Skrevet av Emne: EX-Spiller: Matt Heath  (Lest 19601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

26Killa

Re: Heath er klar!
« Svar #60 på: Januar 03, 2007, 22:52:08 »
neeeeeeei????[:o)]

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

sindre12

Re: Heath er klar!
« Svar #61 på: Januar 03, 2007, 22:58:10 »
hva mener du killa?
[8D]
Beckford 4 England!

Promotion 2010

Heaths form
« Svar #62 på: Februar 11, 2007, 19:24:41 »
Mange supportere er meget fornøyd med hans hittil beste kamp for klubben:

heath 8 - best game ive seen from him, threat at set pieces.

Heath - 8 - Good goal, solid at the back

Heath - 7

Heath - 8 - MOTH - excellend defending, powerful in the air and good tackles. Top scorer this season at this rate

HEATH 8 - solid as a rock. did the simple things well

Heath - 8

Heath -------- 8 MOM, 2 goals in 3 games stick him up front ;-)

Heath - 7 - Very solid, although I think he's playing at the top of his game

heath 7 - sound defensivly - SCORED AGAIN!!

Heath was the best player on the pitch yesterday, don't see how anyone can give him a 4  


Kanskje vi har tatt feil her på denne siden av Nordsjøen...? Kanskje det var en grunn til at han ble hentet inn til klubben? [:o)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Re: Heaths form
« Svar #63 på: Februar 11, 2007, 19:54:36 »
Vil nå våge å påstå at han er litt rufsete, men absolutt et positivt trekk å score mål for en midtstopper.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Heaths form
« Svar #64 på: Februar 11, 2007, 20:53:33 »
Heath har absolutt kommet seg, men gjør fortsatt mye rart bakover. Blant annet fikk Palace nesten 1-0 tidlig i kampen, på en situasjon der Heath står passiv og bare lar et innlegg passere forbi seg mens en palace spiller kommer løpene inn nesten tidsnok til å få skotuppen på ballen. Kommunikasjonen og samspillet med Rui er vel heller ikke optimalt gjennom 90 minutter. [8)]

Jon R.
Jon R.

stefan

Re: Heaths form
« Svar #65 på: Februar 11, 2007, 22:03:27 »
Fint at Heath gjør det godt. Men han har ikke vist noe som tilsier at han er en langsiktig løsning. Håper han viser seg tiliten verdig.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

oak-tjome

Re: Heaths form
« Svar #66 på: Februar 11, 2007, 22:25:45 »
mye bedre nå enn til å begynne med. Alle får vel selvtillit av å score mål! Han har vel putta 3 for oss? Greit bidrag fra en midstopper det.
 

Ove

Re: Heaths form
« Svar #67 på: Februar 11, 2007, 22:55:58 »
Positivt med målene han scorer men jeg skjønner egentelig ikke at han scorer disse målene for han virker litt passiv i eget forsvar. Jeg hadde hjertet i halsen ved alle frispark og cornere som gikk inn i feltet. Han virker litt veik i nærkampene.
 

SirOlsen

Re: Heaths form
« Svar #68 på: Februar 11, 2007, 23:20:04 »
Hehe, Heath har mye å ta tak i i sitt forsvarsspill enda, men han skal ha for det at han har forbauset meg med målene han har scooret altså :) hehe.. det gjør meg ikke noe det for å si det slik... om det kan få oss til å vinne kamper, så... hehe
-SirOlsen-

auren

Re: Heaths form
« Svar #69 på: Februar 12, 2007, 00:39:14 »
THE HEATH IS ON!!!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Re: Heaths form
« Svar #70 på: Februar 12, 2007, 13:30:05 »
Heath var faktisk en av våre absolut beste spillere denne gang, og det er jo flott. Jeg tror denne kmapen passet ham bra, da CP stort sett forsøkte å spille opp mot feilvendte spisser, slik at våre gutter fikk lov til å bruke duellstyrken sin. De ble sjelden utfordret av spisser på gjennomløp, og heldigvis fikk de også sjelden spilt seg gjennom midtbaneleddet vårt. Mye av æren for dette tilfaller midtbanen som var langt bedre defensivt enn jeg har sett på lang tid. Fortsetter vi slik kan Heath / Marques vise seg å fungere brukbart til tross for åpenbare mangler (les fart).

Jeg registrerte det samme som Jon R, nemlig at Heath noe uforståelig lot en ball passere innenfor seg i første omgang. En spiss med litt raskere bein og hode hadde utnyttet den gavepakken, men heldigvis var ikke det tilfelle denne gang. Tror Heath var engstelig for å beine ballen i eget mål.

flynn

RoarG

Re: Heaths form
« Svar #71 på: Februar 12, 2007, 18:34:02 »
Heath åpnet sin karriere usikkert, men har spilt seg opp i det siste. La oss håpe at han kan bli den spilleren Wise og fansen håper på [:)]. Flere mål takk[:D]. Stang gjerne inn en til mot Cardiff til lørdag [:p][:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: Heaths form
« Svar #72 på: Februar 12, 2007, 18:55:06 »

heath er søppel - og bør skiftes ut så snart vi får tak i noe bedre.

