Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362078 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #630 på: August 31, 2011, 08:13:10 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Moron Bates har ikke 1 sekund på seg han SA.Den tiden har gått ut for flere år siden.Hvis noen kommer så er det rask som er billig i drift.Jeg håper demonstrasjonene eskalerer-han MÃ… bort,så enkelt er det.Kanskje på tide å innrømme det SA..?

Per Arne

Sv: Bates
« Svar #631 på: August 31, 2011, 08:23:17 »
Det skjer nok ikke en dritt i dag. Vær trygg.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #632 på: August 31, 2011, 08:31:02 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Moron Bates har ikke 1 sekund på seg han SA.Den tiden har gått ut for flere år siden.Hvis noen kommer så er det rask som er billig i drift.Jeg håper demonstrasjonene eskalerer-han MÃ… bort,så enkelt er det.Kanskje på tide å innrømme det SA..?

Selvfølgelig skal han få ut dagen på å vise at det finnes ambisjoner igjen i klubb og ledelse. Noe annet ville vært tøvete. Men det jo åpenbart tvilsomt om det faktisk blir noen forsterkninger klare.

Jeg har forsvart mye av grepene som er gjort på Elland Road de siste årene, og mener vi overall har hatt en god utvikling - helt frem til denne sommeren. Jeg toucher innom dette også i nyeste TPN. Det er vanskelig å konkludere noe før vinduet stenger siden det hele tiden vil være rom for å hente inn forsterkninger, etc, men sjelden har jeg blitt mer skuffet over en overgangssommer og en transferpolitikk som denne. Det gjelder Bates, Williams, Grayson og øvrige.

SA

Fripp

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #633 på: August 31, 2011, 12:08:29 »
Swans fail with Bates bid
 Fra skysports : Faen ;D

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #634 på: August 31, 2011, 18:38:10 »
UNITED CHAIRMAN ON TRANSFERS
06 Jul 2011
United chairman gives update...

Leeds United chairman Ken Bates has confirmed the club are in "serious discussions" with a number of players about moving to Elland Road - and has reiterated the fact there are no plans to sell any major players.
The club has been linked with players and the chairman told Yorkshire Radio: "I can confirm we are in serious discussions with a number of players. We are looking to sign four players.
"There are three that we failed to get because they signed for Premier League clubs, but that shows the quality we are trying to get it, and you can't blame the players.
"I'm not going into too much detail because it's stupid to comment on what you are doing when all you do is alert the competition."
Media speculation has also been rife about offers being made for players, but the chairman insisted: "Nobody is leaving Leeds United. We've had one offer for a player and we said no.
"There are rumours you read in the papers, that this club is going to offer x for someone and y for someone else. It's all newspaper talk or agents trying to stimulate interest.
"I can assure fans that we have no intentions of selling our top players unless the offer is so ridiculous that it will enable Simon to strengthen his team in other ways.
"Our aim this year is to get in the Premier League and not be a breeding ground for others."


JUG JUG JUG!

Han ødelegger klubben vår >:(

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #635 på: August 31, 2011, 20:06:39 »
Absolutt, han bare bløffer og holder oss for narr hele tiden.

Tipper gnomen sitter hjemme og rister på sparegrisen som snart er så feit at den revner.

Skamme seg burde han, burde aldri fått lov til og eie en fotballklubb mer.

Hørte forresten at han var en kandidat for den engelske varianten av "millionær i forkledning".
Heldigvis så ble det med kandidaturet. Da Bates ble spurt om han hadde referanser på sin raushet og gavmildhet, så så klarte han ikke hoste opp en eneste en, så da ble prosjektet skrinlagt. ;D

lojosang

Sv: Bates
« Svar #636 på: August 31, 2011, 20:09:03 »
Swans fail with Bates bid
 Fra skysports : Faen ;D

Selge Bates uten erstatter klar? Gaøskap! Hadde vel endt opp meg Ridsdale eller Souness på fri transfer.  ;D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #637 på: August 31, 2011, 20:13:41 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Moron Bates har ikke 1 sekund på seg han SA.Den tiden har gått ut for flere år siden.Hvis noen kommer så er det rask som er billig i drift.Jeg håper demonstrasjonene eskalerer-han MÃ… bort,så enkelt er det.Kanskje på tide å innrømme det SA..?

