Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 49014 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kongsmo

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #180 på: Mars 08, 2007, 06:14:18 »
viss det det er sant det med en bonus utbetaling, så kan det ja ha å gjøre med antalt spilte kamper fra den dagen han skrev under den siste kontrakten??

selv har jeg ingen mening om dette, men uansett en utrolig trist slutt for vår kjære kelly

"SNIFFER"
"SNIFFER"

SveinArve

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #181 på: Mars 08, 2007, 06:25:53 »
Syns heile greia er trist. Ingen jubler for mål så mye som Gary Kelly. Han går alltid bananas når Leeds scorer. Hopper på ryggen og styrer i vei:) Min all-time-favoritt!


------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
Svein-Arve Alnes, 95188625





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

berlin

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #182 på: Mars 08, 2007, 06:32:08 »
tross "øyevitnet" eriksen55 og artikklen i times online, heller jeg til at det er noe muffens.
Mange kilder ( men ingen sikre ) er skeptiske til at Kelly's fravær skyldes ene og alene skader,
men nå er jo saken bortimot død.  Og da er den siste spilleren fra siste glansperiode borte.
Kelly har vært en fantastisk og lojal spiller for LUFC.

veteranen

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #183 på: Mars 08, 2007, 06:38:41 »
Leeds må utbetale en  kontraktfestet "lojalitetsbonus" til Kelly, når hans nåværende 5-års kontrakt utløper til sommeren.

Hvor mye penger det er snakk om vet jeg ikke, men det kan vel dreie seg om noen hundre tusen pund...

berlin

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #184 på: Mars 08, 2007, 06:46:12 »
quote:
Originally posted by veteranen

Leeds må utbetale en  kontraktfestet "lojalitetsbonus" til Kelly, når hans nåværende 5-års kontrakt utløper til sommeren.

Hvor mye penger det er snakk om vet jeg ikke, men det kan vel dreie seg om noen hundre tusen pund...




Kellys ønske om retur til gamlelandet etter endt karierre har vært kjent en god stund. Det kan jo være at han er blitt enig med klubben om et eller annet "forlik" som kan være gunstig for begge ( who knows ).
Er guttungen ( 32 år bare, he-he) fornøyd og er gira på å komme i gang med "sitt nye liv" i Irland, så er vel ikke han typen til å lukke seg inne, sur og tverr og fornærmet. Og irene er et flott folkeslag, så jeg skjønner lengselen.

Stifler

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #185 på: Mars 08, 2007, 07:13:27 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by veteranen

Leeds må utbetale en  kontraktfestet "lojalitetsbonus" til Kelly, når hans nåværende 5-års kontrakt utløper til sommeren.

Hvor mye penger det er snakk om vet jeg ikke, men det kan vel dreie seg om noen hundre tusen pund...




Kellys ønske om retur til gamlelandet etter endt karierre har vært kjent en god stund. Det kan jo være at han er blitt enig med klubben om et eller annet "forlik" som kan være gunstig for begge ( who knows ).
Er guttungen ( 32 år bare, he-he) fornøyd og er gira på å komme i gang med "sitt nye liv" i Irland, så er vel ikke han typen til å lukke seg inne, sur og tverr og fornærmet. Og irene er et flott folkeslag, så jeg skjønner lengselen.




Takk Berlin[;)]
-Nr 2 er den første taperen-

Oggy

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #186 på: Mars 08, 2007, 14:45:59 »
Kelly vil vel for alltid være min yngste sønns helt [:)]

På en kamp i Sverige sommeren for snart 2 år siden, kom han
bort til oss og gav han en sekk han fikk som banens beste
spiller [:I]

Trasig hvis vi ikke får se Kelly mer på banen i Leeds-
drakt denne sesongen.
Oggy

Robert H.

