Skrevet av Emne: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?  (Lest 16776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« på: Mars 04, 2007, 10:44:27 »
Tidlig opp i dag - 5-mila starter om 30 mins.
Tungsinnet til sengs i går, noe mer offensiv i dag. Trolig bare et psyko-tricks...
Håper likevel at framtidstrua smitter. Mye deppa folk på Forum i går.

Men - ALT HÃ…P ER IKKE UTE!

10 kamper gjenstår - 30 poeng.


Ingen oppsiktsvekkende påstand: 3 av fem klubber rykker ned - Leeds, Southend, QPR, Luton eller Hull.
Barnsley kan ved totalkollaps også bli innblandet.

Utgangspunktet er nedslående og kjent:
19. Barnsley 36 40-61 38
20. Luton 36 46-62 36
21. Hull 35 35-50 35
--
22. Queens PR 35 40-56 35
23. Southend 36 36-58 32
24. Leeds 36 36-62 31

Hull og Rangers har en kamp til gode. Ved seiere for begge blir en justert tabell (uten hensyn til målforskjell):
19-21. Barnsley 36 40-61 38
19-21. Hull 36 xx-xx 38
19-21. Queens PR 36 xx-xx 38
--
22. Luton 36 46-62 36  
23. Southend 36 36-58 32
24. Leeds 36 36-62 31


Gjenstående kamper for Leeds: Luton (h), Leicester (b), Southend (b), Preston (h), Plymouth (h), Colchester (b), Burnley (h), Southampton (b), Ipswich (h) og Derby (h).

Southend: Ipswich (b), Burnley (h), Leeds (h), Hull (b), Colchester(h), Preston (b), Barnsley (h), Plymouth (b), Luton (h) og Southampton (b).

QPR: Sheff.  W (b), Derby (b), Leicester (b), WBA (h), Coventry (b), Luton (h), Sunderland (b), Cardiff (h), Wolves (b) og Stoke (h).

Hull: Ipswich (h), Preston (b), Luton (b), Sunderland (b), Southend (h), Norwich (h), Wolves (b), Colchester (h),  Stoke (b), Cardiff (b) og Plymouth (h).

Luton
: Leeds (b), Hull (h), Ipswich (h), Burnley (b), Southampton (h), QPR (b), Plymouth (h), Derby (b), Southend (b) og Sunderland (h).

Ingen av lagene har en enkel kampserie igjen - her er det fluss av 6-poengere mot andre nedrykkskandidater og mot topplag. Slik jeg vurderer det har Luton, Hull og QPR et noe tøffere kampprogram enn Leeds og Southend.

Både matematisk og logisk har selvsagt Leeds muligheter!
Men det krever trolig minst 18-20 poeng, noe som kunne ha vært mulig.
I prinsippet (basert på erfaring i spillestallen, erfaring fra viktige kamper, historikk, m.m.) burde dette være innen rekkevidde. Men det er under 'normale' omstendigheter.


Er pinlig klar over at det er lite som er 'normalt' på Elland Road for tiden. Laget spiller elendig, manageren skjønner ikke bæret, mer eller mindre kontinuerlig bråk, støy og uro i klubben, forsvaret lekker, nøkkelspillere tar ikke ansvaret, ikke scorer vi, m.m. Lista kan bli meeeget lang.

Men skulle det komme et skifte - f.eks. neste helg mot Luton.
Skulle vi for en gangs skyld få flyt med flere seier i rekke (riktignok - vi har ikke vunnet to på rad siden september i fjor!), samt at noen av de andre får oppskriftsmessig klabb og babb kan dette gå.

Like skuffet og forbannet som alle andre. Men ikke helt klar til å akseptere Division 1 ennå.

Hvor realistisk det er, er jeg litt usikker på - men: Dette kan gå.


Spådom:
Seiere for Leeds: Luton, Southend, Plymouth og Colchester.
Poengdeling: Leicester og Ipswich
Tap: Preston, Burnley, Southampton og Derby.

