EX-eier: Ken Bates

Started by h.b, October 05, 2006, 03:50:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RoarG

Quote from: HåvardK on February 19, 2012, 18:39:27
Quote from: lojosang on February 19, 2012, 16:31:08
Har Specksavers tilbud på rosenrøde glass for tiden?  ;D
Det kan virke sånn. Men nå har vi jo også karret til oss tre poeng mot bunnlaget på hjemmebane med scoring 9 minutter på overtid. Er det rart at optimismen når uante høyder? ;D
Nemlig! Vi spilte tross alt 11 mot 11 denne gangen. Lenge siden sist vi vant mot noen som hadde fullt lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Quote from: Sydhagen on February 22, 2012, 08:55:36
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/a-positive-week-for-leeds-united-football-club/

Bates får velfortjent skryt etter ansettelsen av Warnock.

Det blir et dilemma for LUST med tanke på at den planlagte markeringen mot Bates sammenfaller med Warnocks første hjemmekamp som manager. Jeg håper de avlyser og istedet tydelig demonstrerer at Warnock og laget har supporterne i ryggen.  :)

Jeg mener også det er viktig å sende noen positive signaler tilbake til Bates nå når han endelig har hentet en skikkelig proven manager, istedet for nok en aspirant eller novise til "budsjettpris".
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 22, 2012, 20:11:59
http://www.thescratchingshed.com/2012/02/a-positive-week-for-leeds-united-football-club/

Det blir et dilemma for LUST med tanke på at den planlagte markeringen mot Bates sammenfaller med Warnocks første hjemmekamp som manager. Jeg håper de avlyser og istedet tydelig demonstrerer at Warnock og laget har supporterne i ryggen.  :)

Jeg mener også det er viktig å sende noen positive signaler tilbake til Bates nå når han endelig har hentet en skikkelig proven manager, istedet for nok en aspirant eller novise til "budsjettpris".

Håper de hører på deg Jon...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Siden vi for en gang skyld snakker pent om Bates kan jeg nevne to ting til:

1)"FREE JUNIOR SHIRT OFFER FOR SAINTS CLASH" kampanjen, rettet mot den nye generasjonen av Leeds fans. Glimrende markedsføringstiltak, noe TSS også er inne på.

2) Fine ord av Bates om Grayson! Etter Lorimers "slakt" av Grayson i spalten sin for kort tid siden var jeg redd for en runde med offentlig skittentøyvask. Bra av Bates å runde det av på denne måten.
The chairman also paid tribute to departed manager Simon Grayson, who was unveiled as the new Huddersfield Town boss earlier this week.
"We had him for three years and he did a good job," he said."He got us promotion, and it's always difficult when you part company with managers."We seem to have drifted away this season which is why there was a change, but I'd like to place on record my thanks to him and his merry men for what they did and wish them all the best in their new jobs."

Runder det av med sitat fra The Scratching Shred:
"Overall, this has been a positive week for Leeds United Football Club. Let’s all enjoy that for a moment and hope the club continue to build on the progress made.

Marching On Together!"    :)
Jon R.

h.b

Uansett om Bates frigir alle penga vi får inn ved et opprykk og beter seg fra sin beste side. Ja da vi jeg fremdeles ha vekk mannen. Han er en kjeltring og er en person jeg ikke vil ha i Leeds. For å si det enkelt. Bedre med en god eier og Roy Keane som manager enn Bates og Mourinho som manager med 1 miiard i transferbudsjett

ollan

Quote from: h.b on February 23, 2012, 10:06:31
Uansett om Bates frigir alle penga vi får inn ved et opprykk og beter seg fra sin beste side. Ja da vi jeg fremdeles ha vekk mannen. Han er en kjeltring og er en person jeg ikke vil ha i Leeds. For å si det enkelt. Bedre med en god eier og Roy Keane som manager enn Bates og Mourinho som manager med 1 miiard i transferbudsjett

