Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #750 på: November 10, 2011, 14:13:16 »
Bates ber Grayson om å selge det som er av gode spillere.
Så ber han samme Grayson om å hente erstattere,som er gratis og billige avdankede middellmådigheter.
Så forlanger han at Grayson tar Leeds til PL  ???

Bates er født med frekkheten som nådegave!
Ser ikke ut som det har avtatt på hans gamle dager.

Skjønner ikke at han sier det han sier, når han egentlig ikke vil rykke opp til PL.. Han vil jo bare tappe klubben for penger.... :'(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Bates
« Svar #751 på: November 10, 2011, 15:03:09 »
Bates ber Grayson om å selge det som er av gode spillere.
Så ber han samme Grayson om å hente erstattere,som er gratis og billige avdankede middellmådigheter.
Så forlanger han at Grayson tar Leeds til PL  ???

Bates er født med frekkheten som nådegave!
Ser ikke ut som det har avtatt på hans gamle dager.

http://www1.skysports.com/football/news/11688/7301271/

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_seventh_is_not_good_enough_ken_bates_1_3954484

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Når har Bates fortalt Grayson at han skal selge alt av gode spillere?

fjellhaugen

Sv: Bates
« Svar #752 på: November 10, 2011, 15:14:54 »
bates ser hvor godt larry gjør det nå så da kommer kritikken slik at han lettere kan sparkes for å ansette en ennå billigere manager som HVERTFALL ikke tar oss opp til PL  :o :o :o :o :o

PS: dette er kun ment som dagens konspirasjonsteori
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Bates
« Svar #753 på: November 10, 2011, 15:30:51 »
Bates ber Grayson om å selge det som er av gode spillere.
Så ber han samme Grayson om å hente erstattere,som er gratis og billige avdankede middellmådigheter.
Så forlanger han at Grayson tar Leeds til PL  ???

Bates er født med frekkheten som nådegave!
Ser ikke ut som det har avtatt på hans gamle dager.

Skjønner ikke at han sier det han sier, når han egentlig ikke vil rykke opp til PL.. Han vil jo bare tappe klubben for penger.... :'(

Ja, for det blir jo laaangt vanskeligere i PL med tidobla inntekter.  ::)
- Leif Olav

Cherry

Sv: Bates
« Svar #754 på: November 10, 2011, 15:40:32 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

En Digresjon: ..mer foruroligende er at vi har hatt ganske fallende kurve på Hjemmepublikum
hittil i sesongen.....ikkje bra!
 

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #755 på: November 10, 2011, 19:52:27 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

Stemmer at det er nevnt noen ganger. Og det er altså slik at dette beløpet (5 millioner pund opprinnelig, redusert noe nå) betales ved opprykk til og med 2017.

Det er selvfølgelig helt høl i hue, som du påpeker, å tro at Bates ikke skal ville rykke opp av denne grunn. Inntektene vi vil få vil mange ganger overgå det beløpet, bare i første sesong etter opprykket.

SA

Gufrias

Sv: Bates
« Svar #756 på: November 10, 2011, 21:18:39 »
bates ser hvor godt larry gjør det nå så da kommer kritikken slik at han lettere kan sparkes for å ansette en ennå billigere manager som HVERTFALL ikke tar oss opp til PL  :o :o :o :o :o

PS: dette er kun ment som dagens konspirasjonsteori
;D
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #757 på: November 11, 2011, 00:45:51 »
Leeds chairman Ken Bates revealed there has been some tough talking behind the scenes at Elland Road as to the Whites current disappointing position in the Championship.

Bates told the Yorkshire Evening Post: "Well you have got to commend it, but you also have got to do soul-searching on why we have lost the games we've lost and why have we drawn the games we've drawn. And, without being too critical, the fact of the matter is we have lost games rather than be beaten."

He added: "We have given away the points rather than them being earned by the opposition and that's something that we've had too much of and it's got to stop.

"There are discussions going on this week, heart-searching in the backroom to decide what we can do to improve the situation because we should be higher than we are."


Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #758 på: November 11, 2011, 08:26:59 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...

RoarG

Sv: Bates
« Svar #759 på: November 11, 2011, 10:10:08 »
Synes teorier om at Bates ikke vil ha Leeds opp i PL for å melke oss for penger i Championship ikke står til troende ???. Fortjenesten er da mye større i PL enn i Championship! Det gjelder alle typer inntekter. Også de man får fra spillersalg. Hvis man f.eks. tar en spiller som Howson...hvor mye kommer hans verdi til å stige ved et eventuelt opprykk? Hadde jeg vært eier, ville jeg ha sørget for å få så høy verdi på varen som mulig før salg.

