Skrevet av Emne: Leeds på FM07  (Lest 29549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #150 på: Desember 09, 2006, 06:57:02 »
Haha, å heregud som jeg sliter etter jeg starta nytt game.. [:D] UTEN patch vel og merke [;)]

Det står ikke på sjangser akkurat... laget mitt har haugevis av sjangser, og Moore er faktisk toppscoorer i laget, men så ufattelig mange sjangser vi ikke gjør om til mål.. Vet ikke om det er en liten bug i spillet jeg.. men det er bemerkelsesverdig det der.. om man holder tett i store deler av kampen og kanskje har 1 til 3 måls ledelse, så snur motstanderen plutselig om på flisa og bøtter inn mål fra rundt 60min og man går ut med tap.. hehe.. i allefall i det gamet jeg holder på med nå..

Og det er helt utrolilg mange sjangser laget mitt har, men en ekstremt minimal brøkdel blir gjort om til mål, mens motstanderen scoorer omternt på hver sjangse de får.. Spesiellt har jeg lagt merke til at når en spis på mitt lag er alene mot keeper, skyter han ALLTID direkte på keeper, men aldri til siden eller liknende... ergo går enten ballen ut til corner/innkast eller keeper holder ballen.. andre om opplever det samme?

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Budda

Re: Leeds på FM07
« Svar #151 på: Desember 09, 2006, 16:45:43 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Haha, å heregud som jeg sliter etter jeg starta nytt game.. [:D] UTEN patch vel og merke [;)]

Det står ikke på sjangser akkurat... laget mitt har haugevis av sjangser, og Moore er faktisk toppscoorer i laget, men så ufattelig mange sjangser vi ikke gjør om til mål.. Vet ikke om det er en liten bug i spillet jeg.. men det er bemerkelsesverdig det der.. om man holder tett i store deler av kampen og kanskje har 1 til 3 måls ledelse, så snur motstanderen plutselig om på flisa og bøtter inn mål fra rundt 60min og man går ut med tap.. hehe.. i allefall i det gamet jeg holder på med nå..

Og det er helt utrolilg mange sjangser laget mitt har, men en ekstremt minimal brøkdel blir gjort om til mål, mens motstanderen scoorer omternt på hver sjangse de får.. Spesiellt har jeg lagt merke til at når en spis på mitt lag er alene mot keeper, skyter han ALLTID direkte på keeper, men aldri til siden eller liknende... ergo går enten ballen ut til corner/innkast eller keeper holder ballen.. andre om opplever det samme?

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]



Hvorfor spiller du uten patch? Hjalp ikke den siste patchen?
Endre

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #152 på: Desember 09, 2006, 17:17:38 »
Njei, jeg var så godt i gang med et spennende game da aller siste patch ble sluppet [:)]
Den er lastet ned og klar for bruk, men skal bare spille litt og se hvor det ender i dette gamet hvor jeg sliter slik og finne ut hvorfor jeg sliter, da jeg stort sett har opplevd suksess i andre game [:)] Må lære meg hva jeg gjør galt også vettu [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #153 på: Desember 11, 2006, 04:20:22 »
Sånn da var nye patchen (oppdatert) på plass og startet et game.. nå går ting overraskende bra igjen.. ikke spilt så lenge enda, men har spilt en 6-7 pre-season kamper og 4 ligakamper med seire. Ligger på 2.plass under WBA på målforskjell.

Kjøpte en spiss med navn Steven Naismith. Overraskende god [:)] Har og mange flere ligaer denne gangen, så da kan det vel hende jeg har større sjangs å finne de spillerne som har blitt tipset om lengre oppe [:)]

Mye ser ut til å være forbedret i denne nye oppdaterte patchen. Men jeg har faktisk allerede opplevd at patchen tuller med offsidereglen.. Den irriterer meg fælt [:p] hehe

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
« Siste redigering: Desember 11, 2006, 07:20:05 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Erik_

Re: Leeds på FM07
« Svar #154 på: Desember 11, 2006, 18:02:26 »
Offside er ordnet slik at det skal være mulig for dommeren å gjøre feil, i denne patchen. Noe som gjør det hele mer realistisk. Mener jeg å ha fått med meg. (Tror de kaller den for "Start tar ikke gull uansett, for dette ER offside" eller noe slikt).