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #187 på: Mars 08, 2007, 14:50:41 »
Trist sorti for vår eneste gjenværende helt. Dette minner dessverre alt for mye om David Battys siste måneder i vårt kjære Leeds United [xx(]
« Siste redigering: Mars 08, 2007, 14:51:27 av Robert H. »

rastafari

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #188 på: Mars 08, 2007, 15:00:00 »
Trist sorti. Gary Kelly har vært en LEEDS-spiller i hele sin karriere hos oss; gitt alt, gått bresjen og gitt jernet.
Håper bare Bates og Wise har nok ydmykhet og oppførsel at han får forlate ER som et stolt mann og får ta farvel med sitt publikum, aller helst før kampen mot Luton. La GK gi det siste av seg selv for LEEDS i nok en viktig kamp.
Var jo også den enseste spilleren det ble sunget for under kampen mot SheffWed.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

palle

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #189 på: Mars 08, 2007, 15:23:33 »
Hm, jeg kan forstå at Kelly med skade er fjerdevalg, men hvis Wise generaliserer med å si at han er fjerdevalg uansett (som det jo kan se ut til her), er det jo hårreisende. Det er vel folk her inne på forumet som vil forsvare det også...

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Karl Hot Shot

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #190 på: Mars 08, 2007, 15:26:07 »
quote:
Originally posted by eriksen55

den egentlige grunnen. kan jeg få spørre hvorfor du tror at han ikke er skadet? hvorfor du har hengt deg sånn opp i det?  hvor sansynelig det er at han får en bonus ved 532 spilte kamper?
med alle lekasjene som er i leeds, tror du ikke dette hadde kommet ut, utenom inne her og enkelte sladreblader? tror du ikke kelly hadde protestert mot en sånn aksjon, han har ingenting å tape på å gå ut med det. hvorfor sto Kelly og Gus og senere Wise og kødda og lo sammen før hjemmekampen mot wba, var der selv å så det. tviler på det hadde skjedd under de omstendighetene mange her snakker om.


Ja det er synd sindre, kelly er en stor legende. trist han måtte ha en så kjedelig skadeplaget sistesesong i Leeds.



Gary Kelly skal ha en enkeltbonus på £600.000 ved neste spilte førstelagskamp for Leeds United. Utgangspunktet er hans siste femårskontrakt. Det er grunnen til at hans totale antall kamper for Leeds United ikke gir noen mening her. Dessuten har Gary Kelly £35.000 i ukelønn. Og chairman Ken Bates snakket sannsynligvis sant på et møte med supporterne tidligere i sesongen, når han sa at det var en spiller i klubben som i realiteten hadde £70.000 i ukelønn. Han tenkte på Gary Kelly og snittlønna hans, dersom en forutsetter at han spiller én kamp til og får utbetalt bonusen.
 

lojosang

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #191 på: Mars 08, 2007, 16:07:33 »
quote:
Originally posted by berlin

tross "øyevitnet" eriksen55 og artikklen i times online, heller jeg til at det er noe muffens.
Mange kilder ( men ingen sikre ) er skeptiske til at Kelly's fravær skyldes ene og alene skader,
men nå er jo saken bortimot død.  



"Mange kilder" hevder også at det aldri har vært mennesker på månen, at det finnes tydelige beviser for at det er (eller har vært) intelligent liv på Mars, og at tordenvær blir til av at en stor, skjeggete kar kjører vogn trukket av geiter over himmern mens han kaster et fotballag fra Nord-Norge.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

rd1

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #192 på: Mars 08, 2007, 16:21:44 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by eriksen55

den egentlige grunnen. kan jeg få spørre hvorfor du tror at han ikke er skadet? hvorfor du har hengt deg sånn opp i det?  hvor sansynelig det er at han får en bonus ved 532 spilte kamper?
med alle lekasjene som er i leeds, tror du ikke dette hadde kommet ut, utenom inne her og enkelte sladreblader? tror du ikke kelly hadde protestert mot en sånn aksjon, han har ingenting å tape på å gå ut med det. hvorfor sto Kelly og Gus og senere Wise og kødda og lo sammen før hjemmekampen mot wba, var der selv å så det. tviler på det hadde skjedd under de omstendighetene mange her snakker om.


Ja det er synd sindre, kelly er en stor legende. trist han måtte ha en så kjedelig skadeplaget sistesesong i Leeds.



