Skrevet av Emne: Leeds på FM07  (Lest 29565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #180 på: Januar 20, 2007, 17:11:16 »
quote:
Originally posted by samadhi

Ser ut til at SI games kommer med en ny patch i februar. En patch som sannsynligvis i første rekke kommer til å oppdatere de siste tranfers, og det er for meg det viktigeste. Mye som skjer i januar og greit å spille med topp oppdatert database.
Har ikke spilt på en stund nå (1 uke ? =), og gleder meg til å starte opp med "nye" Leeds nå patchen kommer om ca 14 dager!!!

http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=2578

marching on together,
derudaf forever...



Ja, blir spennende å se hvordan det nye Leeds-laget gjør det på FM. Håper man har råd til å skifte ut halve laget etter en sesong da!

-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #181 på: Februar 03, 2007, 17:07:33 »
Mulig jeg er litt treg på dette, men er det en bug inne i forhold til å hente spillere som er bosmann-spiller?

Jeg er i min tredje sesong med Leeds, min første i PL og ligger midt på tabellen (rett før sesongstart ble klubben kjøpt opp av et lokalt konsortium med Andy Patterson som ny chairman). Har hentet svært få spillere pga manglende penger, men klarer meg ok likevel.

Nå er januar her igjen, og jeg har flere spillere som er kontraktsløse om seks måneder, men kun 1-2 av de er det mulig å velge "Prøv å hente" på, og altså tilby kontrakt slik at de kommer gratis til sommeren.

HVORFOR GÃ…R IKKE DETTE MED ALLE?

Det er kun en eller to spillere i utenlandske ligaer som det går an å tilby kontrakt. Steven Crouch og John Carew, f.eks. er ikke mulig å tilby kontrakt - selv om andre klubber gjør det!

Kan noen forklare?

Svend A

http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #182 på: Februar 03, 2007, 17:10:18 »
Det er en bug ja, Svend. Last ned den nyeste patchen så skal problemet være fikset!

-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #183 på: Februar 03, 2007, 17:12:54 »
Link?

Frykter det ikke funker pga jeg har mac...

SA

http://www.svendanders.com/

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #184 på: Februar 03, 2007, 17:16:22 »
Gikk på den offisielle siden, men da jeg klikket på linken til patchen for mac fikk jeg melding om feil på siden:
 
The requested URL /downloads/fm2007/fm2007_patch/fm2007_Patch_701.dmg was not found on this server.


SA

http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #185 på: Februar 03, 2007, 17:16:25 »
De har patchen for mac også, så det er ikke noe problem. Skal forresten komme en ny patch ut snart med alle oppdateringer fra transfervinduet.

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=375

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #186 på: Februar 03, 2007, 17:18:13 »
Du kan prøve denne også, men da må du registrere deg som bruker på FMNorge.

http://www.fmnorge.com/?side=last_ned_innhold_vis&nedlasting=197&kat=15

-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #187 på: Februar 03, 2007, 17:21:47 »
Takk! Funket via den linken, laster ned nå - 85 MB.

SA

http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #188 på: Februar 03, 2007, 17:26:34 »
Flott! Er usikker på om patchen funker på savegames, eller om du må starte et nytt game for at endringene skal tre i kraft.

-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #189 på: Februar 03, 2007, 17:27:01 »
Er det trygt å innstallere denne patchen med tanke på allerede eksisterende spill? Evt noe jeg bør gjøre for å sikre meg?

SA

http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #190 på: Februar 03, 2007, 17:29:20 »
Skal være trygt ja, har aldri hatt problem med "gamle" saves på en nyere patch. Tror det bare er slik at endringene i den nye patchen ikke trer i kraft før man starter et nytt spill, altså at bugen på ditt spill ikke vil være fikset selv om du har installert patchen. Men akkurat det er jeg litt usikker på...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 03, 2007, 17:31:03 av Ferre »

Svend Anders

Re: Leeds på FM07
« Svar #191 på: Februar 03, 2007, 17:32:47 »
Hehe, vi poster jo før den andre har rukket å tenke ut neste spørsmål!

Prøver, men det tar lang tid å laste ned...

