk posisjon til neste sommer -kanskje blir det både med nye eiere og manager, for egen del ønsker jeg klubben alt godt under nåvæærende regime og stillermeg 100% bak både spillere og manager.

i overkant ordgyteri fra min side her - kanskje jeg måtte få tømt meg?? God lørdag til alle; positive eller frustrerte i Leedshagen - vi får stille oss 100% bak Norge og gamle Solskjær ikveld ?      

 

 

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #15 på: September 02, 2006, 23:55:38 »
Lennon, Walton og Carson skriver du om; de "store" talentene.
Hva med spillere som Howson, Rose, Parker, Wilberforce og Bayly. Hvor gode er de egentlig? Er Gavin Rothery ennå i klubben?
Hva med "talenter" som forlater oss før de har fått en sjanse på seniornivå. Spillere som I. Morris, Si. Johnson, M. Woods, S. Cansdell-Sheriff. Det er flere, men kommer ikke på navn i farten. Jada, dette er spillere vi leser om i the Peacock News, og neppe ser i aksjon. De presenteres som store talenter, men er de det i realiteten?
Allikevel, jeg sitter med en følelse at vi kvitter oss med mye ungt før de får sjansen. Kanskje er det slik i alle klubber, men vi legger ikke merke til det på samme måte som i vår "egen" klubb.

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #16 på: September 02, 2006, 23:57:48 »
quote:
Originally posted by peacock

Greit nok![:)] Mine personlige meninger er slett ikke fakta.
Jeg HAR faktisk alltid hatt problemer med over-positive mennesker. Nei, takke meg til en skikkelig grinebiter[:p]



Da må du jo bare elske bates, i det minste. Trond Sollied for Leeds! [:D]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #17 på: September 03, 2006, 00:24:25 »
quote:
Originally posted by peacock

Lennon, Walton og Carson skriver du om; de "store" talentene.
Hva med spillere som Howson, Rose, Parker, Wilberforce og Bayly. Hvor gode er de egentlig? Er Gavin Rothery ennå i klubben?
Hva med "talenter" som forlater oss før de har fått en sjanse på seniornivå. Spillere som I. Morris, Si. Johnson, M. Woods, S. Cansdell-Sheriff. Det er flere, men kommer ikke på navn i farten. Jada, dette er spillere vi leser om i the Peacock News, og neppe ser i aksjon. De presenteres som store talenter, men er de det i realiteten?
Allikevel, jeg sitter med en følelse at vi kvitter oss med mye ungt før de får sjansen. Kanskje er det slik i alle klubber, men vi legger ikke merke til det på samme måte som i vår "egen" klubb.



Aron Lennon unntatt: De unge som har forlatt Leeds under Blackwell har vel ikke akkurat fått en pangkarierre i andre klubber. Da Billy Bremner tok over som manager i 86 solgte vi unna det som var av unge talenter, og de ble stjerner i andre klubber nesten alle som en i løpet av ganske kort tid. Tror ikke det vil skje med spillere som S.Johnson, Mc Master og Morris for å si det sånn.

Så har vi den andre kategorien: Under Wilco var det en rekke unge spillere som kanskje fikk for mange sjanser på a-laget, uten at de egentlig var gode nok. Tinkler, Ford, Jackson, Couzens var alle på a laget i Wilcos siste sesonger. Vi hadde trolig rykket ned ,hadde vi fortsatt å bygge laget rundt disse unge spillerne. Alle som husker Ford, Tinkler og Jackson vet hva jeg snakker om. De fleste av disse forsvant raskt under Graham og vi hørte aldri noe mer om dem. Poenget er at talent handler mye om holdninger også, noe som trolig er avgjørende når de unge skal ta det siste steget opp på a-laget.

Jon R.
Jon R.

rasandeokse

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #18 på: September 03, 2006, 00:30:02 »
Som vanlig trekker h.b seg tilbake etter et par kritiske synspunkter på sin post, som han ikke klarer å gå ut og forsvare. gjemmer seg og pønsker ut mer eder å galle til en ny herlig tråd. gleder meg alt
 

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #19 på: September 03, 2006, 01:43:00 »
jamie Forrester?

Erik_

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #20 på: September 03, 2006, 02:05:59 »
quote:
Originally posted by kjellern

Tenkte jeg ikke skulle bli dratt ut på glattisen - men dog;

Mitt meget subjektive syn er at en del av posterne her inne benytter dette forumet som en søppelbøtte for å få tømt seg for alt de har av frustrasjoner - om dette bare er frustrasjoner vedrørende Leeds er jeg litt usikker på - basert på det klubben har vist av spill hittil iår er det etter mitt syn ingen grunn til et så ensidige dommedagsprofetier.

Og alt det andre du skrev...    


Som Jon du Jon ville ha sagt det.

Bifaller.

Flott innlegg Kjell Arild.

Må bare få si at jeg ikke helt skjønner denne dommedags-holdningen som nå hersker på forumet. Men som har gitt seg en smule i det siste da. Jeg skjønner frustrasjon, og at visse ikke synes hverken manager eller styreformann er bra nok. Men for meg virker det som vi er i ferd med å rykke ned, og hva som verre er. Og dette er vi slettes ikke i ferd med å gjøre.

