KAMP: vs. Preston NE

Started by kjelvi, March 17, 2007, 23:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik_

quote:
Originally posted by Asbjørn

Erik, nå må du ikke gjøre oss nærvøse...

Stack'aren var jo ikke på banen da...

Hehe. Det var han ikke sist vi ble tatt for det heller. Jo det var han, men det var ikke Tony Warner. Håper bare det ikke er noe tull denne gangen.

Imponert over spillet i dag. Foruten en drøss med unødvendige høye luftskytsballer. But who cares... [8D]

RoarG

Tenkte jeg skulle feire en evt. Leeds-seier med en Highland Park, men da Preston scoret tenkte jeg at "ingen whisky i kveld". Men så feil kan man ta. Park'en blir nå konsumert med en god følelse for resten av sesongen.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

quote:
Originally posted by Enrique

quote:

Erik, nå må du ikke gjøre oss nærvøse...

Stack'aren var jo ikke på banen da...

Hehe. Det var han ikke sist vi ble tatt for det heller. Håper bare det ikke er noe tull denne gangen.

Imponert over spillet i dag. Foruten en drøss med unødvendige høye luftskytsballer. But who cares... [8D]

men for faen da har vi brutt regelen igjen da ,er det ikke lov å ha 5 låne spillere i troppen eller er det 5 låne spillere på banen ?????????? faen nå ble jeg nervøs her .

kjelvi

jubel i stua her på Disen også.
fortsatt skeptisk og tvilende til om vi berger plassen, men håper jeg tar feil.

benytter anledningen til å ønske alle en god påske.

her i huset ser vi frem til ei drøy uke med praktfult vær og flotte skiforhold i Sunnmørsalpene, samt at AaFK banker MFK på mandag. at de siste dagene skal tilbringes på Nordmøre - eller Lille-Trøndelag, som jeg kaller det - får heller bare være.

Sheridan

GeirO

Jeg teller bare 4 lånespillere. Så aldri Johnson eller Stack på banen.

Stor aften. Bra spill. Og endelig flaks. Healy pådro seg vel frispark på scoringen. Men det oppveier all uflaks....

Alle spilte bra unntatt stopperne og Frazer. Han har sannelig tapt seg. Tror nesten leg likte Lewis best. Han spiller aldri en dårlig kamp!

Blir spennende i morgen kl. 16.00.
MOT

Asbjørn

Forsvaret
Fraz har fått en del kamper nå, fortsatt uten å klare å gjøre plassen til "sin." Offensivt kan han innimellom bidra, men innleggsfot har han ikke.
Defensivt fårt jeg stadig mareritt om han er en-mot-en...

Midtstopperne våre... Jeg vil anta at Rui ikke startet pga at han ikke har spilt kamper på enn så lenge. Og, uten å spille (så & si) sørget vel Heath/makkeren for at han får starte neste gang.

Michael Gray var MOM for min del [:)]

Midtbanen skuffet meg ift. de siste matchene... Doug & Kishi gjorde gjerne "motorrom"-jobben, men heller ikke mer.
Blake varierer som vanlig. Enkelte flotte saker (floitte!) men også den som skaper brudd imot. Jobbet imidlertid bra defensivt!
Lewis derimot var min MOM#2

Spissene
Du verden så herlig å se en "sulten" Healy. Borte var surmulingen, han nesten ikke ryggety krumbøyd inn i motstanderen...
Herlig, Healy. Du skal også få et lite plusspoeng for en ehh ikke uviktig scoring i sluttminuttene [:)]
Cressy viktig "motsats" av Healy, men ble annenfiolin i dag [:)]

Og kampen var egentlig som mange andre Leedskamper av i år.
Vi presser og dominerer, tidivs bra spill.
Motstander scorer. - pga egne forsvarsblundre...

Men, jeg tenkte på det, hadde dette vært midtveis i sesongen hadde jeg sett positivt på fortsettelsen, for det var mye som lovde bra, offensivt.

Dommerne... hvor ofte har de egentlig dømt vår vei i år???
(da tenker jeg på en rimelig opplagt straffe)
- og ikke ppå en hel rekke heller tvilsomme offsideavgjørelser som (heldigvis) gikk vår vei...

...Og nå venter jeg vel nesten på at brorparten av bunnkollegene våre tar ett/tre poeng i morgen. Hadde vært typisk...

Men vi fikk nå vel et løft i dag. Som vi tar med inn i neste kamp.

There's still hoping, folkens!

GRATULERER MED SEIEREN.

Sometimes you gotta do like Elvis did & shoot the damn thing out
Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Kan ikke huske sist det var så deilig med 3 poeng... Jo... Det var i 4-3 sigeren over Soton for halvannet år siden.