Dette gir 15 poeng. I tillegg innkasserer jeg en overraskelse-seier over Preston eller Burnley.


Vips - så er plassen sikret!
Hadde det bare vært så enkelt....!
Men det er lov å håpe, tro, ønske, be.....


Glory Days is comming back!

« Siste redigering: Mars 29, 2007, 23:34:10 av kjelvi »

Dennis

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #1 på: Mars 04, 2007, 11:11:39 »
Rett fra byen du og?

- Dennis
Marching on together!

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #2 på: Mars 04, 2007, 11:13:15 »
nope
har sovet mine fire timer- og klar for mer gull. tror på oddbjørn i dag!

Dennis

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #3 på: Mars 04, 2007, 11:14:29 »
Ok! [:p]

- Dennis
Marching on together!

Robert H.

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #4 på: Mars 04, 2007, 14:01:51 »
Er redd du har mer peiling på langrenn enn fotball Kjell Bjørn...[:)]

quote:
Originally posted by kjelvi

nope
har sovet mine fire timer- og klar for mer gull. tror på oddbjørn i dag!


auren

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #5 på: Mars 04, 2007, 14:06:06 »
Fint innlegg kjelvi. Men vi har ikke vunnet to på rad i det hele tatt denne sesongen. Vi har kun klart en på rad med seier og så en uavgjort (de to første kampene bla).

Og jammen fikk du rett i din spådom over Odd Bjørn. Vi får håpe at spådommen din om Leeds også går i oppfyllelse.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #6 på: Mars 04, 2007, 14:22:13 »
Satser på at laget nå har skjønt at det som skal til er å putte ballen inn i det firkanta buret på andre siden av banen - selv om det måtte en motspiller til for å få hull på denne byllen.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Gunnien

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #7 på: Mars 04, 2007, 14:27:08 »
gjekk jo glimrande med skigåerane men er nok litt meir skeptisk til andre del av spådommen.. men håpa til det motsatte er bevist skal eg...

#1795
#1795

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #8 på: Mars 04, 2007, 14:51:40 »
quote:
Originally posted by auren

Fint innlegg kjelvi. Men vi har ikke vunnet to på rad i det hele tatt denne sesongen. Vi har kun klart en på rad med seier og så en uavgjort (de to første kampene bla).



i serien ja.
men 3-1 over barnet 19/9 i LGCP og 3-2 over birmingham 23/9 i CCC - to på rad!

Ferre

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #9 på: Mars 04, 2007, 18:03:17 »
Wise har i alle fall fortsatt trua:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1957925,00.html

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #10 på: Mars 04, 2007, 18:16:22 »
Realistisk sett er sesongen over og nedrykket til League One er klart. Kroppsholdningene til Leeds United-spillerne fortalte om resignasjon i gaar. Naar til og med kapteinen paa laget ikke gidder mer, er det hele selvsagt labert. Matematisk sett kan Leeds United klare seg, men dessverre vil det ikke bli tilfellet.
 

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #11 på: Mars 04, 2007, 18:21:42 »

Genuinely Believe We'll Get Out Of This - Wise

Dennis Wise backs the team to get out of the bottom three - the ones that want to stay that is!
"It's better that the fans have a go at me. Bring it on. Have a go at me," Wise said.
"I understand that they're disappointed. They have got to be disappointed, the position we're in, but have a go at me, don't put my players under more pressure.
"It's not fair to say the players are not giving me everything.
"Please don't knock my players. My players have done fantastic. They're all in it together. They are trying to dig in and get out of it.
"You'll not see one of my players jack it in at the moment. They are giving me all the effort I could ask of them and they have got to keep doing what they're doping and keep believing.
"I genuinely believe we'll get out of this. I do not regret taking on this job in a million years, I'm telling you."

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #12 på: Mars 04, 2007, 18:24:32 »
I mangel av en egnet tråd:

4/3:
1976: Former Bradford City, Birmingham City and Burnley attacker Robbie Blake (pictured), now at struggling Leeds United, is born. (Celebrates 31st birthday).

