Skrevet av Emne: Hull-LEEDS  (Lest 37870 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SveinArve

Re: Hull-LEEDS
« Svar #330 på: Januar 31, 2007, 05:59:41 »
Deilig med seier. Mange var negative til lagoppstillinga(les side 5 på denne tråden:)) men det ordner seg for snille gutter. Joho!

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull-LEEDS
« Svar #331 på: Januar 31, 2007, 06:08:19 »
quote:
Originally posted by Maroder
Det kommer nok av at Wise har fått en aldri så liten skadekrise i fanget i løpet av de siste par dagene... og ikke ville røpe for mye til motstanderne, så de kunne planlegge trekk for å slå oss.

Tipper det kommer ei oppdatering på Leeds-webben i morra...


Selvfølgelig kan det ha vært uklart helt opp mot kampstart hvem som ble klar og ikke. Når jeg skriver som jeg gjør handler det om "tatalpakka" vi får fra Elland Roas-hold om dagen (les økonomi f.eks.)...

Akkurat politikken mht at en ikke opplyser hvem som er skadet og ikke, den har jeg til dels sansen for (nettopp m tanke på motstander), selv om det går ut over vår egen viten.. [:o)]

PS! Og velkommen som skrivende på forumet, Maro [:)]



Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
« Siste redigering: Januar 31, 2007, 06:09:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Hull-LEEDS
« Svar #332 på: Januar 31, 2007, 06:15:10 »
Full honnør til Wise og guttene hans idag. Kypros turen, som jeg var svært skeptisk til, har tydligvis gitt god uttelling. Hvis jeg skal kritisere noe, måtte det være at det virker som om halve første elleveren returnerte med skader? Allikevel var vel forsvarsarbeidet  bedre enn noen gang under Wise, til tross for noen små glipper. Det mest imponerende er at vi vant med noe som lignet på tidenes dårligste Leeds line-up. Foruroligende at Healy og Lewis hinket av banen med skader. Wise må trolig grave dypt før kampen mot Norwich. Poyet kan få sin spiller-debut raskere enn vi kan stave Carrow Raod er jeg redd for. [:0]

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Hull-LEEDS
« Svar #333 på: Januar 31, 2007, 06:16:14 »
quote:
Originally posted by Jon R

Vinner vi med den elleveren der, skal jeg spise hatten min. [:0]

Jon R.



hvordan smakte hatten? [8D]

berlin

Re: Hull-LEEDS
« Svar #334 på: Januar 31, 2007, 06:33:34 »
quote:
Originally posted by Lids

17   Norwich 29 9 7 13 35 46  7 3 5 21 17  2 4 8 14 29  -11 34
18   Leicester 29 8 9 12 29 38  5 4 5 15 16  3 5 7 14 22  -9 33
19   Barnsley 30 9 5 16 33 48  6 4 5 19 18  3 1 11 14 30  -15 32
20   Hull 30 8 7 15 31 42  5 2 8 20 21  3 5 7 11 21  -11 31
21   Luton 30 8 7 15 37 51  6 5 4 24 19  2 2 11 13 32  -14 31
22   QPR 30 8 6 16 35 47  5 3 7 19 21  3 3 9 16 26  -12 30
23   Southend 30 6 9 15 26 47  4 4 7 18 25  2 5 8 8 22  -21 27
24   Leeds 29 8 3 18 31 53  5 2 8 16 23  3 1 10 15 30  -22 27

Blir et rotterace - men vi klarer dette!


Thomas



utrolig, at jeg skulle like å se en tabell med Leeds på bånn og være lykkelig. Hæ? Vanvittig. Dæven så gjørma har tjukna i dag. 7 p skiller 8 lag, her kan jammen alt skje.

berlin

Re: Hull-LEEDS
« Svar #335 på: Januar 31, 2007, 06:42:09 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Uff, så sørgelig å se oss på den tabellposisjonen vi er nå.. måtte dette bare være til skremsel og ikke bli en realitet!



slapp av øisten, tabellen er fin den når det gjelder avstand dra Norwich til Leeds. Huak at Luton omtrent solgt seg ( spillere ut )til nedrykk og sliter med elendig form. qpr har det også tøfft, selv om de burde til høre CCC. Southend overrasket, men varer det. De har fortsatt Eastwood, som er gull verdt. Nei, jeg er optimist, slev oom det kun er en seier, og vi trenger mange fler. Feelingen min sier at det kommer, måtte de bare bli sånn. Cheer up, lad!