Tørte ikke juble da Healy frekt nikket inn 2-1. Var sikker på at dommeren kom til å dømme mot Healy pga litt smådytting i ryggen på forsvarsspilleren. Men jublet høyest av alle på puben 5 sekunder etter scoringen. Faen så deilig!

Blir spennende i morgen med bunnlagenes kamper. Innsatsen i kveld var kanskje sesongbeste. Vi kjørte jo over Preston i halvannen omgang. Meget bra. Meget stolt!

auren - MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

herlig plass denne andreas disen uten fornavn
quote:
Originally posted by kjelvi

jubel i stua her på Disen også.
fortsatt skeptisk og tvilende til om vi berger plassen, men håper jeg tar feil.

benytter anledningen til å ønske alle en god påske.

her i huset ser vi frem til ei drøy uke med praktfult vær og flotte skiforhold i Sunnmørsalpene, samt at AaFK banker MFK på mandag. at de siste dagene skal tilbringes på Nordmøre - eller Lille-Trøndelag, som jeg kaller det - får heller bare være.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Lids

takk, Ricketts

Ja, den samstemmer jeg i.

Det er en del spisser som hadde scoret på den [:0]

...og igjen kom dette "smilet" i etterkant av missen...

Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

quote:
Originally posted by kjelvi

Er ikke Thor Eggen en av oss? Synest å huske å ha lest en gang at han har en forkjærlighet for Yorkshires tidligere stolthet...

Tror nok du tenker på Thor Rune (Haugen) her ja (evt at du har lest skriverier av andre som har blandet de to sammen).

Thor Rune er en av oss [:)]

Thor er såvidt jeg husker sånn derre Highburygutt...

Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

auren

quote:

han nesten ikke ryggety krumbøyd inn i motstanderen...

Denne setningen må du utdype mer Asbjørn...[:D]

auren

Leeds
Till
I
Die!

Budda

quote:

Dette var utrolig deilig. En nytelse å se Healy heade inn ballen... nesten så jeg ikke trodde det til å begynne med. Takk Kong David!!

Men...

...ikke for å ødelegge gleden. Jeg ser på startoppstillingen og blir litt bekymret. For er det ikke seks(!) lånespillere i lagoppstillingen igjen?!

Jeg teller Ankergren, Michalik, Gray, Kishishev, Stack og Johnson. Altså 6 lånespillere? Dette er jo noe vi har fått bot for tidligere denne sesongen. Er det virkelig mulig... Eller har jeg ikke fått med meg at Ankergren eller Stack er signet på kontrakt?

Ankergren er vel ikke lånespiller. Har kontrakt ut sesongen. Ble vel løslatt hvis jeg ikke tar helt feil
Endre

Asbjørn

quote:
Originally posted by Budda

Ankergren er vel ikke lånespiller. Har kontrakt ut sesongen. Ble vel løslatt hvis jeg ikke tar helt feil

Han satt inne i buret han da??? [:0]

[:p]

Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

quote:

han nesten ikke rygget krumbøyd inn i motstanderen...

...jeg
tenkte ikke sex, for å si det sånn  [:o)]

Sometimes you gotta do like Elvis did & shoot the damn thing out[/b]
Tv Talkin' Song
B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

erik4england

Jeg følte 2-1 minuttet før det sto 2-1 på skysport. For en følelse, kan ikke huske sist jeg hadde denne følelesen. De som er negative i kveld kan bare stile opp utenfor døra på Nesodden: jeg har vekket alle barna og Hamlet (engelsk mastiff)... Dette må feires!!! Er det noen i LUSCOS (nok et ultranegativt medlemsblad i posten i går) som fortsatt 'håper' vi rykker ned. WE REALLY ARE LEEDS UNITED AND I AM f**kING PROUD TO BE A MEMBER OF THE FAMILY. HAPPY EASTER TO EVERYONE.
BEM

Erik_

quote:
Ankergren er vel ikke lånespiller. Har kontrakt ut sesongen. Ble vel løslatt hvis jeg ikke tar helt feil.

Takk, Budda. Var sikker på at han var på lån jeg.
Da er alt bare fryd og gammen da. For en herlig kveld.

I følge Fotballmagasinet har du også helt rett:
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5995&title=Dansk_keeper_til_Leeds

marve

quote:

quote:
Ankergren er vel ikke lånespiller. Har kontrakt ut sesongen. Ble vel løslatt hvis jeg ikke tar helt feil.

Har vært inne på brønby sin hjemme side og der står det at casper er utleid til leeds u pr 31 januar .herregud er redd vi igjen har driti oss skikkelig ut .[V][V]

dexter90

quote:
Originally posted by dexter90

I dag har jeg en GOD følelse! Healy putter 2 mål, og vi vinner 2-1! *evig optimist*

Var ikke så hakkende gale tippet da[:)] Hadde Healy scoret begge ikveld hadde dagen vært absolutt fullkommen! Men det viktigste er at Leeds United vant[:D][:D] Dette smakte så ubeskrivelig godt!! Nå er vi virkelig med i kampen om å overlever!

auren

quote:

quote:
Originally posted by auren

quote:

han nesten ikke rygget krumbøyd inn i motstanderen...

