Skrevet av Emne: Kamp: cardiff vs LEEDS  (Lest 40801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Kamp: cardiff vs LEEDS
« på: Februar 13, 2007, 04:33:32 »
Bort med negativiteten og de mørke skyene som hersker litt på forumet om dagen.
Ny kamp til helgen, nye muligheter. Leeds er på 7 plass på formtabellen og er vel litt i siget..[:D]

Cresswell fra start, eller blir det kandol igjen? Thommo eller Derry tilbake på banen? Hva med Healy? Lewis?

Tipper vi gjør en bra kamp, men vinner bare 2-1 [:)] Cresswell markerer seg, med å score seiersmålet.

Om ikke flere melder seg på skadelista så håper jeg på dette laget..Presiserer at jeg håper på Cresswell, at det da er medisinsk forsvarlig og ingen gambling mht skaden..men alternativene begynner å bli dårlige. klart, litt tidlig med oppstilling..men desto like gøy[:)]
Ankergren

Sa,Rui,Heath,Lewis

Douglas,Nicholls,Thompson

Blake

Cresswell,Healy

Sub. Sully, foxe, frazer,howson og gylfi


VI SER OSS IKKE TILBAKE,OPP OG FREM!

55[:)][8D]
« Siste redigering: Februar 13, 2007, 04:54:42 av eriksen55 »

auren

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #1 på: Februar 13, 2007, 04:44:19 »
Tja... Ikke umulig at Healy er tilbake. Han skulle være ute i minst 2 uker (i morgen er det gått 2 uker). Har ikke hørt noe om skaden til Lewis, men det så ikke bra ut da han hinket ut. Frykter at han ikke når kampen.

Cresswell fra start ville være dumt. Han har såvidt kommet tilbake fra skade, og hadde det ikke vært for at Kandol måtte ut etter knappe 70 min, hadde han ikke spilt 25 minutter på lørdag tror jeg (Maks 10-15 min). Det kan bli tynt der fremme hvis ikke Healy når kampen og Kandol er skadet. Da blir det nok to tidligere Burnley angripere fra start.

Statistisk sett så taper vi mot Cardiff. Vi har enda ikke vunnet to kamper på rad, og jeg forventer i grunnen tap, men har et lite håp om poeng. Vi må for all del få stoppet Michael Chopra. Scorer ikke han mål på lørdag, tror jeg Leeds sikrer seg et poeng eller tre.

auren, som håper Healy snart kan spille...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #2 på: Februar 13, 2007, 04:51:55 »
Dette blir helt klart en veldig tøff kamp. I tillegg er Chopra i scoringsform. Er fornøyd med ett poeng, men det blir ikke krise hvis vi reiser hjem med null.

-WE'LL BE BACK-

Stifler

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #3 på: Februar 13, 2007, 05:21:10 »
Så at Westlake hadde sagt at Lewis skulle være klar til kamp igjen, og det samme skulle Tresor.
håper at Healy starter på topp sammen med Cressy (hvis han er klar til start) og at Thommo & Derry er back i midten igjen.
men som Ferre nevnte er Chopra i scoringsform. Tror han kan være den som ødeleger Lørdagen for oss...
-Nr 2 er den første taperen-

ragnar

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #4 på: Februar 13, 2007, 05:21:10 »
Blir en meget tøff kamp som jeg er redd for ender i null poeng. Men det gjør ikke noe om Wise & co motbeviser meg... [:I]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #5 på: Februar 13, 2007, 05:39:46 »
---------------- Ankergren-----------------------

Frazer------Rui-----------Heath----------------Sa

---------------------Nicholls-------------------

---------Douglas----------------------------Lewis

-----------------Howson---------------------------------

---------Healy------Cresswell-----------------------

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #6 på: Februar 13, 2007, 06:06:58 »

---------------- Stack-----------------------

Kelly------Foxe-----------Sa----------------Crainey

---------------------Derry-------------------

---------Einarssønn----------------------------Westlake

-----------------Rose---------------------------------

---------Carola------Kandol-----------------------

Jon R.



