Wise forbanna på en spiller ??

Started by marve, February 11, 2007, 00:28:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MrK

Klubben ledes av idioter - at det er mulig!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

"Harvey insists investigations are still ongoing, while saying that people within the club do know his identity but have not yet come forward.

"In the cold light of day we have to take into account a number of things. Was the leak of the team malicious or naive, was the information got to Crystal Palace directly or indirectly?

"That's the information we have to confirm and once we know the full ramifications of who, how and why the appropriate decisions will be made. "

Dette er faktisk, i et nøtteskall, oppskriften på hvordan denne saken burde vært håndtert, f.o.m lørdag 10.02.07 ca 13.00 p.m. [8)]

Jon R.
Jon R.

agehvitstein

For all del mulig saken kunne vært håndtert noe annerledes, men jeg velger å fokusere på at det viktigste er å skape en fighter vilje blandt gutta. Det er det Wise har forsøkt på her, og det velger jeg å se positivt på. Noe er nødt til å bli gjort mht en samlende moral i laget. Tror dette kan virke positivt. Jeg vet at dette kan virke noe desperat, men det er nettopp en desperat situasjon vi befinner oss i. Forøvrig så støtter jeg det Sheridan og Svend Anders har sagt i tidligere innlegg i denne saken. Jeg er ekstremt lei av all den negative hetsingen rundt Wise som forekommer her på forumet. Jeg tror faktisk vi kan klare å beholde plassen etter å ha sett Palace kampen. For all del ingen god kamp, men allikevel. Creswell blir en nøkkelspiller fremover. Sammen med Blake er denne duoen det vi har av sånn noenlunde kvalitet igjen i laget. Nå blir det TPN resten av kvelden. Datt ned i postkassen her på Nesodden i kveld. Skjønner at jeg må revurdere mitt syn på Djupdal. Artig artikkel!

Stifler

BREAKING NEWS....there is NO MOLE!!! Maybe it was Gordon the Gopher or possibly Hammy the Hamster! For the love of Mike when will LUFC stop making a laughing stock of us all? I see thatswhyweregoingnowhere is back on other people's sites making his snidy comments. It really doesn't help the cause when we are expected to field the flak from eejits like him!Luckily Warnock is such an idiot himself

Klippet ut ifra Teamtalk. (en som postet et innlegg.) vet ikke hvor mye hold det er i dette men...
-Nr 2 er den første taperen-

Asbjørn

Akk ja...

Her hadde kanskje Dennis &  co klart å snu den sportslige utviklingen. Vi har tatt en del poeng i det siste, det defensive hadde kanskje begynt å bli på stell igjen...

Om ikke optimismen blomstret ennå så var iallefall håpet om grunn til optimisme til stede...

Muuulig det kan sies at Dennis fikk en vanskelig personalsak på lørdag...

Han taklet den iallefall ikke. Allerede kan man konkludere med at håndteringen av saken står til stryk. "Vi" (supportere) kjenner ikke saken i særlig grad ennå, men ALT tyder på frustrerte spillere, FA inne i bildet, to klubber som legger lokk på saken, presse og nettsteder som fortsatt spekulerer...

Og det er å frykte at den vil koste oss ytterligere pund [V][V][V]

Verre, slik jeg ser det, er at jeg dessverre frykter så inn i hampen at Leedslaget vi får se på lørdag ikke vil være av samme kaliber som for en uke siden. Saken har fått synket inn, spillerne snakket... jeg vil anta at fraksjoner i den ene og den andre retning har oppstått... og jeg frykter vi igjen får oppleve et lag i strid med seg selv, sin egen verste fiende så og si...

...nå som vi var så nærme å komme oss på riktig side av streken... [xx(]

MÃ...TTE jeg ta feil, osv...

Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

* "One player gave my team to the opposition at my football club and I found that out. It disappoints me immensely and I told the players before, and he won't be playing for this football club again. It's as simple as that because I can't have that. This what you sometimes have to deal with. That player's not going to play for this football club" - Dennis Wise insists the Leeds mole is lucky enough to be on his way out of Elland Road.

