EX-eier: Ken Bates

Started by h.b, October 05, 2006, 03:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lundewhites

Jeg som mange andre, håper at det kommer en kar med lokal forankring (og som har vært Leedsfan fra 70 tallet) og kjøper klubben! En som hadde greit med penger å satse og som var en likanes kar. Men det kom ingen hvit ridder når klubben trang det som mest. Det kom en sleiping fra Monaco...
Men det har jo ikke vært flust av seriøse kjøpere til vår kjære klubb. Ingen som har vist fram noe penger som de vil sprøyte inn i klubben. Så om Bates skal presses ut, hvem skal ta over? Blir klubben mere attraktiv av at tilhengerne boikotter og sørger for at økonomien blir dårligere igjen?

Jeg holder med Leeds United!! Den hvite drakta, de gode minnene.
Er så drittlei av al sytinga om Bates og Grayson, at gleden av å åpne side for å se om det har skjedd noe nytt er nesten borte.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

JanPSyse

Kanskje Kenneth kunne brukt dagen i dag i Monaco til å fiske etter kjøpere av klubben. Regner med han klarer å snike seg inn på bryllupet, og der er det vel nok av rikinger..?

Har ennå ikke sett noen hvitskjegget tannlaus gubbe på tv dog.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Papi

http://www.leedsunited.com/news/20110706/united-chairman-on-transfers_2247585_2387238

Klubben skal signere 4 spillere.
Garantert ein keeper.
3 utespillere med andre ord.

3 midtbanespillere?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Vi må hente inn i alle fall 5-6 (kvalitets)spillere hvis vi skal være med å kjempe i toppen i årets sesong. En keeper, stopper og venstreback pluss to midtbanespillere og kanskje en høyreback.

DenHviteYeboah

Quote from: Ferre on July 06, 2011, 13:00:33
Vi må hente inn i alle fall 5-6 (kvalitets)spillere hvis vi skal være med å kjempe i toppen i årets sesong. En keeper, stopper og venstreback pluss to midtbanespillere og kanskje en høyreback.
Må dessverre skuffe deg: vi kommer ikke til å kjempe i toppen. Grunnen er åpenbar ;D

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on July 06, 2011, 13:02:07
Må dessverre skuffe deg: vi kommer ikke til å kjempe i toppen. Grunnen er åpenbar ;D

Og et slikt utsagn, det flirer du av..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Kvalitet koster penger, så får vi se om Bates er villig til å bruke det. Er også redd for at vi ender opp med spillere i Bruce, Collins, Bessone og Paynter-klassen. Middelmådige Championship-spillere har vi nok av, på tide å vise ambisjoner.

4ever arcticwhite

Quote from: Ferre on July 06, 2011, 13:12:29
Kvalitet koster penger, så får vi se om Bates er villig til å bruke det. Er også redd for at vi ender opp med spillere i Bruce, Collins, Bessone og Paynter-klassen. Middelmådige Championship-spillere har vi nok av, på tide å vise ambisjoner.
Nå sier jo Bates at
"There are three that we failed to get because they signed for Premier League clubs, but that shows the quality we are trying to get it, and you can't blame the players. "
Jeg tolker dette dit hen at vi ikke henter middelmådige Championship-spillere bare for å hente spillere, men at vi prøver så godt vi kan å få inn litt bedre spillere. Og ja, det er vanskelig når man ikke har økonomi til å kjøpe spillere fri fra kontrakter - det er realitetene for oss.
Selvsagt kan man si at man kan låne penger til å kjøpe spillere slik andre gjør, men med Leeds sin historie, og uten spesielt mye å stille som sikkerhet, er det ikke sikkert at det er bare å knipse i fingerene for å låne £3-5 mill.
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on July 06, 2011, 13:11:26

Jeg har kommet langt forbi stadiet enorm skuffelse.Nå er jeg bare oppgitt og må le når MUN åpner munnen....jeg håper jo for Guds skyld at det er feil at vi ikke skal kjempe i toppen, men da bør du fortelle meg hvilke grunner som gjør at vi kommer til å gjøre det....