Gary Kelly skal ha en enkeltbonus på £600.000 ved neste spilte førstelagskamp for Leeds United. Utgangspunktet er hans siste femårskontrakt. Det er grunnen til at hans totale antall kamper for Leeds United ikke gir noen mening her. Dessuten har Gary Kelly £35.000 i ukelønn. Og chairman Ken Bates snakket sannsynligvis sant på et møte med supporterne tidligere i sesongen, når han sa at det var en spiller i klubben som i realiteten hadde £70.000 i ukelønn. Han tenkte på Gary Kelly og snittlønna hans, dersom en forutsetter at han spiller én kamp til og får utbetalt bonusen.



Kelly har spilt 167 seriekamper og 185 kamper totalt i løpet av den siste 5 årsperioden... Ser vel ikke helt at han får bonus ved 168 spilte seriekamper, evt 186 kamper totalt..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Per-Stian

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #193 på: Mars 08, 2007, 16:50:26 »
Eg vert oppriktig lei meg for Kelly sin del, anten han er skadd eller "frose ute" pga økonomiske orsakar. Eg skulle så gjerne ha ønskt at han fekk eit verdig punktum på si Leeds-karriere, ingen fortenar det meir enn han. Han er av ein sjeldan rase innan fotballen idag: lojal, oppoffrande, smittande blid og oppriktig glad i klubben sin, slik eg ser det frå utsida.

berlin

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #194 på: Mars 08, 2007, 20:27:15 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by berlin

tross "øyevitnet" eriksen55 og artikklen i times online, heller jeg til at det er noe muffens.
Mange kilder ( men ingen sikre ) er skeptiske til at Kelly's fravær skyldes ene og alene skader,
men nå er jo saken bortimot død.  



"Mange kilder" hevder også at det aldri har vært mennesker på månen, at det finnes tydelige beviser for at det er (eller har vært) intelligent liv på Mars, og at tordenvær blir til av at en stor, skjeggete kar kjører vogn trukket av geiter over himmern mens han kaster et fotballag fra Nord-Norge.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



he-he, og din konklusjon gitt dette "bildet er" er da.....?

Jon R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #195 på: Mars 08, 2007, 22:19:24 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg vert oppriktig lei meg for Kelly sin del, anten han er skadd eller "frose ute" pga økonomiske orsakar. Eg skulle så gjerne ha ønskt at han fekk eit verdig punktum på si Leeds-karriere, ingen fortenar det meir enn han. Han er av ein sjeldan rase innan fotballen idag: lojal, oppoffrande, smittande blid og oppriktig glad i klubben sin, slik eg ser det frå utsida.



I lys av tallene fra regnskapet i en annen tråd: Ryktene sier at Kelly har 35 000 £ i uka og en kontrakstfestet lojalitetsbonus på formidable 600 000 £ ved neste kamp. Kelly har blitt tilbudt en reforhandling av sin(for Kelly) sinnsykt lukrative kontrakt, men har takket kontant nei. Hvis tallene stemmer, må jeg si at jeg snur i denne saken. Gary Kelly bringer skam over seg selv og sitt ettermæle. Han vil aldri mer spille en kamp for Leeds United. Dette finner jeg både trist og provoserende. Gready bastard. [V]

Jon R.
Jon R.

Masinga

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #196 på: Mars 08, 2007, 22:29:38 »
Helt enig, Jon R.

Kelly kunne blitt en levende legende dersom han reforhandlet sin kontrakt. Nå blir han bare en i rekken som skal skjære det lille kjøttet som er igjen på beinet til Leeds United. I virkeligheten er det vel ingenting igjen. Kelly gjør bare som alle forgjengerne, som har måttet forlate klubben under kontrakt. Og i bakgrunnen lurer agentene. Her trenger vi ikke gjette en gang hva de hvisker i ørene til sine klienter.

Apropos levende legende. Eddie Gray er en av dem. Jeg kan ikke huske at han kom med krav til klubben da han måtte pakke sammen.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Dennis

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #197 på: Mars 08, 2007, 23:08:29 »
quote:
Originally posted by Jon R

I lys av tallene fra regnskapet i en annen tråd: Ryktene sier at Kelly har 35 000 £ i uka og en kontrakstfestet lojalitetsbonus på formidable 600 000 £ ved neste kamp. Kelly har blitt tilbudt en reforhandling av sin(for Kelly) sinnsykt lukrative kontrakt, men har takket kontant nei. Hvis tallene stemmer, må jeg si at jeg snur i denne saken. Gary Kelly bringer skam over seg selv og sitt ettermæle. Han vil aldri mer spille en kamp for Leeds United. Dette finner jeg både trist og provoserende. Gready bastard. [V]

Jon R.