SA

http://www.svendanders.com/

Ferre

Re: Leeds på FM07
« Svar #192 på: Februar 03, 2007, 17:43:12 »
Hehe. Burde ikke by på noen problemer, er bare å installere patchen så skal alt være i orden.

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #193 på: Februar 04, 2007, 02:14:02 »
Skal være helt ufarlig å legge inn patchen,... for du må uansett velge om du vil velge patchen eller opprinnelig database når du starter et nytt spill.. Den vil nok ikke virke inn på allerede opprettede savegames.
-SirOlsen-

morvar

Re: Leeds på FM07
« Svar #194 på: Februar 06, 2007, 19:49:34 »
Leedskonkurransen på FM Norge:
Da er første sesong nesten over. Spilt 40 av 46 kamper og det er 7 poeng ned til 2. plassen. Moralen i stallen er bra, og jeg tror vi skal klare tittelen i CCC. Var slett ikke sikker på det når jeg starta opp.

Tror jeg brukte over 1 time på oppsettet i starten! Alt fra trening (a, b og u18), taktikk (samme på alle 3 laga selvsagt!) og ikke minst omrokkeringer på staben. Ønsket å få reforhandla med Poyet til at kontrakten hans skulle gå ut sommeren 2007, men han ville ikke det:(. Han skal vekk når sesongen er over!

Stallen er grei, på den måten at bredden er til stede. PL kvaliteten mangler! Kjøpte 3 relativt gode stoppere første uka - så der gikk 80% av transferpotten som er på £1,1 mill i starten om jeg husker rett :)

Køppene:
I ligakøppen var jeg ganske heldig med trekninga og kom helt til 5. runde tror jeg. Da var Arsenal motstander på Elland Road! De leda PL og stilte med toppa lag. De overkjørte oss fullstendig, men vi var giftige på kontringer med Cresswell på topp. Det hele endte med 3-2 seier til Arsenal. Rikelig fortjent!

I FA køppen skjer kanskje det helt store. Også der var jeg i stor grad heldig med trekning(ene). Helt til kvartfinalen. Mot Chelsea. Hjemme. Også Chelski stilte toppa lag. Lønna til Shevshenko(staving?) er omtrent HELE lønnsbudsjettet til mitt Leeds United :)

Chelsea tar glatt ledelsen 1-0 i åpningen av kampen og presser for 2-0, men i stedet kommer en kontring - og det er 1-1 ved Cresswell! Deretter ble presset mot Leeds målet om mulig enda større. I det 88. minutt øyner jeg håp om omkamp på Stamford Bridge, og mer £ om ikke annet! Da skjer det! Cresswell presser en av forsvarerne til Chelski ganske kraftig..han velger tilbakespill til egen keeper - som IKKE er med på notene. Dermed ble det selvmål og vi leder med kun tillegg igjen å spille. Mot Chelsea! Jeg tar ut Thompson og setter inn en stopper. Spiller 5-4-1 og defensivt med kontringer og harde taklinger ettersom jeg ikke hadde fått gule kort tidligere i kampen.. 5 minutter ble lagt til, og Chelsea presser.. men til ingen nytte! Leeds har slått Chelsea på Elland Road:) Dermed er vi klare for semifinalen i FA cupen! Sjansestatistikken tapte jeg 3-14.. Griseflaks! Dette er mitt beste øyeblikk på FM2007 så langt.

Semifinalen skal spilles på Wembley og jeg trakk Blackburn. Får se om jeg rekker å spille litt i dag også. Tror flaksen er brukt opp nå, men vi satser jo maks på seier:) Nå skal det sies at jeg har bevisst satsa på køpp etter at serien begynnte å se bra ut etter nyttår. Det betyr at jeg hviler nøkkelspillere i seriekamper som går rett før køpp kamper. Nær sagt alle er på 97% og over når jeg spiller køpp.. Dette er jo håp om å få dratt inn litt penger til spillerkjøp neste sesong..

