KAMP: vs. Preston NE

Started by kjelvi, March 17, 2007, 23:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4ever arcticwhite

ønføkking believable. Er helt skjelve enda, fem minutter etter kampslutt. Nå er det håp igjen. Blir en ulidelig uke fram til min bursdag den 7. spril. Gjett hva jeg ønsker meg i 39årsgave.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Volda69

Ã...åååååååh, så deileg. Eg heldt armane høgt heva i eitt minutt etter scoringa. Goalgetter-tendensar av Healyyyyyy!

MOT
MOT

Leedsboy

Herlig fighter vilje av gutta! syns det var litt rart at han bytter så sent som han gjør...men nå skal vi faen meg klare oss i the wankership! herlig å se gledescenene gutta visste på slutten!

Tom S

Dette varma heilt inn i inste hjerterota - faen kor herlig !!!

HEALY - HEALY - HEALY !!

We All Love Leeds !

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Oggy

Sinnsykt spennende på slutten.
Nå må vi bare håpe på gunstige resultater i morgen.

Og at Wise har vett til å starte med Rui i neste kamp,
blir jo nervevrak av å se på denne offside-taktikken vår.

Gray var god, en viktig forsterkning.
Syns kanskje vi kunne dyttet innpå JJ for Cresswell eller Blake på slutten,
men hvem bryr seg nå.

Blir garantert å ta turen hjem fra hytta neste lørdag for å se
Leeds-kamp igjen :-)
Oggy

jokern

For en fantastisk følelse!!!!!!!

Endelig Leeds-seier igjen!!!!

arne armoen

Da slår vi foill glasan med konjakk!!
GO PÃ...SK!!

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Peter7

Job done.

Men gambling av Wise å fortsette med to så trege midtstoppere mot så kjappe spisser, når han hadde Marques og Elliot på benken.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

arne armoen

Da slår vi foill glasan med konjakk!!
GO PÃ...SK!!

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

gelderdend

dette spillet kommer til å ta livet av meg en dag. makan til nervepirrende drama. jeg er virkelig stolt av prestasjonen til gutta idag. for enn innstilling og vilje. gray var stor, samme med kish, healy viser til tider hva han er god for. dette var utrolig deilig og veldig godt for moralen. JAAA!!

marve

synes det var meget rørende og gledelig å se helle laget feire seiern og målet til healy i kveld .Vi kunne vell alle se hva dette betyde for både spillerne og managerne i dag .

MrK

Perfekt aften - Glimt vant og Pride of Yorkshire!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

raggen

fantastisk uke for Healy og endelig scorer han et vitalt og viktig mål for leeds... det som skremmer vannet av meg er de to lange stakene av noen stoppere som hverken har fart eller ballkontroll. blir nok bedre når marques kommer inn for en av de to. en gledens dag og vi ligger ikke lenger sist på tabellen. MOT

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Budda

Fy faen hvor jeg gleder meg til jeg skal over til Plymouth kampen!!! Vet ikke om jeg greier å holde ut ei uke
Endre

Sheridan

quote:
Originally posted by marve

synes det var meget rørende og gledelig å se helle laget feire seiern og seiern i kveld .Vi kunne vell alle se hva dette betyde for både spillerne og managerne i dag .

det var rørende....alle tok del i "øyeblikket"...reservene var jo like ekstatiske som gutta på banen.....og Wise trodde nesten ikke det han så...hehe...her er der team spirit!

Healy :-)

lowfields

Etter landskampen om onsdag flippet jeg kalenderen fram til september - med bilde av Healy.
Jaggu takket han ved å nodde inn seieren på slutten!

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Ble litt redd for at vi skulle ta en ny "Leicester" p.g.a. den overstadige feiringen etter ledermålet, men heldigvis holdt det helt inn denne gangen[:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Er vel bare å takke og bukke for at Gus og Wise tok turen for å se
på Healy forrige onsdag.

Nå ble han pakket godt inn i dag, men gjorde likevel en god jobb -
OG ble den store helten igjen.