Har startet en save med Queen's Park nå, endelig... Og gjør det tålelig bra. For med Frankie Carrol på topp må det bare gå bra. Leeds får derfor vente.

Go Spiders![:)]

MrK

Re: Leeds på FM07
« Svar #155 på: Desember 11, 2006, 19:41:34 »
quote:
Originally posted by DaGa

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by DaGa

http://img179.imageshack.us/my.php?image=pl20092010fj2.png[:)]

We all LOVE LEEDS!

Imponerende. Kun 2 tap altså?! Ikke juks?

Killa




Ikke akkurat mye mål du lager!

Ikke jusk nei, bare litt dyktighet og en god del flaks[8D]
Tips: bruk Rothery!

We all LOVE LEEDS!



"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Re: Leeds på FM07
« Svar #156 på: Desember 11, 2006, 19:44:21 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner


Ergo: greit å ha en klubb og land jeg kan søke etter [:)]

MARCHING ON TOGETHER!



Roncatto spiller på U20 landslag til Brazil og Gremio tror jeg - men du må ha stor data base.

Ellers er Pazzini en notorisk målscorer og han var vel i Fiorentina....avhengig av når du prøver så kan han fort bli farlig dyr.

Tim Cahill er også en bra mann som putter godt med mål.

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #157 på: Desember 12, 2006, 02:41:16 »
quote:
Originally posted by Enrique

Offside er ordnet slik at det skal være mulig for dommeren å gjøre feil, i denne patchen. Noe som gjør det hele mer realistisk. Mener jeg å ha fått med meg. (Tror de kaller den for "Start tar ikke gull uansett, for dette ER offside" eller noe slikt).

Har startet en save med Queen's Park nå, endelig... Og gjør det tålelig bra. For med Frankie Carrol på topp må det bare gå bra. Leeds får derfor vente.

Go Spiders![:)]


Haha, ja det kan jo hende det, men jegh synes det blir litt vel drøy feil når når det blåses for offside, når du har 7 spillere innenfor din onside posisjon [:)] hehe.. Men har som sagt startet et nytt game med Leeds nå med den nye patchen og gjør det veldig veldig bra! Har 6 kamper og 18 poeng! [:)] Ipswicg ligger foran meg som nr 1 på tabellen og har 19 poeng på 8 spilte kamper [:)]
Toppscoreren min er faktisk Eddie Lewis [:D] haha.. eller nei, forresten, når jeg ser nå, så har både Lewis, Healy og Blake 4 mål hver [:)] Men Lewis ledet en stund.. jeg bøtter ikke inn mål, men vinner og kontrollerer ofte kampene.. [:)]
quote:
Roncatto spiller på U20 landslag til Brazil og Gremio tror jeg - men du må ha stor data base.

Ellers er Pazzini en notorisk målscorer og han var vel i Fiorentina....avhengig av når du prøver så kan han fort bli farlig dyr.

Tim Cahill er også en bra mann som putter godt med mål.

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"


Okai, de må jeg sjekke ut [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Leeds04

Re: Leeds på FM07
« Svar #158 på: Desember 19, 2006, 21:58:40 »
Hvem bruker dere på venstresiden?
Sliter med stabile spillere der...


"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #159 på: Desember 20, 2006, 05:56:34 »
Venstresiden pleier jeg bruke Crainey som venstreback. Helst bruker jeg Lewis på venstrevingen, og de to er først på frispark feks.. Spesiellt Lewis er rå på frispark for meg.. han var en periode toppscoorer hos meg etter noen spilte kamper i sesongen [:)] hehe.. bare en 5-6 kamper da, men moro, og ikke minst viktige mål han scooret. Men desverre sliter jeg med at Lewis blir mye skadet, og da er Seb Carole eller Westlake de som jeg setter inn der... ellers har jeg kjøpt en spennende spiller ved navn Naismith, som er både spiss og offensiv ving.. kan brukes på begge sider, men jeg har god erfaring med ham på venstresiden.

Ellers kan jeg anbefale en unggutt ved navn Michael Timlin på venstresiden!

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

Sonny

Re: Leeds på FM07
« Svar #160 på: Desember 20, 2006, 06:44:24 »
ventet på den oppdaterte patchen før jeg startet med Leeds. Som du påpeker Leeds04 er det helt klart problemer med venstresiden, på v back er det kun Crainey og til Lewis og carole trengs det alternativer. Westlake kan brukes, men har ikke natural på v kant.

