EX-spiller: Gary Kelly

Started by Ferre, November 15, 2006, 15:32:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert H.

Bra! Bli frisk fort Gary, vi trenger deg!

ragnar

Flo og Kelly kommer tilbake samtidig og hjelper Leeds til å holde seg i CCC.

Blir frigitt litt lønnsmidler når Kelly legger opp...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

quote:
Originally posted by Robert H.

Bra! Bli frisk fort Gary, vi trenger deg!

Jo før jo bedre...

Svend Anders

Jeg blir ikke overrasket om Kellys Leeds-karriere ender fortere enn hva det står i kontrakten, dessverre, men inntil det eventuelt skjer, får vi håpe på snarlig retur og konkurranse om backplassene...

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Eg håpar på eit snarleg comeback for Kells. MR.LEEDS, med si rutine, kan verte særs avgjerande i thrilleravslutninga. Vi kan ikkje akseptere at Frazer, Sa osv gjer den minste feil i laupet av kampen som kan koste oss poeng. Vi MÃ... ha defensiv tryggleik!

berlin

jeg frir meg ikke fra at det er noe muffens med Kelly, "gutten" er bare ikke typen til å surre på i månedsvis med skade,
og den derre infoen fra wise nå, hvorfor har det ikke blitt publisert noe nyheter om han ( veldig lite i hvertfall ) den tiden han har vært skadet. Skadede "heroes" blit titt og ofte brukt
i "motivasjonsinnlegg" på hjemmesiden. Så er ikke tilfelle her, hvorfor?

kjelvi

GARY KELLY is facing a humiliating end to his Leeds career after being bombed out by manager Dennis Wise.
The former Republic of Ireland defender has not played for the Championship strugglers since November.
Kelly, 32, recovered from back and ankle injuries several weeks ago but Wise has overlooked him for selection.
It is understood Leeds were keen to reach a settlement figure with Kelly over the remaining six months of his contract.
But when he refused and insisted he wanted to see out the deal to secure a £600,000 loyalty bonus, Wise decided to freeze him out.
Full-back Kelly could now be forced to end his 16-year Elland Road career from the sidelines as he plans to retire at the end of the season.
Kelly has made more than 500 appearances for Leeds and is the only player not to have left or been sold in the wake of the club’s financial collapse.

Kilde: The Sun

AndyMathie

Hvis det er noe som helst sannhet i artikkelen i The Sun så kommer jeg til å legge Wise for hat resten av mitt liv. Gary Kelly fortjener å bli behandlet med stor respekt, han er Leeds thru and thru. Disgrace hvis dette er riktig.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

flynn

Jeg frykter at the Sun for en gangs skyld treffer spiker'n på hodet her. Det er i så fall intet mindre enn tragisk, og en sterk kandidat til årets dummeste sparetiltak om vi rykker ned. Samtidig er det råttent gjort ovenfor den eneste gjenværende legenden vår, shame on you Wise (eller mer Bates kanskje?)

flynn

Per-Stian

Wise må vere ein av klubbens største tullingar gjennom historia viss artikkelen til The Sun er sann. Kells er vår beste forsvarsspelar, er meir lojal enn nokon annan aktiv fotballspelar, og fortenar meir enn andre ei verdig avslutning på karriera!

RoarG

Hvor mye er det som står i den engelske tabloidpressen å stole på?

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Spørsmålet er vel om det er Bates som trekker i trådane?? Wise er jo bare nikkedukken!

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

kjelvi

En sunn skepsis til The Sun er på sin plass, men samtidig er det få britiske sportsredaksjoner som har så gode kontakter inn i de ulike klubbene.
Uansett er det et markant skille mellom The Sun's og York Press' versjon (se posting i denne tråden av 20/2).

Få ting som overrasker meg når det gjelder Bates. Håper at Wise's uttalelser til YP er riktige. Dersom The Sun har helt eller delvis riktig er det ille. Fryktlig ille.

Peter7

Trist og leit hvis det stemmer ... høyrebacken er likevel en plass vi er godt forspent på - selv uten Gary Kelly.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

At Wise, som sportslig ansvarlig, utelater klubbens beste høyreback fra troppen for at klubben skal spare 600 000 £, tror jeg ikke noe på. Dette må være Bates sitt verk. [B)]

Jon R.
Jon R.

Papi

satser også mine få kroner på at dette er Bates sitt verk

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Hvis dette stemmer, så er det garantert ikke Wise sitt verk - Er vel sjefen sjøl...

-WE'LL BE BACK-

Henning

Ein liten avsporing kanskje, men etter kampen mot West Bromwich, såg eg eit program der dei oppsummerte runden. Sendinga var frå Elland Road, og i bakgrunnen var det ein del spelarar som sprang intervallar. Kelly var ein av dei, det er eg sikker på!!

No veit ikkje eg kor tid dinna ankelskaden kom, men han sprang verfall då. Men det er jo ei stund sida no.