Selvfølgelig skal han få ut dagen på å vise at det finnes ambisjoner igjen i klubb og ledelse. Noe annet ville vært tøvete. Men det jo åpenbart tvilsomt om det faktisk blir noen forsterkninger klare.

Jeg har forsvart mye av grepene som er gjort på Elland Road de siste årene, og mener vi overall har hatt en god utvikling - helt frem til denne sommeren. Jeg toucher innom dette også i nyeste TPN. Det er vanskelig å konkludere noe før vinduet stenger siden det hele tiden vil være rom for å hente inn forsterkninger, etc, men sjelden har jeg blitt mer skuffet over en overgangssommer og en transferpolitikk som denne. Det gjelder Bates, Williams, Grayson og øvrige.

SA
Det er virkelig godt å se at det er mulig å endre posisjon; og jeg mer enn aner din mer kritiske holdning i intervjuet med Graysom i siste TPN, Svend. Slik som situasjonen er nå, er kritisk journalistikk veldig viktig, og det er bra at dette også blir utøvd av andre enn de litt mer flåsete fanzinene som finnes der ute.

Borge

Sv: Bates
« Svar #638 på: August 31, 2011, 20:42:19 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Moron Bates har ikke 1 sekund på seg han SA.Den tiden har gått ut for flere år siden.Hvis noen kommer så er det rask som er billig i drift.Jeg håper demonstrasjonene eskalerer-han MÃ… bort,så enkelt er det.Kanskje på tide å innrømme det SA..?

Selvfølgelig skal han få ut dagen på å vise at det finnes ambisjoner igjen i klubb og ledelse. Noe annet ville vært tøvete. Men det jo åpenbart tvilsomt om det faktisk blir noen forsterkninger klare.

Jeg har forsvart mye av grepene som er gjort på Elland Road de siste årene, og mener vi overall har hatt en god utvikling - helt frem til denne sommeren. Jeg toucher innom dette også i nyeste TPN. Det er vanskelig å konkludere noe før vinduet stenger siden det hele tiden vil være rom for å hente inn forsterkninger, etc, men sjelden har jeg blitt mer skuffet over en overgangssommer og en transferpolitikk som denne. Det gjelder Bates, Williams, Grayson og øvrige.

SA
Ja, hadde større forventninger til denne sesongen og ikke minst styrking av laget....
Borge

Jon R

Sv: Bates
« Svar #639 på: August 31, 2011, 20:45:54 »

Det er vel slik at de som alle andre trenger bredde i stallen. Paynter kan nok fort gjenvinne litt av formen i en mindre klubb hvor presset er mindre.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Brighton er vel ikke noen mindre klubb.
-----------------------------------------------------------------------------------
author=Gufrias

De er nå ikke så store at de har en norsk supporterklubb. (Noe å tenke på for de som ikke vil støtte en klubb som ikke satser?)


Leeds har mange supportere i Norge fordi vi engang var en stor klubb. Vi er nå en liten klubb med relativt stor fanbase, men uten egen stadion eller treningsanlegg.

Faktisk har vi blitt så små at "en hvilken som helst forretningsmann" brått kan ta over klubben for en ukjent sum, og knapt nok noen stiller kritiske spørsmål til dette. Slike ting kunne aldri skjedd i en "stor" klubb!
Jon R.

newsome

Sv: Bates
« Svar #640 på: August 31, 2011, 23:20:13 »
BREAKING NEWS!!! leeds have signed 3 circus monkeys to strengthen their squid, the monkeys are said to be delighted with the peanuts bates off