Synes også at enkelte tøyer Bates' uttalelser litt vel langt i at han spekulerer i å sparke Grayson. Det kan virke som en del er temmelig forutinntatt når det gjelder Bates, og velger å tolke det han sier på mest mulig konspiratorisk måte. Sier dette noe om Bates, eller sier det noe om konspirasjonsteoretikerne ::)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Masinga

Sv: Bates
« Svar #760 på: November 11, 2011, 10:20:02 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...
Faktisk et veldig godt spørsmål! Hvor lang kontrakt har Grayson? Er det hemmelig? Ikke lett å finne ut på nettet. Kan det være at kontrakten hans går ut til sommeren? Vi fikk jo Grayson i "julegave" for snart 3 år siden. 3 1/2 års kontrakt er vel ikke uvanlig.
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

Sv: Bates
« Svar #761 på: November 11, 2011, 10:32:49 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

Stemmer at det er nevnt noen ganger. Og det er altså slik at dette beløpet (5 millioner pund opprinnelig, redusert noe nå) betales ved opprykk til og med 2017.

Det er selvfølgelig helt høl i hue, som du påpeker, å tro at Bates ikke skal ville rykke opp av denne grunn. Inntektene vi vil få vil mange ganger overgå det beløpet, bare i første sesong etter opprykket.

SA

I 2017 er Bates ca. 86 år. Skulle tro at han har litt dårligere tid enn oss til å oppleve litt suksess med laget sitt. Eller vil han bygge møysommelig stein for stein, gjøre Leeds til en klubb med sterke føtter økonomisk, for så å selge med god fortjeneste en vakker dag om 10 år? Den mannen er utrolig vanskelig å tolke! Kan det være at han rett og slett elsker å provosere, være i manesjen daglig og styre og ordne i den tro at det holder ham ung?
Masinga, medl.nr. 1250

Andersen

Sv: Bates
« Svar #762 på: November 11, 2011, 10:59:09 »
Bates her og Bates der , en ting skal gubben ha kred for, han har fått oss opp av den økonomiske sumpa vi var i . Ser sånn ut at han vil bygge klubben opp av fra grunn igjen . Moderate lønninger på spillerene, villig til å fornye stadion, har vel sikkert flere planer på gang, som jeg håper gagner klubben og ikke lommeboka hans. Han er vist en durkdreven forettningsmann, på godt og vondt  :-[ blir nervøs hver gang det kommer opp saker med KB og klubben i media der borte . Skulle helst sett vi hadde en eier/ eiere? som var på lag med byen, supporterene , som elsket klubben , og ikke kun så på den som en inntektskilde til sin egen lomme. LEEDS4EVER

LEO

Sv: Bates
« Svar #763 på: November 11, 2011, 11:30:21 »
Bates en jævlig raring.

Hver gang vi kommer til januar så forsterker mange lag mens vi gjør stort sett ingenting på marked.  Bates har antydning til å ta henda nedi lomma for å hente opp noe.

Det holdt på å koste oss opprykk fra L1 og det kostet oss play off i fjor.

Bates er en gnier og mer en smurf derfor ønsker jeg nye eiere for det er det som er problemet og ikke Grayson.

 

lojosang

Sv: Bates
« Svar #764 på: November 11, 2011, 11:35:28 »
Kan det være at han rett og slett elsker å provosere, være i manesjen daglig og styre og ordne i den tro at det holder ham ung?

Det tror jeg. Og han har delvis utalt seg i den retning i intervjuer.
Gammel sirkushest som har savna sagmugglukta i fotballsirkuset.
Og så har jeg inntrykk av at det er gått prestisje i å vise at en fotballklubb kan drives i økonimisk balanse og likevel klatre ligasystemet. Der har han ennå en jobb å gjøre for å overbevise oss i så fall.  :)
- Leif Olav

RoarG

Sv: Bates
« Svar #765 på: November 11, 2011, 14:26:01 »
Bates en jævlig raring.

Hver gang vi kommer til januar så forsterker mange lag mens vi gjør stort sett ingenting på marked.  Bates har antydning til å ta henda nedi lomma for å hente opp noe.

Det holdt på å koste oss opprykk fra L1 og det kostet oss play off i fjor.

Bates er en gnier og mer en smurf derfor ønsker jeg nye eiere for det er det som er problemet og ikke Grayson.


Bates eier klubben. Det er lett å være generøs med andres penger. Skjønner godt at han ønsker å holde igjen en klubb som virker å være Hellas' forbilde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Bates
« Svar #766 på: November 11, 2011, 16:47:48 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...

Hva i himmelens navn er det som tilsier at Bates ønsker å sparke Grayson? De to går jo ihop som hånd i hanske og  k**k i f***te.
Jon R.

lojosang

Sv: Bates
« Svar #767 på: November 11, 2011, 17:26:28 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...

Hva i himmelens navn er det som tilsier at Bates ønsker å sparke Grayson? De to går jo ihop som hånd i hanske og  k**k i f***te.

Visste ikke at krok og flette gikk så godt sammen jeg, Jon.
- Leif Olav

asLeeds

Sv: Bates
« Svar #768 på: November 11, 2011, 17:51:50 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...