Slike ting er vanskelig, det er jo tross alt penger han har blitt tilbudt tidligere og som han har full rett på. Ikke mange i verden hadde takket ja til mindre penger enn det de får, slik er bare mennesker.

På den annen side, dagens fotballspillere har penger så det tyter ut av alle kroppsåpninger på dem. Gary Kelly burde takke ja til å spille ut sesongen gratis, og takke nei til denne lojalitetsbonusen. Dermed kan vi bygge en statue av han.

Men det vil ikke skje... [xx(]

- Dennis
Marching on together!

MOrTeng

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #198 på: Mars 08, 2007, 23:58:42 »
Kelly har alltid vært en ekte og lojal Leeds-spiller, som har spilt med hjertet på skjortermene og vært en positiv kraft både i forhold til medspillerne og fansen. Kommer aldri til å kalle ham "greedy bastard" eller lignende, bare fordi han vil ha den lønna han har avtalt med klubben.

Det har vært mange triste sortier for de gamle heltene våre de siste årene. Mye av det har hatt sammenheng med anklager om grådighet. Fakta er at når Kelly drar til sommeren er det ikke igjen en eneste spiller som hører hjemme i Leeds-drakta. Kanskje med unntak av Fraz. [:(]

MOrTeng

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #199 på: Mars 09, 2007, 00:01:07 »
Apropos Kelly: hvem var det han scoret det siste målet sitt mot? Var det ikke en cup-kamp? Nydelig langskudd, 3-3 eller noe sånt, og så tapte vi til slutt? Hukommelsen min svikter meg, noen som vil oppklare dette? [:I]

Ferre

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #200 på: Mars 09, 2007, 00:02:35 »
quote:
Originally posted by MOrTeng

Apropos Kelly: hvem var det han scoret det siste målet sitt mot? Var det ikke en cup-kamp? Nydelig langskudd, 3-3 eller noe sånt, og så tapte vi til slutt? Hukommelsen min svikter meg, noen som vil oppklare dette? [:I]



Var vel i FA-cupen mot Wigan ja, nydelig langskudd. Vi tapte på straffer...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 00:05:32 av Ferre »

MOrTeng

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #201 på: Mars 09, 2007, 00:06:24 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by MOrTeng

Apropos Kelly: hvem var det han scoret det siste målet sitt mot? Var det ikke en cup-kamp? Nydelig langskudd, 3-3 eller noe sånt, og så tapte vi til slutt? Hukommelsen min svikter meg, noen som vil oppklare dette? [:I]



Var vel i FA-cupen mot Wigan ja, nydelig langskudd. Vi tapte vel på straffer...

-WE'LL BE BACK-




Det var det ja. Sukk.. det var ikke mange målene han fikk. Han jublet som om han hadde vunnet finalen i CL.

kjelvi

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #202 på: Mars 09, 2007, 00:06:51 »
quote:
Originally posted by MOrTeng

Kelly har alltid vært en ekte og lojal Leeds-spiller, som har spilt med hjertet på skjortermene og vært en positiv kraft både i forhold til medspillerne og fansen.


Tiltredes!
Ikke mobb dagens Mr. Leeds!

Jon R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #203 på: Mars 09, 2007, 00:13:20 »
quote:
Posted by MorTeng: Kelly har alltid vært en ekte og lojal Leeds-spiller, som har spilt med hjertet på skjortermene og vært en positiv kraft både i forhold til medspillerne og fansen. Kommer aldri til å kalle ham "greedy bastard" eller lignende, bare fordi han vil ha den lønna han har avtalt med klubben.