Hallgeir *

Sv: Bates
« Svar #641 på: August 31, 2011, 23:24:06 »
BREAKING NEWS!!! leeds have signed 3 circus monkeys to strengthen their squid, the monkeys are said to be delighted with the peanuts bates off
Hvem er blekkspruten her ? (squid = blekksprut)  ;)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Bates
« Svar #642 på: August 31, 2011, 23:50:54 »
BREAKING NEWS!!! leeds have signed 3 circus monkeys to strengthen their squid, the monkeys are said to be delighted with the peanuts bates off
Hvem er blekkspruten her ? (squid = blekksprut)  ;)

Har vi ikke råd til å lease gullfisk lenger en gang?  ;D
Hvordan brukes sirkusaper i blekksprutstyretrening, forresten?
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #643 på: September 01, 2011, 09:34:15 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.


Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #644 på: September 01, 2011, 09:44:17 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Bates
« Svar #645 på: September 01, 2011, 16:33:57 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!

Har du ennå ikke skjønt hvor alvorlig alt dette som nå skjer i vår klubb er leedsfan??
 

lojosang

Sv: Bates
« Svar #646 på: September 01, 2011, 16:54:06 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!

Har du ennå ikke skjønt hvor alvorlig alt dette som nå skjer i vår klubb er leedsfan??

Tja. Etter min mening er dette storm i et... Tja, vaskefat. Det er vokst noe utover vannglass.

Hovedproblemet er fortsatt mangelen på sammenheng mellom uttalte målsetninger og handling.
Man har brent seg og satset over evne før (2005 til 2007) og i stedet for å reise seg og gå sakte forblir man krypende. Men dette er ikke akkurat den ragnarokk de helt legitime frustrasjonsytringene på forumet skulle tyde på.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #647 på: September 01, 2011, 17:26:50 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!

Har du ennå ikke skjønt hvor alvorlig alt dette som nå skjer i vår klubb er leedsfan??

Forklar meg hvor alvorlig det er? Egentlig bryr jeg meg minimalt om Bates og hans business så lenge vi har sportslig suksess/fremgang.

Det jeg synes er MEGET trist er at vi har et bra lag, men trenger de 2-4 spillerne som gjør at det klikker. Etter å ha ventet på disse spilerne alt for lenge og at de fortsatt ikke er på plass er noe som gjør meg meget skuffet.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #648 på: September 01, 2011, 17:27:52 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!

Har du ennå ikke skjønt hvor alvorlig alt dette som nå skjer i vår klubb er leedsfan??

Tja. Etter min mening er dette storm i et... Tja, vaskefat. Det er vokst noe utover vannglass.

Hovedproblemet er fortsatt mangelen på sammenheng mellom uttalte målsetninger og handling.
Man har brent seg og satset over evne før (2005 til 2007) og i stedet for å reise seg og gå sakte forblir man krypende. Men dette er ikke akkurat den ragnarokk de helt legitime frustrasjonsytringene på forumet skulle tyde på.

Helt enig, det som er så frustrende er at det er ikke så mye som skal til for at "alle" hadde vært fornøyd.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Bates
« Svar #649 på: September 01, 2011, 18:23:02 »
Det er dessverre mange innlegg med det samme innhold som dette på diverse forum, trist å se hvordan denne klubben råtner >:(

neilleeds (Leeds United): After 40 years of supporting Leeds I think I've finally come to the end of my tether. Whilst I still love LUFC and all it stood for, and I'll blindly stand by the players and even the manager. I am not going to invest anything more in the club, financially or emotionally. Of course I'll check the scores, and be happy if we win and sad if we lose, but I can't afford to live in this one sided relationship anymore. All I, (and 1000's of others), is give, give, give, and we get nothing in return. Now don't get me wrong I'm still going to state my opinions, but come match day, I'm going to do something else, like drink myself to death or watch re-runs of some Revie games.



He'll be back!

Har du ennå ikke skjønt hvor alvorlig alt dette som nå skjer i vår klubb er leedsfan??

Forklar meg hvor alvorlig det er? Egentlig bryr jeg meg minimalt om Bates og hans business så lenge vi har sportslig suksess/fremgang.