Oggy

Robert

Herregud, nå har jeg virkelig troen for første gang i år.
Ikke bare fordi vi vinner, men for at vi faktisk de siste kampene har spilt ganske bra, og scoret mål på slutten av kampene.
Gray var overalt i 2. omgang. Var skikkelig gøy å se!
Blake er favorittspilleren min tror jeg [:)].
Healy gjør en kjempekamp, og kjemper hele tiden.

JAAAAAAAAAAA!!!

Måtte bare få det ut!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

raggen

synes healy svarte på tiltale idag og ikke gikk han sur når dommeren var imot han heller, gutten strutter av selvtillit og det trenger vi:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Erik_

Dette var utrolig deilig. En nytelse å se Healy heade inn ballen... nesten så jeg ikke trodde det til å begynne med. Takk Kong David!!

Men...

...ikke for å ødelegge gleden. Jeg ser på startoppstillingen og blir litt bekymret. For er det ikke seks(!) lånespillere i lagoppstillingen igjen?!

Jeg teller Ankergren, Michalik, Gray, Kishishev, Stack og Johnson. Altså 6 lånespillere? Dette er jo noe vi har fått bot for tidligere denne sesongen. Er det virkelig mulig... Eller har jeg ikke fått med meg at Ankergren eller Stack er signet på kontrakt?

christi63

Fantastisk! Måtte det vare helt til mai. Marching on together...

Kickthemdown

Rørende var et meget bra ord her. Jublet alene i leiligheten så naboene begynnte å donke i veggen!!! Hahaha[:D] JAAAAAAA

Hyllesten til Healy når han ble byttet ut var jo råååå... [8D]

Come on Leeds

Killa

Oggy

Til og med reservekeeper Stack var i ekstase, herlig å se.
Oggy

Asbjørn

Erik, nå må du ikke gjøre oss nærvøse...

Stack'aren var jo ikke på banen da...

Men du vanvittige vanvittig!!!

...sitter ennå & jodler over seieren. Hadde vedvarende ur-utbrudd i flere økter i sluttminuttene/det første kvarteret etter kamp... [:)]

Vinflasken er åpnet [:)]

Endelig gikk det vår vei.

Sometimes you gotta do like Elvis did & shoot the damn thing out
Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

quote:
Originally posted by Enrique

Dette var utrolig deilig. En nytelse å se Healy heade inn ballen... nesten så jeg ikke trodde det til å begynne med. Takk Kong David!!

Men...

...ikke for å ødelegge gleden. Jeg ser på startoppstillingen og blir litt bekymret. For er det ikke seks(!) lånespillere i lagoppstillingen igjen?!

Jeg teller Ankergren, Michalik, Gray, Kishishev, Stack og Johnson. Altså 6 lånespillere? Dette er jo noe vi har fått bot for tidligere denne sesongen. Er det virkelig mulig... Eller har jeg ikke fått med meg at Ankergren eller Stack er signet på kontrakt?

Faen er redd du er inne på noe der .Men vi må da for faen tro at vi ikke har gjort noe galt i dag ,hadde vært en enorm nedtur .

Leedsulf

quote:

Men...

Jeg tenkte akkurat det samme under kampen. Trodde det skulle være umulig å begå samme tabbe en gang til...

Stifler

utrolig deilig!!:D
Syntes også Cressy gjorde en god jobb i kveld.
men dagens beste er uten tvil Gray!

She has a face on her like a bulldog that's just licked piss off a nettle…….
-Nr 2 er den første taperen-

samadhi

Fan-bloody-tastic.

En fantastisk aften for oss Leeds fans. Virker til å være en helt utrolig entusiasem og spirit i spillergruppen. Mistenker at Wise skal ha mye av æren for at vi nå har ett lag der en for alle og alle for en gjelder.

2-2-0 på de 4 siste og til tider meget bra fotball. Lukten av Leauge One er ikke lenger så sterk som for noen timer siden...Takk David Healy!!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

DaGa

quote:
Originally posted by marve

quote:

Men...

Faen er redd du er inne på noe der .Men vi må da for faen tro at vi ikke har gjort noe galt i dag ,hadde vært en enorm nedtur .

Herlig med seier i dag[:)]
Burnleykampen. Ble vi ikke straffet for at vi brukte 5 lånespillere på banen samtidig, eller er det jeg som tar feil her?

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!