Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 361972 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

jarle

Sv: Bates
« Svar #30 på: Januar 20, 2011, 12:56:57 »
Intervju med Bates  :)

http://www.goal.com/en-gb/news/2900/fa-cup/2011/01/20/2314467/arsenal-manager-arsene-wenger-should-perhaps-have-gone-to?

He went on: “On Friday, it will be six years since I became chairman of Leeds United. There have been turbulent times.

“Losing £120,000 a week with freeloaders enjoying rose champagne in the boardroom, it was hard work changing the culture which existed previously and I earned few points for popularity.

“However, Peter Ridsdale’s board took that path with disastrous results - administration, relegation, 25 points deducted.

“But we have come through it all and today we have a football club which is a credit to the city, run on solid business lines and has strong links with youth and the community.

“Our ambition is to build a Yorkshire-based team of local heroes with perhaps a leavening of international stars. Step by step, brick by brick.”


 ;D


Så Pistol Pete får skylden for de 25 minus poengene.. Du Bates du Bates...
Komiske Ali blir jo å regne som troverdig i forhold til deg...


Sydhagen

Sv: Bates
« Svar #31 på: Januar 20, 2011, 13:06:10 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jarle

Sv: Bates
« Svar #32 på: Januar 20, 2011, 13:16:15 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!


Les boka til Pistol Pete... er ikke så sikker på om du har rett...
Han har sin del av skylden... men det har andre også!

Han er ihvertfall ikke skyld i at Leeds knapp nok tok et poeng i PL etter at DOL mista garderoben... det gjordet at vi ikke kom med i CL og mista store inntekter ( vi leda tross alt PL til nyttår)

Tabben var at Venables tok over og ikke en god manager...(Vi hadde O'Neal nesten klar) det var der den store nedturen startet...

Det var små marginer som veltet Leeds...
Hadde vi ikke kjøpt Fowler og Seth J, og fått solgt Dacourt og Bowyer til de nesten signeret avtalene så hadde det utgjort 40 mill pund i forskjell på gjelden...


Synes boka til Pete virker ærlig og troverdig... og den stemmer med hvordan jeg oppfattet de årene...





Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #33 på: Januar 20, 2011, 13:19:02 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!




Synes boka til Pete virker ærlig og troverdig... og den stemmer med hvordan jeg oppfattet de årene...




















...man all annen litteratur betegner denne perioden som DET GLADE VANNVIDD!














Men hei, nå blir det bare en Bates-tråd av Bates-tråden!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Bates
« Svar #34 på: Januar 20, 2011, 13:29:02 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!


Les boka til Pistol Pete... er ikke så sikker på om du har rett...
Han har sin del av skylden... men det har andre også!

Han er ihvertfall ikke skyld i at Leeds knapp nok tok et poeng i PL etter at DOL mista garderoben... det gjordet at vi ikke kom med i CL og mista store inntekter ( vi leda tross alt PL til nyttår)

Tabben var at Venables tok over og ikke en god manager...(Vi hadde O'Neal nesten klar) det var der den store nedturen startet...

Det var små marginer som veltet Leeds...
Hadde vi ikke kjøpt Fowler og Seth J, og fått solgt Dacourt og Bowyer til de nesten signeret avtalene så hadde det utgjort 40 mill pund i forskjell på gjelden...


Synes boka til Pete virker ærlig og troverdig... og den stemmer med hvordan jeg oppfattet de årene...






og hvem hadde siste ordet her????
Ollan

jarle

Sv: Bates
« Svar #35 på: Januar 20, 2011, 13:31:39 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!




Synes boka til Pete virker ærlig og troverdig... og den stemmer med hvordan jeg oppfattet de årene...




















...man all annen litteratur betegner denne perioden som DET GLADE VANNVIDD!














Men hei, nå blir det bare en Bates-tråd av Bates-tråden!  ;)


Poenget er vel at bildet er litt mer sammensatt enn som så...

