EX-spiller: Gary Kelly

Started by Ferre, November 15, 2006, 15:32:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Selv Kelly kanskje ikke har levert varene så langt er det vel ikke nødvendig av Wise å behandle han så dårlig, om ryktene er sanne da. Kelly er en som har spilt hele sin aktive karriere i Leeds, og er selvfølgelig en ressurs som kontinuitetsbærer. I en tid som vi gjennomgår nå er det viktig med mennesker som har Leeds i blodet - og i hjertet. En fremtid som trener eller manager er vel ikke så usannsynlig, og Leeds må på en eller annen måte prøve å inkludere Kelly videre, selv om spillerkarrieren kanskje går mot slutten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds04

Legende eller ikke?
Tror Kelly sliter med situasjonen i klubben og egen motivasjon. Dessverre er nok penger en god grunn til at han har valgt å være så lenge.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

pale

quote:
Legende eller ikke?
Tror Kelly sliter med situasjonen i klubben og egen motivasjon. Dessverre er nok penger en god grunn til at han har valgt å være så lenge.

Er helt uenig med deg.
Det jeg har sett av Kelly se siste sesongene vitner om en spiller som har hjertet utenpå drakta.
I motsetning til de fleste andre på laget vårt.
At han har en god lønn skulle bare mangle.
Nei, det er en stor tabbe å la Kelly forsvinne nå.
Vi sparer oss til fant.

HåvardK

Jeg er helt målløs over noen av innleggene i denne tråden. Nå ligger vi nest sist i CCC, vi har spilt med en høyreback som har vært intet mindre enn katastrofal(i fotballfaglig forstand) - og så er det noen som mener Wise gjør rett ved å skvise ut Gary Kelly? Utrolig. Hva er det dere ser i Wise, egentlig?

Karl Hot Shot

Dessverre tror jeg Dennis Wise eventuelt har helt rett i at Gary Kelly ikke lenger holder mål som en virkelig drivende god høyreback. Men problemet til Wise er at han tvilsomt finner noen bedre høyreback ute i markedet, dersom vi skal se på de "erstatningene" som Wise allerede har foretatt. Leeds United tiltrekker seg nå bare halvgode spillere som får dobbelt så høy lønn i Leeds United enn det de har hatt i sine tidligere klubber. Vi ender opp med noen "søplehoder".

Wise må passe seg for ikke å havne i samme grøfta som Clough gjorde i Leeds United høsten 1974. For raske og store utskiftninger som truer maktbalansen mellom spillerne, slår i neste omgang tilbake på vedkommende som foretar forandringene.

RoarG

At Kelly antageligvis er over høyden kan vel hende, men det er allikevel unødvendig å behandle trofaste medarbeidere slik. La nå heller Kelly gå over i en stilling som trener/spillerutvikler/speider i stedet for å presse han ut på den måten. Det skaper bare uggen stemning og splid i en stall som bør trekke i samme retning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

R - R

quote:
Originally posted by samadhi

Vanskelgi å so hvem som er best av Frazer og Kelly da jeg nesten aldri har sett førstnevnte spille høyreback. Har sett han mange ganger som høyremidtbane/ving, noe han ikke egner seg særlig bra til, men han har vel fått minimalt med sjanser i sin beste posisjon.

Går ut fra at det er en grunn til at han har fått så lite tilitt, og gir min stemme til Kelly

marching on together,
derudaf forever...

Det er vel ein grunn til at du aldri har sett forstnemnte spele...

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Dessverre tror jeg Dennis Wise eventuelt har helt rett i at Gary Kelly ikke lenger holder mål som en virkelig drivende god høyreback. Men problemet til Wise er at han tvilsomt finner noen bedre høyreback ute i markedet, dersom vi skal se på de "erstatningene" som Wise allerede har foretatt. Leeds United tiltrekker seg nå bare halvgode spillere som får dobbelt så høy lønn i Leeds United enn det de har hatt i sine tidligere klubber. Vi ender opp med noen "søplehoder".

Wise må passe seg for ikke å havne i samme grøfta som Clough gjorde i Leeds United høsten 1974. For raske og store utskiftninger som truer maktbalansen mellom spillerne, slår i neste omgang tilbake på vedkommende som foretar forandringene.