...jeg
tenkte ikke sex, for å si det sånn  [:o)]

Sometimes you gotta do like Elvis did & shoot the damn thing out[/b]
Tv Talkin' Song
B.Dylan

Hehe... Jeg tenkte faktisk ikke i de seksuelle baner. Syntes bare at setningen var meget merkelig... "ryggety"?[8D]

auren

Leeds
Till
I
Die!

Budda

quote:
Originally posted by marve

quote:

quote:

Har vært inne på brønby sin hjemme side og der står det at casper er utleid til leeds u pr 31 januar .herregud er redd vi igjen har driti oss skikkelig ut .[V][V]

Ble veldig usikker selv nå. Ser også waccoe har tatt opp problemstillingen http://www.waccoe.co.uk/forum/index.php?showtopic=92726

Hva kan skje da? Trekk av poeng?

Edit: Ser ut som det er en regel om at det er lov å ha to lånekeepere    og at det gjelder i tillegg til de 5. Tatt fra Waccoe der det har foregått en diskusjon på dette
Endre

auren

Kan ikke skjønne annet enn at Wise og resten av støtteapparatet har kontroll på dette. Noe annet ville vært utrolig. Men det er jo lite som forundrer meg med denne klubben!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Sheridan

Preston boss Paul Simpson:
"Over the 90 minutes it would be fair to say we've come under an incredible amount of pressure."

leeds-4-eva

nettopp kommet inn igjen etter en tur på Belfry (Oslo). Skal si det smakte med seier. Herlig å lese de siste 3 sidene i denne tråden.
Tro nesten jeg tar en trippel Tetleys på styren her,

Lars E

FANTASTISK!!! SÃ... FANTASTISK VIKTIG!!

Forever Leeds

Forever Leeds

ragnar

Etter å ha sett kampen så var dette jo alt i alt en fortjent seier.

Leeds presset jo Preston i store deler av kampen og vartet opp med til tider fint spill. Her har Leeds brukt pausen bra.

Gray var god i dag og der har vi fått en bra venstreback som sammen med Eddie Lewis utgjør en god venstreside. Dagens høyreside med Fraz og Blake får og godkjent. Det som blir akkilleshælen fremover er hvor sårbar vi er i midtforsvaret. Ingen av midtstopperene våre er noen racere. Miklic og Heath har ikke farten som sin force. Det så vi tydligt når forsvaret vårt ble utfordret på fart. Miklic ruver jo i alt av hodedueller og traff i dag bra med taklingene etter en liten innkjøringsfase.

Det viktigste av alt. Ingen nye skader og selvtiliten fikk en finfin boost etter en velkjempet seier.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Svend Anders

Gratulere alle sammen. Utrolig hvor deilig dette føles. Nå kommer vi alle til å være i himmelen fremtil neste kamp hvor vi etter 90 minutter trolig føler det som å ha fått brekt ryggen og fått bena løst opp i saltpetersyre etter et håpløst tap... eller? Neida, selvsagt ikke, nå vinner vi det som trengs!

Merker meg forøvrig at Kevin Blackwell har klart kunststykke å ta Luton fra nest siste-plass til absolutt siste-plass bare på få dager som Luton-boss - UTEN å engang ha spilt helgens kamp... er det rart noen her inne ønsket han ut som Leeds-boss? ;-)

God natt!

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SirOlsen

Ahh, for en herlig dag!..

Dagen startet med å åpne postkassen, hvor selvangivelsen lå i... Og den beskjeden som ventet i det brevet var mildt sagt gledesfylt! [:D]
Og så vant vi idag!.. Herregud så viktig!

Marching on together!!! [:D]
-SirOlsen-

berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ahh, for en herlig dag!..

Dagen startet med å åpne postkassen, hvor selvangivelsen lå i... Og den beskjeden som ventet i det brevet var mildt sagt gledesfylt! [:D]
Og så vant vi idag!.. Herregud så viktig!

Marching on together!!! [:D]

din jævel, her ble det en baksmell på godt over 30.000,-
But who cares, Leeds vant.

berlin

quote:
Originally posted by leeds-4-eva

nettopp kommet inn igjen etter en tur på Belfry (Oslo). Skal si det smakte med seier. Herlig å lese de siste 3 sidene i denne tråden.
Tro nesten jeg tar en trippel Tetleys på styren her,

merkverdig, jeg var også på Belfry, var du den fyren i den lyseblå Leeds-trøya?