Skrevet av Emne: Bakke gir de det glatte lag !!!!  (Lest 10209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #30 på: Mai 22, 2007, 00:06:39 »
Bakke who ??



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #31 på: Mai 22, 2007, 00:20:50 »
quote:
Originally posted by WeAreLeeds

Vi fortjener å rykke ned faktisk.. ålreit Eirik. Du fortjener å bli fotballinvalid!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!


Klapp.... [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #32 på: Mai 22, 2007, 00:29:33 »
Akkurat når han sier at vi fortjener å rykke ned...så har jo han helt rett - det gjorde vi jo -

Når han sier at klubben er vanstyrt så har jo han rett igjen...

Når han sier at klubben behandelt Kelly dårlig så har han rett igjen...

kan ikke se hva som er så forkastelig med dette intervjuet - annet når han sier at penger ikke er viktig for han det er jo piss....men på en annen side slik at det med ALLE...til å med Gary Kelly var penger viktigere for enn Leeds

quote:
Originally posted by WeAreLeeds

Vi fortjener å rykke ned faktisk.. ålreit Eirik. Du fortjener å bli fotballinvalid!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

 

veteranen

  • Gjest
Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #33 på: Mai 22, 2007, 00:43:03 »
quote:
Originally posted by chief
[br]Leeds United skylder penger til omtrent et dusin tidligere spillere,og så vidt meg bekjent har ingen av disse gitt etter for kravet de har mot klubben.

Er alle disse også "griske dritsekker"????

Eller hva med Gary Kelly???????

Skjønner ikke helt denne ensidige hetsinga av Eirik Bakke.

Men hvis valget står mellom å banke kjerringa og ungene, eller hetse Eirik Bakke så la gå! ....  Kjør på.





Neida, vi bør ikke hetse hverken den ene eller den andre. Det var ikke Bakkes "feil" at han fikk tildelt en horribelt god kontrakt i Leeds, og vi kan ikke bebreide ham mer enn andre spillere når han vil pengene som han har en kontraktfestet rett på.

Men vi må få lov til å reagere når han sier: "Jeg har aldri tenkt på penger i min karriere, det er ikke det fotball handler om for meg". Dette er jo ikke sant! Han kunne, som andre har påpekt i denne tråden, ha gått til Aston Villa, men han valgte å klamre seg til kontrakten i Leeds - ene og alene av økonomiske grunner!

Jeg finner bare en forklaring på hvorfor Bakke kan lire ut av seg sånt vrøvl: Dumme mennesker tar ofte forgitt at også andre mennesker er dumme.

Dette er ikke ment som hets, men heller en nøktern vurdering av  Eirik Bakke's intelektuelle kapasitet...

Erik M

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #34 på: Mai 22, 2007, 01:10:30 »
Dette kontraktsforslaget fra Villa som Jon R og Veteranen viser til - er dette noe dere vet med sikkerhet eller er det basert på det dere leser på nettet mellom andre rykter og nyheter?

Bakke gikk til Brann og ikke til Villa - det vet vi.  Var det bare penger som styrte den overgangen?  

Jeg har to problemer med alle som flår Bakke på langs (i gategori, Smith, Kewell og Judas).
1. Kan man forvente at spillerne skal være Leeds-supportere når man sloss med Chelsea, Man U, Liverpool om toppspillere - nettopp med lønning og andre goder som lokkemiddel?
2. Når Bates kommer feiende inn i klubben og ønsker å gjøre ting "My Way", driter i tradisjon, klubbens fans, spillere og venner og freser at din kontrakt er et problem for klubben - ville du gitt opp kontrakten din "for klubben"??  Det er da du tviholder på kontrakten - det er nemlig Bates rumpe du redder og ikke klubben.
 

Trygve

  • Gjest
Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #35 på: Mai 22, 2007, 01:18:58 »
Det er ikke mange steder i det vanlige arbeidslivet der arbeidstakere går med på og redusere lønnen sin. Som det ble nevnt i et innlegg her, de fleste steder dette skjer så har de en avtale om bonus/tilbake betaling når de er kommet over kneiken.
Det er klubben som har gitt disse spillerene disse kontraktene,har aldrig hørt noen som har sagt at dette var for mye, og takket nei :)
Det er vel ledelsen som har ført klubben i uføret, ikke Bakke og Kelly osv.
Skjønner at Bakke kan føle seg litt snytt og bitter.Og da kan det komme noen uttalelser som ikke altid er godt timet.
Etter min mening er Bakke en meget god fotballspiller uansett,enten han sier det ene eller andre.
Trenger man være intellegent for og spille fotball ? i så fall kunne vi gått glipp av mange gode spillere :)

Adis

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #36 på: Mai 22, 2007, 01:24:01 »
quote:
Originally posted by Runar

Akkurat når han sier at vi fortjener å rykke ned...så har jo han helt rett - det gjorde vi jo -

Når han sier at klubben er vanstyrt så har jo han rett igjen...