Så seint som i forrige sesong blei Kelly kåra til beste hogreback i CCC, og held meir enn godt nok nivå i denne divisjonen. Med dette sagt er han nok kanskje på veg nedover (som har sine naturlege grunnar), men det betyr ikkje at han ikkje er god nok.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Papi

I fare for og bli upopulær vil eg poengtere nokre synspunkt eg angåande Kelly situasjonen.

* Vi veit ennå ikkje om det er krangel mellom Wise og Kelly, og dette er grunnen til at han ikkje spiller.
Kelly kan, og eg trur er skada.
* Om Wise meiner at Richardson pr i dag er ein betre spelar enn Kelly, skal eg respektere dette. Vi veit ikkje kva som foregår på treningsfeltet. Kan ikkje "leva" på gamle prestasjoner
* Om Wise utelukker Kelly frå startelleveren grunna store matchbonuser for Kelly, tyder dette på at klubben sliter meir enn kva vi veit.

* Kelly har alldri vore den spilleren som blir skikkelig lagt merke til, men hjarta hans ligger i Leeds, og der vil det nok alltid vere.
* Og forflytte Kelly inn i staben i Leeds?? Kvifor?? Kvifor skal alle gamle spillere inn i sine respektive klubben? Kven har sagt at Kelly er ein eminent trener, speider eller liknande?? ( Dette er ikkje negativt om Kelly. For all del, kan jo hende han er eit kjempe trenarevne)

Og til slutt vil eg nok ein gong pressisere: Kelly har ikkje fremheva seg på noko vis, ei heller resten av laget denne sesongen.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Er selvfølgelig enig i at det ikke skal være noen automatikk i at gamle spillere får posisjoner i klubben etter endt spillerkarriere. Mitt poeng er at Kelly har vært i Leeds i hele sin yrkesaktive karriere. Han har derfor vært med på den fantastiske oppturen rundt årtusenskiftet såvel som nedgangen i de senere år. Jeg antar dermed at han har lært noe av begge periodene, og at hans erfaring ikke bør kastes vrak på i disse ustabile tidene. Derfor: selv om han ikke plasser på laget bør han vel heller ikke skvises ut. Mistenker at han kanskje tenker mye selv, og kanskje er i opposisjon til noen av Wise's handlinger. Det kan neppe være rent fotballfaglige hensyn som ligger til grunn for vrakingen, da erstatteren (Foxe) har vært en (dårlig) vits på høyreback. HAN blir foretrukket fordi sjefen har hentet han inn, og han må selvsagt rettferdigegjøre disposisjonene sine med tildels snodige laguttak, og enda rarere oppstillinger i de bakre rekker.Det bør vel være bedre å bruke en som tross alt har spilt på plassen en årrekke enn å eksperimentere med en som ser like malplassert ut der som en sel i en spekkhoggerflokk. Denne debatten tydeliggjør i allefall en ting: Leeds trenger sårt en ny høyreback.

Papi

Agree!

Men for all del, mykje heller Kelly eller Richardson enn Foxe!!

Eriksen55

Kelly skal splle reservelags kamp på onsdag. Lykke til og håper å seg deg der du hører hjemme snart

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

dexter90

Takkk gud!! vi trenger Kelly på høyrebacken!

Sheridan

Kjempenyhet!
Trenger virkelig Kelly med all sin kløkt og rutine nå!

Og så kan vi ihvertfall dementere ETT rykte,
nemlig at Iren var skviset ut i kulden pga lønnskostnader.

Topp dette her!

trosetti

Litt skeptisk til at Wise vil bruke Frazer på høyre-backen da. Dette bygger vel opp under ryktene som svirrer om Kells fremtid i klubben..[:(]

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

h.b

Nå står de vel at han skal spille på Reservelaget. om han var fryst ut eller ikke betyr ikke så mye hvis Bates har skjønt at han må bruke Kelly for å redde plassen i CCC( Wankership).
Så det er faktisk godt at Kelly er tilbake. Han er bedre enn de vi har på den plassen. Gi jernet Gary de siste kampene i sesongen, og du vil bli husket som en av de store.

