Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 361982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Bates
« Svar #1770 på: September 17, 2012, 09:00:59 »
Kort fortalt er det vel som følger:

- Klubben selger alt av gode spillere og erstatter de stort sett med søppel
- Bates bruker klubbens penger (sesongkort inntekter for 2 sesonger fremover) til å utbedre og bygge vip bokser på Elland Road. Et stadion klubben ikke engang eier selv...Dette burde vært brukt på spillerkjøpt etter min mening for å komme oss tilbake til PL raskest mulig. Ivertfall gi oss en sjanse til å gjøre det!
- Bates har en arrogant oppførsel mot fansen.
- Klubben er på stedet hvil etter 7 år med Bates. Faktisk føler jeg at vi har et mye svakere lag nå enn i 2005.

sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gambi

Sv: Bates
« Svar #1771 på: September 17, 2012, 09:24:03 »
Tusen takk Sydhagen! :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1772 på: September 17, 2012, 09:55:56 »
Dessuten behandler han fansen svært dårlig, og skal ha de til å betale PL-summer for å gå på kamp, uten at han gir igjen for trofast fans med å svare med å gi manager mulighet til å hente PL-kvalitet eller å punge ut for bedre spillere.

Gambi

Sv: Bates
« Svar #1773 på: September 17, 2012, 15:42:59 »
Rett og slett håpløst ja. Må bare si at dere har all mulig sympati fra meg mtp situasjonen deres. At en av landets største og mest tradisjonsrike klubber skal ha det så forbanna vanskelig både sportslig og økonomisk unner jeg ingen(med unntak av de 2 røde virusene, samt et lyseblått og et mørkeblått)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1774 på: September 17, 2012, 17:59:49 »
Rett og slett håpløst ja. Må bare si at dere har all mulig sympati fra meg mtp situasjonen deres. At en av landets største og mest tradisjonsrike klubber skal ha det så forbanna vanskelig både sportslig og økonomisk unner jeg ingen(med unntak av de 2 røde virusene, samt et lyseblått og et mørkeblått)

Dere har jo en eier som er meget lite populær, men så kom den sportslige suksessen og "alle" er fornøyd.. Ikke langt mellom himmel og helvete!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1775 på: September 17, 2012, 19:58:07 »
SISTE KAMP FRA DIREKTØRBOKSEN PÅ TIRSDAG?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1776 på: September 17, 2012, 20:57:10 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1777 på: September 18, 2012, 18:30:45 »
SISTE KAMP FRA DIREKTØRBOKSEN PÅ TIRSDAG?



Du verden han ser sliten ut, tjodrer han på siste refrenget.

Ferre

Sv: Bates
« Svar #1778 på: September 19, 2012, 11:35:32 »
Leeds fans protest against chairman Ken Bates (18.09.12)

http://www.youtube.com/watch?v=8kmBjRKHiyc

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #1779 på: September 19, 2012, 22:05:39 »
Protester mot Ken Bates i går før og etter 2-3 tapet mot Hull på Elland Road!

http://www.youtube.com/watch?v=8kmBjRKHiyc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1780 på: September 19, 2012, 23:26:19 »
SISTE KAMP FRA DIREKTØRBOKSEN PÅ TIRSDAG?



Du verden han ser sliten ut, tjodrer han på siste refrenget.

Sitter han i en rullestol?, kunne ikke noen bare trillet han inn på nærmeste eldresenter:)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1781 på: September 22, 2012, 15:13:38 »
http://www.youtube.com/watch?v=UWPdSlFytNk&feature=plcp

Intervju med Bates, fra 22/9, altså i dag.

Mr. Leeds

Sv: Bates
« Svar #1782 på: September 22, 2012, 16:12:57 »
http://www.youtube.com/watch?v=UWPdSlFytNk&feature=plcp

Intervju med Bates, fra 22/9, altså i dag.
Alt jeg har lyst å si til ham er fokkoff!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #1783 på: September 22, 2012, 16:16:16 »

Fra avslutningen av dagens intervju...
*sick*
« Siste redigering: September 22, 2012, 16:39:06 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1784 på: September 22, 2012, 16:25:07 »

Fra avslutningen av dagens intervju...
*sick*


Jeg ser absolutt likheten.