forresten:
http://www.leedsunited.com/news/20110706/united-chairman-on-transfers_2247585_2387238

Ferre

Quote from: 4ever arcticwhite on July 06, 2011, 13:23:00
Quote from: Ferre on July 06, 2011, 13:12:29
Nå sier jo Bates at
"There are three that we failed to get because they signed for Premier League clubs, but that shows the quality we are trying to get it, and you can't blame the players. "
Jeg tolker dette dit hen at vi ikke henter middelmådige Championship-spillere bare for å hente spillere, men at vi prøver så godt vi kan å få inn litt bedre spillere. Og ja, det er vanskelig når man ikke har økonomi til å kjøpe spillere fri fra kontrakter - det er realitetene for oss.
Selvsagt kan man si at man kan låne penger til å kjøpe spillere slik andre gjør, men med Leeds sin historie, og uten spesielt mye å stille som sikkerhet, er det ikke sikkert at det er bare å knipse i fingerene for å låne £3-5 mill.
Det er det jeg håper på denne sesongen - kvalitetsspillere. Bates har lovet det ene og det andre i flere år nå, så jeg tror det ikke før jeg ser det. Det er mange gode spillere som kan hentes gratis nå, så vi trenger betale en høy overgangssum, men vi må være villige til å tilby høy nok lønn for å lokke disse spillerne til klubben.

Så får vi bare vente å se hva vi ender opp med...

Sydhagen

Quote from: DenHviteYeboah on July 06, 2011, 13:26:19
Quote from: Sydhagen on July 06, 2011, 13:11:26

Jeg har kommet langt forbi stadiet enorm skuffelse.Nå er jeg bare oppgitt og må le når MUN åpner munnen....jeg håper jo for Guds skyld at det er feil at vi ikke skal kjempe i toppen, men da bør du fortelle meg hvilke grunner som gjør at vi kommer til å gjøre det....

forresten:

Jeg avventer til sesongstart med å dømme årets pre-season.
Har for øyeblikket ingen formening om Leeds kommer til å kjempe om opprykk neste sesong siden jeg ikke vet hva slags stall vi har ved sesongstart.

Synes også det er litt merkelig, på nåværende tidspunkt, at man på den ene siden ser mannen med ljåen og på den andre siden ser CL i sikte.

og at enkelte sier at vi er en selling club nå pga at vi har latt Kasper, Bradley og Neil forlate Leeds synes jeg også er merkelig (og ikke kom med dette salget av Delph. det er ca 100 år siden!). Har stort sett vært et hylekor om at midtbanen vår ikke er god nok! Da bør vel denne midtbanen erstattes...?
Og Kasper har mange reaksjonsredninger, men mangler fullstendig autoritet i feltet og skaper med dette usikkerhet for forsvaret. Tror faktisk at Kasper var et svakt ledd i et ellers svakt forsvar forrige sesong. Det vi trenger på Keeper plassen er en med rutine som har autoriteten i orden. Vi trenger ikke en som kanskje blir god om 10 år!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

"Our aim this year is to get in the Premier League and not be a breeding ground for others"
- Ken Bates
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on July 06, 2011, 17:03:58
"Our aim this year is to get in the Premier League and not be a breeding ground for others"
- Ken Bates

Høres jo fantastisk ut!

Jon R

Quote from: Rudi G. on July 06, 2011, 17:19:23
- Ken Bates

Høres jo fantastisk ut!

Endelig! Ingenting å uroe seg over, altså. Da er det bare å løpe og kjøpe sesongbilletter, folkens.  :)
Jon R.

Tom S

Quote from: Jon R on July 06, 2011, 18:44:48
Quote from: Rudi G. on July 06, 2011, 17:19:23
- Ken Bates

Høres jo fantastisk ut!

Endelig! Ingenting å uroe seg over, altså. Da er det bare å løpe og kjøpe sesongbilletter, folkens.  :)

;D
COME ON LEEDS !!

newsome

Quote from: Mr Kaizer on July 08, 2011, 12:37:40
Quote from: jarle on July 08, 2011, 12:25:47
Og Bates blir hyllet her for å være en god økonom..  ;D

HVEM er det som hyller Bates?
Nesten hele forumet her deg selv inkludert. For de som har fulgt engelsk fotball mange år. Bates er notorisk kjent for løgn og mediaklovn. Og til dere som håper at Bates åpner lommeboken og gjør store signeringer. God sommer ;)

Dennis

Quote from: newsome on July 08, 2011, 15:01:14
Quote from: Mr Kaizer on July 08, 2011, 12:37:40
Quote from: jarle on July 08, 2011, 12:25:47
Og Bates blir hyllet her for å være en god økonom..  ;D

HVEM er det som hyller Bates?
Nesten hele forumet her deg selv inkludert. For de som har fulgt engelsk fotball mange år. Bates er notorisk kjent for løgn og mediaklovn. Og til dere som håper at Bates åpner lommeboken og gjør store signeringer. God sommer ;)

Morsomt type du!  ::)

Kan ikke huske selv å ha hyllet Bates på noen måte, for jeg er faktisk ikke fan av han!  :o Derimot, er jeg selvsagt saklig og reflektert nok til å kunne rose folk jeg ikke nødvendigvis liker, når de måtte fortjene det. Det er tydelig at det er vanskelig for flere og flere (deg inkludert) må ha misforstått totalt i enkelte saker.

God sommer til deg også!  :)
Marching on together!

DenHviteYeboah

fra teamtalk:
unclefrank (Leeds United): Maybe there is some good in all of this, even the pro-Bates crew are starting to have their doubts! The much needed kick up the backside to stir some folk out of their apathetic mind-set....
Flere og flere slike innlegg om dagen på diverse forum...

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on July 09, 2011, 08:52:33
fra teamtalk:
unclefrank (Leeds United): Maybe there is some good in all of this, even the pro-Bates crew are starting to have their doubts! The much needed kick up the backside to stir some folk out of their apathetic mind-set....

And then?  "dude where's my car"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Quote from: Leedsfan on July 09, 2011, 10:09:27
fra teamtalk:

:D
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Here we go again

fra teamtalk:

Misnøyen og frustrasjonen over manglende handling er sterkt tilstede blant de engelske supporterne for tiden.  Og det med god grunn.  Det bør skje noe snart hvis ikke tror jeg vi kan se langt etter opprykksmuligheter denne sesongen.  Vi presterte nok over evne forrige sesong og trenger forsterkninger for å ta steget enda et hakk.

Here we go again

Quote from: Lundewhites on July 09, 2011, 11:18:20
fra teamtalk:

:D

???

DenHviteYeboah

fra teamtalk:

Poenget  er,selv om du tydligvis har vanskelig å forstå: det er faktisk flere enn 5 misfornøyde supportere der ute....
I dette forum har du jo påstått at vi kun er noen få som mener dette...

lojosang

Ja, dette viser jo med all mulig tydelighet at det finnes en ekstremt Batesopptatt person på internett som ikke poster i OEF. Da er det jo bare å vende om.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Gufrias

Quote from: lojosang on July 09, 2011, 11:58:46
Ja, dette viser jo med all mulig tydelighet at det finnes en ekstremt Batesopptatt person på internett som ikke poster i OEF. Da er det jo bare å vende om.

-LeifO

Moderatortroll.