* "The issue we've got now is, while we know it happened, we do not know which Leeds United player it is. That's the big news, we do not know which Leeds United player it is" - Leeds chief executive Shaun Harvey reveals that, actually, that'll only be if he admits who he is.

* "I love Dennis to bits but I'm very disappointed about this and I told him so after the game. A Leeds player spoke to a Palace player on Friday night but it was a general conversation, he wasn't leaking the team. I had an idea of who would be in the Leeds team at eight o'clock on Friday night but I had no information about their team shape. As it was a couple of the people I thought would be in the Leeds team weren't. Players talk to players. It's part of life and it's not malicious. I should think there 40 similar situations around the country at the weekend. I don't know why Dennis has made such a big thing out of it. It has been blown out of all proportion" - We reckon Peter Taylor is enjoying this as much as everyone else.

Fra Football365's Quotes Of The Week-samling: http://www.football365.com/story/0,17033,8750_1916954,00.html

auren

Gode oppsummeringer kjelvi. DW sier ikke i det første sitatet at han vet hvem spilleren er, dog det lett tolkes slik.

Peter Taylor sier nesten direkte at han har fått den antatte lagoppstillingen fredag kveld, og den fikk han av en Leedsspiller. Hvor vanlig dette er vet jeg ikke, men Taylor mener visstnok at dette er særdeles vanlig (40 samtaler hver uke - dvs ca annenhver klubb gjør dette i de 4 øverste divisjonene, for å sette det litt på spissen).

Jeg er enig med dem som mener at DW burde holdt kjeft til media, men håndtert dette innad i klubben. Om å bruke denne saken som peptalk om motivasjon før kampen aner jeg ikke var særlig smart eller ikke. Vi vant nå kampen, og gutta kjempet godt.

Gidder ikke tenke for mye på denne saken nå fremover - bare hååååper den ikke fører til dårlig innstilling blant spillerne og nedrykk. Beholder vi plassen driter jeg egentlig loddrett i hele saken, selv om det skulle bli en eventuell rettsak og Leeds taper noen pund.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

ser at det skrives mye her i denne tråden om den negative innflytelsen episoden har på spillergruppen. Det er også en ren spekulasjon. Jeg holder det ikke for usannsynlig at spillergruppen er bedre informert enn den gemene hop. Jeg mener tom at det sannsynlig. Vel er saken idiotisk, men å anta at det er full forvirrelse eller mistillit eller.....
er enda mer spekulasjon, enn spekulasjonen rundt Wise sin håndtering. Den er jo basert på en del fakta, bl.a pressekonf etter kampen.

Så, det er ikke sikkert dette har like stor innvirkning på laget som løper ut på Ninian Park til helgen.

HåvardK

La oss håpe du har rett, berlin. Det som virker mest pussig på meg, er hvordan Wise tror at spilleren vil stå fram når han på forhånd har utbasunert at vedkommende aldri vil få spille for klubben igjen. Lurer på om dette kan ha noen innvirkning på hvor lett det blir å få spillere til klubben i framtida?

larss

Det som er sikkert er at denne saken tar vekk det sportslige fokuset. Det er vel mye som tyder på at Wise har vært litt for kjapp i avtrekkeren.
Forøvrig vil jeg si at Wise viser engasjement og jeg tror ( selv om det ikke alltid ser sånn ut ) at alt er i de beste hensikter for Leeds United.
LarsS, som overaskende og gledlig[:D] nok ikke fikk lese TPN når jeg kom fra jobb i går da min fru hadde okkupert bladet.

LarsS

Sverre

Stadig nye teorier i England.  Slett ikke usannsynlig at noe slikt har skjedd;

Fra "Sportingo";

No-one is owning up to the weekend leak of the Leeds team at the Palace. Could it just be that the dirty deed was hatched at the Bates Motel?
Dennis Wise: team-leak fury (gettyimages.com)So a statement on the Leeds United website is now responding to increased press speculation about who leaked the team to Crystal Palace last Saturday. Apparently players were asked to hold their hands up at training on Monday and admit to it.