SirOlsen

Re: Hull-LEEDS
« Svar #336 på: Januar 31, 2007, 06:50:57 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Uff, så sørgelig å se oss på den tabellposisjonen vi er nå.. måtte dette bare være til skremsel og ikke bli en realitet!



slapp av øisten, tabellen er fin den når det gjelder avstand dra Norwich til Leeds. Huak at Luton omtrent solgt seg ( spillere ut )til nedrykk og sliter med elendig form. qpr har det også tøfft, selv om de burde til høre CCC. Southend overrasket, men varer det. De har fortsatt Eastwood, som er gull verdt. Nei, jeg er optimist, slev oom det kun er en seier, og vi trenger mange fler. Feelingen min sier at det kommer, måtte de bare bli sånn. Cheer up, lad!


Joda, misforstå meg rett [:)] Jeg ser jo at dette kan gå i vår favør jeg også [:)] Jeg var vel mindre optimistisk i forkant av dagens kamp med tanke på lagoppstillingen vår enn at vi skal greie å komme oss over nedrykksstreken før sesongen er over [:)]

Poenget mitt var bare at det er jo litt leit å se at vårt kjære Leeds United ligger HELT i bunn av CCC da.. Er jo ikke så mange årene siden vi herjet rundt om i Europa og skremte Barcelona og andre topplag [:)]

Nei, dette skal vi greie..

Synes forresten jeg hører snakk om at spillerfeiringene etter scooringene skjedde rundt sidelinjen med Wise og resten av laget?.. Og at reservene ikke var å se på banen i pausen.. kan det bety at vi begynner å bli en sveiset gjeng og alle uromomentene som Butler og flere nå endelig er borte? [:)] Isåfall er det gledelig om vi nå igjen går på banen som et LAG og ikke enkeltvise furtne primadonnaer..
-SirOlsen-

berlin

Re: Hull-LEEDS
« Svar #337 på: Januar 31, 2007, 06:53:20 »
Etter at jeg ikke kunne får med meg kampen, har jeg trålet meg gjennom denne tråden, og hvilken orgasmisk følelse. Bær over meg for at det finnes 4 berlin-poster på rad her.

Skal jo ikke ta av, men dersom rekken av utelatte spiller i dagens tropp, ikke er alvorlig skadd, så kan dette være begynnelsen på det etterlengtede "kjemp for livet" kjøret fra Leeds, som alle bunn-lag må starte, og faktiskt er det den del som klarer det. Med det så refererer jeg til tidligere år hvor bunnlagene får en opptur en eller annen gang når det nærmer seg slutten. At alle 8 lagene i gjørma får det tror jeg vel ikke, men la oss håpe Leeds får oppturen basert på fighting spirit og høy lagmoral. Dette skal vi jaggu klare.

SirOlsen

Re: Hull-LEEDS
« Svar #338 på: Januar 31, 2007, 06:54:12 »
quote:
Originally posted by berlin

Etter at jeg ikke kunne får med meg kampen, har jeg trålet meg gjennom denne tråden, og hvilken orgasmisk følelse. Bær over meg for at det finnes 4 berlin-poster på rad her.