« Siste redigering: Mars 04, 2007, 18:25:21 av kjelvi »

Per-Stian

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #13 på: Mars 04, 2007, 18:36:02 »
Eg vil nødig ta motet og håpet frå dåkke, men er det greit viss eg har gitt opp og belagar meg på League One?

Vi har riktignok spelt relativt jamne kampar den siste tida, men vi manglar det "lille ekstra" som krevst. Laga over oss tapar også ofte, men avstanden krympar ikkje så lenge vi ikkje presterar sjølv. Difor har eg no gitt opp!

berlin

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #14 på: Mars 04, 2007, 18:39:06 »
alt håp er ikke ute, men trua mi forsvann med Nicko saken. Jeg tror IKKE vi kommer oss ut av dette.
Er 100% innstillt på League 1 neste sesong, uten Bates og Wise.

Ferre

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #15 på: Mars 04, 2007, 18:46:50 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg vil nødig ta motet og håpet frå dåkke, men er det greit viss eg har gitt opp og belagar meg på League One?

Vi har riktignok spelt relativt jamne kampar den siste tida, men vi manglar det "lille ekstra" som krevst. Laga over oss tapar også ofte, men avstanden krympar ikkje så lenge vi ikkje presterar sjølv. Difor har eg no gitt opp!



Er helt greit, har gitt opp håpet jeg også. Det er så utrolig synd og trist at vi må spille i League One neste sesong. Kommer til å bli veldig tøft å rykke opp også, alle de andre lagene er ute etter å slå storklubben Leeds. Blir nok maaange år til vi får se Leeds i Premier League igjen hvis vi rykker ned, derfor var det så utrolig viktig at Wise skulle klare å holde laget oppe i CCC.

Jeg føler meg sviktet av ledelsen, manageren og spillerne som har klart å kjørt den kjære klubben min ned i gjørma. De skyldige må stå til ansvar for det de har gjort, situasjonen er helt uakseptabelt!

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Mars 04, 2007, 18:47:33 av Ferre »

Per-Stian

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #16 på: Mars 04, 2007, 19:00:58 »
Den einaste "ansvarlege" som får merke konsekvensen av eit nedrykk er Ken Bates. Han har nok allereie tapt mykje på klubben vår og blir nok tvungen til å selje oss på billegsal til sommaren.

Trenarteamet og spelarane tapar nok mykje av sitt tynnslitte omdømme, men iallfall nokre av spelarane vil finne seg nye klubbar i CCC. Wise må nok sjå seg om etter eit nytt yrke, for hans "kunnskapar" held ikkje på dette nivået.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #17 på: Mars 04, 2007, 19:36:07 »
Glitrende start på tråden, Kjell Bjørn!

Og så tidspunktet da (kom meg ikke opp før 06:30 for å følge det inn jeg - men det var beregnet...).

Jeg digger å lage slike "end-of-season-tales" selv, og har hele tiden vært bevisst at det fortsatt er hope in the hanging snore (fritt etter Eggen).

Men vi måååå begynne å vinna da, fortere enn svint.

Still believin' [:)]



What good am I   If I'm like all the rest
If I just turn away, when I see how you're dressed
If I shut myself off so I can't hear you cry
What good am I?

B.Dylan
« Siste redigering: Mars 04, 2007, 19:36:57 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

venadis

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #18 på: Mars 04, 2007, 20:01:54 »
For ordens skyld, spiller neppe noen rolle, men vi har Derby borte i siste kamp denne begredelige sesongen[;)] Den vinner vi akkurat som mot Arsenal i siste kamp sesongen 2002/03.
quote:
Originally posted by kjelvi

Tidlig opp i dag - 5-mila starter om 30 mins.
Tungsinnet til sengs i går, noe mer offensiv i dag. Trolig bare et psyko-tricks...
Håper likevel at framtidstrua smitter. Mye deppa folk på Forum i går.

Men - ALT HÃ…P ER IKKE UTE!

10 kamper gjenstår - 30 poeng.


Ingen oppsiktsvekkende påstand: 3 av fem klubber rykker ned - Leeds, Southend, QPR, Luton eller Hull.
Barnsley kan ved totalkollaps også bli innblandet.

Utgangspunktet er nedslående og kjent:
19. Barnsley 36 40-61 38
20. Luton 36 46-62 36
21. Hull 35 35-50 35
--
22. Queens PR 35 40-56 35
23. Southend 36 36-58 32
24. Leeds 36 36-62 31

Hull og Rangers har en kamp til gode. Ved seiere for begge blir en justert tabell (uten hensyn til målforskjell):
19-21. Barnsley 36 40-61 38
19-21. Hull 36 xx-xx 38
19-21. Queens PR 36 xx-xx 38
--
22. Luton 36 46-62 36  
23. Southend 36 36-58 32
24. Leeds 36 36-62 31


Gjenstående kamper for Leeds: Luton (h), Leicester (b), Southend (b), Preston (h), Plymouth (h), Colchester (b), Burnley (h), Southampton (b), Ipswich (h) og Derby (h).

Southend: Ipswich (b), Burnley (h), Leeds (h), Hull (b), Colchester(h), Preston (b), Barnsley (h), Plymouth (b), Luton (h) og Southampton (b).

QPR: Sheff.  W (b), Derby (b), Leicester (b), WBA (h), Coventry (b), Luton (h), Sunderland (b), Cardiff (h), Wolves (b) og Stoke (h).

Hull: Ipswich (h), Preston (b), Luton (b), Sunderland (b), Southend (h), Norwich (h), Wolves (b), Colchester (h),  Stoke (b), Cardiff (b) og Plymouth (h).

Luton
: Leeds (b), Hull (h), Ipswich (h), Burnley (b), Southampton (h), QPR (b), Plymouth (h), Derby (b), Southend (b) og Sunderland (h).

Ingen av lagene har en enkel kampserie igjen - her er det fluss av 6-poengere mot andre nedrykkskandidater og mot topplag. Slik jeg vurderer det har Luton, Hull og QPR et noe tøffere kampprogram enn Leeds og Southend.

Både matematisk og logisk har selvsagt Leeds muligheter!
Men det krever trolig minst 18-20 poeng, noe som kunne ha vært mulig.
I prinsippet (basert på erfaring i spillestallen, erfaring fra viktige kamper, historikk, m.m.) burde dette være innen rekkevidde. Men det er under 'normale' omstendigheter.


Er pinlig klar over at det er lite som er 'normalt' på Elland Road for tiden. Laget spiller elendig, manageren skjønner ikke bæret, mer eller mindre kontinuerlig bråk, støy og uro i klubben, forsvaret lekker, nøkkelspillere tar ikke ansvaret, ikke scorer vi, m.m. Lista kan bli meeeget lang.

Men skulle det komme et skifte - f.eks. neste helg mot Luton.
Skulle vi for en gangs skyld få flyt med flere seier i rekke (riktignok - vi har ikke vunnet to på rad siden september i fjor!), samt at noen av de andre får oppskriftsmessig klabb og babb kan dette gå.

Like skuffet og forbannet som alle andre. Men ikke helt klar til å akseptere Division 1 ennå.

Hvor realistisk det er, er jeg litt usikker på - men: Dette kan gå.


Spådom:
Seiere for Leeds: Luton, Southend, Plymouth og Colchester.
Poengdeling: Leicester og Ipswich
Tap: Preston, Burnley, Southampton og Derby.

Dette gir 15 poeng. I tillegg innkasserer jeg en overraskelse-seier over Preston eller Burnley.


Vips - så er plassen sikret!
Hadde det bare vært så enkelt....!
Men det er lov å håpe, tro, ønske, be.....


Glory Days is comming back!



 

Trygve

  • Gjest
Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #19 på: Mars 05, 2007, 13:36:54 »
Det er ikke realistisk og tro at dette skal gå bra,ser ikke at vi plutselig skal ta masse poeng
nå. Selv med seier mot Luton,så klarer vi ikke ta igjen dette. Men vi kan hjelpe luton ned..