Leeds hadde nye mere assets enn gjeld... mere inntekter enn gjeld og spillere verdt 1 milliard på det meste...

desverre ble inntektene borte... Ikke bare CL eller Europa cup penger... men når man ligger nederst i PL taper man 5 mill pr plassering (hvem trodde at Leeds skulle gå fra lede PL og semi finale i CL til nedrykk (det var vel ikke Pistol Pete eller styret som spilte kampene)

Så falt proppen ut av transfer markedet ( hvem kunne spå det)

Det var heller ikke Pistol Pete som gå jobben til Peter Reid ... (my god was the the profesor McK...) At det laget rykka ned er helt vannvittig...og det blir helt feil å legge det nedrykket på Peter R...

Hvis du mener høy gjeld gjør et lag dårlig så burde jo Barcelona og Real Madrid rykke ned med engang...

thesheep

Sv: Bates
« Svar #36 på: Januar 20, 2011, 13:49:04 »
i mine øyne så er det faktisk Ridsdale som har skylden for HELE nedturen det siste tiåret!
Bates er den som har fått skuta på rett kjøl etter en berg og dalbane tur.

All honnør til Bates!

MOT!




Synes boka til Pete virker ærlig og troverdig... og den stemmer med hvordan jeg oppfattet de årene...







..man all annen litteratur betegner denne perioden som DET GLADE VANNVIDD!




Men hei, nå blir det bare en Bates-tråd av Bates-tråden!  ;)


Poenget er vel at bildet er litt mer sammensatt enn som så...

Leeds hadde nye mere assets enn gjeld... mere inntekter enn gjeld og spillere verdt 1 milliard på det meste...

desverre ble inntektene borte... Ikke bare CL eller Europa cup penger... men når man ligger nederst i PL taper man 5 mill pr plassering (hvem trodde at Leeds skulle gå fra lede PL og semi finale i CL til nedrykk (det var vel ikke Pistol Pete eller styret som spilte kampene)

Så falt proppen ut av transfer markedet ( hvem kunne spå det)

Det var heller ikke Pistol Pete som gå jobben til Peter Reid ... (my god was the the profesor McK...) At det laget rykka ned er helt vannvittig...og det blir helt feil å legge det nedrykket på Peter R...

Hvis du mener høy gjeld gjør et lag dårlig så burde jo Barcelona og Real Madrid rykke ned med engang...


Så en gang en analyse fra en professor universitetet i Leeds...den konkluderte med at etter kjøpet av Seth og Fowler kunne ikke Leeds reddes økonomisk selv om de vant PL og CL.... Selv ikke med suksess på banen hadde man midler til å dekke forplikelsene. Det er dårlig ledelse.

jarle

Sv: Bates
« Svar #37 på: Januar 20, 2011, 14:07:35 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal


B_Ød

Sv: Bates
« Svar #38 på: Januar 20, 2011, 14:47:08 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



gjør dætta no a?
Je blir itte flau kjinner je....
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Bates
« Svar #39 på: Januar 20, 2011, 14:50:29 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??
« Siste redigering: Januar 20, 2011, 14:52:20 av ollan »
Ollan

jarle

Sv: Bates
« Svar #40 på: Januar 20, 2011, 15:01:08 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??

FLAU OVER AT BATES UTESTENGER EN AV ENGLANDS STØRSTE AVISER fra ER pga none kritiske spørsmål..

Noen som har hørt om fri presse... HALLO!!! demokrati... osv.. mamma mia.

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #41 på: Januar 20, 2011, 15:03:57 »
syns dæ er litt kult je...men dæ har sikkert mæ synet mitt på KB å gjøra..
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Bates
« Svar #42 på: Januar 20, 2011, 15:11:26 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??

FLAU OVER AT BATES UTESTENGER EN AV ENGLANDS STØRSTE AVISER fra ER pga none kritiske spørsmål..

Noen som har hørt om fri presse... HALLO!!! demokrati... osv.. mamma mia.