Når han sier at klubben behandelt Kelly dårlig så har han rett igjen...

kan ikke se hva som er så forkastelig med dette intervjuet - annet når han sier at penger ikke er viktig for han det er jo piss....men på en annen side slik at det med ALLE...til å med Gary Kelly var penger viktigere for enn Leeds

quote:
Originally posted by WeAreLeeds

Vi fortjener å rykke ned faktisk.. ålreit Eirik. Du fortjener å bli fotballinvalid!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!





Fordi han vet at det primært går ut over oss supportere og han vet hvordan Leeds supportere forholder seg til klubben sin og er meget lidenskapelige. Fordi vi allerede har rykka ned en gang.. fordi han er en grådig faen som liksom proklamerte kjærligheten sin til klubben etter play off finalen i fjor, og fordi jeg vet ikke hvor mye av dagens styre som er ansvarlige for hvordan det har gått etter Ridsdale og co latcha rundt med lommeboka si..  så derfor burde han være litt mindre usmakelig i uttalelsene sine.. og derfor kunne jeg ikke brydd meg mindre om han brakk begge beina på neste trening!!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

HåvardK

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #37 på: Mai 22, 2007, 01:36:23 »
Eirik Bakke har jo helt rett i at klubben har blitt vanstyrt. Et av eksemplene på det var jo å tilby middelmådigheter som ham en astronomisk lønn, samt advokathjelp når han stakk fra kjæresten og kjørte i grisefylla til en strippeklubb. Nå jubler han over at denne klubben rykker ned.

Selvinnsikt, Bakke? I den grad jeg hadde et fnugg av respekt for deg, er den borte.

Runar

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #38 på: Mai 22, 2007, 02:02:26 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Eirik Bakke har jo helt rett i at klubben har blitt vanstyrt. Et av eksemplene på det var jo å tilby middelmådigheter som ham en astronomisk lønn, samt advokathjelp når han stakk fra kjæresten og kjørte i grisefylla til en strippeklubb. Nå jubler han over at denne klubben rykker ned.

Selvinnsikt, Bakke? I den grad jeg hadde et fnugg av respekt for deg, er den borte.



skal vel ikke være takknemelig for den advokathjelpen som presterte å ha et forsvar som gikk ut på at Bakke ikke kunne engelsk...[;)]

Jeg er helt sikker på at dersom jeg var fotballspiller og ikke Leeds fan så hadde jeg kunne uttalt akkurat det samme selv....Som jeg sa i sted, jeg synes ikke han sier noe ondt...

Han har åpenbart en "viss" kjærlighet for klubben, men ikke for de som styrer den - måten han, Kelly og spesielt Seth Johnson ble behandlet av KB og KB var tragikomisk og ulovlig
 

ollan

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #39 på: Mai 22, 2007, 02:45:11 »
Agurkene kom tidlig i år...................

Ollan

Kansje vi rykker ned våren 2007 ????
Ollan

berlin

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #40 på: Mai 22, 2007, 02:50:00 »
er du interessert i spille fotball eller tjene penger? Jo, de ( Bakke og Kelly ) og flere, har forholdt seg til kontrakten, men ingen trenger å komme her å si at DEN spilleren som hadde gitt avkall på deler av den høye lønna, ikke hadde blitt møtt med RESPEKT. Hvorfor er det ikke noen som gjør det? Selvopptatthet? Ingen andre gjør det? Du er dum hvis du gjør det?

baste

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #41 på: Mai 22, 2007, 03:01:00 »
Bakke hadde jo en heldig opptrenden i landslagstrøya, at Leeds må betale i dyre dommer den tiden Bakke gikk skadet etterpå, betyr vel mindre for Bakke.

den inntreden samt som fyllekjøringen sier litt om en person ... Tørr påstå at Bakke har null klubbfølelse.

Men for all del..en avtale er en avtale....Det hadde stått respekt av Bakke om han hadde gått ut å sagt at han ettergir klubben i sitt hjerte de pengene han har utestående...men nei...mange vil ha mer..


peacock

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #42 på: Mai 22, 2007, 03:31:39 »
"Bakke hadde jo en heldig opptrenden i landslagstrøya, at Leeds må betale i dyre dommer den tiden Bakke gikk skadet etterpå, betyr vel mindre for Bakke."