Jeg håper diskusjonene fortsetter å florere, for all del. Både negative og positive, for det er mye bra som blir skrevet. Temperatur og diskusjon er jo en viktig del for at et forum skal overleve. Men la oss tenke oss litt om, er det virkelig så... unnskyld språkbruken... jævlig å være Leeds supporter som det til tider synes å være både her og på det engelske forumet (Waccoe)?

Vi må vel være den mest tålmodige fansen i det engelske systemet? Hvorfor denne hasten og dommedagsprofetien, når vi nå endelig kan se fremover... jeg skjønner det bare ikke. Men for all del belys meg, og kapp fingrene av meg så jeg ikke kan skrive flere innlegg. Jeg ser ikke positivt på fremtiden, bare fordi jeg har lyst til å gjøre det. Jeg synes ting ser bedre ut, enn dårlig for Leeds United. Kanskje jeg tar feil. Snakk om europa og å bli storklubb i England, synes jeg i allefall blir for store mål å legge seg på nå. Det er her etter å ha sett innlegg de siste årene, at jeg mener en del av det negative har bakgrunn i. Vi var der, men vi må kjempe litt for å komme tilbake...

...gi det litt mer tid enn bare 5 kamper, 11.plass, 6 poeng bak Cardiff, cupseier mot Chester og et stengt overgangsvindu før vi feller den store dommen i denne nye sesongen: We are doomed.

Og Peacock: Du sier du alltid har hatt problemer med over-positive mennesker. Det tror jeg ikke du hadde trengt å nevne en gang.[8D] Jeg har lagt merke til at du alltid virker så [:(!] når du skriver innleggene dine. Nesten så jeg blir redd for å nevne deg her... av frykt for å få fingern, eller verre, hodet kappet av.[:D][:o)]

Men jeg gjør det likevel. For jeg vet at du drar på smilebåndet når du leser dette. Gjør du ikke...[:I][8)] *gjemme meg bak gardina litt redd*

Ha en fin lørdag alle negative, positive, nøytrale og I couldn't give a damn's.

The future is bright & white with or without the KB's.

veteranen

  • Gjest
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #21 på: September 03, 2006, 09:35:51 »
quote:
Originally posted by Enrique



Må bare få si at jeg ikke helt skjønner denne dommedags-holdningen som nå hersker på forumet. Men som har gitt seg en smule i det siste da. Jeg skjønner frustrasjon, og at visse ikke synes hverken manager eller styreformann er bra nok. Men for meg virker det som vi er i ferd med å rykke ned, og hva som verre er. Og dette er vi slettes ikke i ferd med å gjøre.

Jeg håper diskusjonene fortsetter å florere, for all del. Både negative og positive, for det er mye bra som blir skrevet. Temperatur og diskusjon er jo en viktig del for at et forum skal overleve. Men la oss tenke oss litt om, er det virkelig så... unnskyld språkbruken... jævlig å være Leeds supporter som det til tider synes å være både her og på det engelske forumet (Waccoe)?

Vi må vel være den mest tålmodige fansen i det engelske systemet? Hvorfor denne hasten og dommedagsprofetien, når vi nå endelig kan se fremover... jeg skjønner det bare ikke. Men for all del belys meg, og kapp fingrene av meg så jeg ikke kan skrive flere innlegg. Jeg ser ikke positivt på fremtiden, bare fordi jeg har lyst til å gjøre det. Jeg synes ting ser bedre ut, enn dårlig for Leeds United. Kanskje jeg tar feil. Snakk om europa og å bli storklubb i England, synes jeg i allefall blir for store mål å legge seg på nå. Det er her etter å ha sett innlegg de siste årene, at jeg mener en del av det negative har bakgrunn i. Vi var der, men vi må kjempe litt for å komme tilbake...







Det finnes da overhodet ingen grunn til å kappe fingrene av deg, Erik. Jeg synes du argumenterer både saklig og godt for synspunktene dine. At du også har et "glimt i øyet" og ofte en humoristisk vinkling på det du skriver, gjør det bare ekstra artig og interressant å lese! [:)]

Du er helt klart ikke en av de som ukritisk sluker det som andre sier eller skriver, bare fordi de måtte være en "autoritet" på temaet - og det er bra! Samtidig er du smart nok til ikke å avvise andres meninger før du har fått undersøkt og tenkt deg om.