This smacks to me of an escape route for the player concerned and is contrary to Dennis Wise's previous furious outburst on the same site stating that it was totally unacceptable (on whatever grounds but the inference was that it was deliberate and malicious), that he knew who it was - and that the player would never play for the club again. Could it be that Wise has now been reined in by Ken Bates, that further injuries have hit the team and that we actually need the player now? Or was it just an 'act of passion' because he cares?

I believe in a conspiracy theory - how could you not as a Leeds supporter, especially during these past few years? I believe that Wise and Bates had identified a player they wanted to get rid of or couldn't afford to pay (remember Eirik Bakke?) and were using this 'incident' as an excuse. Peter Taylor has said that he was amazed that it blew up in the way it did, further suggesting he too was aware of the Machiavellian landscape he was treading on.

How are we ever going to rebuild our club if acts of 'transparency' are really designed to mask reality?

Og Shaun Harvey har mer enn nok med brannslokking.

LEEDS United chief executive Shaun Harvey has hinted that the player responsible for leaking team news to Crystal Palace ahead of last week's Coca-Cola Championship fixture may not be sacked after all.

Leeds manager Dennis Wise vowed in a furious post-match outburst following Leeds' 2-1 win that the player would never play for the club again. But Harvey has since revealed the club do not know who the player is, and while Wise has appealed again for the culprit to step forward, there appears to be a softening in the struggling club's stance.

"Our manager spoke to the players on their return to training on Monday and reiterated what is expected of them," Harvey said in a club statement.

"He gave everyone the opportunity to come forward and if anyone does the club will take the appropriate action and take into account whether the passing on of the information was malicious or naive, direct or indirect."

Harvey confirmed it was Palace manager Peter Taylor who had informed Wise that Leeds team news had been passed onto him at lunchtime on Saturday. Taylor has since accused Wise of "badly over-reacting", while Crystal Palace chairman Simon Jordan claimed the whole episode illustrated that the former Wimbledon and Chelsea midfielder had no control over the Elland Road dressing room.

Harvey added: "[The leaking of information] was confirmed, to his credit, by Palace manager Peter Taylor at the time, and before their arrival at Elland Road.

"Our manager Dennis Wise was understandably upset at this revelation and chose to inform the players before the game to act as motivation and to prove that despite the leak they were still good enough to go out and win. As the history books now show we won the crucial fixture 2-1."

Harvey admitted at a Leeds fans' forum on Tuesday that nobody knew who the player was, leaving supporters to conclude - contrary to Wise's post-match assertions - that he is likely to play for the club again.

"We do not know which Leeds United player it is," he said. "If you betray trade secrets in any form of industry to give any of your competition an upper hand you would expect severe punishment to be taken.

"In the cold light of day we have to take into account a number of things. Was the leak of the team malicious or naive, was the information given to Crystal Palace directly or indirectly?

"That's the information we have to confirm and once we know the full ramifications of who, how and why, the appropriate decisions will be made. There are certain people who know the answers, but they haven't come forward as yet."

This article: http://sport.scotsman.com/football.cfm?id=245592007

Lørdag får vi se litt hva dette betyr sportslig for Leeds United...

rastafari

Godt at selvironien og tragikomikken også begynner å komme til syne i denne tåden.
Jeg synes også at kritikken av Wise til tider er vel ensidig. Jeg er av den oppfatning at Wise kan være rett person til å holde Leeds i CC, men jeg tror ikke han er mannen til å bygge et nytt lag.
Når denne gjelder denne saken, støtter jeg Wise hele veien selv om hans uttalelser etter kampen idag kan virke noe overdrevne.
Wise får vite av CP-manageren at noen har lekket info om laguttaket. Hvorfor skal ikke Wise ta dette opp etter kampen?? Vi vet hva Wise står for, 200% lojalitet og innsats for den klubben han er i, ikke sant. Når da en spiller opptrer iilojalt, er dette så alvorlig i Wise's øyne at den spilleren skal bort og ut, for ever. Og dette må jo være positivt for spillergruppa!? Her er alle for en, hvordan kan noen få dette til å virke negativt?? Det fostår jeg ikke.
Så viser det seg at klubbledelsen ikke vet hvem spilleren er og derfor ikke kan kastes. Trist, men sant. Men hva skulle Wise gjort anerledes basert på hans lojalitet?
Ikke sagt noe? Er ikke det unnvikende og feigt å ikke ta opp en illojal handling?
Vært mer diplomatisk? Vi liker ikke at spillerene lekker info, men siden jeg ikke vet hvem det er så er det greit (ikke bare Valla som er pusekatt)
Gjort som gjort? OK. Om spilleren er kjent i spillegruppa (trolig), så må han vise en tydelig endring for å bli akspetert. Flott, for da har vi spillegruppe som er sammen, men unntak av kilden om han ikke viser større lojalitet for klubben enn andre, og det vil jo ta komme lagt til gode.