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #20 på: Mars 05, 2007, 19:15:58 »
quote:
Originally posted by Trygve

Det er ikke realistisk og tro at dette skal gå bra,ser ikke at vi plutselig skal ta masse poeng
nå. Selv med seier mot Luton,så klarer vi ikke ta igjen dette. Men vi kan hjelpe luton ned..



Det er fantastisk at noen fortsatt klarer å se muligheten og det er jo selvsagt riktig at vi kan klare det, men personlig har jeg rett og slett gitt opp håpet. Jeg bare klamrer meg til at vi overlever som klubb etter nedrykket. At noen kanskje forbarmer seg over ulykksalige Leeds United og hjelper økonomisk slik at vi kan komme tilbake en gang i tiden. Måtte det endelig skje i mine levedager, er tross alt snart midt i førtiåra!!!
Yeboahs vitne

baste

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #21 på: Mars 05, 2007, 19:26:40 »
Når alt kommer til alt, så er det dårlig ledelse som har dratt klubben vår ned i (snart) L1. Ingenting annet, tragisk å ikke beholde Hulse, ikke satse alt på å beholde Miller, og forferdelig å selge Killa...Feil på feil hele veien. Og stor feil av Wise å utnevne pingla Nicho som capt..lett å si i ettertid, men dog.

Men det kan gå veien...og Cresswell og Healy scorer to tre mål hver..i hver kamp.... ;o)

Einar

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #22 på: Mars 05, 2007, 19:37:00 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Trygve

Det er ikke realistisk og tro at dette skal gå bra,ser ikke at vi plutselig skal ta masse poeng
nå. Selv med seier mot Luton,så klarer vi ikke ta igjen dette. Men vi kan hjelpe luton ned..



Det er fantastisk at noen fortsatt klarer å se muligheten og det er jo selvsagt riktig at vi kan klare det, men personlig har jeg rett og slett gitt opp håpet. Jeg bare klamrer meg til at vi overlever som klubb etter nedrykket. At noen kanskje forbarmer seg over ulykksalige Leeds United og hjelper økonomisk slik at vi kan komme tilbake en gang i tiden. Måtte det endelig skje i mine levedager, er tross alt snart midt i førtiåra!!!



Amen!
 

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #23 på: Mars 05, 2007, 19:42:06 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Trygve

Det er ikke realistisk og tro at dette skal gå bra,ser ikke at vi plutselig skal ta masse poeng
nå. Selv med seier mot Luton,så klarer vi ikke ta igjen dette. Men vi kan hjelpe luton ned..


Det er fantastisk at noen fortsatt klarer å se muligheten og det er jo selvsagt riktig at vi kan klare det, men personlig har jeg rett og slett gitt opp håpet.


Tro kan løfte fjell....

Har vel ikke sagt at jeg tror vi klarer det, men bare peker på at muligheten er der.
Misset vel egentlig troen etter Wednesday-mageplasket, samt Niko-bråket - som må funke negativt i spillegruppa.

Men kanskje igjen på lørdags eftan har vi troa igjen - etter en 2-3 målsseier over Luton (sic...).

Få ting svinger så mye som stemninga på Forum.

En dag støtter man Wise, for så å hate han dagen etter.
Playoff-ambisjoner en uke, vil droppe å være supporter uka etter.
En dag er Niko konge, dagen etter Quisling.


HAD

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #24 på: Mars 05, 2007, 21:15:10 »
Så lenge der er teori, så er det håp... Slutt å sutre.. VI KLARER DETTE !!!

Peter7

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #25 på: Mars 06, 2007, 00:12:45 »
Kan jo hende Nicholls´ patetiske sorti snarere øker enn minker motivasjonen til å banke Luton. Laget har jo vunnet rett etter uheldige tildragelser før ...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Trygve

  • Gjest
Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #26 på: Mars 06, 2007, 01:18:43 »
"Laget har jo vunnet rett etter uheldige tildragelser før ..."

