Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362077 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1890 på: Desember 16, 2012, 14:33:01 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...

Tror dette er en helt riktig analyse. Ã… se ligafotball med Leeds United koster mer enn det smaker.  Fulle hus mot Chelsea i Mikke Mus cupen bare forsterker  hypotesen. 
Jon R.

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #1891 på: Desember 16, 2012, 14:59:14 »
kan vi landa på ett snitt  på 230000-24000 så är jag nöjd, tror det kommer ändras marginellt med  komplett ägarbyte, möjligtvis om vi
ligger på playoff eller direktplats kanske  folket kommer,
 

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1892 på: Desember 16, 2012, 18:26:10 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...
Lykkepillene dine virker visst fortsatt ;D ;D

Den skjønte jeg ikke? Kan du utdype?
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1893 på: Desember 16, 2012, 18:52:46 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...
Lykkepillene dine virker visst fortsatt ;D ;D

Den skjønte jeg ikke? Kan du utdype?
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.

Summen av alt??

Tror de fleste at Bates kjøper klubben av seg selv igjen??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #1894 på: Desember 16, 2012, 20:57:57 »
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.

Tror du virkelig på punkt to? Jeg har ikke hørt en eneste supporter antyde at de tror det. Det må ha rabla for folk om de tror Bates står bak GFHC...

Tilskuertallet i helgen var skuffende, men jeg er på linje med Leedsfan, egentlig - det er mye som summeres opp her. Såvidt jeg hører er det alt solgt over 33.000 til onsdagens kamp, og det dempes neppe av helgens seier.

Leeds er i form igjen, GFHC har kjøpt klubben - men mange venter nok på at det skal bli totalt gjennomført før de slipper jubelen løs.

Så skal man heller ikke glemme at det er tett opptil jul, og hjemmekamp mot Ipswich må konkurrere med familie og julegaveshopping både tidsmessig og økonomisk. Det er ingen unnskyldning av Bates, men en naturlig forklaring - som sier noe om at lojalitetsbåndet med mange supportere er blitt slitt over lang tid, og særlig det siste halve året.

SA

LEO

Sv: Bates
« Svar #1895 på: Desember 16, 2012, 22:50:51 »
støttes  SA
 

Gufrias

Sv: Bates
« Svar #1896 på: Desember 16, 2012, 23:01:21 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...
Lykkepillene dine virker visst fortsatt ;D ;D

Den skjønte jeg ikke? Kan du utdype?
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.
Ulykkepillene dine virker visst fortsatt  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Erik M

Sv: Bates
« Svar #1897 på: Desember 16, 2012, 23:37:37 »
Ken Bates programme notes; "There has been much speculation about strengthening the squad in the new year Neil Warnock, Gwyn Williams & I are in almost continous discussions ..but I think it right to partly dampen the more heady expectations of a spending spree in the Jan transfer window.

Den samme gjengen som fortsatt styrer butikken altså. Takeover my ass.

Your ass, Jon, er neppe relevant her. En del av TO arrangementet er at Bates sitter som styreleder fram til sommeren. God eller dårlig løsning - det kan vi diskutere. Programmer skal fortsatt trykkes og formannens leder skrives. Har dette noe som helst å gjøre medhjelper som tar de viktige beslutningene - nå, etter 21/12 og i de to neste transfer windows
 

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1898 på: Desember 17, 2012, 09:18:40 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...
Lykkepillene dine virker visst fortsatt ;D ;D

Den skjønte jeg ikke? Kan du utdype?
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.
Ulykkepillene dine virker visst fortsatt  ;)
Realismepillene mine virker utmerket! Anbefaler at flere på forumet tar disse ;D ;D ;D

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1899 på: Desember 17, 2012, 09:25:28 »
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.

Tror du virkelig på punkt to? Jeg har ikke hørt en eneste supporter antyde at de tror det. Det må ha rabla for folk om de tror Bates står bak GFHC...

Tilskuertallet i helgen var skuffende, men jeg er på linje med Leedsfan, egentlig - det er mye som summeres opp her. Såvidt jeg hører er det alt solgt over 33.000 til onsdagens kamp, og det dempes neppe av helgens seier.

Leeds er i form igjen, GFHC har kjøpt klubben - men mange venter nok på at det skal bli totalt gjennomført før de slipper jubelen løs.

Så skal man heller ikke glemme at det er tett opptil jul, og hjemmekamp mot Ipswich må konkurrere med familie og julegaveshopping både tidsmessig og økonomisk. Det er ingen unnskyldning av Bates, men en naturlig forklaring - som sier noe om at lojalitetsbåndet med mange supportere er blitt slitt over lang tid, og særlig det siste halve året.

SA
Nja, jeg tror vel egentlig ikke så mye på punkt 2, men registrerer at mange innlegg inneholder konspirasjonsteorier om at Bates på et eller annet vis trekker i trådene. At ikke en eneste supporter har sagt noe i den retning til deg virker veldig rart...jeg kjenner flere i Leeds som antyder dette, mens andre jeg kjenner antyder det ikke. Punktene er ikke hva jeg personlig mener, men en oppsummering av punkter som kommer frem gjennom hundrevis av leste innlegg på diverse forum de siste måneder. Jeg regner med at selv SA leser en del forum...?

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1900 på: Desember 17, 2012, 09:45:47 »
Nå er jeg litt spent på grunnen til at Bates skulle ville kjøpe klubben av seg selv (igjen)?

Det skal bli godt når Bates er borte for godt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Bates
« Svar #1901 på: Desember 17, 2012, 09:47:46 »
Vi får vel en endelig avgjørelse på dette på fredag.
Føler meg ikke 100% sikker før det er bekreftet da.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #1902 på: Desember 17, 2012, 11:00:24 »
Kan du ikke bare innrømme det? At 19000 på hjemmekamper betyr at hele driften av denne klubben er latterlig. Folk er drittlei gnomen!Hvis du tar deg tid til å lese flere forum i løpet av en dag, så vil du grovt oppsummert komme frem til følgende:
1.90% hater Bates
2.De aller fleste tror at hele takeover er arrangert av Bates og at han trekker i trådene.
3.De synes billettprisene på ER vitner om det absurde, og at det meste av overskudd havner i lommene til Bates.Derfor blir mange hjemme.
4.De fleste er drittlei av at alt hemmeligholdes overfor supporterne
5.De aller fleste håner Lorimer pga hans forsvar av Bates.

Tror du virkelig på punkt to? Jeg har ikke hørt en eneste supporter antyde at de tror det. Det må ha rabla for folk om de tror Bates står bak GFHC...

Tilskuertallet i helgen var skuffende, men jeg er på linje med Leedsfan, egentlig - det er mye som summeres opp her. Såvidt jeg hører er det alt solgt over 33.000 til onsdagens kamp, og det dempes neppe av helgens seier.

Leeds er i form igjen, GFHC har kjøpt klubben - men mange venter nok på at det skal bli totalt gjennomført før de slipper jubelen løs.

Så skal man heller ikke glemme at det er tett opptil jul, og hjemmekamp mot Ipswich må konkurrere med familie og julegaveshopping både tidsmessig og økonomisk. Det er ingen unnskyldning av Bates, men en naturlig forklaring - som sier noe om at lojalitetsbåndet med mange supportere er blitt slitt over lang tid, og særlig det siste halve året.

SA
Nja, jeg tror vel egentlig ikke så mye på punkt 2, men registrerer at mange innlegg inneholder konspirasjonsteorier om at Bates på et eller annet vis trekker i trådene. At ikke en eneste supporter har sagt noe i den retning til deg virker veldig rart...jeg kjenner flere i Leeds som antyder dette, mens andre jeg kjenner antyder det ikke. Punktene er ikke hva jeg personlig mener, men en oppsummering av punkter som kommer frem gjennom hundrevis av leste innlegg på diverse forum de siste måneder. Jeg regner med at selv SA leser en del forum...?

Ingen som snakker om bilderbergere, chemtrails eller vaksiner her inne heller uten at jeg ser det som et forumsykdomstegn.
- Leif Olav

martind

Sv: Bates
« Svar #1903 på: Desember 17, 2012, 12:34:00 »
Må si meg enig med Svend Anders her.

Nå har jeg vært over i Leeds 4 ganger så langt. Senest denne helgen. Tilskuertallet er et resultat av høy pris for et dårlig produkt.
Det er selvfølgelig noen som ikke møter opp før Bates er helt vekke, forståelig nok.
Det at 90% HATER Bates er ikke riktig, men 90% mener helt klart det må en forandring til og at Bates må ut av klubben.

Det er så mange latterlige konspirasjoner om Bates sin finger med i alt rundt klubben. SÃ… her har nok SVend Anders helt rett i at det er det rene vanvidd og tro.

Ellers tror jeg at når Takeoveren blir klar og vi signer en ny spiss i Januar, så vil dette bli bra. Med en gang vi er å kjemper om opprykk vil folket komme tilbake!
MOT!! We are Leeds!

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #1904 på: Desember 17, 2012, 12:51:50 »
Tør jeg forsiktig foreslå at det er en aldri så liten sammenheng mellom Bates og billettprisene? Eller er jeg konspiratorisk da?

trondt

Sv: Bates
« Svar #1905 på: Desember 17, 2012, 12:58:34 »
Har vi så fryktelig høye billettpriser da ? Litt dyrere enn wolves (mye bedre produkt på ER), billigere enn Stoke (altså ikke på medium PL-nivå ennå ). Dette er på enkeltkamper.  Har ikke gjort 100% research på sesongkort.

martind

Sv: Bates
« Svar #1906 på: Desember 17, 2012, 15:36:24 »
Tør jeg forsiktig foreslå at det er en aldri så liten sammenheng mellom Bates og billettprisene? Eller er jeg konspiratorisk da?

Det er nok han som har satt prisene ja, men deter jo naturlig når du driver en bedrift.

For engelskmenn er prisene høye til å ligge i NPC, og hvertfall når man ikke klarer å fylle stadion...
MOT!! We are Leeds!

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #1907 på: Desember 17, 2012, 17:08:22 »
Jeg tror grunnen til 19000 er "summen av alt". Det er er dårligere økonomiske tider, billettene er for dyre, "produktet" som skal kjøpes er for dårlig, vi er i ingenmannsland på tabellen, Bates, det er desember, mange prioriterer Chelsea-kampen og det er sikkert MANGE andre grunner som ikke er nevnt...
tror du ligger väldigt nära sanningen, är också så många år sedan vi låg i Pl och man måste inse fakta att man har mer (fans) när man är ett topplag
 

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #1908 på: Desember 17, 2012, 18:09:16 »
Tør jeg forsiktig foreslå at det er en aldri så liten sammenheng mellom Bates og billettprisene? Eller er jeg konspiratorisk da?

Det er nok han som har satt prisene ja, men deter jo naturlig når du driver en bedrift.

Selvsagt er det naturlig, akkurat som om det da følgelig er naturlig for meg å være misfornøyd med at prisene er for høye. Altså misfornøyd med Bates.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #1909 på: Desember 17, 2012, 22:48:05 »
Nja, jeg tror vel egentlig ikke så mye på punkt 2, men registrerer at mange innlegg inneholder konspirasjonsteorier om at Bates på et eller annet vis trekker i trådene. At ikke en eneste supporter har sagt noe i den retning til deg virker veldig rart...jeg kjenner flere i Leeds som antyder dette, mens andre jeg kjenner antyder det ikke. Punktene er ikke hva jeg personlig mener, men en oppsummering av punkter som kommer frem gjennom hundrevis av leste innlegg på diverse forum de siste måneder. Jeg regner med at selv SA leser en del forum...?

Jeg skummer over en del forum jeg, men kan ikke si jeg har funnet noen som med fullt alvor tror Bates er involvert. Og skulle det være noen enkelte som gjør dette på et forum vet jeg av mer enn nok erfaring av det ikke representerer noe stort mer enn dem selv.

Du bruker sterke ord om at 90% hater Bates, men jeg tror nok også det er en overdrivelse om du snakker med litt flere enn de mest engasjerte på forum. Du har helt rett i at veldig mange er dritt lei, men et stort hat tror jeg ikke du finner. Det er likevel tilliten og troen som må tilbake, ikke bare på Bates men på klubben og ikke minst laget.

Det er til syvende og sist godt fotballspill og seiere som selger billetter.