Jeg har kjøpt Aljofree DLC fra Plymouth og Barry Robson WBL AML fra Dundee. Spes er Robson en solid forsterkning, Bra fysikk, rask og gode pasningskvaliteter.
« Siste redigering: Desember 20, 2006, 06:59:30 av Sonny »
 

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #161 på: Desember 27, 2006, 21:20:01 »
noen som kan anbefale en god og billig keeper jeg kan kjøpe til leeds ved starten av første sesongen?

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Sydhagen

Re: Leeds på FM07
« Svar #162 på: Desember 27, 2006, 22:35:36 »
quote:
Originally posted by Leppan

noen som kan anbefale en god og billig keeper jeg kan kjøpe til leeds ved starten av første sesongen?

Glory years will come again!



greame smith

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #163 på: Desember 27, 2006, 23:16:28 »
fant to med likt navn, hvilken klubb?

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Sydhagen

Re: Leeds på FM07
« Svar #164 på: Desember 28, 2006, 00:15:58 »
spiller i skottland..husker ikke hvilken klubb..

"Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land"

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #165 på: Desember 28, 2006, 01:09:29 »
noen gode formasjoner og treningstips, jeg bruker orginalinstillingene på treningene.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

Kickthemdown

Re: Leeds på FM07
« Svar #166 på: Desember 29, 2006, 19:56:33 »
Er nå kommet til sesong 2012 med Millwall. Er trygt plassert i PL, og skal denne sesongen (12-13) prøve å ta steget opp blant de 6 beste. Er også blitt norsk landslagstrener, etter å ha blidd headhuntet fra min jobb som sjef for Nigeria's fotballherrer. Der var jeg kun ett år men fikk med meg tittelen "afrikamestere" noe som selvsagt har gjort meg til evig legende der nede...

Hvilke spillere jeg har i Millwall osv gidder jeg ikke gå inn på. Men gjennomsnittsalderen er 23 år og det ser meget lyst ut fremover[:)]

Spiller 4-4-2 offensivt. Kantspillere som går helt opp på linje med spissene. Høyt press, lave forsvarslinje enn normalt (ellers blir man kontret i senk), Mannsmarkering, direkte spillestil og KONTRING. Kontring er superviktig for mitt raske lag. Har bare spillere med fart i kroppen og det merkes når det går fremover. Hurtige mål...

Man MÃ… gå inn på treningene å fordele oppgavene trenerne imellom. Resultatene blir mye bedre da. Ã… få tak i gode trenere! Nødvendigvis trenger de ikke være gode til alt. Noen tar seg av taktikken, noen tar det defensive osv... Juniorlaget er det samme. Arbeide med juniorspillere må alle ha minimum 18, resten fordeles likt A-laget.

Kommer tilbake med mer...

Mvh

Killa som kan anbefale en spiller. Marvin Elliott som har vært kaptein i klubben fra dag 1. Ordentlig Millwall-gutt som bosser den sentrale midtbanen akkurat som han vil. Utvikler seg noe helt jæv*** bra [:p]


Henning

Re: Leeds på FM07
« Svar #167 på: Desember 29, 2006, 22:11:40 »
Treng hjelp av nokre kloke haud. Har fått FM07, og klikka på oppdateringar for å få den nyaste patchen. Men når eg har lasta den ned, kjem de opp at a "sharing violation occured". Kva gjer eg gale????

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #168 på: Desember 29, 2006, 23:40:48 »
jeg vil nok anbefale deg å gå inn på siden til FMNorge og laste ned patchen derifra.. det har i allefall fungert veldig fint for meg.. filen du får lastet ned der er en fil som du klikker på, og så legger den seg dit den skal og så skal alt fungere som det skal...

Det som slår meg er at du opplever en konflikt i programvaren i den filen du lastet ned via spillet.. tror siden til FMNorge het www.fmnorge.no

Ellers kan du klikke deg rett inn på http://www.fmnorge.com/?side=last_ned_innhold_vis&nedlasting=196&kat=15 linken.. der kommer du rett til patch-nedlastingen.