Kelly scorte i cup kampen mot Wigan i januar 2006. [:)]

Skulle ønske jeg kunne være enig med deg, men klarer bare ikke:

En klok mann sa til meg nylig: Det virker som om absolutt alle er ute etter å melke Leeds United for penger. [B)]

Nok en gang med forbehold om at ryktene stemmer. (Aldri i verden om det er sportslige årsaker til at Kelly er fjerdevalget. Det skjønner alle som så Frazers ynkelige forestilling på lørdag):

Gary Kelly har vært en trofast støttespiller for klubben, men det har han sannelig fått godt betalt for. Han bør ha tjent mer penger enn han noengang vil klare å bruke. Alle vet at dette er en avtale som ble inngått mens klubben spiste kirsebær med de store i Europa. Nå spiser vi rognebær med de små og fattige. Kelly vet at klubben ikke har penger til å betale han 7-8 millioner kroner ekstra, i tillegg til de vel 400 000 han tjener i uka. Han velger heller å sitte på tribunen og gnu på kontrakten mens lagkameratene kjemper kampen mot nedrykk uten han. Lojalitet my ass.

Jon R.
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 00:19:01 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #204 på: Mars 09, 2007, 01:16:43 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by berlin

tross "øyevitnet" eriksen55 og artikklen i times online, heller jeg til at det er noe muffens.
Mange kilder ( men ingen sikre ) er skeptiske til at Kelly's fravær skyldes ene og alene skader,
men nå er jo saken bortimot død.  



"Mange kilder" hevder også at det aldri har vært mennesker på månen, at det finnes tydelige beviser for at det er (eller har vært) intelligent liv på Mars, og at tordenvær blir til av at en stor, skjeggete kar kjører vogn trukket av geiter over himmern mens han kaster et fotballag fra Nord-Norge.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]



he-he, og din konklusjon gitt dette "bildet er" er da.....?



Konklusjonen kan vel være at undertegnede er noe såpass sjelden som en blåøyd, naiv skeptiker? [:D]

Og dermed velger fortsatt å tro at Kelly er skada.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Erik_

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #205 på: Mars 09, 2007, 01:37:06 »
quote:
Originally posted by Jon R

Han velger heller å sitte på tribunen og gnu på kontrakten mens lagkameratene kjemper kampen mot nedrykk uten han. Lojalitet my ass.


Sterke ord det der Jonny-boy...

Det jeg ikke fatter og begriper.

Hvis Kelly har som du lenger opp nevner, £35.000 i uka.
Hvorfor har han ikke da blitt frøset ut på samme måte som Bakke og Johnson før nå?

Regner med du har inside information J. Ellers er det bare å melde overgang til Waccoe, pronto! [8D]

Per-Stian

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #206 på: Mars 09, 2007, 01:38:45 »
quote:
Originally posted by lojosang
Konklusjonen kan vel være at undertegnede er noe såpass sjelden som en blåøyd, naiv skeptiker? [:D]

Og dermed velger fortsatt å tro at Kelly er skada.




Heng meg på denne "blåaugde" karusellen, og håpar Kells snart blir kvitt skadeproblema og avsluttar Leeds-karrieren med stil.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #207 på: Mars 09, 2007, 01:38:46 »
quote:
Originally posted by Enrique
Regner med du har inside information J. Ellers er det bare å melde overgang til Waccoe, pronto! [8D]


Du kødder ikke med Kelly uten å få Erik på nakken; gammelt jungelord [:)]



What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #208 på: Mars 09, 2007, 01:39:55 »
quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by MOrTeng

Apropos Kelly: hvem var det han scoret det siste målet sitt mot? Var det ikke en cup-kamp? Nydelig langskudd, 3-3 eller noe sånt, og så tapte vi til slutt? Hukommelsen min svikter meg, noen som vil oppklare dette? [:I]


Var vel i FA-cupen mot Wigan ja, nydelig langskudd. Vi tapte på straffer...



ENJOY!

http://www.youtube.com/watch?v=zNRQDBozs14

« Siste redigering: Mars 09, 2007, 01:43:11 av kjelvi »

ragnar

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #209 på: Mars 09, 2007, 01:41:45 »
Er mye penger vi snakker om her. £35.000 i uken og £600.000 i lojalitetsbonus ved neste kamp. Ikke rart Leeds har et ganske høyt lønnsbudsjett.

Til sommeren vil vel alle kontrakter være nedbetalt og lønnsbudsjettet faller betrakteligt. Så spørs det hva som skjer med gjelden...

Håper Leeds har lært nå og legger inn klausuler i de nye kontraktene der lønningene reduseres/heves ved nedrykk/opprykk.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*