KAMP: vs. Preston NE

Started by kjelvi, March 17, 2007, 23:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik_

Ah, det var godt å høre. [:)]

Stephenjazz

målene fra preston kampen for de som ikke har sett det

http://youtube.com/watch?v=DS2EXT8d5Bw
Det blir aldri umoderne å vinne

Mats-

Cracking, deilig å se gutta, alle fra Wise til Healy som hopper rundt hverandre og er tetter enn et par trange truser på baken min.

Lars E

Fytti fa.. så deilig.

Forever Leeds

Forever Leeds

auren

Det som også er positivt er at vi for FØRSTE gang denne sesongen kommer tilbake og vinner en kamp vi har ligget under i. Et skritt i riktig retning kanskje? Får vi se den første back to back seieren på lørdag?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

quote:
Originally posted by auren

Det som også er positivt er at vi for FØRSTE gang denne sesongen kommer tilbake og vinner en kamp vi har ligget under i. Et skritt i riktig retning kanskje? Får vi se den første back to back seieren på lørdag?

auren

Meget bra poeng som eg ikkje rakk å tenke på i gledesrusen. Dette kan vel roe oss som har mistenkt samhaldet og spiriten for å vere meget laber. Kjenner optimismen smyg seg tilbake.

Per-Stian

Mi vurdering av spelarinnsatsen:

Ankergren 7
Richardson 5
Michalik 5
Heath 5
Gray 8 BB
Blake 6
Kishisev 7
Douglas 6
Lewis 6
Cresswell 7
Healy 6

berlin

Ingen er trygg på midtstopperne våre. Selv er jeg nervøs hver gang Ankergren er i aksjon på høye baller. Var letta når han fomlet til seg ballen etter først å ha glippet den på den siste corneren til Preston ( 93 1/2 miinutt ).
Bedrer han ikke feltarbeidet, har vi fortsatt et keeperproblem.

berlin

....og vi som var så godt vant, Martyn og Robinson. Lukic noe dårligere, men alikevel.
Myhre er kanskje blitt billig? ...og han liker seg sikkert i både CCC og L1.

auren

Myhre er jo Vikingspiller, eller er det kun utlån?

Herlig å se gleden over målet til Healy på bildene Ferre har lagt ved. Spesielt bilde nummer 5 gleder et Leedshjerte. Ber alle ta et godt blikk på dette! Får litt av troen tilbake da...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Myhre er klar for Viking, men spiller (ikke) ut sesongen for Charlton.

- Dennis
Marching on together!

Leedsulf

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg nok en gang ser klippet med Heath/Nugent. Sånne brølere ser jeg ellers bare i bedriftskampene mine.
Holder vi oss oppe med dette midtstopperparet, er det århundrets prestasjon.

Runar

Marques må nok inn for Heath, laget vi ellers mønstrer er faktisk ganske høy CCC stander, men stopper paret er nok League One/Two stander...

auren

Stor brøler av Heath, men like stor brøler av Nugent å praktisk talt bomme på ballen alene mot Ankers.

auren

Leeds
Till
I
Die!