Igjen; tenk for svarte! ARGMPFF###¤%GRR[V] Du spiller fotball, du har landskamper tidligere, men har misset mange pga skader. Du får en ny sjanse. Griper du sjansen?
« Siste redigering: Mai 22, 2007, 03:32:07 av peacock »

morvar

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #43 på: Mai 22, 2007, 04:05:23 »
Jeg oppfatter dette som en uverdig diskusjon, og ikke minst 100% uvesentlig!

Uverdig fordi Bakke hadde en kontrakt med Leeds. En kontrakt er altså en bindende avtale mellom to parter. Nå vet nok alle her hva en kontrakt er, men poenget er at Bakke hadde sin avtalefesta lønn! Ingenting å krangle om.

Så kan man spørre seg om han fortjente den lønna, eller om det var klokt å gi så mye? Ganske uvesentlig - for det er fortid vi snakker om.

Vi som fans har så mye annet å bekymre oss om for tiden, så hvorfor fokusere så mye på dette - som er fortid? I stedet har vi som klubb hauger av utfordringer FORAN oss!

Jeg støtter i alle fall Bakke fullt ut;
Dårlig økonomisk styring - JA uten tvil. Bakke har rett.
Dårlig behandling av Kelly (og hans "skader") JA - uten tvil
Dårlig ledelse ellers av Bates - JA uten tvil!

Jeg har vært Leeds-fan siden 1984 og opplever nå - sammen med dere andre den mørkeste perioden i klubbens historie.. Så jeg er selvsagt Leeds-fan selv om jeg støtter Bakke.

For noen av dere kommer kanskje til å kommentere at jeg støtter Bakke - og da skal dere i alle fall vite at jeg kommer til å holde med Leeds. Alltid. Selv om det skulle komme til det gale punktet hvor det ville blitt en sportslig opptur for Leeds å møte mitt lokale 6. divisjonslag i treningskamp - så er jeg FORTSATT en Leeds-fan!
 

Per-Stian

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #44 på: Mai 22, 2007, 04:10:17 »
Fin balansering av "saken", morvar. Eg forstår og skjønar kva Bakke tilsynelatande meiner; våre klubbeigarar har gjort mykje kritikkverdig.

mari

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #45 på: Mai 22, 2007, 04:21:36 »
Fint du støtter Bakke morvar - det er du selvfølgelig i din fulle rett til å gjøre.

Jeg er faktisk ikke så opptatt av å støtte Bakke eller ikke, mange gode minner fra hans 2. og 3. år i klubben  - mitt poeng var at uttalelsen hans om at Leeds fortjente å rykke ned (noe man ALDRI sier om en klubb man elsker) og ikke minst gullkornet om at han aldri har vært opptatt av penger var latterlige.....
 

Adis

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #46 på: Mai 22, 2007, 04:34:46 »
Du er i din fulle rett til å støtte Bakke morvar, og alle andre som støtter han for den saks skyld Poenget mitt er bare at hans uttalelser om at penger ikke er viktig for han, men det å spille fotball er viktig ikke henger helt på greip.. i så fall burde han svelget kamelen om å gå ned i lønn så hadde han fått spille fotball. Ja det er latterlig av Leeds styret.. uten tvil. Hele suppa! En kontrakt er en kontrakt og alt det der! Jeg synes bare Bakke kunne spart seg hele uttalelsen. Nok om det. Nå tier jeg stille om saken.





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

pale

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #47 på: Mai 22, 2007, 04:35:24 »
Mitt siste innlegg i denne debatten. Er jo faktisk enig i at vi må prøve å legge ting bak oss.

Ble bare så J***lig provosert.

Forresten gav vel Alan Smith avkall på en stor pengesum han hadde krav på for å hjelpe klubben i sitt hjerte. Så jo det er mulig for fotballspillere å ikke bare tenke på kontrakten sin.
« Siste redigering: Mai 22, 2007, 04:35:47 av pale »

Erik M

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #48 på: Mai 22, 2007, 04:44:54 »
quote:
Originally posted by mari

Fint du støtter Bakke morvar - det er du selvfølgelig i din fulle rett til å gjøre.

Jeg er faktisk ikke så opptatt av å støtte Bakke eller ikke, mange gode minner fra hans 2. og 3. år i klubben  - mitt poeng var at uttalelsen hans om at Leeds fortjente å rykke ned (noe man ALDRI sier om en klubb man elsker) og ikke minst gullkornet om at han aldri har vært opptatt av penger var latterlige.....