Hadde vært morsomt å høre hvordan det går med andre som kanskje er med i konkurransen til fmnorge! Det er fremdeles mulig å bli med. 3 sesonger må spilles innen 20. februar. Se på www.fmnorge.com. Velg forum og finn konkurranser (bla nedover)

 

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #195 på: Februar 08, 2007, 06:09:09 »
Jeg og er mot slutten av første sesong i konkurransen [:)]

Sliter litt med skader, men har en grei plassering.. cupene har jeg ikke akkurat briljert, men her er liga fokus for alle penga nå.. [:)]
-SirOlsen-

Beckford

Re: Leeds på FM07
« Svar #196 på: Februar 21, 2007, 04:53:46 »
har et brukbar lag for dere som har oppdatert!
                               Stack
 Armando sa          Heath             Killa      Ben Parker(U19-laget)


 Douglas             Nicholls       Thompson            Lewis
                     
                  Healy                        Cresswell

havnet på 5plass med det laget rykket ikke opp:( menne lager er bra! trenger litt erfaring på topp (Danny Haynes perfekte kjøp der!:P
 

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #197 på: Februar 22, 2007, 16:56:18 »
Ny patch med mange feil som er opprettet og ikke minst en splitter ny spilleroppdatering...
www.fmnorge.com

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Sonny

Re: Leeds på FM07
« Svar #198 på: Februar 22, 2007, 19:51:11 »
Lastet akkurat ned patchen, blir spennende å prøve den ut. Har ikke spillt siste ukene i påvente av patchen.
 

Sleivind

Re: Leeds på FM07
« Svar #199 på: Mars 12, 2007, 17:57:19 »
Litt på kanten i forhold til topic men. Jeg er Boston United og havnet nettopp på førsteplass i league 1. Men skulle du sett, WBA fikk akkurat like mange poeng, scorte like mange mål, slapp inn like mange mål, vant like mange kamper, tape like mange kamper og selvfølgelig spilte akkurat like mange uavgjorte kamper som meg. Så nå må jeg ut i en ekstra kamp for å avgjøre hvem som vinner league 1.

Dette er det ikke mange som har opplevd før?[:D]

Eriksen55

Re: Leeds på FM07
« Svar #200 på: Mars 16, 2007, 20:09:07 »
er det fm 2007 eller cm 2007 som gjelder? hva er best?

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #201 på: Mars 16, 2007, 20:41:56 »
quote:
Originally posted by eriksen55

er det fm 2007 eller cm 2007 som gjelder? hva er best?



FM uten tvil... Du ville vel på halshugd i visse miljøer ved å bare stille det spørsmålet. Eneste CM har er navnet fra tidligere. FM har bygd videre på databasen og selve spillet. FM er KLART best!!!
Endre

Eriksen55

Re: Leeds på FM07
« Svar #202 på: Mars 17, 2007, 17:42:42 »
det jeg har spilt de siste åra. men så cm 2007. så tenkte bare å lufte det. Men fm 2007 er nå bestillt:)

Store forandringer fra 06?

Beckford

Re: Leeds på FM07
« Svar #203 på: Mai 23, 2007, 00:07:13 »
når det gjelder keeper! vil eg komme med en spiller Glenn Morris! billig og gi han litt tid så blir han Wankership`s beste Keeper! hentet han fra leyton Orient!
 

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #204 på: Mai 23, 2007, 04:49:24 »
quote:
Originally posted by Beckford

når det gjelder keeper! vil eg komme med en spiller Glenn Morris! billig og gi han litt tid så blir han Wankership`s beste Keeper! hentet han fra leyton Orient!



Ben Amos fra United er også et veldig stort keepertalent
Endre

Stifler

Re: Leeds på FM07
« Svar #205 på: Juni 21, 2007, 06:42:23 »
Noen gode tips til billige spillere men veldig gode?:)
Raul Garcia er verdt å kjøpe:D





Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Sydhagen

Re: Leeds på FM07
« Svar #206 på: Juni 27, 2007, 16:13:04 »
har startet et game med Worksop i conference north..rykket opp på første forsøk med en, om jeg får lov til å si, glimrende 3-5-2 taktikk!!
skal ta Worksop til de store høyder i europa.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

benno

Re: Leeds på FM07
« Svar #207 på: Juli 04, 2007, 08:06:58 »
prøvde det jeg også. gikk rett ned for meg...
 

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #208 på: August 03, 2007, 00:09:16 »
Noen som har en crack så jg får spilt uten cd?

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #209 på: August 03, 2007, 01:11:49 »
Ingen?

Glory years will come again!
Glory years will come again!