Skulle vel lagt mitt på tabellen i år da :)

Espen J

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #27 på: Mars 06, 2007, 06:55:08 »
Kan jo hende Nicholls´ patetiske sorti snarere øker enn minker motivasjonen til å banke Luton. Laget har jo vunnet rett etter uheldige tildragelser før ...

Skulle vel snart være på topp av tabellen da!!!  :-)
 

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #28 på: Mars 06, 2007, 18:24:45 »

Harselas på Leeds' bekostning i Guardian's tidvis hysteriske morsome 'Fiver' (men ikke i dag!):


LEEDS BE HAVIN' YOU

Ah hello there, Nasty Leeds, we've been expecting you. Please, step inside. The Fiver's all-new psychiatric facility has been custom-made to cater to your needs: our demoralised and underperforming staff are at your service at all times, as a special tribute to your own; we also offer electrotherapy, as a homage to your chairman Ken Bates; and, as a special treat, we'll make you pay ludicrously large fees that we know you can't afford, in memory of the man who set your problems snowballing in the first place, the great Peter Ridsdale. So tell us, what's on your mind?

You've got a sinking feeling? Well of course you do! But don't worry, things will stabilise over the coming weeks - in fact, since you're at the bottom of the Championship you won't fall any farther until May, when you'll plummet to the third tier of English football for the first time ever. What's that, you're feeling unloved? Well of course you are! Not only did your manager claim one of your own players leaked his plans to opponents Crystal Palace before a recent league match, but he now says your captain, Kevin Nicholls, wants to return to the club he left last summer. And let's face it, you really know you're up the creek when someone says he'd rather be in Luton!

You're having trouble identifying your priorities? Well of course you are! While Premiership clubs are slashing ticket prices to retain fans - the very people on whom their futures depend - Bates is stubbornly maintaining Elland Road prices at Big Cup levels while the team serve up League One fare. That's just not right, Nasty Leeds. What's more, Bates has risked landing himself in legal bother by publishing the address of a former club suit in the programme for last Saturday's miserable 3-2 defeat by 10-man Sheffield Wednesday. Melvyn Levi, who's in a dispute with Bates over a share issue, today railed: "He's encouraging fans to come around to my house after describing me in the worst possible terms ... it's totally disgraceful ... he should concentrate on sorting out the many problems within the club rather than persecute me in language the N@zis wouldn't use."

Of course, your chairman isn't in the least bit remorseful: "He's lucky I didn't put in his telephone number," roared the rabble-rouser before snorting "I'm waiting for his writ ... if he's got a problem he should speak to me directly." On second thoughts, don't step inside, Nasty Leeds. The law forbids us applying the treatment you need. Euthanasia is legal in Switzerland, but the irony is you wouldn't need it if there was any chance of you ever getting into Europe again.


http://football.guardian.co.uk/fiver/

kjelvi

Re: Tema: ALT HÃ…P ER IKKE UTE ELLER !?
« Svar #29 på: Mars 06, 2007, 18:27:11 »

Time to plan for the future
Some Leeds United fans are so convinced the club will be relegated, they want manager Dennis Wise to start thinking about rebuilding for next season.
Supporters' Club chairman Ray Fell said: "No one will quite give up hope until it is certain we are going down but there are some fans who are beginning to say it's time to take it on the chin and look to the future.
"We are all perplexed at the turmoil at the club. Nothing is going right off the pitch and we don't look like winning a game on it."
Recently, Leeds have had an unidentified mole' leaking team news to an opponent and captain Kevin Nicholls wishing to leave the club to return to fellow relegation strugglers Luton, who Leeds next meet.
Meanwhile, chairman Ken Bates has had to apologise to former chairman Leslie Silver, who was upset because Bates had claimed to be the only director in recent years not to take money out of the club.

Kilde: http://www.yorkpress.co.uk/sport/yorksport/display.var.1237453.0.time_to_plan_for_the_future.php