Forsåvidt enig med deg h.b men hva er en god eier?
En som bruker sine egne penger på å utvikle klubben videre,men mislykkes og må selge veldig raskt igjen?
En som bruker penger han ikke har?(låne penger etc?)
En som har et nøkternt syn på hva vi kan klare med de gitte resurser som finnes og er fornøyd med det? (ca halvparten av klubbene i PL er vel sånn)

eller som min drømme eier... en gruppe som har genuin lidenskap for Leeds United og fotball generelt og samtidig har god økonomisk bakgrunn og gjerne en strategi som er realistsisk med tanke på hvor LUFC skal befinne seg om 5-10 år. I dagens økonomiske verden er dette vanskelig å oppnå, investeringer skal helst betale seg tilbake i løpet av en 2-3 års periode.

Newcastele fikk vel seg en slik eier for noen år siden,NU supporter og mye penger... det ble en bratt nedoverbakke der også, selv om de nå er i ferd med å stabilisere seg i øvre sjiktet i PL..

Frykter at eneste mulighet for å komme til toppen av PL og Europa så er vi avhengig av at det kommer en araberprins eller en oligark fra øst Europa som vil bruke vårt Leeds United som sin lekestue...hvis det lykkes fra første stund kan det gå bra,hvis ikke tror jeg at vi får værre tider enn det vi har opplevd siste 7 årene. Måtte gud forby........

Tror forsåvidt at vi supportere uansett aldri blir fornøyd  ;) :v

BATES OUT!! >:(
Ollan

h.b

En god eier for meg er en som ikke er kjeltring

ollan

Quote from: h.b on February 23, 2012, 10:48:55

:D :D kan bli vannskelig å finne.Alle pengesterke er kjeltringer på et eller annet vis ;)
Ollan

h.b

Så lenge jeg ikke vet det det greit

Rasmussen7

Quote from: h.b on February 23, 2012, 10:48:55
Unnskyld at jeg spørr, men kan du navngi en foretningsmann som IKKE er kjeltring??

h.b

Rasmussen7

Da får du ta opp telefonen og ringe Bates da...
Hvem vet kanskje han selger til deg da...

h.b

1 millard er for mye

lojosang

Quote from: h.b on February 23, 2012, 11:28:45
1 millard er for mye

Hvis ti millioner Leedsfans kjøper bilde av Elland Road fra deg er du langt på vei, Håkon!

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on February 23, 2012, 11:41:53
1 millard er for mye

Hvis ti millioner Leedsfans kjøper bilde av Elland Road fra deg er du langt på vei, Håkon!

-LeifO

Moderatortroll.
Du mener ti millioner so-called Leedsfans, lojo?

Jon R

Quote from: Leedsfan on February 22, 2012, 21:31:29
Quote from: Jon R on February 22, 2012, 20:11:59

Håper de hører på deg Jon...

Og det gjorde de!  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,18821.0.html
Jon R.

lojosang

Quote from: HåvardK on February 23, 2012, 12:49:53
Quote from: lojosang on February 23, 2012, 11:41:53
1 millard er for mye

-LeifO

Moderatortroll.
Du mener ti millioner so-called Leedsfans, lojo?

Nei, vi som er i lomma på Bates bruker samme penger som resten av Leedsfansen.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Hallgeir *

Bates med nytt angrep på LUST.....

Leeds United chairman Ken Bates has taken another swipe at Leeds fans organisation L.U.S.T saying they are nothing more than an irritant and a nuisance.

A group of supporters who want to have an independent voice has formed the group to express their opinions on the way the football club is being run.

They recently organised a march prior to the Brighton and Hove Albion home game to express their campaign for change inside the football club.

Bates who feels they are contributing nothing, but still feels he must mention them in his weekly interview on Yorkshire Radio said, "First of all they are not making any impact at all, except for in their own minds. The way they are behaving is most peculiar and frankly, they are making no impression on the club.

"The only impression they are making is a bad one and that is externally from would be sponsors and maybe investors so who would want to get involved in a mob like that.