Robert H.

Re: Heaths form
« Svar #73 på: Februar 12, 2007, 18:59:15 »
Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.
« Siste redigering: Februar 12, 2007, 18:59:34 av Robert H. »

Per-Stian

Re: Heaths form
« Svar #74 på: Februar 12, 2007, 20:04:31 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Deler ditt syn her fullt og heilt. At Heath blir trukkje fram som Leeds' beste spelar, fortel vel meir om klubben sin situasjon heller enn at Matt Heath er ein fantastisk stoggar. For berre nokre veker sidan reiv eg av meg litt hår når eg såg at han skulle erstatte Kilgallon i midtforsvaret. Så god kan han ikkje ha blitt på nokre veker...

RoarG

Re: Heaths form
« Svar #75 på: Februar 12, 2007, 20:07:17 »
Kanskje Heath er som vin? Blir bedre jo lenger tid det går.[:)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: Heaths form
« Svar #76 på: Februar 12, 2007, 20:12:22 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Deler ditt syn her fullt og heilt. At Heath blir trukkje fram som Leeds' beste spelar, fortel vel meir om klubben sin situasjon heller enn at Matt Heath er ein fantastisk stoggar. For berre nokre veker sidan reiv eg av meg litt hår når eg såg at han skulle erstatte Kilgallon i midtforsvaret. Så god kan han ikkje ha blitt på nokre veker...



Si hva dere vil om Heath, men han hadde faktisk en god kamp på lørdag! Hvorfor må det vinkles negativt når en Leeds-spiller spiller bra? Er enig i at Heath har vært helt forferdelig de fleste kampene denne sesongen, men nå som han endelig begynner å spille godt for oss får håpe han finner selvtilliten til å prestere bra resten av sesongen også. Vil si at spillerens psyke spiller like stor rolle som spillerens ferdigheter, mye sitter i hodet.

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 12, 2007, 20:12:51 av Ferre »

flynn

Re: Heaths form
« Svar #77 på: Februar 12, 2007, 20:14:56 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Deler ditt syn her fullt og heilt. At Heath blir trukkje fram som Leeds' beste spelar, fortel vel meir om klubben sin situasjon heller enn at Matt Heath er ein fantastisk stoggar. For berre nokre veker sidan reiv eg av meg litt hår når eg såg at han skulle erstatte Kilgallon i midtforsvaret. Så god kan han ikkje ha blitt på nokre veker...



Kilgallon er historie, Heath er p.t. foretrukken midstopper for Leeds United. Derfor er det faktisk gledelig at han spiller bedre enn vi fryktet at han ville. Æres den som æres bør.

flynn

pedro

Re: Heaths form
« Svar #78 på: Februar 12, 2007, 20:15:34 »
Enig med deg Ferre og Heath er jo snart toppscorer noe som i hvertfall må veies opp mot de feil han har gjort. La mannen få den tryggheten han trenger og vi kan dra nytte av det. Her inne på chattesidene klarer det meste å bli fremsatt som negativt for tiden desverre.
Leedsomaniac

Per-Stian

Re: Heaths form
« Svar #79 på: Februar 12, 2007, 21:09:27 »
All ære til Heath for sin innsats i helga, men trur neppe han blir tunga på vektskåla i serieinnspurten og jakta på fornya CCC-kontrakt. Sjølvsagt håpar eg at eg tek latterleg feil, sidan midtstoggarane får litt av kvart å bryne seg på framover og difor må vere høgst skjerpa.

stian

Re: Heaths form
« Svar #80 på: Februar 12, 2007, 21:26:13 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Dette er bare tull, Robert H! Heath var meget bra på lørdag. Han var overhodet ikke plasseringssvak denne gangen. Han leste spillet MEGET bra, plasserte seg bra og var fullstendig dominerende i luftrommet. Formkurven peker også oppover.  




'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Robert H.

Re: Heaths form
« Svar #81 på: Februar 12, 2007, 21:29:34 »
En svale gjør ingen sommer Stian! Ingenting ville glede meg mer enn at Heath spiller over evne ut sesongen, men det kommer ikke til å skje er jeg redd...

Leeds er den første klubben hvor Heath har klart å bli et klart førstevalg. Eks-klubbene hans er storheter som Leicester, Stockport og Coventry [V]

quote:
Originally posted by stian

quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Dette er bare tull, Robert H! Heath var meget bra på lørdag. Han var overhodet ikke plasseringssvak denne gangen. Han leste spillet MEGET bra, plasserte seg bra og var fullstendig dominerende i luftrommet. Formkurven peker også oppover.  