Henning

fmtj

quote:
Originally posted by kjelvi

GARY KELLY is facing a humiliating end to his Leeds career after being bombed out by manager Dennis Wise.
The former Republic of Ireland defender has not played for the Championship strugglers since November.
Kelly, 32, recovered from back and ankle injuries several weeks ago but Wise has overlooked him for selection.
It is understood Leeds were keen to reach a settlement figure with Kelly over the remaining six months of his contract.
But when he refused and insisted he wanted to see out the deal to secure a £600,000 loyalty bonus, Wise decided to freeze him out.
Full-back Kelly could now be forced to end his 16-year Elland Road career from the sidelines as he plans to retire at the end of the season.
Kelly has made more than 500 appearances for Leeds and is the only player not to have left or been sold in the wake of the club’s financial collapse.

Hvis dette er i nærheten av sannheten er det tragisk. Klubben vår ledes av en grådig djevel med lav moral og manageren gjør tydeligvis som han sier. Håper inedrlig dette er oppspinn!
Yeboahs vitne

Leedsfan

quote:
Originally posted by kjelvi

Jeg likte ikke måten David Batty ble fryst ut og jeg liker ikke måten Gary Kelly blir fryst ut på. Nå skal sant sies og det er at Mr. Kelly har tjent masse penger de siste årene selv om klubben har vært på konkursens rand. Jeg ville jo heller ikke "gitt" fra meg penger på min siste kontrakt så jeg kan jo forstå det også. Hvis man gir fra seg halve lønna de siste 3 årene så ender det vel med at noen får gullfisker på kontoret og presentasjonsmiddager for styre og stell får mer røkelaks! Så jeg skjønner at spillerne holder på lønna si (akkurat det samme som Bakke gjorde)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

skjønner ikke helt det her, han skal jo han lønn selv om han ikke spiller? ikke bare de 16 mannstroppen som får betalt. Og for en 32 årong så er det vel ikke så ofte at de får bonuser for spilte kamper, eller? Aner ikke hvordan det er med sykelønn osv..men den dekker uansett ikke 100% av lønna hans.

sindre12

Beckford 4 England!

Asbjørn

Tja, sant...

Dette kan jo likagodt være nok et forsøk på å dekke over den égentlige grunnen...

Synd er det ialla fulla fall.

What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

den egentlige grunnen. kan jeg få spørre hvorfor du tror at han ikke er skadet? hvorfor du har hengt deg sånn opp i det?  hvor sansynelig det er at han får en bonus ved 532 spilte kamper?
med alle lekasjene som er i leeds, tror du ikke dette hadde kommet ut, utenom inne her og enkelte sladreblader? tror du ikke kelly hadde protestert mot en sånn aksjon, han har ingenting å tape på å gå ut med det. hvorfor sto Kelly og Gus og senere Wise og kødda og lo sammen før hjemmekampen mot wba, var der selv å så det. tviler på det hadde skjedd under de omstendighetene mange her snakker om.

Ja det er synd sindre, kelly er en stor legende. trist han måtte ha en så kjedelig skadeplaget sistesesong i Leeds.

kjelvi

greit nok - alle gode ting kommer til sin slutt en gang.
ønsker gary alt godt - fortjener en helt spesiell posisjon i leeds' fansens hjerter.

stusser likevel litt:
"But after making 531 appearances for Leeds, he has been told by Dennis Wise, the manager, that he is the club’s fourth-choice right back."

fjerdevalg?
en frisk kelly er et soleklart førstevalg!
på årets lag i CCC i fjor - og nå fjernevalg...? get real.

kjelvi

gary får lojalitetsbonus for å ha stått sin 7 års-kontrakt ut, ikke basert på antall kamper.

har jeg leset et sted.

Asbjørn

quote:
Originally posted by eriksen55

den egentlige grunnen.

Hehe, her kan det jo virke som jeg motsier jeg meg selv de luxe [:)]

Nei, jeg har da flere ganger ment at det er tvilsomt at x antall kamper skulle utløse flere penger, i og med at han tydeligvis slett ikke ligger rundt et "rundt antall" for tiden.

Nei, jeg har mer tro på at det kan være maktkamp med Wise el. lignende som ligger bak.

Eller noe så enkelt som en skade [:D]

What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Kelly er langt bedre enn Frazer og Foxe... Som Kjevli sa så var på årets lag i fjor og det er ikke mulig å bli dårligere enn Frazer og Foxe på et halvt år. Det må være skader eller penger som holder han ute og ikke kvaliteten. Kelly vil alltid ha en plass i mitt hjerte. Vært en av favorittspillerne siden jeg begynte å holde meg Leeds i 91
Endre

Eriksen55

tipper han er 4 valg sånn situasjonen hans er nå..etter sa og frazer...skremmende hvis wise setter foxe foran kelly, om han er den "tredje". Hadde han vært skadefri hadde han spilt.

Lojalitetsbonus for å ha fullført 7 års kontrakten...den går ut til sommern, fullfører den uansett om han spiller, er skadet eller om han hadde blitt frosset ut.

Ferre

Synd at Kelly ikke har spilt store deler av sesongen (av skade eller andre grunner, hvem vet), er klubbens beste forsvarsspiller sammen med Marques. Skulle gjerne sett Mr. Leeds i de siste kampene, synd vi ikke får se han spille mer.

Takk for innsatsen Kelly!

-WE'LL BE BACK-