Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 48918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #210 på: Mars 09, 2007, 02:28:58 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by MOrTeng

Apropos Kelly: hvem var det han scoret det siste målet sitt mot? Var det ikke en cup-kamp? Nydelig langskudd, 3-3 eller noe sånt, og så tapte vi til slutt? Hukommelsen min svikter meg, noen som vil oppklare dette? [:I]


Var vel i FA-cupen mot Wigan ja, nydelig langskudd. Vi tapte på straffer...



ENJOY!

http://www.youtube.com/watch?v=zNRQDBozs14





Steika artig kommentator [:D] Never ever ever rule out the mighty white gods that are Leeds United!!!

Endre

Jon R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #211 på: Mars 09, 2007, 02:55:13 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Jon R

Han velger heller å sitte på tribunen og gnu på kontrakten mens lagkameratene kjemper kampen mot nedrykk uten han. Lojalitet my ass.


Sterke ord det der Jonny-boy...

Det jeg ikke fatter og begriper.

Hvis Kelly har som du lenger opp nevner, £35.000 i uka.
Hvorfor har han ikke da blitt frøset ut på samme måte som Bakke og Johnson før nå?

Regner med du har inside information J. Ellers er det bare å melde overgang til Waccoe, pronto! [8D]



Tja. Inside og inside. Annenhåndsinfo fra en som har et over gjennomsnittet engasjement og kunnskap om klubben, og som har  snakket med Leeds Ultras. [8)]

Jeg har også tenkt på dette med Bakke og Johnson: Forskjellen er kanskje at Kelly har vært i stand til å spille fotball og yte for lønna hele veien og ikke har vært assossiert med skandaler, i motsetning til de to andre? [xx(]

At det er "noe" utenomsportslig som holder Kelly ute av laget, er det vel ingen som betviler etter Wise`s "fjerdevalg" uttalelse. Mix dette sammen med Bates uttalelse om 70 000 £ i uka og server på en seng av rykter fra mer eller mindre pålitelige kilder: Dette verken lukter eller smaker godt. [B)]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 02:58:08 av Jon R »
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #212 på: Mars 09, 2007, 03:31:12 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Enrique



Regner med du har inside information J. Ellers er det bare å melde overgang til Waccoe, pronto! [8D]


Tja. Inside og inside. Annenhåndsinfo fra en som har et over gjennomsnittet engasjement og kunnskap om klubben, og som har  snakket med Leeds Ultras. [8)]
Jon R.




Er det ikke ved sånne anledninger du pleier å skrive følgende, Jon: "Mener å ha lest det et eller annet sted... sannsynligvis etter å ha skrevet det selv!" [:D]

Jon R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #213 på: Mars 09, 2007, 04:10:24 »
"Trolig har jeg lest det i noe jeg har skrevet selv." [8D]

Sikrere kilde finner jeg ikke på denne jord, veteranen. [:D]

Jon R.
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 04:12:40 av Jon R »
Jon R.

raggen

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #214 på: Mars 09, 2007, 04:26:46 »
er uansett MR. LEEDS vi snakker om her. han fortjener å bli behandlet deretter. vært med klubben i tynt og tynt og bært drakta med ære

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

R - R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #215 på: Mars 09, 2007, 15:36:40 »
Slik eg forstår det, så er ikkje dei 600.000 betinga av neste kamp han spelar, men snarare ein lojalitetsbonus han får når kontrakten går ut til sommaren. Personleg synst eg dette gjev mykje meir meining enn at han skal få pengar for sin 532. kamp.

Dette betyr med andre ord at han uansett vil måtte betalast desse pengane.

Eit oppslag frå The Mirror (http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_headline=it%2Ds-ell-over%2D-kelly%26method=full%26objectid=18722035%26siteid=89520-name_page.html)

IT'S ELL OVER, KELLY
GARY Kelly's career at Leeds is over after Dennis Wise told him he is fourth-choice right-back.

Kelly, who is close to recovering from injury, was desperate to help Leeds stay up before retiring in June after 16 years at the club.