"They make these open statements to the world and then promptly send them to all major newspaper columns that basically have a laugh and spite them.

"Martin Samuel from the Daily Mail took their claims, analysed them and pointed out that according to them, without justification or substantiation, 120 people voted for a march and 80% didn`t, well so what. We had observers at the last march who were mostly kids. When they were asked why they were there, they said, 'for a lark,` well that sums it up. It doesn`t make any impression on the management and it doesn`t make any impression on the directors of the club. They just make themselves a nuisance.

"We are getting to the stage now where we are getting an 8 year old girl and a nine year old boy writing to me saying, `take no notice of the rudeness,` that is all it is. Of course, they can hand it out but they cannot take it.

"When they are all chanting rude things about me but when I call them morons they are most offended and upset, they say 'how dare he`. Well if you can`t stand the heat, get out of the kitchen.

"They have nothing to offer and they make no contribution and they just as a very small bunch, a self-appointed, self-important people who are an irritant to the overwhelming majority of Leeds fans who want to get on with supporting their club.

"At the moment they are just a bunch of hurray henry`s who are making no impression and give the club a bad name and all that will happen is, if the away clubs fear there will be demonstrations or shouting and balling. They will just cut our ticket allocation, so it is another way the good fans suffer for the idiocy of the few.

"I should mention the chairman, a Mr Gary Cooper. I understand he is an I.T Technician so he has never run a business, make a profit or be accountable.

"He didn`t come to a game last season. He bought a season ticket this season and he has stated he will not renew next year, so who does he think he is? Who do you think he represents and who do you think he speaks for? Nobody except himself.

"The another member of the so-called board lives in America and according to our computer records, in his own name, he has only come to two games in the past six years and they were both Play-off semi-finals. So there is loyal support for you. Forget L.U.S.T, most people are doing that anyway."

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=274470#ixzz1nnEfkVDw
Super Leeds since 1968

Andersen

Hva med å prøve å komme i dialog med kritikkerene mot deg KB , i stedet for å skjelle dem ut i alskens media ? D u hadde kanskje tjent mere på det enn det du gjør i dag!  >:(

raggen

Bates må ha en eller annen "turn on" på at folk skal mislike/hate han
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Jeg tror det er så enkelt som at Bates alltid mener at han har rett i det han sier...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on February 29, 2012, 20:42:46
Jeg tror det er så enkelt som at Bates alltid mener at han har rett i det han sier...
ja det finnes en diagnose når folk er slik.....

asLeeds

We all loves Bates....NOT? ;)
DALHEIM WHITES

Andersen

YOU OLD FART KB !  >:(

Mats-

Hørte intervjuet.

"Meh, forget LUST"

Hahah, måten han sa det på. Uff, han er en tegneseriefigur  ;D

Blank_File

Quote from: Mats- on February 29, 2012, 23:21:29
Hørte intervjuet.

"Meh, forget LUST"

Hahah, måten han sa det på. Uff, han er en tegneseriefigur  ;D

Jeg tenker også litt sånn. Klarer ikke la være å le av han lenger. Den han hadde om når han ble født var jo bare konge. Mannen er syk og vi må bare leve med.

Hobben

Quote from: raggen on February 29, 2012, 20:30:01
Bates må ha en eller annen "turn on" på at folk skal mislike/hate han

I følge en av hans beste kamerater (Baardsen) liker Ken Bates å bli hatet. Det er det som driver han.
Rogaland Whites

Dennis

"Who does he think he his?"

Den jevne Leedsfan, Bates? Eller er det slik at de eneste du hører på er store businessmenn? I så fall er det du selv som har misforstått. En fotballklubb ER fansen, som du er i ferd med å drive vekk fra klubben.

Ta hatten din og gå, stakkars, gamle, rallende, patetiske, lille mann.
Marching on together!

Masinga

Måten han kommuniserer på viser at han er født 100 år for sent.
Masinga, medl.nr. 1250