Man må klare å skille mellom klubben man elsker og de som til enhver tid eier og styrer klubben.  Jeg tror Kelly og Bakke og mange med dem har vært så provosert av Bates' fremtreden at de tviholder på sine rettigheter og nekter å hjelpe nettopp ham.  De kan elske klubben for det.

Penger er kanskje ikke det viktigste - men blir med ett viktig når Bates skriver dritt om deg i programmet....
 

mari

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #49 på: Mai 22, 2007, 04:51:49 »
Hva er "klubben" ? Det er selvfølgelig en sammensatt materie, men for meg er KLUBBEN supporterne mer enn eiere, eller  spillerne - begge disse gruppene "befinner seg" der i en relativt kort periode - mens "vi vil alltid være her". Derfor er uttalelsen patetisk. Men men - enig i at temaet er utdebatert....enige blir man ikke - men morro er det lell!
 

jarle

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #50 på: Mai 22, 2007, 04:53:16 »
AVTALE ER EN AVTALE MY ASS!!!

har man tjent 50-60 mill på å gå halvskada 2/3 av kontaktstida, kjørt i fylla, og dratt på en landslagssamling halvskada for å komme helskada hjem...
så er det bare folkeskikk å brette opp arma når klubben som har sikra Bakke familien velstand i århundrer fremover er i trøbbel!!!

enkelt å greit spørr du meg...
END OF THIS THREAD!!!

Erik M

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #51 på: Mai 22, 2007, 05:00:43 »
Men hvem spør deg....
 

paul power

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #52 på: Mai 22, 2007, 05:14:25 »
Må bare gi et kompliment til dette forumet. Til å være et forum med fans av en fotballklubb er dere fantastisk objektive og relekterte i deres vurderinger. Her går det i mye støtte til Eirik Bakke, og honnør for det. Det er ingen andre forum for engelske fotballklubber som klarer å være så objektvive og reflekterte i sine vurderinger.

Som Man City supporter, og som presumptvit kanskje bør klare å se objektivt på denne saken, så er det soleklart at Eirik Bakke er i sin fulle rett til å forholde seg til den kontrakten han hadde med Leeds. Samtidig hadde jeg forventet at Eirik Bakke viste en viss ydmykhet overfor Leeds som har gjort han steinrik og gitt han noen fantastiske opplevelser på¨fotballbanen. Ikke minst med tanke på at Eirik Bakke i løpet av sin Leeds-karriere viste klare tegn på karakterbrist og ble støttet av Leeds i denne perioden.
 

veteranen

  • Gjest
Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #53 på: Mai 22, 2007, 05:33:29 »
quote:
Originally posted by Erik M

Dette kontraktsforslaget fra Villa som Jon R og Veteranen viser til - er dette noe dere vet med sikkerhet eller er det basert på det dere leser på nettet mellom andre rykter og nyheter?

Bakke gikk til Brann og ikke til Villa - det vet vi.  Var det bare penger som styrte den overgangen?  

Jeg har to problemer med alle som flår Bakke på langs (i gategori, Smith, Kewell og Judas).
1. Kan man forvente at spillerne skal være Leeds-supportere når man sloss med Chelsea, Man U, Liverpool om toppspillere - nettopp med lønning og andre goder som lokkemiddel?
2. Når Bates kommer feiende inn i klubben og ønsker å gjøre ting "My Way", driter i tradisjon, klubbens fans, spillere og venner og freser at din kontrakt er et problem for klubben - ville du gitt opp kontrakten din "for klubben"??  Det er da du tviholder på kontrakten - det er nemlig Bates rumpe du redder og ikke klubben.



Bakke var jo på utlån til Villa da O'Leary var manager der. Bates bestemte seg for at det var meningsløst å la Bakke spille for Villa når det var vi som betalte halvparten lønna. O'leary ville hente Bakke på en permanent overgang (free transfer), men Villa var ikke villig til å gi Bakke tilnærmelsesvis så høy lønn som hadde i Leeds, og Bakke var ikke villig til å gå ned i lønn. Dermed satt Leeds igjen med følgende alternativer: Betale for å bli kvitt ham, eller betale enda mer for å beholde ham i klubben og kunne bruke ham som spiller. Bates valgte i denne omgang det siste, men til slutt valgte han altså å betale (ca 500.000 pund) for å bli kvitt ham, da Bakke gikk til Brann.