Although publicly Wise insists he has not picked Kelly, 32, because of his injury, privately the former Republic of Ireland international has been told he does not figure in his plans.
Advertisement

Kelly - on £20,000 a week - is the last of the big earners from the Peter Ridsdale era. He agreed to waive appearance money when Wise took over in October, but his 531st appearance for Leeds last November looks to have been his last.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

rastafari

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #216 på: Mars 09, 2007, 19:23:26 »
Tviholder nå på at i moderne tid er Gary Kelly Mr.Leeds. Har "sliter" fortsatt med en vannvittig Ridsdale kontrakt, men jeg klarer ikke å sette dette over det Kelly har betydd for Leeds.
Og jeg hevder at forskjellen på Leeds 2006/7 mot 2005/6 er at vi ikke har hatt Kelly på banen.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Robert H.

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #217 på: Mars 09, 2007, 19:29:42 »
Jeg forstår Gary Kelly meget godt. Bates og Wise har forsøkt å mobbe han til å gi fra seg berettigede pund i forhold til en juridisk bindende kontrakt. Slik oppførsel finner antakelig ikke Kelly seg i og det synes jeg faktisk er beundringsverdig...

flynn

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #218 på: Mars 09, 2007, 20:45:56 »
Hadde vi kun vært opptatt av å benytte de siste kampene i år til å spille inn et lag for neste sesong skulle jeg akseptert at Kelly be utelatt, men vi kjemper da vitterlig en desperat kamp for å unngå den totale ydmykelse og nedrykk til undergrunnsligaen! Da blir det idiotisk å ikke bruke de beste spillerne, og Kelly er udiskutabelt den beste høyrebacken vi har p.t. I rest my case.

flynn

RoarG

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #219 på: Mars 09, 2007, 23:37:37 »
Skjønner at styret ikke vil gi Kelly ny kontakt av samme størrelsesorden som den han nå har. Men slik som det er nå betaler vi 25k £/uke for en spiller vi ikke benytter. Var det fattige vi sa vi var[:0]? Er Kelly god nok for A-laget bør han selvsagt spille nå, selv om han slutter aldri så mye til sommeren. Det er klart: dersom Wise mener at tre spillere går foran han i køen om høyrebackplassen (Richardson,Sa,Foxe????) må han være virkelig dårlig.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #220 på: Mars 09, 2007, 23:52:17 »
quote:
Originally posted by R - R

Slik eg forstår det, så er ikkje dei 600.000 betinga av neste kamp han spelar, men snarare ein lojalitetsbonus han får når kontrakten går ut til sommaren. Personleg synst eg dette gjev mykje meir meining enn at han skal få pengar for sin 532. kamp.

Dette betyr med andre ord at han uansett vil måtte betalast desse pengane.




Du og jeg har nøyaktig samme forståelse av denne problematikken, Rune.

Hva har nå vel informanter med kontakter i "Leeds Ultras" å stille opp mot "gromgutane" på Luscos-forumet! [:D]

Per-Stian

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #221 på: Mars 10, 2007, 00:36:16 »
Heia Kelly!

Jon R

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #222 på: Mars 10, 2007, 02:28:46 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by R - R

Slik eg forstår det, så er ikkje dei 600.000 betinga av neste kamp han spelar, men snarare ein lojalitetsbonus han får når kontrakten går ut til sommaren. Personleg synst eg dette gjev mykje meir meining enn at han skal få pengar for sin 532. kamp.

Dette betyr med andre ord at han uansett vil måtte betalast desse pengane.




Du og jeg har nøyaktig samme forståelse av denne problematikken, Rune.

Hva har nå vel informanter med kontakter i "Leeds Ultras" å stille opp mot "gromgutane" på Luscos-forumet! [:D]



[}:)]

Jon R.
Jon R.

Hallgeir *

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #223 på: Mars 10, 2007, 04:28:55 »
Hvis Gary Kelly er Leeds sin 4. beste høyreback,er vel den beste nær ved å debutere på et eller annet landslag! Her er det enten snakk om penger, ellers så er Wise en elendig løgner.
Super Leeds since 1968

Sheridan

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #224 på: Mars 10, 2007, 05:41:42 »
Liker dette dårlig...