Skal jo ikke ta av, men dersom rekken av utelatte spiller i dagens tropp, ikke er alvorlig skadd, så kan dette være begynnelsen på det etterlengtede "kjemp for livet" kjøret fra Leeds, som alle bunn-lag må starte, og faktiskt er det den del som klarer det. Med det så refererer jeg til tidligere år hvor bunnlagene får en opptur en eller annen gang når det nærmer seg slutten. At alle 8 lagene i gjørma får det tror jeg vel ikke, men la oss håpe Leeds får oppturen basert på fighting spirit og høy lagmoral. Dette skal vi jaggu klare.


ble bare 3 på rad før jeg ødela [:p] hehe
-SirOlsen-

berlin

Re: Hull-LEEDS
« Svar #339 på: Januar 31, 2007, 06:55:30 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Uff, så sørgelig å se oss på den tabellposisjonen vi er nå.. måtte dette bare være til skremsel og ikke bli en realitet!



slapp av øisten, tabellen er fin den når det gjelder avstand dra Norwich til Leeds. Huak at Luton omtrent solgt seg ( spillere ut )til nedrykk og sliter med elendig form. qpr har det også tøfft, selv om de burde til høre CCC. Southend overrasket, men varer det. De har fortsatt Eastwood, som er gull verdt. Nei, jeg er optimist, slev oom det kun er en seier, og vi trenger mange fler. Feelingen min sier at det kommer, måtte de bare bli sånn. Cheer up, lad!


Joda, misforstå meg rett [:)] Jeg ser jo at dette kan gå i vår favør jeg også [:)] Jeg var vel mindre optimistisk i forkant av dagens kamp med tanke på lagoppstillingen vår enn at vi skal greie å komme oss over nedrykksstreken før sesongen er over [:)]

Poenget mitt var bare at det er jo litt leit å se at vårt kjære Leeds United ligger HELT i bunn av CCC da.. Er jo ikke så mange årene siden vi herjet rundt om i Europa og skremte Barcelona og andre topplag [:)]

Nei, dette skal vi greie..

Synes forresten jeg hører snakk om at spillerfeiringene etter scooringene skjedde rundt sidelinjen med Wise og resten av laget?.. Og at reservene ikke var å se på banen i pausen.. kan det bety at vi begynner å bli en sveiset gjeng og alle uromomentene som Butler og flere nå endelig er borte? [:)] Isåfall er det gledelig om vi nå igjen går på banen som et LAG og ikke enkeltvise furtne primadonnaer..



gode betraktninger, kompis, la oss håpe det! [:)][:)][:)]

baste

Re: Hull-LEEDS
« Svar #340 på: Januar 31, 2007, 14:56:40 »
Alan Thompson kan fort vise seg å bli den beste signingen siden Strachan...Utrolig deilig dette. Mange lag sliter med sterk nedatgående kurve...det lover bra.... har en rar helg følelse..lyst til å feire litt..Juhu.. Come on Leeds...og god bedring Flo

Henning

Re: Hull-LEEDS
« Svar #341 på: Januar 31, 2007, 17:03:44 »
Kjem  ein liten rapprt fraa min forste bortekamp med Leeds.

For kampen: Tog tog fraa York og fann raskt bana. Lite folk naar eg kom, provde aa vere tidleg ute for ein gongs skyld og det var i allefall to timar til start. Men billetten min hadde ikkje kome, so eg maatte uansett vente paa billettkontoret ei stund. Naar eg so kom inn var det fortsatt lite folk, men eg horte diverse Leedssangar runge i bakgrunnen. (Dei fleste varma seg visst ved kiosken.) Naar det nerma seg start var det fortsatt lite folk paa tribuna, og eg som trudde det skulle bli full brakke. Meldinga om at kampen blei 15 min forsinka pga. trafikkproblemar var derfor ikkje uventa. (Og eg synst speakeren sa at det var det hogste tilskuerantallet nokon gong.)

Kampen: Starta ganske brukbart for Leeds. Hadde kontroll bakover og brukbart pasningsspel framover. Maalet til Heath kom paa motsatt side av der eg sat, men han fekk vel ein flikk/fot paa ballen etter eit frispark fraa Thompson? Stemninga var hog i Leeds svingen. Etter kvart roa det seg litt ned, hadde fortsatt brukbar kontroll, men skapte ikkje allverden. I tilleggsminutta fekk Hull eit par enkle/billege frispark, og paa eit av dei scorte dei sjolvsagt. Litt likt som mot WBA. Faar ikkje renska ballen vekk, og etter klabb og babb gaar den i maal. No vaakna faktisk Hull fansen, og etter maalet var den einaste gongen eg horte dei synge. Til pause etter ein grei omgang, men surt med maalet i mot.
Det skulle likevel ikkje ta lang tid for vi var i front igjen. Kandol blir holdt igjen, naar han nesten har fri bane mot maal. Kunne diskuterast om det ikkje burde vere raudt kort. Sjolv om eg ser det med kvite auge. Eg trur alle paa tribuna venta paa noke spesielt no, og det kom. Thompson la den elegant i hjornet, og vi var igjen i front.
Resten av kampen bolga litt fram og tilbake, Hull hadde eit par halvsjansar, og det samme hadde Leeds. Viste ein del bra pasningspel.
Forst paa slutten blei det skikkeleg nervost, og ved eit tilfelle var eg sikker paa at dei ville utligne paa overtid igjen. Takk skal du ha Douglas for den herlege taklinga.
Men heldigvis holdt det inn, og jubelen kunne sleppast laus. Eller fortsette for stemninga paa tribuna var bra heile vegen.

Sullivan: Ingen tabber. Halte ut tida i heile forste omgang, og lata som han ikkje forsto dommaren naar han paamerka det. Til stor jubel fraa tribuna putta han handa inntil oret, for aa paapeike at han ikkje horte kva han sa. Solid kamp, med enkelte daarlege utspark.
Richardson: Hadde problem i forste omgang, naar han maatte springe med nasa mot eige maal. Hadde god kontroll naar det ikkje var kontringar. Framover var han god, med mange lop, god teknikk og god innsats. Tidlegare har han slete med innlegga, men kom ikkje til innlegg i dag. Gjekk heller forbi eit par spelarar og sentra enkelt ballen vidare.
Heath: Mykje betre enn Foxe i forrige kamp. Vant ein del duellar, og samarbeidet med Rui fungerte bra. Fekk ikkje med maalet skikkeleg men det var sikkert fint.
Rui: Han er verkeleg ein populaer spelar for supporterane. Kompromisslaus i taklingar, men verkar samtidig roleg. Hadde ein glipp paa sluttetn men blei redda av Douglas.
Lewis: Bra kontroll defansivt, untatt paa slutten av forste omgang daa han blei lurt eit par gongar, og laga frisparket som leda til maalet. Gode bidrag ofansivt.
Sa: Trudde lenge det var Carole som spelte. Like smaa begge to. Solid defansift i duellar. Ikkje fullt so med offansivt. Men klarer seg veldig bra paa den plassen.
Douglas: Kjempar bra. Hadde horribelt pasningsspel i starten av kampen, men kom seg. Vinn mykje duellar etter kvart.
Thompson: Viste ro, og styrte kampen i andre omgang. Herleg maal. Sleit ogsaa han litt i starten.
Howson> Litt anonym til tider, men ser at spring det han kan. Viste ogsaa imponerande teknikk i andre.
Kandol: Opp og ned. Berre du kan faa lofta beina dine i duellar, so hadde du vunne alt. Viste styrke i enkelte delar av kampen, men det blir for sjeldent. Ikkje serleg populaer balnt fansen. Var nere eit raudt kort paa tampen.
Healy:
Ogsaa han er opp og ned. Jobbar veldig bra enkelte ga  No gaar pengane ut paa internett i Hull. (Kjem tilbake med resten seinare paa dagen.)

Ja, daa var eg endeleg tilbake i York, og kan fortsette rapporten.

Healy ja, viser storre vilje no enn tidlegare, sjolv om han glommer seg av og til. Men absolutt godkjent.
Blake: Viser som vanleg teknikk, held paa ball bra, noko som var viktig i sluttminutta.
Crainey: Ja , saag ikkje so masse til han.
Einarson: Viser styrke i haudeduellar.

Publikum: Herleg endeleg aa faa staa paa eit stadion, og synge ut for full hals. Stemning var stor i mesteparten av kampen. Ja faktisk i heile. Eg sang med paa dei fleste, sjolv om det var noken eg ikkje kunne. Spelarar som blei tilsungen var: Blake naar han varma opp. Frazer naar han kom paa eit 50 meterslop med ein mann i helane. Fekk tilslutt frispark. Thompson gjennom heile kampen, og Rui etter kampen. Den som fekk mest pes gjennom kampen var Windass. "You f.. bas...." Bridges fekk obligatorisk buing naar han kom inn, elles var det mest Hullfansen som fekk hore det. "You only sing when your fishing". Fansen oppforte seg bra dei, sjølv om det var eit par fulle folk som klemte ein liten gut kvar gong vi scorte.

Etter kampen: Siste tog tilbake gjekk klokka 8, so no maatte eg finne meg ein maate aa kome meg heim igjen. Saag at ein av bussane utanfor stadion sto Hull paa, og skulle til aa sporre om dei hadde ein ledig plass, daa det saag ut til aa utarte seg. Var verfall heftige diskusjonar rett utanfor bussen so eg fann ut at berre skulle gaa vidare. Problemet var at vi blei geleida ut i motsatt retning av der eg kom fraa, so turen tilbake til busstasjonen( eg kunne jo vere heldig) som skulle ta 20 min, tok 1 time og 15 min. Dette etter aa ha spurt eit par tre hullfans. So daa gaar eg midt blandt Hullfansen, og har utruleg lyst til aa ta av meg jakka og synge ut "Marching on ....." Men fant ut at det var best aa la vere.
Tilbake paa togstasjonen fann eg ut at neste tog gjekk 06.10, og klokka var no ca. 12. Og busstasjon viste det seg at dei ikkje hadde lenger. Tenkte eg skulle overnatte paa stasjonen, men blei bedt fint om aa stikke sidan dei skulle laase stasjonen. Dei foreslo ein bar som hadde ope til 6, men det var berre dunkdunk musikk, so eg tok heller inn paa eit hotell.
Spurte om no-smoking, men det stinka jaggu dritt der.

For direkte til Leeds og saag reservekampen, for eg seinare paa kvelden for til newcastle, og saag carew nesten score.
No sit eg i york igjen med ein kraftig forkjolelse, og maa ta det med ro eit par dagar til neste kamp mot Norwich.

Henning.
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 20:18:01 av Henning »

Robert H.

Re: Hull-LEEDS
« Svar #342 på: Januar 31, 2007, 19:26:59 »
Glimrende Henning! Mer mer mer.....

rd1

Re: Hull-LEEDS
« Svar #343 på: Januar 31, 2007, 19:32:25 »
quote:
Originally posted by Jon R

 Poyet kan få sin spiller-debut raskere enn vi kan stave Carrow Raod er jeg redd for. [:0]

Jon R.




Tja, men kan vi stave det??...[:)]

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Januar 31, 2007, 19:34:25 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

Per-Stian

Re: Hull-LEEDS
« Svar #344 på: Januar 31, 2007, 19:38:11 »
Alltid kjekt å lese rapportar frå likesinna som sat ringsides, spesielt når det vart siger[:)]

Fine vurderingar av spelarane, glad Marques held fram den positive utviklinga. Kan han bli ein light-versjon av Radebe???

Per-Stian

Re: Hull-LEEDS
« Svar #345 på: Januar 31, 2007, 19:40:06 »
Korleis oppførte publikum seg, Henning? Var det optimisme i leiren eller berre fyll og fanteri?

Papi

Re: Hull-LEEDS
« Svar #346 på: Januar 31, 2007, 19:59:26 »
Nå skal eg på ingen måte kritisere Marques, fordi han har vore blandt dei beste etter han kom inn i laget, men eg stiller nok ein gong spørsmålet om ein spiller som ikkje har spelt ein kamp på eit og halvt år, skal vera den reddande engelen til klubben??