'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

« Siste redigering: Februar 12, 2007, 21:32:26 av Robert H. »

Sheridan

Re: Heaths form
« Svar #82 på: Februar 12, 2007, 22:07:03 »
Heath var meget god på lørdag!


B-m

Re: Heaths form
« Svar #83 på: Februar 13, 2007, 00:55:08 »
Synes Heath virker piggere, og slankere? Var ihvertfall en av de bedre på lørdag! Får håpe formen fortsetter!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

stian

Re: Heaths form
« Svar #84 på: Februar 13, 2007, 01:33:42 »
Enslig svale gjør ingen sommer, men det blir feil å konkludere med at sommeren ikke kommer bare fordi det ikke kommer tusen svaler på en gang. Som oftest så er den enslige svalen et tegn på at det kommer flere etter [:)]

quote:
Originally posted by Robert H.

En svale gjør ingen sommer Stian! Ingenting ville glede meg mer enn at Heath spiller over evne ut sesongen, men det kommer ikke til å skje er jeg redd...

Leeds er den første klubben hvor Heath har klart å bli et klart førstevalg. Eks-klubbene hans er storheter som Leicester, Stockport og Coventry [V]

quote:
Originally posted by stian

quote:
Originally posted by Robert H.

Denne tråden er for meg bare en bekreftelse på hvor ille det står til med vårt kjære Leeds United. Heath er og blir en tempo- og plasseringssvak midtstopper som i mine øyne aldri burde vært vurdert god nok til å ikle seg en Leeds-drakt.



Dette er bare tull, Robert H! Heath var meget bra på lørdag. Han var overhodet ikke plasseringssvak denne gangen. Han leste spillet MEGET bra, plasserte seg bra og var fullstendig dominerende i luftrommet. Formkurven peker også oppover.  




'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN






'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

chief

Re: Heaths form
« Svar #85 på: Februar 13, 2007, 01:35:18 »
Heath har spilt seg stort opp siden debuten i høst,ingen tvil om det.
Men det skulle da bare mangle.Han holdt knapt nok norsk 2.div. standard i de første kampene han spilte.
Nå er han snart oppe på den standarden en stopper bør holde for å berge plassen i CC.

Fortsetter fremgangen hans med samme fart som den har gjort sålangt,er han snart i landslagsdiskusjon [;)]

1 4 all and all 4 1
« Siste redigering: Februar 13, 2007, 01:35:48 av chief »
1 4 all and all 4 1

Lars E

Re: Heaths form
« Svar #86 på: Februar 13, 2007, 05:41:34 »
Målfarlig i hvert fall, og det er jo en fin egenskap.. Men han har jo også har kostet oss en del på andre siden av banen.

Uansett måtte fremgangen fortsette.[8D] THE HEATH IS ON!

Forever Leeds

« Siste redigering: Februar 13, 2007, 05:42:04 av Lars E »
Forever Leeds

ragnar

Re: Heaths form
« Svar #87 på: Februar 13, 2007, 05:52:17 »
Heath har vel fått litt selv tillitt i løpet av de siste kampene. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Heaths form
« Svar #88 på: Februar 13, 2007, 05:58:12 »
The Heath is on!
- den likte jeg faktisk. [:)]

Nå er det jo i forsvarsarbeidet en midtstopper skal briljere da. Og, i beste fall tror jeg nok det er noe ala "Wheterall-standard" vi kan håpe på av Heath'ern. Klarer han det, skal han (og vi) være fornøyd. Wheter spilte seg inn i hjertene og gjorde en OK jobb selv om det hverken var Jackie Charlton/Norman Hunter/Woodgate el.lign.-standard over ham.
Ã… prise ham for målene er jo OK nok, men det blir jo uansett bare grei bonus.



Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Heath er MYE kjappere enn...
« Svar #89 på: April 17, 2007, 00:23:31 »
... de tidligere midtstopperne vi har spilt med!

Dette sier Wise i intervju med Teamtalk:

Heath can win new Leeds deal
Leeds manager Dennis Wise has told central defender Matt Heath he has boosted his chances of earning a new deal at Elland Road.


The 25-year-old, who headed the winner against Burnley on Saturday, was given a contract until the end of the season when his initial loan spell from Coventry expired earlier in the season.

Wise said: "Matty's done very well and he's had his moments.

"I know he'll stick his head in and he'll give you a chance at set-plays. He's old fashioned, head it and kick it. Nothing fancy.

"He knows his capabilities and does what I brought him here to do. He's much quicker than previous centre-halves that we've had."
Heath has formed a fast-improving partnership with Slovenia international Lubo Michalik, on-loan from Bolton, in recent weeks with Leeds losing just one of their last seven matches.

Så han er raskere enn Rui?

auren


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.