...rent bortsett fra den noe pinlige innbytterbenken over her ([:)]), var vel poenget å vise at vi tross alt har bra med cover for tiden, tross skadene. Jaja, jeg ville nok foretrukket Sully for Stack, og Kells er kanskje ute av ikke-sportslige (les:økonomiske årsaker), hva vet jheg...




Then she opened up a book of poems, and handed it to me
Written by an Italian poet, from the 13th century
And every one of them words rang true, and glowed like burnin' cooooal
Pourin' off of every page  Like it was written in my soul from me to youuuu...
Tangled Up in Bluuuue....

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #7 på: Februar 13, 2007, 06:27:59 »
har hatt en rar følelse i snart 14 dager om at vi kommer til å slå cardiff, selv om ingen ting som tilsier at vi klarer det.

pesi

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #8 på: Februar 13, 2007, 13:05:42 »
Tror vi slår Cardiff. Vi snur trenden å vinner 2 på rad for første gang denne sesongen!!!!

Marching On Together
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

GeirO

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #9 på: Februar 13, 2007, 13:49:55 »
Gleder meg til den dagen vi kan stille med Cressy og Healy på topp, og en Blake i form bak disse to. Og Flo'ern som en superreserve! Da snakker vi kanskje om CCC's beste angrep, kanskje....
MOT

Per-Stian

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #10 på: Februar 13, 2007, 14:39:08 »
Dette blir nok ein råtøff kamp sjølv om Cardiff er litt meir opp og ned i form i forhold til første halvdel av sesongen. Chopra har briljert, så Marques/Heath må vere finskjerpa! Eg forventar tre poeng, men fryktar vi berre klarar eitt.

Ankergren

Richardson - Marques - Heath - Lewis

Sa - Douglas - Nicholls - Thompson

Blake - Moore

Res: Sullivan, Foxe, Howson, Cresswell, Einarsson

espenm

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #11 på: Februar 13, 2007, 14:40:50 »
quote:
Originally posted by pesi

Tror vi slår Cardiff. Vi snur trenden å vinner 2 på rad for første gang denne sesongen!!!!

Marching On Together



Jeg skulle skrive akkurat dette.
På et eller annet tidspunkt kommer vi til å vinne 2 kamper "back-to-back". Vårt spill har forbedret seg, selv om det er langt igjen.

Med 2 poeng til sikkerhet, 1 kamp tilgode så tror jeg en del av spillerne ønsker å komme seg ut av sumpen og dette er en gylden mulighet. Kvalitetsmessig mener jeg at vi ikke står tilbake for Cardiff.
 

pedro

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #12 på: Februar 13, 2007, 16:05:08 »
Fint at du allerede nå drar fram dette Eriksen55 for det er å vinne fotballkamper vi må ha fokus på fremover[;)]. Jeg er så forbanna lei av se&hør mentaliteten her inne forøvrig skjønner du[xx(] Mange interessante lagoppstillinger foreslått og det Cressy viste sist lørdag gav meg godfølelse, måtte han bare finne toppformen og unngå skader nå. Ankergren i mål er vel det største [?], men han bør få lov å fortsette da han slettes ikke dreit seg ut mot CP.
Leedsomaniac

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #13 på: Februar 13, 2007, 16:09:58 »
På tide å kvitte seg med dette tåpelige Cardiff-komplekset [}:)]. Også på tide å bryte den tåpelige Leeds-vinner-ikke-to-kamper-på-rad-komplekset. Altså slår vi Cardiff med ett mål (2-1 eller 3-2, tror ikke at vi greier å holde nullen (dessverre))[:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #14 på: Februar 13, 2007, 16:11:18 »
Tror det blir dette laget:

Ankergren
Frazer - Rui - Heath - Lewis
Sa - Douglas - Nicholls - Thompson
Blake - Moore

Håper på:

Ankergren
Frazer - Rui - Heath - Sa
Dogulas - Nicholls - Howson - Lewis
Blake - Cresswell