Keep up the work Marky så kanskje du er det, kven veit?? Kanskje Wise har sett det som dei andre ikkje har sett? Kanskje det er selvtilitten din som blomster, og nå ser vi kva for spiller du egentlig er?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Hull-LEEDS
« Svar #347 på: Januar 31, 2007, 20:07:31 »
quote:
Originally posted by rd1

quote:
Originally posted by Jon R

 Poyet kan få sin spiller-debut raskere enn vi kan stave Carrow Raod er jeg redd for. [:0]

Jon R.




Tja, men kan vi stave det??...[:)]

"Who needs Cantona??"



Nei det kan vi ikke, men nå må du huske på at Poyet ikke engang satt på benken igår. Dette må jo nødvendigvis få konsekvenser for stavingen såpass tidlig i forløpet. Innen søndag kanskje? [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 31, 2007, 20:08:08 av Jon R »
Jon R.

Per-Stian

Re: Hull-LEEDS
« Svar #348 på: Januar 31, 2007, 20:08:53 »
quote:
Originally posted by Papi

Nå skal eg på ingen måte kritisere Marques, fordi han har vore blandt dei beste etter han kom inn i laget, men eg stiller nok ein gong spørsmålet om ein spiller som ikkje har spelt ein kamp på eit og halvt år, skal vera den reddande engelen til klubben??

Keep up the work Marky så kanskje du er det, kven veit?? Kanskje Wise har sett det som dei andre ikkje har sett? Kanskje det er selvtilitten din som blomster, og nå ser vi kva for spiller du egentlig er?





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



Når vi ikkje er særleg godt forspent med stoggarar bør vi iallfall støtte opp rundt dei. Marques har vore merkeleg anonym i kulissane sidan han kom, men no er han plutseleg sjølvskreven i startoppstillinga. Vil heller ha han enn Foxe, for å seie det slik. Keep up the good work, Marky!

Masinga

Re: Hull-LEEDS
« Svar #349 på: Februar 01, 2007, 20:54:30 »
Marques gjør sine saker bra. Jeg ser ingen grunn til å skifte ham ut. Hvorfor han har vært i glemselens dal så lenge vet ikke jeg. Han har vel vært plaget av skader. Dessuten har Leeds vært godt forspent med managere som ikke har utvikling av spillere som spesiale. I fotball handler dessuten mye om tillit og selvtillit. Har man ikke tillit fra manager, går det ut over selvtilliten. Har man ikke selvtillit, presterer man ikke på banen. Selvtillit er alfa og omega i fotball.

Det er derfor glitrende hvis Marques fortsetter utviklingen! Nå er jeg opptatt av en elver med vinnere. Det kan godt være disse ikke er førstevalget i en skadefri tropp. Men jeg vil ha spillere der ute som er vant til å vinne og hater å tape. Det er mange nok i stallen som har opplevd en lang tapsrekke denne sesongen.

Masinga, medl.nr. 1250
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 20:58:08 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hull-LEEDS
« Svar #350 på: Februar 01, 2007, 23:06:26 »
quote:
Originally posted by Masinga

Marques gjør sine saker bra. Jeg ser ingen grunn til å skifte ham ut.

Som en del vil vite, Lucas Radebe sleeeet lenge med å få spille for Leeds han også. men så løsnet det (når en viss Graham kom).

Aner vi en Rui-effekt de la Wise [:)]

Håpe, håpe...

For øvrig, glimrende rapportert, Henning. Vi TRENGER slikt, spesielt når vi ikke får sett kampen.



Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed

B.Dylan
« Siste redigering: Februar 01, 2007, 23:08:45 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert H.

Re: Hull-LEEDS
« Svar #351 på: Februar 02, 2007, 00:11:10 »
Matchratings fra YEP. Herlig å lese at Healy "worked tirelessly", er det lov å håpe at den Kypros-turen har gjort underverker for lagmoralen?

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadfeat.asp?cid=ED61&id=322536
« Siste redigering: Februar 02, 2007, 00:12:10 av Robert H. »