3p mot de skitten-blå til helga, knuset fliret til Pol-pot Ridsdale og gullfisken hans.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

GeirO

Synes bare dette er en kjedelig sak, og da mener jeg alle meninger av ordet kjedelig......
MOT

Per-Stian

"Harvey confirmed it was Palace manager Peter Taylor who had informed Wise that Leeds team news had been passed onto him at lunchtime on Saturday. Taylor has since accused Wise of "badly over-reacting", while Crystal Palace chairman Simon Jordan claimed the whole episode illustrated that the former Wimbledon and Chelsea midfielder had no control over the Elland Road dressing room."

Scotsman

Karl Hot Shot

Jeg har samme følelsen nå som da David O'Leary gav ut boka "Leeds United on trial" rett før jul i år 2000. Utbasuneringen av indre forhold vitner om at manageren har mistet respekt i garderoben. I Dennis Wises tilfelle kan man selvsagt spørre seg om han noensinne har hatt noen respekt blant enkelte av spillerne, men uansett er situasjonen nå alvorlig. Sky News viste i går kveld bilder fra Elland Road der en meget forknytt Dennis Wise kom ut fra et møte og satte seg bak rattet i bilen sin. Forklaringen som Shaun Harvey har gitt i ulike sammenhenger om at Dennis Wise gikk ut med lekkasjehistorien til spillerne i garderoben før Palace-kampen for å motivere dem ekstra, er også svært dårlig. Hvem bruker så negative midler for å motivere spillere til innsats?

Papi

Ikkje vanskeleg og sjå att det store motsetningar blandt oss skribenter her. Nokre støtter Wise, andre hudflætter han og andre stiller seg meir i det nøytrale hjørnet.
Skal prøve å vera i det nøytrale hjørnet i dag:

* Faktum er at Peter Taylor satt på informasjon om Leeds laget, som han kunne dra nytte av i kampen mot Leeds. Korleis visste han laget? Jo, nokon i Leedsleiren har "fortalt" han dette.
Nå er ikkje Leeds akkurat nokre topphemmeleg konsern som har vorte råka av spionasje eller lekkasje, men når ein "ansatt" sprer opplysningar som motstandarar og konkurrentar kan dra nytte av er dette UAKSEPTABELT!!

* At Wise kommenterar dette i intervjuet etter kampen er ein GEDIGEN TABBE frå manageren sin side. Utan at alle fakta er på bordet har vertfall eg lært og tie, telle til ti, få fakta på bordet og så opne munnen. At Wise nå sa det han sa, betyr ikkje at han er dum, hjernedød osv etter min meining, men det beviser kva for engesjement og lidenskap han viser for jobben i Leeds.
Men uansett skal ein leder, ein sjef opptrè forann media på ein proffisjonell måte til alle tider, og ikkje la interne konflikter påvirke humøret. Wise sin handling = KJEMPETABBE!

* Leeds har alldri gitt uttrykk for at dei veit kven spelaren er. Viss ein leser all verdens aviser, har alltid spelaren vorte omtale som "den" Kvifor skal då spelarorganisasjonen komme på bana for å bøtleggja klubben for urettmessig behandling av spelar? Kva for spelar?

* Og i denne situasjonen er nok Bates uskyldig, det finns då grenser kva denne mannen skal klare å pønska ut for å tjena penger ved evt oppsigelser av kontrakter.