Du er altså istand til lese og lytte til det andre måtte mene, og deretter vurdere og tenke, for så å falle ned på det standpunktet som du mener harmonerer best med den virkligheten du opplever.
Dette er en moden og fornuftig måte å forholde seg til problemstillinger på - uansett om det nå gjelder Leeds, eller andre og viktigere ting i livet. [:)]

h.b

  • Gjest
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #22 på: September 03, 2006, 13:30:35 »
selvsagt lener jeg meg ikke tilbake, men koser meg over slike svar som dette[:D]
quote:
Originally posted by rasandeokse

Som vanlig trekker h.b seg tilbake etter et par kritiske synspunkter på sin post, som han ikke klarer å gå ut og forsvare. gjemmer seg og pønsker ut mer eder å galle til en ny herlig tråd. gleder meg alt





Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Verdensmester i amatør
« Svar #23 på: September 03, 2006, 16:33:45 »
quote:
Originally posted by veteranen
Det finnes da overhodet ingen grunn til å kappe fingrene av deg, Erik. Jeg synes du argumenterer både saklig og godt for synspunktene dine. At du også har et "glimt i øyet" og ofte en humoristisk vinkling på det du skriver, gjør det bare ekstra artig og interressant å lese! [:)]

Du er helt klart ikke en av de som ukritisk sluker det som andre sier eller skriver, bare fordi de måtte være en "autoritet" på temaet - og det er bra! Samtidig er du smart nok til ikke å avvise andres meninger før du har fått undersøkt og tenkt deg om.

Du er altså istand til lese og lytte til det andre måtte mene, og deretter vurdere og tenke, for så å falle ned på det standpunktet som du mener harmonerer best med den virkligheten du opplever.
Dette er en moden og fornuftig måte å forholde seg til problemstillinger på - uansett om det nå gjelder Leeds, eller andre og viktigere ting i livet. [:)]



Erik'en har bare én svakhet. Han takler ikke ros... [:o)]





I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: September 03, 2006, 16:34:05 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #24 på: September 03, 2006, 17:24:04 »
quote:
Originally posted by peacock

jamie Forrester?



Hva med han? Et av våre største talenter på 90 tallet, skal man tro omtalen av ham på den tiden. Spilte noen gode a-kamper før han ble skadet, noe som trolig ødela en stor fremtid som fotballspiller. Gjennoppbygde karierren i noen grad og ble vel en slags "stjerne" i de lavere divisjoner. Spiller ikke han fotball fortsatt da? [8)]

Jon R.
Jon R.

kjellern

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #25 på: September 03, 2006, 17:39:03 »
Guttungen er blitt en veteran på 31 år med ca 360 ligakamper og 120 mål i de lavere divisjoner etter Leeds tiden - mest mål for Scunthorpe og Bristol Rovers. Nå i Lincoln hvor han for en 2-3 uker siden lagde et hattrick i en seriekamp.
 

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #26 på: September 03, 2006, 18:09:06 »
"Og Peacock: Du sier du alltid har hatt problemer med over-positive mennesker. Det tror jeg ikke du hadde trengt å nevne en gang. Jeg har lagt merke til at du alltid virker så  når du skriver innleggene dine. Nesten så jeg blir redd for å nevne deg her... av frykt for å få fingern, eller verre, hodet kappet av."

OBS! Jeg må ha et image-problem[:)]
Lover å være veldig positiv når det er en grunn til det.

Jon R

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #27 på: September 03, 2006, 18:25:58 »
quote:
Lover å være veldig positiv når det er en grunn til det.



Det blir det vel neppe noen grunn til, så lenge Blackwell & Bates sitter ved roret? [8D]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #28 på: September 03, 2006, 20:25:58 »
Jøss.

Hvor mye skal du ha i betaling for å få opp egoet mitt på en høyde med Kilimanjaro-toppen, Veteran-Asbjørn? Tar du sjekk?

Jeg må først ubeskjedent få si at dette virkelig varmet. Hadde forventet at du skulle slå meg virkelig ned i støvlene med ordkløyveriet ditt. Det første jeg tenkte da jeg leste, ja før jeg lettere rødmet selvsagt, var om du var lettere bedugget da du skrev disse flatterende ordene (med tanke på tidspunktet og helg) som jeg nå kommer til å ramme inn på skrivebordet mitt, så jeg kan se det hver eneste dag.

Men for å undergrave Asbjørnsens teori om at jeg ikke takler ros. Så vil jeg takke Asbjørn for denne positive omtalen.

Ehm... hvem prøver vi å lure her. [:I][8)] Jeg håper da jeg har noen av kvalitetene som blir påpekt. [^]

La oss bare håpe at du ikke plutselig blir over-positiv Peacock. Har forresten sett at du ved flere ganger har vært helt i toppen på TV2 quizene om helgene. You make Leeds proud. [:)] (regner med det er deg, hvis ikke syns æ du e flink læll)

Kevin Smith, Barry Corr, Jonathan Lund og Neil Aspin gjør det forresten stort under min ledelse som Harrogate-manager. Det vitner for meg om at mye talent har unnslippet Elland Road gresset.[:o)]

Jamie Forrester, Andy Gray, Andrew Couzens, Kevin Sharp, osv. Var vel noen av mange som var forventet å slå igjennom for A-laget etter trofeet de vant under juniortiden. Nåløyet er trangt.
« Siste redigering: September 03, 2006, 20:26:36 av Enrique »

peacock

Re: Verdensmester i amatør
« Svar #29 på: September 04, 2006, 00:30:29 »
"La oss bare håpe at du ikke plutselig blir over-positiv Peacock. Har forresten sett at du ved flere ganger har vært helt i toppen på TV2 quizene om helgene. You make Leeds proud. "

He, he...avslørt[:)]
Har blitt en del seire, ja. Har snart t-shirts til en hel 11'er!