Tore Andre til Leeds

Started by razza, December 21, 2006, 05:26:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Hvis Crystal Palace og Queens Park Rangers vil ha flo. Så må han være totalt tapt bak en låvedør hvis han velger Leeds.
Er ikke huset hans i London

Leeds04

quote:
Originally posted by h.b

Hvis Crystal Palace og Queens Park Rangers vil ha flo. Så må han være totalt tapt bak en låvedør hvis han velger Leeds.
Er ikke huset hans i London

Jo, og takk gud for det!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Eriksen55

Hvorfor så negative? Leeds kommer mer i media i Norge. Vålerenga er pr dags dato et fotballlag som er en del bedre enn Leeds. Alle må få en sjanse. Om han lykkes hos oss er det mange kameler som må svelges her inne... kan neppe være dårligere enn Kandol,horsfield.. og da er det jo vel ingen dårlig signing..men for all del, ønsker bedre og sikrere signinger, men spørs hva vi kan få..desverre.

SirOlsen

Hmm, på meg virker det nesten som om Leeds har blitt en oppsamlingsplass for gamle Chelsea folk...
-SirOlsen-

ragnar

Lite penger er vel det rette ordet....

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Espen J

Gi mannen en sjanse...  Skepsis er sunt, men hvorfor ikke teste, han vet hvordan det skal gjøres!

GeirO

Er nok bare Leeds som er interessert i Flo, så ønsk han velkommen. Alltid moro med nordmenn i klubben!
MOT

McQueen

Synes han skal få prøve seg. Kanskje dette han trenger, starte på bånn igjen og ikke minst kan det ha noe å si for mannen at han er i nærheten av familien. Fotball har noe med trivsel å gjøre også...

McQueen
McQueen

Leeeeeeeeeeeeds

Tror ikke Flo kommer til Leeds, han bor jo i London så jeg tror at han blir i en av de andre klubbene som er intr.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Leedsvik

Tror ikke Flo kommer til Leeds, han bor jo i London så jeg tror at han blir i en av de andre klubbene som er intr.

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Dennis Wise bor også i London, rettere sagt rett utenfor. De kan jo kjøre sammen? (I tre timer én vei, eller hva Wise sa at det tok.) Vel, jeg har aldri vært noen fan av Tore Andre Flo, men dersom han ankommer Elland Road, skal han få en mottakelse som er Tresor Kandol verdig! [:D] [:p] [^] [:(]

Leeeeeeeeeeeeds

Så ser det ut til at dette går i orden idag. Kanskje de skal kjøre sammen:-)
http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=160983

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Masinga

Siden det snakkes om å hente inn nye spisser, må det bety at Cresswell og Healy forsvinner. Jeg tror neppe at Flo er en fullgod erstatter for noen av disse.

Skal Leeds styrkes, og samtidig beholder Cresswell og Healy, må det være på midtbanen. Jeg savner en sterk midtbane, som tradisjonelt har vært Leeds` stolthet.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

baste

nr 4....men hvem ? Enig i at man trenger ett "anker" på midtbanen. Håper Nichols er mannen...Flo vet jeg ikke noe om, er han skadefri, motivert ? Hva e det med han ?

Peter7

Tror vi bør beholde Healy nå, i spann med Flo kan det jo bli et mål eller to.
Flo som enslig spiss er trolig ikke noe bedre enn Kandol (men dyrere).

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Leeeeeeeeeeeeds

Flo og Healy med Blake i ryggen.
Blir knallbra!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Real

"The 33-year-old Norwegian international striker is available on a free after the expiry of his contract with Italian club Valerenga."

Henta frå leedsUtdMAD.

Han er henta frå ein italiensk klubb, då høyrest det jo plutseleg mykje meir interessant ut...
[xx(]

Karl Hot Shot

Tore Andre Flo har ikke gjennombruddskraften til broren, Jostein Flo. Jeg kan ikke akkurat si at jeg forventer noen Lee Chapman-takter fra lillebror Flo, det måtte i så fall være de taktene Chapman viste i sitt andre Leeds United-opphold (var det ikke i 1996?).

Jeg tror også at Leeds United må styrke midtbanen med en kreativ spiller, om det skal bli noen vesentlig nivåhevning. Nå har vi grovarbeiderne representert ved Nicolls og Derry. Men hvor henter man en playmaker fra? Robbie Blake har vist tendenser, men er langt fra dominerende nok til å styre spillet i kamp etter kamp.

4ever arcticwhite

quote:
Originally posted by Real

"The 33-year-old Norwegian international striker is available on a free after the expiry of his contract with Italian club Valerenga."

Henta frå leedsUtdMAD.

Han er henta frå ein italiensk klubb, då høyrest det jo plutseleg mykje meir interessant ut...
[xx(]

Og i følge VG ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147192 ) går han til Eliteserieklubben Leeds. Dette blir bare bedre og bedre.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

stian

Jeg synes det er litt kult at Flo kommer til Leeds. Det skal vel et lite under til for at han slår til, men tenk om...

Det har hendt før at gamle helter har blitt som nye etter flere dårlige år - bare se på hva som har skjedd med Kanu etter at han kom til Portsmouth.

'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

stefan

Enda en overbetalt,skadeforfulgt, dimling fra sogn og fjordane. Hujja hujja

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Espen J

Eliteserieklubben Leeds ja.. Hva kreves for å bli sports journalist i VG egentlig da?

Dennis

En Truls Andersen skriver vel for VG. Han skrev artikkelen 'En 26årig forelskelse' i Fotball Mag. Dedikert Leeds-fan!

- Dennis
Marching on together!

Sølvreven

Nå ser det vel ut som at Flo kommer, så da får vi vel ønske han velkommen. Kanskje han kan få en ny vår, og til og med overraske? Han har to muligheter. Som høyre kantspiller på midten. Gud skal vite at vi trenger en høyrekant som kan skape noe på egen hånd. Eller som oppspillspunkt. Kan jo være godt med en høy spiller der fremme. Jeg håper i hvertfall at han kan slå til. Men jeg tviler stort.....

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

quote:
Originally posted by 4ever

quote:
Originally posted by Real

Henta frå leedsUtdMAD.

[xx(]

Og i følge VG ( http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147192 ) går han til Eliteserieklubben Leeds. Dette blir bare bedre og bedre.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]

De må ha forandret teksten . Står Championship klubben Leeds nå. [8)]

Jon R.
Jon R.

ingar-br

Enig i at Flo er langt over middagshøyden, men en halv sesong kan han blomstre i et nytt miljø.

Marching on together

Leeeeeeeeeeeeds

Tror dette blir drittbra jeg GO FLO. GO LEEDS

GLORY GLORY LEEDS UNITED

lojosang

Det gjenstår å se om vi har fått FLOde eller FLOnaldo.
Håpet er visstnok lyseblått.

Velkommen skal han være. Måtte han finne igjen Brann-formen!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Budda

Står i VG artikkelen at Leeds har solgt tre spillere i dag? Hvem er det tru?
Endre

Pål

Gregan og Butler hvertfall...de er tatt bort fra spilleroversikten på de off sidene. Tror kanskje Kjenner har sagt omvend. Vi har hvertfall signet 3 stk i dag. Flo, Kandol og Sa...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

LeedsUnited

Kan noen knipe meg i armen og la meg våkne opp fra dette marerittet rundt Leeds nå?