Prismessig kan vi sies å være dyre, i alle fall på langsidene - men klubben har de siste ukene kjørt flere priskampanjer med avslag på billettene og betydelig rabatt om du kjøper to kamper. Jeg er spent på om dette slår ut positivt, for her tester klubben veldig markedet - og det i en periode hvor vi har vunnet 4 av de siste 5.

Det vil se veldig merkelig ut om godt rabatterte ligabilletter i en god periode ikke selger, mens en ligacupkamp med "vanlige" priser mot Chelsea selger ut.

Men tilbake til trådens tema, Bates:
Jeg ser ikke på hans uttalelser i helgen på noe stort annet enn 1) posisjonering av seg selv før GFH Capital tar over og potensielt sørger for opprykk (som han vil kunne si han bidro til om 6 mnd), og 2) posisjonering av klubben før et tøft overgangsvindu åpner.

Sistnevnte er det som betyr mest: Det vil være uhyre dumt om det ser ut som at Leeds har fått masse penger til disposisjon av nye eiere nå. Det vil dra opp prisen og vanskeliggjøre de fleste forhandlinger. Her er Bates ganske lur. Problemet tidligere har jo vært at han IKKE har fulgt opp med å faktisk bruke penger. GFHC kan snu dette, om enn ikke med vanvittige beløp.

Fire dager igjen, folkens. Hvem vet hva som skjer da?

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1910 på: Desember 17, 2012, 23:24:13 »
Nja, jeg tror vel egentlig ikke så mye på punkt 2, men registrerer at mange innlegg inneholder konspirasjonsteorier om at Bates på et eller annet vis trekker i trådene. At ikke en eneste supporter har sagt noe i den retning til deg virker veldig rart...jeg kjenner flere i Leeds som antyder dette, mens andre jeg kjenner antyder det ikke. Punktene er ikke hva jeg personlig mener, men en oppsummering av punkter som kommer frem gjennom hundrevis av leste innlegg på diverse forum de siste måneder. Jeg regner med at selv SA leser en del forum...?

Jeg skummer over en del forum jeg, men kan ikke si jeg har funnet noen som med fullt alvor tror Bates er involvert. Og skulle det være noen enkelte som gjør dette på et forum vet jeg av mer enn nok erfaring av det ikke representerer noe stort mer enn dem selv.

Du bruker sterke ord om at 90% hater Bates, men jeg tror nok også det er en overdrivelse om du snakker med litt flere enn de mest engasjerte på forum. Du har helt rett i at veldig mange er dritt lei, men et stort hat tror jeg ikke du finner. Det er likevel tilliten og troen som må tilbake, ikke bare på Bates men på klubben og ikke minst laget.

Det er til syvende og sist godt fotballspill og seiere som selger billetter.

Prismessig kan vi sies å være dyre, i alle fall på langsidene - men klubben har de siste ukene kjørt flere priskampanjer med avslag på billettene og betydelig rabatt om du kjøper to kamper. Jeg er spent på om dette slår ut positivt, for her tester klubben veldig markedet - og det i en periode hvor vi har vunnet 4 av de siste 5.

Det vil se veldig merkelig ut om godt rabatterte ligabilletter i en god periode ikke selger, mens en ligacupkamp med "vanlige" priser mot Chelsea selger ut.

Men tilbake til trådens tema, Bates:
Jeg ser ikke på hans uttalelser i helgen på noe stort annet enn 1) posisjonering av seg selv før GFH Capital tar over og potensielt sørger for opprykk (som han vil kunne si han bidro til om 6 mnd), og 2) posisjonering av klubben før et tøft overgangsvindu åpner.

Sistnevnte er det som betyr mest: Det vil være uhyre dumt om det ser ut som at Leeds har fått masse penger til disposisjon av nye eiere nå. Det vil dra opp prisen og vanskeliggjøre de fleste forhandlinger. Her er Bates ganske lur. Problemet tidligere har jo vært at han IKKE har fulgt opp med å faktisk bruke penger. GFHC kan snu dette, om enn ikke med vanvittige beløp.

Fire dager igjen, folkens. Hvem vet hva som skjer da?

SA

Det går mot lysere tider, noe Maia greier, og visstnok kjøper GFH resten av aksjene i LU, det eneste usikre her er det med aksjene!