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #15 på: Februar 13, 2007, 16:26:31 »
Du tror altså på en 4-4-2 formasjon? Vi spilte vel i 4-3-3 på lørdag, om jeg ikke husker feil. Men for all del, jeg synes bare tre på midten blir litt lite, og hadde helst sett at vi spilte i den formasjonen du setter opp, gjerne med de spillerne som er nevnt også [:)].
quote:
Originally posted by Ferre

Tror det blir dette laget:

Ankergren
Frazer - Rui - Heath - Lewis
Sa - Douglas - Nicholls - Thompson
Blake - Moore

Håper på:

Ankergren
Frazer - Rui - Heath - Sa
Dogulas - Nicholls - Howson - Lewis
Blake - Cresswell

-WE'LL BE BACK-



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #16 på: Februar 13, 2007, 18:50:22 »
Det jeg lå merke til på lørdag var at høyresiden vår var ganske tom. Fraz kom til tider, men han kom seint og ikke så veldig godt. Dette er jo litt av ankepunktene en kan bruke mot 4-3-3 formasjonen at det er fare for å bli lite vingspill. Med de spillerene Leeds brukte på lørdag, var ikke det den beste formasjonen, men                                       det ble jo som kjent seier. Det som er spr er jo hvor en skal bruke Blake. Som fri spiss eller som hengende spiller bak våre to spisser. I tilfelle med Blake som hengende spiss, stiller det store krav til de tre på midtbanen samt til backene.

4-4-2 er jo en "trygg" formasjon, men så lenge spillerene vet hva de skal gjøre, så går det nok bra. [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #17 på: Februar 13, 2007, 19:29:14 »
Med bare tre spillere på midten blir det mye hardt arbeid på de tre. Er avhengig i at spissene våre bidrar betraktelig defensivt også, ellers vil det konstant bli en mann i undertall på midten.
quote:
Originally posted by ragnar

Det jeg lå merke til på lørdag var at høyresiden vår var ganske tom. Fraz kom til tider, men han kom seint og ikke så veldig godt. Dette er jo litt av ankepunktene en kan bruke mot 4-3-3 formasjonen at det er fare for å bli lite vingspill. Med de spillerene Leeds brukte på lørdag, var ikke det den beste formasjonen, men                                       det ble jo som kjent seier. Det som er spr er jo hvor en skal bruke Blake. Som fri spiss eller som hengende spiller bak våre to spisser. I tilfelle med Blake som hengende spiss, stiller det store krav til de tre på midtbanen samt til backene.

4-4-2 er jo en "trygg" formasjon, men så lenge spillerene vet hva de skal gjøre, så går det nok bra. [}:)]

*Champions of CCC 06/07*



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #18 på: Februar 13, 2007, 19:36:02 »
Ingen grunn til å endre dramatisk på laget nå synes jeg, jeg tror nøkkelen til en god sesongavslutning er stabilitet og at spillere får "satt seg" i posisjoner med et fast spillemønster. Vil gjerne ha Thompson inn igjen i stedet for Westlake, og om Lewis er ute tar Sa den plassen. Om Lewis spiller er jeg sannelig ikke sikker på om Sa får plass fra start, men han er uansett en god mann å ha på benken, da han ser ut til å beherske flere posisjoner. Så vil jeg selvsagt helst ha Healy el. Cresswell inn i stedet for Kandol, men det kan vel være litt tidlig for dem begge.
Howson, Gylfi, Sa, Cresswell og Carole på benken gir plenty med alternativer om/når det behøves.

flynn

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #19 på: Februar 13, 2007, 19:42:54 »
Carole,ja. Hvor er han blitt av? Kan hende at en frisk å løpssterk (?) ving er det som tipper kampene i vår favør på slutten av en lang sesong hvor spillerne begynner å merke kjøret.[:p]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #20 på: Februar 13, 2007, 21:38:03 »
quote:
Originally posted by RoarG

Carole,ja. Hvor er han blitt av? Kan hende at en frisk å løpssterk (?) ving er det som tipper kampene i vår favør på slutten av en lang sesong hvor spillerne begynner å merke kjøret.[:p]

Change is the constant that cannot be changed.