Sheridan

Kelly har lenge sagt han gir seg med fotballen til sommeren.

Sheridan

quote:
Originally posted by h.b

Nå står de vel at han skal spille på Reservelaget. om han var fryst ut eller ikke betyr ikke så mye hvis Bates har skjønt at han må bruke Kelly for å redde plassen i CCC( Wankership).
Så det er faktisk godt at Kelly er tilbake. Han er bedre enn de vi har på den plassen. Gi jernet Gary de siste kampene i sesongen, og du vil bli husket som en av de store.

Gary Kelly's navn står selvfølgelig med gullskrift når Leeds historien skrives...samma pokker hva som måtte skje med klubben herfra og ut sesongen. Iren's 100% innsats i godt over 500 kamper sier alt. En legende!

Oggy

Endelig litt positivt nytt, tror vi
trenger Kelly for å berge plassen [:)]
Oggy

auren

Naa kan det jo se ut som at vi har faatt en kvalitetsback i Sa. Blir jo rene luksusproblemet paa hoeyreback da. Kan Sa spille andre plasser mon tro? Vil Kelly bli en noedloesning paa hoeyreving hvor han foer har prestert helt ok?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ToreLA

Kan jo eventuelt kjøre Sa på høyrevingen. Synes jeg leste han kunne spille der. Skjønt, "spille der" kan jo til og med jeg, når alt kommer til alt.

Jon R

quote:
Originally posted by eriksen55

Kelly skal splle reservelags kamp på onsdag. Lykke til og håper å seg deg der du hører hjemme snart

Dette kan ikke stemme. Dette er en god nyhet. Her er det noe muffens.

Jon R.
Jon R.

Peter7

Kanskje han VAR ryggskadet ... reservelag er jo ikke a-lag da, men ... time vill sjåv om han kommer tilbake.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Espen J

Gary Kelly kan ikke selges eller fryses ut.. Det ville jo være som å selge sjela til klubben.. Hadde det også skjedd, ja da tror jeg vi måtte funnet en god hitman til Mr Bates...

SirOlsen

Uansett, kjempepositivt å høre at Kelly er på bedringens vei og tilbake! Det er en Leeds-mann det står stor respekt av i hans innsats for laget gjennom tidene! Tror og han vil være en meget verdifulll spiller for oss fremover også, så vi får bare håpe han får kommet seg inn på laget igjen og presterer der.
-SirOlsen-

stefan

Sa har vel spilt nesten like mye kant som back? tror ikke Morgan kommer før sommeren hvis man kan bruke Sa på kanten.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

gelderdend

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by eriksen55

Dette kan ikke stemme. Dette er en god nyhet. Her er det noe muffens.

Jon R.

haha.. ja, her er det helt klart noe muffens.[:)]

Papi

Alltid godt med backup gutter.. Uansett kor på banen dei spiller...

Runar

Noen som vet når han kommer tilbake til kamp...

Etter å ha sett en del høydepunkter fra 01/02 sesongen så tror jeg endel av løsningen på høyrekanten og midtbane problem kan løses om han for spille "on the right hand side"..... Ikke akkurat noen ideel løsning, men jeg tror Wise må bruke det pengene han har på en midtstopper....

Kelly er i sin siste sesong og har kun spilt i Leeds, jeg tror at han vil spille som et skikklig eksempel disse siste månendene noe som kan løfte laget...

Frykter seriøst nedrykk... Vi må ha inn spillere som er 100% og er vinnertyper...

Jeg kunne tenke meg Mills og Myhre - hadde vi fått disse to så tror jeg vi hadde klart oss med god margin, det er små marginer i fotball....Stoke er blitt et topplag etter de signert Lee Hendrie...

-----------Myhre-------------

Frazer---Rui---Mills---Elliot

Kelly---Nicolls---Thompson---Lewis

--------Flo-----Healy--------

For hverdag så går så forsterker de andre lagene med lånespillere fra PL lag, mens vi ikke forsterker på samme måte...

HåvardK

Dessverre virker det ikke som om Wise er enig med deg, Runar.