MrK

Sv: Bates
« Svar #1911 på: Desember 18, 2012, 18:36:45 »
Kunne egentlig tenke meg en kommentar på dette fra Rune Reitan, Morten Lihus, Terje Hansen eller Trond Andreassen - gutter som bruker mye av høsten på kamp i Leeds og omegn istedenfor å lage konspirsjonsteorier om den minste ting.

Joda - det koster å gå på kamp i Leeds men det er, ihvertfall for noen av oss, verdt det!

For mitt vedkommende er det viktigere å være på kamp i Leeds, kontra hvem som er formann, for andre er det tydligvis viktigere hvem som eier klubben kontra å møte opp å støtte laget.

Min oppfordring til folk på forum; bruk heller tiden i Leeds fremfor å lage konspirasjonsteorier.

HEIA LEEDS, MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #1912 på: Desember 18, 2012, 21:06:07 »
...ser at de siste postene fort tenderer mot 'personlig' mer enn trådens tittel. Jeg tror vi rensker tråden før det tar av...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1913 på: Desember 18, 2012, 21:10:33 »
...ser at de siste postene fort tenderer mot 'personlig' mer enn trådens tittel. Jeg tror vi rensker tråden før det tar av...

...det var da som...akkurat nå da det begynte å ta seg litt opp her inne  ;D

Oppdrettslaksen

Sv: Bates
« Svar #1914 på: Desember 19, 2012, 02:09:14 »
For å være helt ærlig så tror jeg dette i stor grad omhandler Ken Bates' ego. Dette er kun en sta gammel mann som nekter å tape ansikt i en sak som han er dømt til å tape. Ergo trekker han seg ikke helt ut av klubben, men opprettholder en symbolsk rolle.

Ian Baird

Sv: Bates
« Svar #1915 på: Desember 19, 2012, 13:08:56 »
Har booket tur til Monte Carlo til sommeren 2013,
og jeg vurderer å ta en alvorsprat med vår kommende president.
Noen som vet hvor Bates har parkert jolla si?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

ibster

Sv: Bates
« Svar #1916 på: Desember 19, 2012, 14:19:17 »
For å være helt ærlig så tror jeg dette i stor grad omhandler Ken Bates' ego. Dette er kun en sta gammel mann som nekter å tape ansikt i en sak som han er dømt til å tape. Ergo trekker han seg ikke helt ut av klubben, men opprettholder en symbolsk rolle.

Veldig i tråd med mine tanker om saken!

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1917 på: Desember 19, 2012, 16:08:24 »
For å være helt ærlig så tror jeg dette i stor grad omhandler Ken Bates' ego. Dette er kun en sta gammel mann som nekter å tape ansikt i en sak som han er dømt til å tape. Ergo trekker han seg ikke helt ut av klubben, men opprettholder en symbolsk rolle.

Det med ego er slettes ikke umulig, og nettopp derfor er det lite sannsynlig at at han godtar en "symbolsk rolle". Hvis det faktisk er sant at han i disse dager sitter sammen med NW og G.Williams og planlegger for transfervinduet i januar, betyr det at han sitter sentralt plasser der hvor de viktige beslutningene om Neil Warnocks rammebetingelser taes.  Dette lover ikke bra basert på erfaringene fra tidligere sesonger. (husk, Ken Bates eide jo ikke offisielt eierskap i klubben før mai 2011, uten at det stoppet han i å styre butikken på diktatorisk vis. ) At ting kommer til å forandre seg nevneverdig før Bates er helt ute av klubben er jeg slett ikke så sikker på og det skal langt mer enn en Diouf signatur til for å overbevise meg!

David Haigh? Så langt kun et navn på en person som har snakket mer enn han har levert, og som har mye å bevise.  :P

Men nå, SPORT dere! Vi setter snart over til Elland Road...  ;D
Jon R.

Kato

Sv: Bates
« Svar #1918 på: Desember 19, 2012, 22:58:58 »
Og nå,.... tilbake til forhandlingsbordet.
 

Hobben

Sv: Bates
« Svar #1919 på: Desember 27, 2012, 17:45:16 »
Waiting for confirmation, but it seems Ken Bates' directorship of Leeds City Holdings (#lufc parent company) has been terminated.
Rogaland Whites