Nå har eg prøvd å vera nøytral i denne posten, så gjenstår det å sjå om eg klarte det:)

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Spekulasjoner og atter spekulasjoner. Ingen av fansen vet noe som helst. Leedsledelsen fortsetter med tåkeleggende brannslukking, og håper at dette går over av seg selv. Med nå er katta ute av sekken/reven inne i hønsegården og ingen vil få ro før spillerens navn er offentliggjort. Altså: gi oss navnet, eller avblås alt og si at det var en forferdelig misforståelse. Det var ingen lekkasje. Alt var bare inne i Wise's hode. Til det er det å si: Peter Taylor har innrømmet at en Leedsspiller har slengt med leppa. At hr. Taylor vurderer dette til å være en bagatell, får så være. Hvis hr. Taylor vet noe som Leedsledelsen ikke vet (noe ting ikke tyder på) får han si hvem det er. Den kan da ikke være så farlig å navngi en spiller hvis det hele er en "bagatell"? Synes P. Taylor opptrer usmakelig og ukollegialt.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Nå fattet jeg håp: En meget forknytt Dennis Wise...kanskje han sier opp...på dagen!

Så kan vi få en skolert manager med oppdragelse (Blackie back)! Eller John Sheridan eller Gary Mc Allister? Nå ble jeg nesten i godt humør!
MOT

kjelvi

quote:
Originally posted by GeirO

Så kan vi få en skolert manager med oppdragelse (Blackie back)!

Eller John Sheridan eller Gary Mc Allister? Nå ble jeg nesten i godt humør!

Geir Ove. Nå må vi roe litt ned!
Blackie tilbake?!?!?
Sheridan er for grønn. Vi går for Macca, med en spillende Gary Speed som ass. Det hadde vært noe!

Jeg tar over som Chairman - og du kan være Daglig leder.
Flere som vil være med å leke...?!

Jon R

Jon R.

MrK

Jeg blir med for makan til stupid opplegg er det heldigvis ikke hver dag. Gjøre seg til klovner på ...........muligens ingenting!
Taylor kan jo si hva han vil.........

http://www.nettavisen.no/sport/pl/article900710.ece

"LUFC en klubb uten ledelse"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

GeirO

quote:
Originally posted by kjelvi

quote:

Eller John Sheridan eller Gary Mc Allister? Nå ble jeg nesten i godt humør!

Geir Ove. Nå må vi roe litt ned!
Blackie tilbake?!?!?
Sheridan er for grønn. Vi går for Macca, med en spillende Gary Speed som ass. Det hadde vært noe!

Kan akseptere løsningen, Kjell Bjørn. Macca blir bra, Speed som midtstopper.  Men daglig leder, hva er det? Stillingen til Shaun Harvey, kanskje?

Når trer dette i kraft, mao, når går Wise av?
MOT

kjelvi

BBC Radio Leeds update lunchtime today:

Dennis Wise admits that the club may never know the identity of the mole but is glad that it is out in the open (so much for this being our own parochial/ list interest only, the club are obviously still talking about

Ref. tidligere spekulasjoner:
* Gary Kelly's injury is still being investigated
* Thompson has a calf injury and is a doubt for Cardiff

kjelvi

quote:

quote:

quote:

Ikke denne uka. For mye å gjøre på kontoret etter å ha vært hjemme i to uker. Men f.o.m. mandag! Cardiff unnagjort, men tidsnok til QPR...
Passer det?

HåvardK

quote:
Originally posted by rastafari

Wise får vite av CP-manageren at noen har lekket info om laguttaket. Hvorfor skal ikke Wise ta dette opp etter kampen??

Selvsagt skal Wise kunne ta opp dette etter kampen. Det er det vel ingen som har sådd tvil om. Men ikke på en direktesending på radio!

Jon R

"Our manager Dennis Wise was understandably upset at this revelation and chose to inform the players before the game to act as motivation and to prove that despite the leak they were still good enough to go out and win."