Sjerpings Jarle!! Store ord passer deg ikke. Har vel absolutt ingenting med demokrati gjøre dette(ytringsfrihet kansje?)... er du en sytegutt som roper i "skogen" hver gang noen ikke tenker som deg. ;)
hadde dette vært en stor sak så hadde det vært "klistret " utover alle forsider i England. de fleste jornualister verner om sine egne..men ikke i dette tilfellet. Why?

Bruk tiden til mere fornuftige ting....øhh ;)
Ollan

4ever arcticwhite

Sv: Bates
« Svar #43 på: Januar 20, 2011, 15:16:20 »

Det var små marginer som veltet Leeds...
Hadde vi ikke kjøpt Fowler og Seth J, og fått solgt Dacourt og Bowyer til de nesten signeret avtalene så hadde det utgjort 40 mill pund i forskjell på gjelden...


Ellers om som vi også sier:
Hadde tante hatt k*k, så hadde hun vært onkel....   :D

Når 40 mill pund er små marginer, så sier vel det også sitt
The future's so White I've got to wear shades 8)

jarle

Sv: Bates
« Svar #44 på: Januar 20, 2011, 15:35:01 »

Det var små marginer som veltet Leeds...
Hadde vi ikke kjøpt Fowler og Seth J, og fått solgt Dacourt og Bowyer til de nesten signeret avtalene så hadde det utgjort 40 mill pund i forskjell på gjelden...


Ellers om som vi også sier:
Hadde tante hatt k*k, så hadde hun vært onkel....   :D

Når 40 mill pund er små marginer, så sier vel det også sitt


 40 mill er ikke små marginer...
det var små marginer som gjorde at salgene ikke gikk igjenom...

Liverpool hadde 11 mill på bordet men Bowyer var treg med å bestemme seg og Liverpool trakk seg.
Juventus var klare for å kjøpe Dacourt men noe skjedde...

Vi hadde store verdier i troppen men av en eller annen merkig grunn ble mange solgt for glansbilder...
100.000 pund for Bowyer
3,5 for Dacourt
3 mill net for Kewell...

at disse var verdt 30 mill er vel ikke å ta i... kanskje mer hadde de vært solgt på rette tidspunkt.



Jon R

Sv: Bates
« Svar #45 på: Januar 20, 2011, 21:07:38 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??

FLAU OVER AT BATES UTESTENGER EN AV ENGLANDS STØRSTE AVISER fra ER pga none kritiske spørsmål..

Noen som har hørt om fri presse... HALLO!!! demokrati... osv.. mamma mia.

Er selvfølgelig 100 % enig med deg, jarle. Dessverre har ikke denne type verdispørsmål særlig interesse hos folk flest, så lenge det ikke rammer dem selv direkte.

Jon R.

pale

Sv: Bates
« Svar #46 på: Januar 20, 2011, 22:31:36 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal




he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??

FLAU OVER AT BATES UTESTENGER EN AV ENGLANDS STØRSTE AVISER fra ER pga none kritiske spørsmål..

Noen som har hørt om fri presse... HALLO!!! demokrati... osv.. mamma mia.

Er selvfølgelig 100 % enig med deg, jarle. Dessverre har ikke denne type verdispørsmål særlig interesse hos folk flest, så lenge det ikke rammer dem selv direkte.



Her støtter jeg også de nevnte herrer jarle og Jon R.

Bates er fortsatt en bølle og kan ikke behandle andre mennesker på en skikkelig måte, selv om ting går bedre sportslig for oss.....

jarle

Sv: Bates
« Svar #47 på: Januar 20, 2011, 22:53:38 »
Vår lille diktator Bates...

blir flau... still legetime spørsmål og dette er resultatet!

http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/20/guardian-elland-road-leeds-united-arsenal



he he :D hva er det du blir flau for da? bryr du deg virkelig om hva en jornualist skriver i nettutgaven til The Guardian.......

lite action i landet der det meste holdes hemmelig??

FLAU OVER AT BATES UTESTENGER EN AV ENGLANDS STØRSTE AVISER fra ER pga none kritiske spørsmål..

Noen som har hørt om fri presse... HALLO!!! demokrati... osv.. mamma mia.

Sjerpings Jarle!! Store ord passer deg ikke. Har vel absolutt ingenting med demokrati gjøre dette(ytringsfrihet kansje?)... er du en sytegutt som roper i "skogen" hver gang noen ikke tenker som deg. ;)
hadde dette vært en stor sak så hadde det vært "klistret " utover alle forsider i England. de fleste jornualister verner om sine egne..men ikke i dette tilfellet. Why?

Bruk tiden til mere fornuftige ting....øhh ;)



Demokrati og ytringsfrihet er vel som pølse og lompe...

FInt at du synes det er OK å utestenge pressen pga av legitime kristiske spørsmål...
Jeg håper og tror det er deg og maks et par til her på formumet som har slike holdninger.

Kickthemdown

Sv: Bates
« Svar #48 på: Januar 20, 2011, 23:12:13 »
Venter på min slakt av Bates til overgangsvinduet er over. Kommer det ikke noen solide signeringer som viser ambisjoner nå så gir jeg opp. Vi er i toppen av CCC, det finnes ikke et bedre tidspunkt å investere i 3-4 klassespillere. Da kan vi klare det.

Men jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gidder å håpe engang.  :-\

Jippii vi fikk McCartney fordi vi klarte å få omkamp mot Arsenal. Tusen takk Kenneth ::)

stefan

Sv: Bates
« Svar #49 på: Januar 20, 2011, 23:36:02 »
Støtter Jarle i denne saken.
Det tar seg ikke godt ut for Bates (ikke så viktig) eller for klubben(veldig viktig) at den mest seriøse avisen i England faktisk ikke slipper inn på ER fordi de stiller et helt legitimt spørsmål.
Det signalet det gir meg, er at formann Bates har noe å  skjule iforhold til spørsmålet rundt eierskapet av klubben...

at enkelte her på forumet ikke ser problemet med manglende ytringsfrihet, det får være en en annen debatt.

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #50 på: Januar 21, 2011, 00:15:44 »
Klubben har bestemt seg for å følge lovverket og IKKE avsløre eierne. Da mener dere at pressen har rett til å plage Bates inntil han forteller det. Ikke rart at klubben velger å utestenge enkelte aviser fra å få gratisplass  på ER.

Her er det noe rav ruskende feil i forumets vurderingen av klubbens avgjørelse.  ::)



Ville det ikke være på sin plass å utestenge The Mirror fra privilegier på ER etter deres svertekampanje mot Bremner og Revie post mortem?


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Bates
« Svar #51 på: Januar 21, 2011, 01:27:16 »
Klubben har bestemt seg for å følge lovverket og IKKE avsløre eierne. Da mener dere at pressen har rett til å plage Bates inntil han forteller det. Ikke rart at klubben velger å utestenge enkelte aviser fra å få gratisplass  på ER.

Her er det noe rav ruskende feil i forumets vurderingen av klubbens avgjørelse.  ::)


Ville det ikke være på sin plass å utestenge The Mirror fra privilegier på ER etter deres svertekampanje mot Bremner og Revie post mortem?


Plage? Sverte? Litt av en sammenligning du kommer med her, promo.  ::)

Bates bruker mye tid på å fremstille klubben som sunn, moderne og veldrevet.  Det virker da veldig påfallende og merkelig at den ikke skal tåle noen kritiske og helt legitime spørsmål fra en seriøs og kreditert journalist. Også mange supportere lurer på det samme.

Forøvrig har The Guardian blitt utstengt tidligere da vi spilte i league One, på bakgrunn av de samme kritiske spørsmålene. Også andre journalister/aviser har blitt utestengt av Bates (blant annet Phil Hay fra YEP hvis ikke jeg husker helt feil), så dette er jo ikke noe nytt.

Bør det være sånn? Definitivt ikke og jeg finner det umulig å forstå dem som synes å applaudere eller ignorere denne finger`n til den frie presse.

Jon R.

stefan

Sv: Bates
« Svar #52 på: Januar 21, 2011, 02:04:44 »
Klubben har bestemt seg for å følge lovverket og IKKE avsløre eierne. Da mener dere at pressen har rett til å plage Bates inntil han forteller det. Ikke rart at klubben velger å utestenge enkelte aviser fra å få gratisplass  på ER.

Her er det noe rav ruskende feil i forumets vurderingen av klubbens avgjørelse.  ::)



Ville det ikke være på sin plass å utestenge The Mirror fra privilegier på ER etter deres svertekampanje mot Bremner og Revie post mortem?




La oss dra en litt drøy paralell her bare for å gjøre det litt enkelt.
En vesentlig forskjell på feks vesteuropeiske samfunn og feks Nord Korea er ytringsfriheten som muliggjør at tvilsomme forhold kan granskes i det offentlige rom.

Vi vet at "ingen" i Leeds United eier mer enn 10% av klubben, samtidig vet vi at dette ikke er frelsesarmen  som eier den. Nord Koreas leder fikk omtrent 110% oppslutning (det var egentlig 99,9 men folk tar vel poenget).

Mens  ingen i den nasjonale pressen i Nord Korea forventer å kunne få lov å undersøke feks utvalget av stemmeberettigede, eller hvordan valget ble avviklet I Nord Korea, så er vi heldigvis vant til, på godt og vondt) at pressen har relativt frie tøyler til å undersøke saker som opptar folk i det offentlige rom.
Når denne friheten da blir misbrukt på denne måten av en som attpåtil drar klubbens navn og rykte ned i driten i diverse kamp programmer, så må det være lov å reagere. Mannen  har kommet med obskøne uttalelser om andre personer,i hytt og vær, (la oss ikke glemme sjikaneringen av Sverre for å ta et grovt eksempel).






 
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

lojosang

Sv: Bates
« Svar #53 på: Januar 21, 2011, 02:28:43 »
Vi vet at "ingen" i Leeds United eier mer enn 10% av klubben, samtidig vet vi at dette ikke er frelsesarmen  som eier den.

Noe jeg som ateist priser herren for ukentlig! Veien til boikott av Leeds hadde vært rimelig mye kortere for min del om det ble kjent at Frelsesarmeene, Den Katolske Kirke eller Indremisjonen var eiere enn om det viste seg at Ken Bates eiede hele jævelskapen med hud og hår. I Norge må man til Vigrid for å finne mer uspiselige organisasjoner enn Frelsesarmeen, må man ikke det?
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #54 på: Januar 21, 2011, 08:56:21 »
Klubben har bestemt seg for å følge lovverket og IKKE avsløre eierne. Da mener dere at pressen har rett til å plage Bates inntil han forteller det. Ikke rart at klubben velger å utestenge enkelte aviser fra å få gratisplass  på ER.

Her er det noe rav ruskende feil i forumets vurderingen av klubbens avgjørelse.  ::)



Ville det ikke være på sin plass å utestenge The Mirror fra privilegier på ER etter deres svertekampanje mot Bremner og Revie post mortem?




så pressen plager Bates?dakar....du har en unik evne til å bagatallisere enhver kritikk av Bates...gratulerer :)
Hva sier du hvis han utestenger 2 aviser til?eller 3?

jarle

Sv: Bates
« Svar #55 på: Januar 21, 2011, 09:16:20 »
Klubben har bestemt seg for å følge lovverket og IKKE avsløre eierne. Da mener dere at pressen har rett til å plage Bates inntil han forteller det. Ikke rart at klubben velger å utestenge enkelte aviser fra å få gratisplass  på ER.

Her er det noe rav ruskende feil i forumets vurderingen av klubbens avgjørelse.  ::)



Ville det ikke være på sin plass å utestenge The Mirror fra privilegier på ER etter deres svertekampanje mot Bremner og Revie post mortem?




La oss dra en litt drøy paralell her bare for å gjøre det litt enkelt.
En vesentlig forskjell på feks vesteuropeiske samfunn og feks Nord Korea er ytringsfriheten som muliggjør at tvilsomme forhold kan granskes i det offentlige rom.

Vi vet at "ingen" i Leeds United eier mer enn 10% av klubben, samtidig vet vi at dette ikke er frelsesarmen  som eier den. Nord Koreas leder fikk omtrent 110% oppslutning (det var egentlig 99,9 men folk tar vel poenget).

Mens  ingen i den nasjonale pressen i Nord Korea forventer å kunne få lov å undersøke feks utvalget av stemmeberettigede, eller hvordan valget ble avviklet I Nord Korea, så er vi heldigvis vant til, på godt og vondt) at pressen har relativt frie tøyler til å undersøke saker som opptar folk i det offentlige rom.

Når denne friheten da blir misbrukt på denne måten av en som attpåtil drar klubbens navn og rykte ned i driten i diverse kamp programmer, så må det være lov å reagere. Mannen  har kommet med obskøne uttalelser om andre personer,i hytt og vær, (la oss ikke glemme sjikaneringen av Sverre for å ta et grovt eksempel).



Det her skjønte jeg lite av.. hvem misbruker friheten? Bates?
Han vil jo begrense friheten...

trondt

Sv: Bates
« Svar #56 på: Januar 21, 2011, 10:06:55 »
Hvor mange ganger har Bates fått spørsmål om eierne ?
Hvor mange ganger har han gitt det samme svaret ?
Han blir vel like lei som enkelte av oss her inne blir over endel debattanters evindelige negative oppstøt.

jarle

Sv: Bates
« Svar #57 på: Januar 21, 2011, 10:55:59 »
Hvor mange ganger har Bates fått spørsmål om eierne ?
Hvor mange ganger har han gitt det samme svaret ?
Han blir vel like lei som enkelte av oss her inne blir over endel debattanters evindelige negative oppstøt.


Hallo!!!!

Nå må du våkne opp...

I dare you...
Gi meg et argument for at han ikke oppgir navnene på eierne.
Gi meg et argument for hvorfor folk bruker skatteparadiser og kreative set ups på selskaper
Gi meg et argument for at Bates har satt det opp så finurlig ( ingen over 10% eierskap) slik at han slipper å oppgi navnene...
I tillegg bor Bates i Monaco... ( fint sted asså..)

2+2=4

Jeg beklager å måtte bruke ordet naiv...
Fatter ikke at det går an å tro på noe av det Bates kommer med av historier vedr. eierskap og heller ikke det som gikk for seg i administrasjonen...





trondt

Sv: Bates
« Svar #58 på: Januar 21, 2011, 11:05:53 »
Hallo Jarle !

Her oppe i det kalde nord er vi våkne og opplagte som aldri før.
Gleder meg til helga og ny Leeds-kamp.

Er jeg naiv som setter prøver å sette ting litt i et skrått perspektiv ?
Godt mulig,
jeg kan leve med det.
Bruker forholdsvis lite magesyre på å ergre meg over eierskap og påstått dårlig lederskap og dårlige spillere. Personlig er jeg fornøyd med tingenes tilstand og med at jeg klarer å dra opp noen av forumets ivrigste debattanter innimellom.

God helg fra steinrøysa !

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #59 på: Januar 21, 2011, 11:24:07 »
savner den tia da Leeds United AFC var no spennende no langt borte je..og all info kom via Shoot/Goal på kiosken...
Like viktig for meg hvem som er eiere nå, som det var da.
Kritikk av alt og alle innvolverte venter jeg med til oppturen er over. Har hatt hvertfall 1,5 supersesong med laget mitt nå..og jeg tror ikke det stopper, selv om KB sliter litt med enkelte tidsskrifter.
Ups & Ups!!