Det jeg synes er MEGET trist er at vi har et bra lag, men trenger de 2-4 spillerne som gjør at det klikker. Etter å ha ventet på disse spilerne alt for lenge og at de fortsatt ikke er på plass er noe som gjør meg meget skuffet.


ok  mener det at folk som har fulgt leeds i flere år  sier de ikke vill komme på kamp mer er alvorlig jeg da.(lest mange innlegg av folk som sier det samme )
At vi selger våre beste spillere uten å få nye inn .Vi går jo bakover ikke fremover ,vi kan faktisk risikere å rykke ned .
Vil at vår eier skal begynne å innvistere i fotball laget leeds u   ,alt det andre kan vi vente med til vi er tilbake i prl.
 

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #650 på: September 01, 2011, 19:23:34 »
Bates intervju på YEP:

Sitat
We never wanted Max to go.

Talked to him at end of last season, Max wants to play Champions League and Europa league football. Basically wanted to play in France

Says Gradels agent is a nice guy, says Gradel loves Leeds but wants a change.

Says offers for Gradel from clubs he wanted didnt come, West Ham offered 1.5 million. We didnt want to sell to an English club.

Sochaux and Nice offered for him, and we told them to shove it then St. Etienne came in.

We didnt want him to go, DEAL ISNT A PARTICUALLY GOOD DEAL FOR US. PLUS LEICESTER GET 17.5%. Plus a 5% levy we had to play

hopes Gradels not made a mistake, lifes goes on.

Leeds are at the end of a DOMINO effect, want fringe players from Premiership clubs.

Likes of Chelsea, Scum, Man City wont decide what to do with players until late on then trickles down like a domioe effect down the club.

Goes on about alphabet and says we had to go down food chain of which we are half way down, we have to wait.

Harvey, WIlliams, Grayson worked hard.

Tried to sign Puncheon, saw him on Sky then signing for QPR. Cant begrudge him going to the Premiership if he thinks he is good enough

ALLS not lost KISNORBO is back. A new Player.

Nunez has a new contract, he is a proven goalscorer

Lees and Claytons are revelations.

White is coming through

Becchio is back in training

8-10 Days time we will look at emergency loans with looking at the buy.

25 man prem league squads are named soon, so means player are available.

Gradels deal is frustrating. Dont get money quickly, makes excuses that French send documents to English Fa, says they are all busy. So says it takes us a while to get money.

Would of been better if we knew a month ago he would go.

Grella and Bessone were good signings on paper but didnt do well for us, Saves a load of money paying them money.

White sending off was wrong and it cost us 3 points. Thinks it was harsh. Says thats life.

Annoyed the sendings off have come at start of season with Boro and Ipswich.

Says thats life and it will get better

Scum draw couldnt get any better, says we are lucky to have Liverpool, Arsenal, Spurs and Scum twice.

Wouldnt mind getting a draw against them.

Says it will be a great experience for our fans to experience the 'big time'

Game is live on Sky, we play on Tuesday, Brighton play on Wednesday and we still play our game against each other on Friday.

Talking with safety team about east stand, something to do with the toilets and hospitality packages we can do that night to see if it can be open.

Hoping between 35-37k for the game.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Bates
« Svar #651 på: September 01, 2011, 19:30:50 »
Bates intervju på YEP:

Sitat
We never wanted Max to go.
Says Gradels agent is a nice guy, 

 :o

I all verden? Har Bates fått slag?
 ;D
- Leif Olav

quay

Sv: Bates
« Svar #652 på: September 01, 2011, 20:47:54 »
Er kjøpmann, og har vært Leedsfan i snart 40 år. Har inntrykket av Ken Bates også har vært og er en kjøpmann. Har et elsk/hat forhold til mannen. Hvis vi hadde tilbydd Beckford en 3 års kontrakt til 20 000 (samme lønn som han fikk i Everton) for 1 1/2 år siden, hadde vi hatt utgifter på Beckford frem til i dag på ca. 1,5 mill. pund. Nå er han solgt til Leicester for etter sigende fra 2,5 - 4 mill. pund. Som kjøpmann er dette dårlig butikk. Vi har for det første tapt 1 - 2.5 mill pund, og for det andre kunne vi spilt mot Arsenal i stedet for Crystal Palace neste helg. Beckford putta 10 i øverste serien forrige sesong. PS! Skal ikke se bortekamper denne sesongen, bare hjemme. Det blir ca. 100 pund ekstra i klubbkassa. Med litt øl og dieselburgere blir det 150 pund. Hvis 1000 personer gjør det samme har vi dekket en 1/10 del. Hmm. Kanskje ikke Ken Bates er den kjøpmannen jeg trodde han var.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #653 på: September 01, 2011, 21:43:53 »
Ken Bates har omtrent 17 timer på å forsterke laget såpass at han ungår massiv motstand fra fansen fremover. Denne dagen kan fort bli mer betydningsfull enn at man bare mister en god spiller.

Klokka tikker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva mener du nå Svend Anders?

Tjalla

Sv: Bates
« Svar #654 på: September 01, 2011, 22:59:30 »
Syns det bare er trist jeg. Det jeg ser av mine venner i Leeds er kun oppgitthet og at de rett og slett ikke gidder gå på kamp mer. Om det er gjennomgangsmelodien tar vi jo slett ingen skritt i riktig retning. Da blir Leeds en storby med en liten klubb med mange sovende supportere. Det håper jeg endelig ikke, men med Bates ved roret så vet jeg sannelig ikke...
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #655 på: September 01, 2011, 23:30:39 »
Hva mener du nå Svend Anders?

...Svendis er off network, i Frankrike, sikkert for å finne de bakenforliggende årsakene til at Bates lot Maxi dra til et frankofilt land sånn uten videre.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #656 på: September 02, 2011, 10:14:47 »
fant ingen god tråd for dette, men innholdet tatt i betraktning..virker ikke denne er feil liksom  ;)
ønsker bare å formidle/dele en epost jeg fikk igår fra en kompis i Leeds..
"
Hi Bjorn
How are you doing.

I got your text – unfortunately I cannot tell you anything that is positive.

Woody hears stories and then nothing happens. We were supposed to sign 4 players before the start of the season.

We have a chairman who is trying to everything on the cheap, he will not pay players the money that they want and other clubs are willing to pay.

He has no interest in the football part of the club – all he is bothered about is his corporate boxes, hotel and casino.

We are getting good money in through transfer fees, tv revenues, and gate receipts – NONE of that money has been made available for buying new players. It has all disappeared into the Bates black hole.

My optimism went 2 weeks into the start of the season – we will finish lower than mid table (at the best)

I need a drink"


Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #657 på: September 02, 2011, 19:59:12 »
hmmm,interessant....
fra teamtalk:
There is not enough of us to raise the money to buy and run the club but there may be enough to raise enough capital to invest in the club and secure a place on the board. A web site could be set up were people register their interest in donating money to the club to be spent only on the playing side of the club. People could download a legal agreement that must be signed to say that if the supporters group got a place on the board they would donate the agreed amount of money to the club for player purchases. This would be required otherwise KB would say that the money would never really be there. Fans could donate as much as they liked but with a view to averaging £500 for 20,000 supporters. This would give SG £10M to spend in January and the fans a seat on the board. It could be done and may move us some way toward an aim of getting the club into the PL and finding out about the running of the club.


Mikkel

Sv: Bates
« Svar #658 på: September 02, 2011, 20:20:40 »
Ken Bates : "But we've still got a substantial sum which is about £1.75m net over a year and that goes into Simon's Grayson's (transfer) pot."

Så SG har en transfer pot......Neppe.


lojosang

Sv: Bates
« Svar #659 på: September 02, 2011, 20:28:27 »
Ken Bates : "But we've still got a substantial sum which is about £1.75m net over a year and that goes into Simon's Grayson's (transfer) pot."

Så SG har en transfer pot......Neppe.



Jeg tror de har brukt pengene på pot som Grayson røyker hver gang en overgang går i vasken.  ;D
- Leif Olav