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
« Siste redigering: Desember 29, 2006, 23:41:36 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Henning

Re: Leeds på FM07
« Svar #169 på: Desember 30, 2006, 04:41:22 »
Thank you.

Ser ut som det virkar. Får prøve det i måra. Takk skal du ha.

Henning

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #170 på: Desember 30, 2006, 06:15:13 »
Bare hyggelig [;)]

Den siden til FMNorge har forresten også en god del annet "snadder" en kan laste ned pluss mange gode tips osv.. anbefaler deg å registreree deg der om du ønsker større innsikt i spillet. Jeg bruker det i allefall mye! [:)]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Kickthemdown

Re: Leeds på FM07
« Svar #171 på: Desember 30, 2006, 19:42:34 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Bare hyggelig [;)]

Den siden til FMNorge har forresten også en god del annet "snadder" en kan laste ned pluss mange gode tips osv.. anbefaler deg å registreree deg der om du ønsker større innsikt i spillet. Jeg bruker det i allefall mye! [:)]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]

Jukseside som er helt utenkelig å bruke.

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #172 på: Desember 30, 2006, 20:21:27 »
For noe tøv Kilgallon! Er masse flotte ting å oppdatere spillet sitt med der, som feks facepacks, huge-database, og masse annet oppdatert grafikk osv.. til og med noen oppdateringer på spilleroverganger har begynt å dukket opp.. Pluss det er et diskusjons og tips forum der som her. Og der går det kun på FM..

Ja, du finner og jukseeditorer der om du vil, men det kan du jo finne andre steder også, men det er nå opp til hver enkelt om de ønsker å benytte seg av dem da.. jeg gidder ikke det i allefall. Så hvordan du kan kalle det en jukseside faller meg egentlig litt snodig for øyet [:p]

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #173 på: Januar 01, 2007, 14:54:18 »
Tenkte jeg skulle legge inn en liten artikkel jeg fant, som kanskje også mange av dere andre vil finne nyttig. Jeg har i allefall hatt mye glede av den.

HVORDAN PÅVIRKER VÆRET SPILLERNE DINE

Ballen kan lett påvirkes av av vind og regn, om bakken er klissvåt så vil ballen bevege seg saktere over matta, men dersom det er tørt og sterk vind vil det medføre at ballen kan endre retning i lufta. Når været er perfekt kan man selvsagt gjøre det som gjøres kan, og spillere som liker å løpe med ballen vil stortrives.

Hvordan spille i regn og våte forhold
Du vil vite det om en bane er våt. Selv om det bare er litt vått vil spillet foregå betydelig kvikkere, mens dersom banen er som et myrhull vil det forsinke ballen voldsomt, og pasninger langs bakken vil lett kunne snappes opp av en motstander, og spillere som har god teknikk og liker å gå på løp alene vil møte på problemer når det kommer til å finne rett hastighet for å komme seg unna forsvarere.

Laginstrukser

Pasningsfokus:
Jo kortere pasningsfokus, desto større er sjansene for at baller vil spilles langs bakken, og det betyr at ballen vil forsinkes betraktelig på søkkvått dekke. Derfor kan det være en idé å spille mer direkte, ettersom det betyr at mange baller vil spilles litt over bakken hvor den ikke påvirkes av det våte føret. Et annet lite tips kan være er en høy spiller som er god på hodet vil vinne flere hodedueller med et direkte pasningsfokus.

Mentalitet:
I regnet kan du bruke de fleste mentaliteter avhengig av hvor godt laget ditt er. Ved å spille defensivt kan du totalt ødelegge motstandernes press og slik tvinge dem til å avslutte fra distanse. Ved å spille offensivt vil du få flere menn i boksen som kan avslutte med hodet eller stusse ballen videre gjennom til en strategisk plassert superspiss.

Tempo:
Mange foretrekker å bruke et tregere tempo om de spiller med et direkte pasningsfokus fordi det gir tid for andre spillere å komme seg fremover på banen og møte ballen med pannebrasken. Spillere vil få mer tid til å velge hvor de skal legge pasningen fremfor å sentre i hytt og pine hvor det kanskje ikke befinner seg noen.