Sebastien Carole spelar reservelagskamp idag. No har han også vore der ei stund og etter rapportane gjort det godt, så kvifor han ikkje eingong når benken på A-laget forstår eg ikkje. Perfekt supersub, om ikkje mindre.

kjelvi

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #21 på: Februar 13, 2007, 22:59:17 »
Retorikken når nye høyder foran Cardiff-kampen og gjensynet med Peter Ridsdal og ex-playerne Stephen McPhail og Simon Walton.

- Playing for our furture, sier Richard Cresswell - som melder seg klar til tjeneste.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~981196,00.html

Jon R

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #22 på: Februar 14, 2007, 00:12:17 »
Fantastisk og litt uventet at Cresswell er tilbake. Han blir en joker og et ess i ermet i innspurten. Cressy er det nærmste vi kommer vår tids Lee Chapman. [:)]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #23 på: Februar 14, 2007, 01:52:45 »
quote:
Originally posted by Jon R

Fantastisk og litt uventet at Cresswell er tilbake. Han blir en joker og et ess i ermet i innspurten. Cressy er det nærmste vi kommer vår tids Lee Chapman. [:)]

Jon R.




Så nå er altså JonR-generasjonens tid over. Trist, javel, men de kan se tilbake på sin tid med gode minner om Lee Chapmans mange mål. [:p]

Heia Cresswell, forresten. Håper vi kan sparke Ridsdale fu men med tanke på vår hellerbegrensa suksess der borte tidligere tror jeg det blir vankselig.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Ferre

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #24 på: Februar 14, 2007, 01:59:19 »
Ser ut som om Cressy starter på lørdag, siden han ikke spiller for reservelaget i kveld.

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #25 på: Februar 14, 2007, 04:22:04 »
har ikke all verden til forventninger foran bortemøtet mot 'erkerivalen' Cardiff.

blir en knalltøff match. skulle vi vinne, vil jeg så absoloutt får barnetrua tilbake...
men foran denne matchen velger jeg å være en fattet realist, men vil gjerne bli overrasket...

jubler over at Cresswell er trolig på plass igjen. han kan bidra til å gi oss en offensiv dimmensjon som vi har manglet. kanskje er dette det forløsende 'sjakktrekket'...?

hadde vært happy om den gikk på boksen, men det blir vel web-radio og fa-fotball på SportN uten lyd.

GeirO

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #26 på: Februar 14, 2007, 13:21:57 »
Enig, Kjelvi.

Forventer 0 poeng.

Er rimelig godt fornøyd med 1 poeng (fordi ett poeng rent matematisk ikke er så mye og hjelper oss ikke så mye på tabellen)

3 poeng: Vi vinner nok resten av kampene. Så gode er vi!

Er på linje med de som håper på den Store Cressyeffekten!
MOT

Tom S

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #27 på: Februar 14, 2007, 13:42:11 »
Eitt poeng er nok det vi kan håpe på i denne kampen.
Dette er ein utruleg vanskeleg bortekamp mot eit lag vi tradisjonelt slit mot.

Håper Cressy får eit nytt innhopp i denne kampen og fortsetter sitt comeback med suksess.

Men, QPR på tysdag er ein ny MÃ… VINNE KAMP!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #28 på: Februar 14, 2007, 15:24:05 »
På tide å kvitte seg med dette fordømte Cardiffkomplekset vi har pådratt oss de seneste årene. Cardiff-Leeds 0-3,takk!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Peter7

Re: Kamp: cardiff vs LEEDS
« Svar #29 på: Februar 14, 2007, 15:29:58 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by Jon R

Fantastisk og litt uventet at Cresswell er tilbake. Han blir en joker og et ess i ermet i innspurten. Cressy er det nærmste vi kommer vår tids Lee Chapman. [:)]

Jon R.




Så nå er altså JonR-generasjonens tid over. Trist, javel, men de kan se tilbake på sin tid med gode minner om Lee Chapmans mange mål. [:p]

Heia Cresswell, forresten. Håper vi kan sparke Ridsdale fu men med tanke på vår hellerbegrensa suksess der borte tidligere tror jeg det blir vankselig.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]


Vår tids Allan Clarke, for oss som er litt eldre ...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'