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1785 på: September 22, 2012, 16:47:31 »
Haha, ja det bildet er nok han for noen år sida.
Marching on together!

Cherry

Sv: Bates
« Svar #1786 på: September 22, 2012, 19:40:37 »
FOR en type!! 
Synes han klarte seg bra, og redegjorde for dagens situasjon.......om det er sant eller ei er det kun
han som vet....

Tror virkelig vi snakker ila 14 dager nå asså....kanskje 1.Oktober!!
 

Torpe-do

Sv: Bates
« Svar #1787 på: September 22, 2012, 19:45:30 »
Jeg synes han gjorde en ganske god figur på intervjuet, jeg!

Ankerjon15

Sv: Bates
« Svar #1788 på: September 22, 2012, 23:56:49 »
Får virkelig bare håpe det skjer noe veldig fort

sveifors

Sv: Bates
« Svar #1789 på: September 23, 2012, 12:13:21 »
Som fans har jeg fått orden: Imbesile, moron, stupid , silly, og idag pain i the ass.

Har dere lyst til å være en "PAIN I K Bates ASS  meld dere inn i  LUST.
 Vi  er over 8000 der fra før.

http://lufctrust.squarespace.com/
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1790 på: September 23, 2012, 12:24:56 »
Jeg har betalt kontingenten i LUST, men hvis det Bates sier angående taushetsplikt og diverse så kommer fansen til å bli enda mer delt i synet på LUST..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #1791 på: September 23, 2012, 15:15:43 »
Synes det er så søtt at Bates bruker så mange hjerteslag på å hisse seg opp over LUST - som i følge hamselv jo bare er en liten minoritet. Også er visst ALT de sier feilaktig også, da. HELE Twitter er ille (som ironisk nok, de han forhandler med nå fråtser i!)

Eller som LUST svarer; "Hadde vi hatt så feil som han sier hadde vi vært saksøkt for lenge siden".

SA

sveifors

Sv: Bates
« Svar #1792 på: September 23, 2012, 19:48:51 »
Synes det er så søtt at Bates bruker så mange hjerteslag på å hisse seg opp over LUST - som i følge hamselv jo bare er en liten minoritet. Også er visst ALT de sier feilaktig også, da. HELE Twitter er ille (som ironisk nok, de han forhandler med nå fråtser i!)

Eller som LUST svarer; "Hadde vi hatt så feil som han sier hadde vi vært saksøkt for lenge siden".

SA

Han gir LUST skylda for alle ryktene på twitter ol. Om en går etter i sømmene har LUST opptrådt svært så uklanderlig og edruelig, nesten forsiktig for ikke å ødelegge en TO. Ã…rsaken til at twitter og rykter eksploderer er Bates selv med den tause muren av ingen kommentar han har omgitt seg med.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #1793 på: September 23, 2012, 20:52:08 »
Synes det er så søtt at Bates bruker så mange hjerteslag på å hisse seg opp over LUST - som i følge hamselv jo bare er en liten minoritet. Også er visst ALT de sier feilaktig også, da. HELE Twitter er ille (som ironisk nok, de han forhandler med nå fråtser i!)

Eller som LUST svarer; "Hadde vi hatt så feil som han sier hadde vi vært saksøkt for lenge siden".

SA

Han gir LUST skylda for alle ryktene på twitter ol. Om en går etter i sømmene har LUST opptrådt svært så uklanderlig og edruelig, nesten forsiktig for ikke å ødelegge en TO. Ã…rsaken til at twitter og rykter eksploderer er Bates selv med den tause muren av ingen kommentar han har omgitt seg med.


men det gäller ju i så fall eventuella köpare med, om man tycker bates varit väldigt tyst vad säger du då om spekulanterna?
 

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1794 på: September 23, 2012, 21:24:12 »
Synes det er så søtt at Bates bruker så mange hjerteslag på å hisse seg opp over LUST - som i følge hamselv jo bare er en liten minoritet. Også er visst ALT de sier feilaktig også, da. HELE Twitter er ille (som ironisk nok, de han forhandler med nå fråtser i!)

Eller som LUST svarer; "Hadde vi hatt så feil som han sier hadde vi vært saksøkt for lenge siden".

SA

Han gir LUST skylda for alle ryktene på twitter ol. Om en går etter i sømmene har LUST opptrådt svært så uklanderlig og edruelig, nesten forsiktig for ikke å ødelegge en TO. Ã…rsaken til at twitter og rykter eksploderer er Bates selv med den tause muren av ingen kommentar han har omgitt seg med.


men det gäller ju i så fall eventuella köpare med, om man tycker bates varit väldigt tyst vad säger du då om spekulanterna?
Hvem er "spekulanterna" mener du?  ???
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1795 på: September 23, 2012, 21:34:50 »
Synes det er så søtt at Bates bruker så mange hjerteslag på å hisse seg opp over LUST - som i følge hamselv jo bare er en liten minoritet. Også er visst ALT de sier feilaktig også, da. HELE Twitter er ille (som ironisk nok, de han forhandler med nå fråtser i!)

Eller som LUST svarer; "Hadde vi hatt så feil som han sier hadde vi vært saksøkt for lenge siden".

SA

Han gir LUST skylda for alle ryktene på twitter ol. Om en går etter i sømmene har LUST opptrådt svært så uklanderlig og edruelig, nesten forsiktig for ikke å ødelegge en TO. Ã…rsaken til at twitter og rykter eksploderer er Bates selv med den tause muren av ingen kommentar han har omgitt seg med.


men det gäller ju i så fall eventuella köpare med, om man tycker bates varit väldigt tyst vad säger du då om spekulanterna?

Mener du de som spekulerer i takeover?, eller har du informasjon om at evt nye eiere bare er spekulanter. ?

Bites Yer Legs

Sv: Bates
« Svar #1796 på: September 24, 2012, 09:39:49 »
Stakkars Ben Fry..
KEEP FIGHTING!!

4ever arcticwhite

Sv: Bates
« Svar #1797 på: September 24, 2012, 11:30:01 »
Stakkars Ben Fry..
Er det noen spesiell grunn til at vi skal synes synd på Ben Fry...?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Mats-

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1798 på: September 24, 2012, 12:11:53 »


Mannen er jo fullstendig gal. Hvordan kan han gå ut offentlig å si at 8.000 av hans "kunder" er idioter? Videre så slenger han dritt til 'the Kop' som nesten utgjorde halvparten av alle Leeds fansen mot Hull. Alt dette uten å evne å være selvkritisk.

LUFC minner meg om et diktatur. Med statlige kontrollerte medier som spyr ut diktatorens mening og virkelighetsoppfatning. Jeg blir så flau når jeg hører på Yorkshire Radio (les. Radio East Berlin), jeg kan nærmest høre Eddie svette når en innringer ymter frem noen kritiske ord mot klubben, så "mister" vi plutselig innringeren. Videre har du vaktene på ER (les. Gestapo), herrefred de tok ned "7 years of lie" banneret til en i FA2 mot Hull, fordi det var en 'brannfare'.

Det er så kvalmt og jævlig. Men hvor er resten av innbyggerne i Leeds? Hadde dette vært Rangers, Celtic eller Newcastle så hadde supporterne revet ned stadion for ca 5 år siden. Likevel er det fortsatt en del i Leeds som tror at Ken gjør en bra jobb og at vi er i hans gjeld. Det er jo galskap! Ingen investering, salg av alle nøkkelspillerne, billettpriser som er i Premier League toppen, absolutt galskap.

BATES OUT

RoarG

Sv: Bates
« Svar #1799 på: September 24, 2012, 12:16:26 »
Som fans har jeg fått orden: Imbesile, moron, stupid , silly, og idag pain i the ass.

Har dere lyst til å være en "PAIN I K Bates ASS  meld dere inn i  LUST.
 Vi  er over 8000 der fra før.

http://lufctrust.squarespace.com/
Ja, man må ikke kritisere fansen. Fansen vet alt, og tåler ikke å høre noen motforestillinger. Tviler på at de nye eierne greier å dra i gang en tråd som strekker seg over 60 sider. Det kommer rent til å bli fredelig (og kjedelig?) her på forumet når KB forsvinner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020