Hva i himmelens navn er det som tilsier at Bates ønsker å sparke Grayson? De to går jo ihop som hånd i hanske og  k**k i f***te.

Visste ikke at krok og flette gikk så godt sammen jeg, Jon.

 ;D :D
DALHEIM WHITES

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #769 på: November 11, 2011, 19:09:04 »
Er dette da ...... sin unnskyldning til å sparke Grayson
Går ikke kontrakten til Grayson ut snart da? Men det høres litt slik ut ja...

Hva i himmelens navn er det som tilsier at Bates ønsker å sparke Grayson? De to går jo ihop som hånd i hanske og  k**k i f***te.

Visste ikke at krok og flette gikk så godt sammen jeg, Jon.
Har du ikke hørt det nordnorske uttrykket: "Krok og flette ska sammen sette".

peder

Sv: Bates
« Svar #770 på: November 11, 2011, 19:17:22 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

Stemmer at det er nevnt noen ganger. Og det er altså slik at dette beløpet (5 millioner pund opprinnelig, redusert noe nå) betales ved opprykk til og med 2017.

Det er selvfølgelig helt høl i hue, som du påpeker, å tro at Bates ikke skal ville rykke opp av denne grunn. Inntektene vi vil få vil mange ganger overgå det beløpet, bare i første sesong etter opprykket.

SA

Høres vel litt rart ut ja, men hvis Leeds rykker opp i 2012 regner jeg med at lønningene må økes, spillere må kjøpes, Bates (Leeds) må betale disse 5 mill i pund og skulle vi rykke ned etter en sesong i PL er jeg ikke sikker på at vi sitter igjen med så mange mill pund i 2014.

Andersen

Sv: Bates
« Svar #771 på: November 11, 2011, 19:26:04 »
Mere penger i PL, mere penger til lønn av spillere , mere penger ut til kjøp av nye spillere , dagens tropp er ikke god nok for PL. Mere penger i lomma på gamlefar, OG en viss sum i fallskjerm hvis klubben rykker ned igjen er det ikke så ?   

LEO

Sv: Bates
« Svar #772 på: November 12, 2011, 10:39:41 »
Eier virkelig Bates klubben ???  Jeg tror at han driver med andres penger.
 

Torpe-do

Sv: Bates
« Svar #773 på: November 12, 2011, 10:49:09 »
Eier virkelig Bates klubben ???  Jeg tror at han driver med andres penger.

Hvorfor tror du det? Han da vitterlig gått ut offentlig og sagt han i det minste har større andeler i klubben?

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #774 på: November 12, 2011, 12:54:23 »
DEt er vel også nevnt endel ganger her på forumet - om denne "avtalen" som henger over
klubben HVIS man rykker opp ila 2012 (var det ikke da ??) - der klubben må ut med endel
£££ som henger sammen med administrasjonen......

Uansett, det er jo "Gale Matias" hvis DET virkelig er ett issue i hodet til
Stabukken, ettersom PL genererer MYE mere enn det man må ut med......

Stemmer at det er nevnt noen ganger. Og det er altså slik at dette beløpet (5 millioner pund opprinnelig, redusert noe nå) betales ved opprykk til og med 2017.

Det er selvfølgelig helt høl i hue, som du påpeker, å tro at Bates ikke skal ville rykke opp av denne grunn. Inntektene vi vil få vil mange ganger overgå det beløpet, bare i første sesong etter opprykket.

SA

Høres vel litt rart ut ja, men hvis Leeds rykker opp i 2012 regner jeg med at lønningene må økes, spillere må kjøpes, Bates (Leeds) må betale disse 5 mill i pund og skulle vi rykke ned etter en sesong i PL er jeg ikke sikker på at vi sitter igjen med så mange mill pund i 2014.

Nei, kun fallskjerm på noen usle millioner pund.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Andersen

Sv: Bates
« Svar #775 på: November 12, 2011, 19:16:22 »
Alt av penger inn er en fordel  :-[

Dennis

Sv: Bates
« Svar #776 på: November 13, 2011, 11:51:07 »
Off topic, Imsdal.
Marching on together!

Imsdal

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #777 på: November 13, 2011, 12:04:18 »
Off topic, Imsdal.

Tja, ikke egentlig.
Sammenligner bare oss med dere.

Dennis

Sv: Bates
« Svar #778 på: November 13, 2011, 15:36:34 »
Off topic, Imsdal.

Tja, ikke egentlig.
Sammenligner bare oss med dere.

Fullstendig off topic. Flytter innlegget over i Newcastle-tråden, der det hører hjemme.
« Siste redigering: November 13, 2011, 15:38:14 av Mr Kaizer »
Marching on together!

SuperLeeds!

The Chairman has ambitions
« Svar #779 på: November 13, 2011, 18:03:57 »

Ken Bates er utålmodig. Ã… være en middelhavsfarer i Championship er ikke bra nok...

http://www1.skysports.com/football/news/11688/7301271/