Forsvarslinje:
Denne er svært viktig i vått vær. Ved å spille med en dyptliggende forsvarslinje, vil spillere som kommer løpende mot deg ikke runde forsvaret ditt så lett og når motstanderne dine spiller lange pasninger over forsvarsrekka, vil ikke forsvarerne dine slite med å komme seg hjemover i løpsdueller mot raske spisser under vanskelige og våte forhold. Ved å spille en høytliggende forsvarsrekke risikerer du at raskere spillere enkelt slår forsvaret ditt i løpsdueller etter lange baller, mens motstandere som forsøker å løpe forbi med ballen vil få det vanskeligere med sine oppgaver.

Mannsmakering:
Dette er noe som bør vurderes avhengig av forsvarslinja. Spiller du med et høytliggende forsvar er det lurt å bruke sonemarkering, fordi alle angrepsløp fra motstanderne blir tatt hånd om slik. Mens i en dyptliggende linje i våte forhold bør mannsmarkering benyttes. Dette fordi det våte føret vil gjøre at motstanderne heller vil prioritere pasninger fremfor å løpe med ballen, og med mannsmarkering over hele banen vil dette gi dem svært få pasningsalternativer, og dermed vanskeliggjøre situasjonen.

Spillerinstrukser

Offensive løp:
Gjør dette ofte med backer, vinger og midtstoppere. Hovedsakelig fordi det vil bety at dine offensive spillere vil handle raskere enn motstandernes forsvarere, og slik skape farlige målsjanser dersom du klarer å vinne en langpasning.

Løp med ball:
Sett dette til blandet eller sjelden. Blandet egner seg best for vinger og angripere, ellers vil det bli vanskelig å score mål. Men forsøk å unngå å be spillere foreta seg dette ofte, for, som nevnt tidligere, vil spillerne ha en veldig annet topphastighet med ballen på vått dekke.

Stikkballer:
Stikkballer er bra for våte forhold, og bør rettes mot en rask spiss. Dette er en utmerket instruks å gi en høy target man som kan flikke videre en høy pasning, eller for en offensiv midtbanespiller med voldsom kreativitet.

Hvordan spille i tørre, vindfulle forhold:
Et av fotballens irriterende aspekter er når du har motvind og klarerer ballen fra en forsvarer og den havner hos en motstanders spiss. Eller dersom din egen spiss jager en lang ball, men vinden tar tak i den og den blir umulig å rekke før den når en kjip keeper eller spretter over en hvitmalt linje. Når det er tørt kan du spille den fotballen du selv ønsker. Når det er tørt, men vindfullt begrenses mulighetene en smule. Om det er vått og vindfullt vil det bli en utrolig vanskelig kamp, og da er det bare å håpe at du har de beste spillerne.

Laginstrukser

Pasningsfokus:
Når det er vindfullt eller tørt foretrekker de fleste å benytte et kort pasningsfokus fordi det medfører at de fleste pasningene spilles langs bakken og ikke i lufta hvor de lett kan forstyrres av vinden. Ved å bruke et slikt fokus, kombinert med spillere som slår stikkballer er det mulig å ofre de høye hodesterke spillerne, med en rask spiss som kan slå spillere på hastighet.

Mentalitet:
Det er også populært å bruke en offensiv mentalitet under de nevnte forholdene. Det vil føre til at ballen bli spilt lengre inn i motstandernes banehalvdel, og stikkpasninger kan oftere føre til en spiller som står i en bra posisjon for scoringer. Ved å spille defensivt når det er tørt eller blåser, så tillater du mostanderen å vise sine ferdigheter, og fordi ballen kan spilles lett og elegant langs bakken kan dette regelrett slakte forsvaret ditt.

Tempo:
Tempoet er opp til deg, men dersom ikke laget ditt er helt i verdensklasse på alle områder anbefales det sterkt å spille i et litt lavt tempo, da det betyr at du ikke hele tiden står i fare for å miste ballbesittelsen når det ikke er så praktisk. Ved å holde på ballen og spille den langs bakken, vil sjanser forekomme oftere i løpet av kampen.

Playmaker:
Dette er et alternativ som gjør seg bedre under tørre forhold enn våte forhold, for under tørre forhold scores flere mål etter lekre småpasninger eller stikkpasninger, snarere enn etter lange baller og innlegg. Husk dog at playmakeren må være flink til å slå pasninger og være kreativ.