Dennis

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #225 på: Mars 10, 2007, 15:10:42 »
Hvis Wise setter Kelly to-tre plasser bak Frazer Richardson, er det ikke rart vi ligger under streken! Makan til ballkontroll (negativ forstand) har jeg ikke sett maken til.

- Dennis
Marching on together!

kjelvi

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #226 på: Mars 13, 2007, 18:36:23 »


Komedien/tragedien fortsetter!

Hvem snakker sant?


Fra dagens The Sun (http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007110722,00.html):

But there has been more aggro with claims he is refusing to pick Republic of Ireland defender Gary Kelly, 32.
Kelly, a Leeds player for 15 years, says he is ready to play. But Wise’s No 2 Gus Poyet claimed: “He’s not been fit.”

kjelvi

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #227 på: Mars 13, 2007, 19:23:38 »
Poyet denies sidelining Kelly

LEEDS UNITED assistant manager Gustavo Poyet has denied that he and Dennis Wise are deliberately sidelining Gary Kelly, right, from the squad at Elland Road.
The long-serving full-back is reaching the end of his 16th and final season with United but has not been seen in the club's first-team since their 3-2 defeat at Barnsley on November 4.
Kelly's absence was initially blamed on a back injury and the defender has been affected by an ankle problem recently, but his four-month spell on the sidelines and the reasons behind it have been the topic of intense discussion among United's supporters.
Poyet rubbished one suggestion that the former Republic of Ireland international had been banned from Elland Road on match-days, and insisted the defender would be considered for selection once he returned from his ankle injury.
Poyet said: "He's not been fit, and it's up to him to be fit and available.
"If, after that, he's fit and not playing and you ask us why he's not playing, we should have an answer. At the moment it's nothing."
Kelly made his 500th outing for Leeds last season and has played 529 times since signing in 1991.

Kilde: http://www.leedstoday.net/ViewArticle.aspx?ArticleID=2112617&SectionID=51

lojosang

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #228 på: Mars 13, 2007, 20:13:37 »
quote:
Originally posted by kjelvi



Komedien/tragedien fortsetter!

Hvem snakker sant?


Fra dagens The Sun (http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007110722,00.html):




I ethvert sånt spørsmål, hvis The Sun er et av alternativene er i hvert fall riktig svar IKKE det The Sun sier.

Sann mine ord, den dagen The Sun har på sin førsteside at verdens undergang ikke er nær kan vi vente ragnarokk innen utgangen av uka.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

kjelvi

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #229 på: Mars 23, 2007, 21:29:14 »
Kelly closing in on Leeds return



Leeds defender Gary Kelly could soon be back in first-team action following long-term injury.

The 32-year-old former Republic of Ireland defender has made only three appearances under manager Dennis Wise due to persistent back and ankle injuries, with his last appearance in the 3-2 defeat at Barnsley in early November.
"When you look at the injuries we have, the international break has come at a good time," assistant manager Gus Poyet told the club's official website. "Tore (Andre Flo), Thommo (Alan Thompson), Gary Kelly, and Robbie Elliott are all getting nearer and they're good players we can have in a week or so.
"Gary should be training next week which is good news, Tore has been running and is close and Thommo as well."
Kelly's prolonged absence had prompted some Leeds fans to speculate the full-back's distinguished Elland Road career was effectively over with his lucrative contract due to expire in the summer, but he could yet make a timely return to boost their survival chances.
Former Chelsea striker Flo has been out since breaking a bone in his foot at the end of January after just two appearances for Leeds, while Thompson and Elliott have both been sidelined with hamstring injuries.

Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2012167,00.html
« Siste redigering: Mars 23, 2007, 21:29:55 av kjelvi »

Eriksen55

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #230 på: Mars 23, 2007, 21:39:56 »
hadde vært greit å hatt med alle de resten av sesongen, minus elliott da kanskje.

SirOlsen

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #231 på: Mars 25, 2007, 14:30:23 »
Nå har vi vel snart nådd bunnen av all den elendighet og ulykke vi kan få vel?...