Ã... danne et felles ytre fiende eller trusselbilde er en velkjent taktikk når det gjelder å skape samhold og motivasjon i en gruppe til å kjempe "skulder ved skulder" . Dette er en vel dokumentert metode som blant annet har blitt brukt med hell av store dikatorer: eks " det germanske folk versus bolsjevikende og jødene."  
"Noen, en forræder, har forsøkt å svekke oss før denne kampen, men det skal de ikke lykkes med, så lenge vi står sammen. "

Hvis man ønsker den motsatte effekten, nemlig å skape splid i en gruppe, kan man gjøre som følger: Man plasserer en "muldvarp" i gruppen, eller skaper et inntrykk eller illusjon av at det eksisterer en ikke nærmere definert "fiende" inne i blant oss. Dette er et meget effektivt virkemiddel ift å skape mistenksomhet og uønskede allianser mellom gruppemedlemmene. Dette er elementer man gjerne finner igjen i  psykologiske thrillere. De er virksomme og må ikke undervurderes innenfor en bedriftskultur.

Dette er egentlig elementær og veldokumentert gruppepsykologi, men kanskje ikke noe "mannen i gata" er seg så bevisst. En leder eller mellomleder for en organisasjon derimot, bør være vel kjent med disse allmennmennskelige mekanismene, for å forebygge og evnt stanse destruktive prosesser i et arbeidsmiljø.

Wise sin utblåsning overfor spillere og media, var en desperat og tankeløs utblåsning, trolig foretatt av en mann under stort press og med svært dårlig utviklede sosiale antenner. Vi vet nå hvem som tipset Wise. Vi vet også at Wise aldri har visst spillerens navn. Kanskje får vi aldri vite det. Kanskje spillerne selv klarer å "røyke ut rotta", men veien dit blir trolig lite oppbyggende for arbeidsmiljøet. Det er ingen grunn til å tro at uroen er noe mindre innenfor portene på Elland Road, enn de er utenfor.

Ja, vi vant kampen mot CP. Ikke på grunn av Wise sitt utspill, men på tross av.

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Det er vel på tide å avslutte denne tråden nå. Uansett er dette en episode som klubben bør legge bak seg. Selv kan jeg ikke fri meg fra tanken om at saken har fått unødvendige dimensjoner. Det dreier seg tross alt kun om opplysninger om lagoppstilling, noe som for Leeds´ vedkommende ikke kunne inneholde de helt store bombene med den skadelista vi har. Enkelte lag, f eks Norge under Drillo, la ikke større vekt på dette enn at laget ofte ble gjort kjent dagen før kampdag.

auren

Leeds United boss Dennis Wise has no regrets about how he reacted upon learning his line-up against Crystal Palace had been leaked.

The former Swindon Town boss was left fuming after discovering The Eagles knew his team and stated the 'mole' would never play for the club again.

As yet, the mole remains undiscovered and while Peter Taylor stated Wise over-reacted the Leeds boss believes he took the right action.

When asked if Wise had any regrets over his action he stated: "No, no regrets. Not at all.

"Everyone knows the situation and how I and a lot of us feel. It's just disappointing.

"So it will be dealt with at the appropriate time. We're just sitting and waiting really.

"Everyone is in the dark, but what we do know is that it happened, simple as that."

Wise also revealed the squad are in buoyant mood ahead of this weekend's crucial trip to play-off chasing Cardiff City.

"They (the players) are fine. They are very together," he continued. "They've been good this week."

Dette står på skysports.com.

auren - noget oppgitt over Wise...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

quote:

quote:

quote:

quote:

Ikke denne uka. For mye å gjøre på kontoret etter å ha vært hjemme i to uker. Men f.o.m. mandag! Cardiff unnagjort, men tidsnok til QPR...
Passer det?

Feiging! Tør du ikke møte Cardiff som chairman?[:D][:D]Ã...pne karrieren med QPR-seier?
MOT

Asbjørn

... du var ikke kjapp nok for meg, vet [:D]

Men jeg syns rett skal være rett, hva Dennis uttaler til pressen (nå i etterkant!) må man ofte ta som "paper talk" ... Kenneth & Shaun & co har nok fortalt ham hva han bør si/ikke bør si... osv...

Så jeg syns det blir feil å ta ethvert sitat og radbrekke det.

Men hva Asbjørnene egentlig mener om Wise er vel ikke rikets største hemmelighet, er det vel... [:p]

Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan