EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN

Started by Leeds04, January 16, 2007, 16:23:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Glenn K

pale

Makan!!
Få søppelet ut! Hva har AOB gjort for Leeds som stiller han i en posisjon til å nekte å spille?
Rundingsbøye i begynnelsen av sesongen, riktig satt ut av laget for å å kunne kjempe seg inn.

Når han da får sjansen mot Leicester, må Grayson overtale han til å spille!!!
Så spilte han godt og skulle få nok en mulighet til å spille, også nekter han!!!

Er det Tevez in disguise? Har agenten hans sagt han skal presse fram en overgang?

Moderatorer: Kan dere slå sammen de to AOB-trådene? Dumt å kjefte på fyren i to tråder.

Asbjørn

Quote from: pale on November 19, 2011, 19:53:29

Moderatorer: Kan dere slå sammen de to AOB-trådene? Dumt å kjefte på fyren i to tråder.
...det er strengt tatt det.  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Adam Pope på twitter:

O'Brien wants to play for Leeds but not for the manager? What is going on at Elland Road?

Ja, jeg spør med undring/frykt det samme...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Quote from: Asbjørn on November 19, 2011, 20:10:43
Adam Pope på twitter:

O'Brien wants to play for Leeds but not for the manager? What is going on at Elland Road?

Ikke tvil om at det er 2 sider av denne historien, og dette begynner å lukte
indre hierarki....men å gå ut å si at du aldri vil ta på deg trøya igjen for klubben som er din arbeidsgiver...... her bør det komme en redegjøring asap!

Hallgeir *

Quote from: cherry on November 19, 2011, 20:23:51
Adam Pope på twitter:

Ikke tvil om at det er 2 sider av denne historien, og dette begynner å lukte
indre hierarki....men å gå ut å si at du aldri vil ta på deg trøya igjen for klubben som er din arbeidsgiver...... her bør det komme en redegjøring asap!

Vær trygg på at Bates kommer med noen velvalgte ord. Ikke asap, men de kommer!

Denne historien "lukter ikke godt".
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Adam Pope på twitter:

vem är adam pope? är det en pålitlig källa?

Tom S

Quote from: sportcarl1 on November 19, 2011, 21:08:26
Adam Pope på twitter:

vem är adam pope? är det en pålitlig källa?

Journalist/reporter i BBC.
COME ON LEEDS !!

berlin

Jeg ble skeptisk umiddelbart til denne saken (spillenekt),
d.v.s. at jeg tok ikke for god fisk at det er AOB som er tulling her.

Men hva som egentlig skjer, det er foreløpig umulig å ha en formening om, for meg i hvertfall.

Leedsfan

more from twitter
JacquiOatley Jacqui Oatley (5 live presenter
Re Andy O'Brien, I have it on good authority he hasn't refused to play for #LUFC again, just the manager who he regards as his "worst ever".
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Quote from: berlin on November 19, 2011, 21:30:24

Men hva som egentlig skjer, det er foreløpig umulig å ha en formening om, for meg i hvertfall.

Alltid minst 2 sider av ei sak, men spillenekt er unektelig lite profesjonelt.

Kanskje er han uenig med The Gaffer, kanskje med rette også, men han bør vere ansvarlig nok å stille opp for klubben, medspillere og fans når han trengs.
(så kan det seff diskuteres om han trengs....)
COME ON LEEDS !!

Stifler

Quote from: Tom S on November 19, 2011, 21:47:08

Kanskje er han uenig med The Gaffer, kanskje med rette også, men han bør vere ansvarlig nok å stille opp for klubben, medspillere og fans når han trengs.

Er vel 3 sider av en sak.

Min din og sannheten?
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Quote from: Stifler on November 19, 2011, 21:57:04

Min din og sannheten?

Derfor eg skreiv "minst" 2 sider :)
COME ON LEEDS !!

Stifler

Quote from: Tom S on November 19, 2011, 22:04:19
Quote from: Stifler on November 19, 2011, 21:57:04

Min din og sannheten?

Derfor eg skreiv "minst" 2 sider :)

Leste "2 sider" og etter det følte jeg meg smart med min kommentar :)
-Nr 2 er den første taperen-

Sleivind

Andy O'Brien har vært ELENDIG over en lengre periode, når var han god sist? Før jul i fjor? Trist at han ikke innser det selv. Trist at han ikke lenger tør å spille for Leeds.

Trist at han forsvinner? Ikke særlig.

sportcarl1

Quote from: Sleivind on November 19, 2011, 22:55:55
Andy O'Brien har vært ELENDIG over en lengre periode, når var han god sist? Før jul i fjor? Trist at han ikke innser det selv. Trist at han ikke lenger tør å spille for Leeds.

han var grym mot leicester

Hobben

Overbetalte tulling, utskjemt drittunge! Vekk med seg!!

Kanskje Grayson har vært ute med nok en kvinne....?  ::)
Rogaland Whites

Sleivind

Quote from: sportcarl1 on November 19, 2011, 23:00:31
Quote from: Sleivind on November 19, 2011, 22:55:55

han var grym mot leicester

Ja, det var han, men før den kampen var det labre greier....

Andersen

Se og lær Andy O Brien ! hva Snodgrass gjorde da han scoret i dag han kysset klubblogoen på brystet og jublet for målene sine!  >:( Her er det tydligvis en skuffet mann som for tiden ikke er god nok i første 11 eren og lar sitt sinne gå ut over trener og klubb! Mannen er vel 32 år nå har vel ikke så mange år igjen som såkalt toppspiller, burde heller prøve å kjempe seg inn på laget igjen i stedet for dette . Beccio har vel ymtet frempå med det samme, her burde SG og KB virkelig statuere et eksempel .Så lenge vi betaler for maten din på bordet ditt, og mere til , forventer vi at du oppfører deg profesjonellt og jobber for klubben . Sett ham til salgs, gi ham en haug med kampers karantene  , plasser ham på tribunen .Lønna hans kunne vi trengt til å lønne andre som vil spille for klubben.   

Jon R

Drit i hvordan O Brien har spilt: Det interessante er hva som liker bak dette. Slike hendelser oppstår ikke i et vakum...
Jon R.

Andersen

Hvorfor skal O Brien , Beccio bli sure på SG nå ? Skader, dårlig form  er noe man skal kjempe seg tilbake fra! Men det kommer nok frem hva som er problemet her , Rart hvorfor akurat nå ? SG har da vært i hverfall vært sjef for Beccio 3 . sesonger nå . OBrien nok mere skuffet over ikke å få gå til The Hammers.

Sleivind

Quote from: Jon R on November 19, 2011, 23:45:20
Drit i hvordan O Brien har spilt: Det interessante er hva som liker bak dette. Slike hendelser oppstår ikke i et vakum...

Ut i fra intervjuet med O'Brien i YEP i går virker det som om det er en økende misnøye med posisjonen han har i klubben. Tipper saken er sammensatt. O'Brien ble kastet til ulvene i første kamp denne sesongen, tydelig unfit. Grayson burde ventet med å bruke han, og O'Brien burde innsett at han ikke hadde formen inne.

O'Brien har ikke vært i nærheten av laget på flere måneder, noe som han uttaler selv også er veldig uvant for han, siden han hvertfall alltid har vært med i troppen til kampene.

Han får sjansen fra start mot Leicester og gjør en bra kamp. Grayson velger likevel å utelate han til helgens kamp.
O'Brien virker, hvertfall etter intervjuet å forstå, redd for å havne i samme situasjon som Rachubka. Indirekte slakter han jo fansen som han mener har vært krasse både mot han selv og Rachubka.

West Ham har vist interesse for han, samtidig som han har mislikt posisjonen han har i Leeds.

Han føler vel at han har blitt dårlig behandlet av Grayson, han har opplevd å bli pepet ut av Leeds-fansen og er redd for å havne i samme situasjon som Rachubka og West Ham er interessert i han. Dette i sammen har vel gjort at O'Brien mener at nok er nok.

Andersen

Leedsfansen er vel like kravstore som andre lags supportere ? Hvis alle spillere skulle være redde for å spille fotball på hjemmebane eller bortebane pga ord som kommer fra tribunen så yeeeeeeeeeesssssssss. Mishagsyttringer fra fans kommer alltid til å være på en fotballbane.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

kongsmo

Quote from: Sleivind on November 20, 2011, 00:00:25

Ut i fra intervjuet med O'Brien i YEP i går virker det som om det er en økende misnøye med posisjonen han har i klubben. Tipper saken er sammensatt. O'Brien ble kastet til ulvene i første kamp denne sesongen, tydelig unfit. Grayson burde ventet med å bruke han, og O'Brien burde innsett at han ikke hadde formen inne.

O'Brien har ikke vært i nærheten av laget på flere måneder, noe som han uttaler selv også er veldig uvant for han, siden han hvertfall alltid har vært med i troppen til kampene.

Han får sjansen fra start mot Leicester og gjør en bra kamp. Grayson velger likevel å utelate han til helgens kamp.

O'Brien virker, hvertfall etter intervjuet å forstå, redd for å havne i samme situasjon som Rachubka. Indirekte slakter han jo fansen som han mener har vært krasse både mot han selv og Rachubka.

West Ham har vist interesse for han, samtidig som han har mislikt posisjonen han har i Leeds.

Han føler vel at han har blitt dårlig behandlet av Grayson, han har opplevd å bli pepet ut av Leeds-fansen og er redd for å havne i samme situasjon som Rachubka og West Ham er interessert i han. Dette i sammen har vel gjort at O'Brien mener at nok er nok.

så vidt jeg har forstått så ble han ikke utelatt til dagens kamp, han ble bedt om å spille og nektet?
"SNIFFER"

Sleivind

Quote from: kongsmo aka Allan"Sniffer"Clarke on November 20, 2011, 00:20:31

så vidt jeg har forstått så ble han ikke utelatt til dagens kamp, han ble bedt om å spille og nektet?

Skal ikke se bort i fra at det medfører riktighet!

sportcarl1

han var ju påtänkt att spela från start idag

Svend Anders

En utrolig utvikling i O'Briens Leeds-karriere denne helgen. Ã... nekte å spille for klubben, nesten uansett grunn, er rett og slett ikke akseptabelt. Det er uprofesjonelt og rett og slett et kontraktsbrudd. Hvem skulle tro denne iren skulle bli den neste Carlos Tevez?

At han er ferdig i klubben er hevet over enhver tvil. Jeg håper bare noen faktisk blar opp for ham i januar, han kostet å bli hentet til klubben. Uansett går han ut på et eller annet vis. Med han og Bruce offloaded innen januar burde vi ha både overgangspenger og lønnsmidler frigjort til å hente inn en betydelig bedre midtstopper som kan heve laget. Enten i januar eller etter sesongen - avhengig av tilliten til paret Lees/O'Dea.

Hva bakgrunnen og detaljene rundt nektingen er, gjenstår å avdekke helt. Så vidt jeg vet har klubben forsøkt å finne ny arbeidsgiver for karen en stund, men det burde neppe være grunn for spillenekt. Han har vært elendig i perioder, særlig med tanke på farten sin. Samtidig kan han ha gode poenger i at Grayson brukte ham alt for tidlig denne sesongen mens han fortsatt var unfit. Da var det manageren som satt ham i en dårlig situasjon. Det kan ha eskalert om han føler behandlingen av Rachubka var lik. Men det blir KUN spekulasjoner. De villeste ryktene sier jo at O'Brien har funnet Gud og ikke lenger er interessert i fotball...

Venter meg flere uttalelser gjennom den neste uken.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leedsfan

Quote from: Svend Anders on November 20, 2011, 13:59:34
En utrolig utvikling i O'Briens Leeds-karriere denne helgen. Ã... nekte å spille for klubben, nesten uansett grunn, er rett og slett ikke akseptabelt. Det er uprofesjonelt og rett og slett et kontraktsbrudd. Hvem skulle tro denne iren skulle bli den neste Carlos Tevez?

At han er ferdig i klubben er hevet over enhver tvil. Jeg håper bare noen faktisk blar opp for ham i januar, han kostet å bli hentet til klubben. Uansett går han ut på et eller annet vis. Med han og Bruce offloaded innen januar burde vi ha både overgangspenger og lønnsmidler frigjort til å hente inn en betydelig bedre midtstopper som kan heve laget. Enten i januar eller etter sesongen - avhengig av tilliten til paret Lees/O'Dea.

Hva bakgrunnen og detaljene rundt nektingen er, gjenstår å avdekke helt. Så vidt jeg vet har klubben forsøkt å finne ny arbeidsgiver for karen en stund, men det burde neppe være grunn for spillenekt. Han har vært elendig i perioder, særlig med tanke på farten sin. Samtidig kan han ha gode poenger i at Grayson brukte ham alt for tidlig denne sesongen mens han fortsatt var unfit. Da var det manageren som satt ham i en dårlig situasjon. Det kan ha eskalert om han føler behandlingen av Rachubka var lik. Men det blir KUN spekulasjoner. De villeste ryktene sier jo at O'Brien har funnet Gud og ikke lenger er interessert i fotball...

Venter meg flere uttalelser gjennom den neste uken.

SA

Hvis klubben har hatt lyst til å offloade han en stund og bruke han som en syndebukk for innslupne mål så skjønner jeg at det går på "yrkesstoltheten" hans. At har "fryst" han ut for så å be han gjøre en jobb igjen kan jeg forstå at irriterer. Grayson låner inn en midstopper fra Celtic når han har så mange midstoppere i klubben som han selv har kjøpt skjønner jeg frustrerer spillergruppa/midstopperne. At O'Brien reagerer som han gjør, dvs nekter å spille er latterlig. Han er vel vår best betalte spiller...?

Håper han forsvinner sammen med et par andre karer i januar slik at vi får inn de gutta som kan gi oss den dimensjonen vi trenger for å rykke opp...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Er O'Briens uttalelse basert på at Grayson nektet å låne han ut til West Ham, som nå har et stopperproblem?

Han ville der blitt gjenforent med sin tidligere sjef fra tida i Bolton, Sam Allardyce. Skuffelsen over det han selv presterte i åpningen av sesongen, den påfølgende mangel på spilletid og negativitet fra supporterne, førte sannsynligvis til hans uttalelse....

Det finnes selvfølgelig ingen unnskyldning for at en proffesjonell oppfører seg slik, men han ville vel spille der han var ønsket. For klubben skaper dette kun dårlige vibrasjoner.
Super Leeds since 1968