Mer enn en, faktisk. Her er den mest ekstreme jeg har sett hittil, fra Teamtalks Leicester-forum:
batesbasher (Leeds United): hi fox fans - i tip you to be ccc champions next season - with west ham 2nd and possbile brighton in playoffs - unfortantely for my ex-team leeds - we will be looking forward to fighting relegation with barnsely, middlesboro possibly birmingham - ill be a regular here for im not wanted in my own team blog for they hate my views of the club and they want only bias opiinions through rose-tinted glasses. God bless SVen

Edit: Jeg må få be om at ingen skjærer "våre" Bates-kritikere over samme kam som denne tullingen. Det er forskjell på å være stolt men frustrert supporter, og å gå fra sitt valg av favorittklubb.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on July 09, 2011, 11:58:46

-LeifO

Moderatortroll.
Da synes jeg du skal lese 100 innlegg i forskjellige Leedsforum...kanskje du etter dette åpner øyegluggene litt..? :)

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on July 09, 2011, 11:56:19
fra teamtalk:

Poenget  er,selv om du tydligvis har vanskelig å forstå: det er faktisk flere enn 5 misfornøyde supportere der ute....
I dette forum har du jo påstått at vi kun er noen få som mener dette...

Dette er jo en HELT latterlig påstand. Tror du ikke jeg får med meg at det er mange misfornøyde fans? Jeg leser jo dommedagsprofetier av dommedagsprofeter dagen lang. Det jeg har skrevet er at kanskje situasjonen ikke er så svart som mange skal ha det til?

Jeg skulle også ønske at vi kunne hatt en annen eier enn Bates, men har innfunnet meg med status presens.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Quote from: Leedsfan on July 09, 2011, 19:03:19
Jeg skulle også ønske at vi kunne hatt en annen eier enn Bates, men har innfunnet meg med status presens.

Dessverre virker det som om noen tolker en slik innstilling dithen at man digger Bates og tror alt er rosenrødt. Ble fortalt at jeg er blant Bates-hyllerne senest i går. Og jeg som trodde at jeg ikke likte mannen engang!  ::) ;D

Selvsagt skal jeg ikke skjære alle over èn kam: Ikke alle pessimistene kaller oss Bates-hyllere. Det finnes også de som kun kaller slike som deg (og meg og flere) apatiske eller naive fans, fordi vi til tider prøver å glede oss over klubben vår. ;)
Marching on together!

Sleivind

"Our aim this year is to get in the Premier League and not be a breeding ground for others."

En målsetning vi alle liker, og kanskje forventer. Men jeg kjenner jeg blir mer og mer såret for hver dag som går over dette utsagnet. Det er ikke en eneste ting som har blitt gjort så langt som tyder på at vi skal oppnå målsetningen.

Når Bates flesker til med slike utsagn, må en jo kunne forvente at handlingene står i stil med målsetningen.

Det skal mye til for at jeg blir fornøyd denne sommeren. En 34 år gammel Brown er ikke det jeg forventer når vi skal gå for opprykk denne sesongen.

DenHviteYeboah

Quote from: Sleivind on July 11, 2011, 14:54:30
"Our aim this year is to get in the Premier League and not be a breeding ground for others."

En målsetning vi alle liker, og kanskje forventer. Men jeg kjenner jeg blir mer og mer såret for hver dag som går over dette utsagnet. Det er ikke en eneste ting som har blitt gjort så langt som tyder på at vi skal oppnå målsetningen.

Når Bates flesker til med slike utsagn, må en jo kunne forvente at handlingene står i stil med målsetningen.

Det skal mye til for at jeg blir fornøyd denne sommeren. En 34 år gammel Brown er ikke det jeg forventer når vi skal gå for opprykk denne sesongen.
At dere gidder å tro på disse utsagnene til MUN. Det er jo helt trygt å melde at målsettingen er å rykke opp.Da har man ikke lovet noe som helst egentlig.Hvis man derimot sier at målet er å holde seg i divisjonen så billig som mulig.. ;D da ville det blitt aksjoner, men jeg tror over halvparten av lagene vil si offentlig at målet er å rykke opp eller nå playoff..
Etter min mening viser det seg tydligere dag for dag hvordan denne klubben blir drevet.Snart vil til og med folk her på forumet og selveste Peter Lorimer innse dette.Problemet med å ha en supporter som manager viser seg også tydelig etter min mening.Hvilken manager med respekt for seg selv ville funnet seg i dette?vi snakker jo ikke akkurat om en liten klubb i ligasystemet...?