Kan vi ikke nå i allefall få glede oss av et godt come-back av den eneste igjen som det oser Leeds av i troppen..?.. Nemlig Kelly.. Med apekattene som styrer klubben nå, så er det vel ikke stort annet for en supporter enn å prøve å klamre seg til Leeds-ånden som fortsatt er igjen før den blir fullstendig drept..

(Jada, jeg er en av de som mente det var verdt å gi Wise og gjengen en sjangse... Men så har vel og de som evt måtte kommentere det kanskje også bitt seg merke i at jeg mener og har lenge ment at hovedproblemet vårt er Bates..)

« Siste redigering: Mars 25, 2007, 14:30:51 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #232 på: Mars 25, 2007, 15:03:13 »
quote:
Originally posted by eriksen55

den egentlige grunnen. kan jeg få spørre hvorfor du tror at han ikke er skadet? hvorfor du har hengt deg sånn opp i det?  hvor sansynelig det er at han får en bonus ved 532 spilte kamper?
med alle lekasjene som er i leeds, tror du ikke dette hadde kommet ut, utenom inne her og enkelte sladreblader? tror du ikke kelly hadde protestert mot en sånn aksjon, han har ingenting å tape på å gå ut med det. hvorfor sto Kelly og Gus og senere Wise og kødda og lo sammen før hjemmekampen mot wba, var der selv å så det. tviler på det hadde skjedd under de omstendighetene mange her snakker om.


Ja det er synd sindre, kelly er en stor legende. trist han måtte ha en så kjedelig skadeplaget sistesesong i Leeds.

Kelly BLE boikotta pga. penger. Dette er IKKE sladder. Det kommer rett fra Leeds legende John mc Lelland. Jeg har det tilogmed på video. Han beklaget at det ble slik, men de kunne ikke spille han da det kosta for mye. Hans siste kamp blir ETTER at han har slutta i Leeds, og da en testimonial.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

peacock

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #233 på: Mars 25, 2007, 15:25:48 »
Kelly har allerede hatt testimonial.

berlin

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #234 på: Mars 25, 2007, 22:17:39 »
quote:
Originally posted by peacock

Kelly har allerede hatt testimonial.



ja, det har han, men jeg har hørt at det blir en til, fortså det den som kan.

Eriksen55

Re: Gary Kelly set to retire!!!
« Svar #235 på: Mars 26, 2007, 00:41:09 »
jaja, den som lever for se. poenget et at det er håpløst å dra spekulasjoner så langt. Jeg aner ikke hva som er rett. Men syntes det er rart, samt at jeg ikke finner en eneste god grunn til at han skal ha penger for evt 1-10 kamper mer spilt. Ingen her inne som har klart å komme med en god forklaring på det. DEN dagen han gjør et evt comeback så forventer jeg noen ydmyke sjeler her inne, noen som faktisk regelrett har driti seg ut da! men klart, jeg aner ikke hva grunnen er, spekulerer heller ikke i hvorfor og er heller ikke en som biter på alt, og føler sjelden eller aldri for å henge meg på et hylekor. Det er jo litt rart da, at ingen klubber har hentet han, leid eller kjøpt om han hadde vært skadefri. Han er god, og kunne sikkert fått høyere lønn i andre klubber. Men er han skadet så er det jo lite gunstig å hente han.. det er det jeg forholder meg til, det mest sansynlige tilfellet og det som har blitt opplyst.

alle bananer er lilla! ikke overasket om noen lager en sak ut av det heller!

men fantasien til mange er god lesning, det skal dere ha. Men litt bekymret over at mye av det som blir sagt ikke er fleip :)
Me

Stifler

Kelly tiblake på banen
« Svar #236 på: Mars 27, 2007, 22:16:20 »
Igårdagsens kamp spilte Kelly fra Start borte mot Bradford.
deilig å se Kelly tilbake igjen:)
johnson scorte målet i 0-1 seieren.

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

Oggy

Oggy

Stifler

Re: Kelly tiblake på banen
« Svar #238 på: Mars 27, 2007, 22:23:44 »
glemte å se på side 2 ja...[xx(]
beklager d

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

Caale

SLUTSPELAT FÖR KELLY?
« Svar #239 på: April 19, 2007, 01:56:21 »
http://www.leedsunited.se/NYHETER.html

se länken för artikel