Spillerinstrukser

Offensive løp:
Dette er viktig for vingene ding og for en av spissene dine, ettersom mange stikkpasninger vil trenge en rask mottaker for å i det hele tatt nå frem dit de skal.

Løp med ball:
Ettersom bakken er tørr og ballen triller og stusser lettere over overflaten, må spisser og vinger få mulighet til å foreta løp med ball så ofte de kan for å gi maksimalt ut av enhver situasjon.

Stikkballer:
Dette ville jeg brukt ofte fra en mindre hurtig spiss eller en kreativ midtbanespiller, slik at spillere som kan spille bra baller bak forsvaret for en rask spiss eller en ving å motta, for så å ha bra med rom å løpe i før en avslutning.


Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
« Siste redigering: Januar 01, 2007, 15:05:05 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Leppan

Re: Leeds på FM07
« Svar #174 på: Januar 15, 2007, 01:00:35 »
Hvordan kan jeg sende en speider til å speide på en bestemt klubb?

Glory years will come again!
Glory years will come again!

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #175 på: Januar 17, 2007, 14:39:43 »
Det tror jeg faktisk ikke går... har drevet og lett etter det selv...
-SirOlsen-

Sander

Re: Leeds på FM07
« Svar #176 på: Januar 17, 2007, 16:33:20 »
Gikk an å få en rapport om det laget man skulle møte, men det var på forrige FM eller den før der igjen. Uansett så får man sånn rapport nå, så kan dessverre ikke hjelpe deg.

Jeg tror det skal gå på en eller annen måte
 

Lids

Re: Leeds på FM07
« Svar #177 på: Januar 17, 2007, 21:50:13 »
quote:
Originally posted by Alta-White

Er nå kommet til sesong 2012 med Millwall. Er trygt plassert i PL, og skal denne sesongen (12-13) prøve å ta steget opp blant de 6 beste. Er også blitt norsk landslagstrener, etter å ha blidd headhuntet fra min jobb som sjef for Nigeria's fotballherrer. Der var jeg kun ett år men fikk med meg tittelen "afrikamestere" noe som selvsagt har gjort meg til evig legende der nede...

Hvilke spillere jeg har i Millwall osv gidder jeg ikke gå inn på. Men gjennomsnittsalderen er 23 år og det ser meget lyst ut fremover[:)]

Spiller 4-4-2 offensivt. Kantspillere som går helt opp på linje med spissene. Høyt press, lave forsvarslinje enn normalt (ellers blir man kontret i senk), Mannsmarkering, direkte spillestil og KONTRING. Kontring er superviktig for mitt raske lag. Har bare spillere med fart i kroppen og det merkes når det går fremover. Hurtige mål...

Man MÃ… gå inn på treningene å fordele oppgavene trenerne imellom. Resultatene blir mye bedre da. Ã… få tak i gode trenere! Nødvendigvis trenger de ikke være gode til alt. Noen tar seg av taktikken, noen tar det defensive osv... Juniorlaget er det samme. Arbeide med juniorspillere må alle ha minimum 18, resten fordeles likt A-laget.

Kommer tilbake med mer...

Mvh

Killa som kan anbefale en spiller. Marvin Elliott som har vært kaptein i klubben fra dag 1. Ordentlig Millwall-gutt som bosser den sentrale midtbanen akkurat som han vil. Utvikler seg noe helt jæv*** bra [:p]





Med Millwall!? Fikk du sparken fra Leeds [:D]
Selv er jeg manager for Leeds, i sesong 2 (2007/2008), og ligger på 6 plass når vi skriver januar - satser på opprykk via kvallik [:p]

Thomas

PS. Kom på plassen over nedrykk første sesongen.
Thomas

samadhi

Re: Leeds på FM07
« Svar #178 på: Januar 19, 2007, 13:28:43 »
Ser ut til at SI games kommer med en ny patch i februar. En patch som sannsynligvis i første rekke kommer til å oppdatere de siste tranfers, og det er for meg det viktigeste. Mye som skjer i januar og greit å spille med topp oppdatert database.
Har ikke spilt på en stund nå (1 uke ? =), og gleder meg til å starte opp med "nye" Leeds nå patchen kommer om ca 14 dager!!!

http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=2578

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: Leeds på FM07
« Svar #179 på: Januar 20, 2007, 06:30:39 »
Det lover veldig bra :)
-SirOlsen-