Men du har utvilsomt noen gode poenger i denne tråden, Erik. For vi kan brøle "We are Leeds!" til vi blir grønn i trynet, men så lenge Ken Bates eier klubben vil det alltid være han som er Leeds på det økonomiske området - og det er jo det vi snakker om i denne sammenheng. Og Ken Bates ser jeg ingen fornuftige grunner til å være lojal mot, og da kan jeg heller ikke gå rundt og forvente at andre vil være det.
« Siste redigering: Mai 22, 2007, 07:27:49 av veteranen »

Sølvreven

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #54 på: Mai 22, 2007, 06:02:33 »
Tror at de fleste her skjønner at Bakke kun har forholdt seg til en avtale. Og thats it. Tror samtidlig at det de fleste av oss mener er at HVIS Bakke hadde hatt klubbtilhørighet, så har han gitt litt tilbake til klubben sin i form av mindre lønn i en KORT PERIODE. Og jeg presiserer kort periode. Til klubben har berget plassen og det økonomiske har kommet LITT på plass. Kan jeg kanskje si at det sto om ca et halvt år? Da hadde han fått spille, og dermed kunne bidratt med at Leeds berget plassen? Jeg vet at dette er helt hypotetisk, men jeg tror helt ærlig at hvis ledelse og spilllere hadde opptredd litt mere åpent ovenfor hverandre, så hadde det vært mulig å skilles som venner, og med et bedre sportslig utbytte. MOT

***************

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #55 på: Mai 22, 2007, 06:11:58 »
Ja, denne debatten engasjerer fordi vi fortsatt lever i etterdønningene av regimet til Ridsdale, som etterhvert mistet gangsynet fullstendig da spillere skulle forhandle om lønn. Ja, jeg lar meg provosere når Bakke pisser på supporterne og sier at klubben fortjener å rykke ned. Ja, jeg blir provosert når han sier at penger ikke betyr noe, men i praksis har vist at grådigheten var større enn evnen til å yte (både på og utenfor banen) som han tjente.

Klubben har hatt et vanstyre av dimensjoner, ingen tvil om det. Mange har fått svi og noen må betale for kalaset hvis klubben skal bestå. Dessverre har regningen langt på vei blitt skjøvet over på den menige supporter, folk som kanskje har støttet klubben i tykt og tynt gjennom 40 år. Disse folka har dessverre ikke "kontraktsfestet" at de burde slippe å betale overpris for en vare som har falt dramatisk i kvalitet de siste 5 åra.

En kontrakt er mer enn en garanti for lønn. Det er en gjensidig avtale mellom spilleren og klubben og handler også om lojalitet og holdninger på og utenfor banen, selv om det siste kanskje ikke står like tydelige som kollonnen for "lønn". Slik jeg ser det har Bakke begått opptil flere "kontraktsbrudd" under tiden i Leeds, og burde være mere ydmyk til klubben som har gjort han til mangemillionær. Supporterne betaler regningen, mens spillere som tjener halvannen million i månedlønn ikke skal gi fra seg et pund. Slik er dessverre moralen og jeg kommer aldri til å støtte den.

Enough said. Frem til neste gang Eirik Bakke skulle finne det for godt å strø salt i åpne sår.

Jon R.
« Siste redigering: Mai 22, 2007, 06:59:12 av Jon R »
Jon R.

Runar

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #56 på: Mai 22, 2007, 06:46:35 »
quote:
Originally posted by mari

Fint du støtter Bakke morvar - det er du selvfølgelig i din fulle rett til å gjøre.

Jeg er faktisk ikke så opptatt av å støtte Bakke eller ikke, mange gode minner fra hans 2. og 3. år i klubben  - mitt poeng var at uttalelsen hans om at Leeds fortjente å rykke ned (noe man ALDRI sier om en klubb man elsker) og ikke minst gullkornet om at han aldri har vært opptatt av penger var latterlige.....



Jeg vil tørre å påstå at jeg elsker Leeds United - og jeg har ingen problemer med å si at Leeds fortjente å rykke ned....kan ikke skjønne at man kan mene noe annet?
 

morvar

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #57 på: Mai 22, 2007, 07:12:54 »
Jeg vil tørre å påstå at jeg elsker Leeds United - og jeg har ingen problemer med å si at Leeds fortjente å rykke ned....kan ikke skjønne at man kan mene noe annet?
---

Og jeg støtter deg i det med hodet, men ikke med hjertet... Støtter deg med hodet fordi Leeds spilte en rævva sesong. Orker ikke rippe opp i alt, men sportslig katastrofe var det uten tvil.

Støtter deg ikke med hjertet - fordi hjertet av og til slett ikke har fnugg av realisme i seg..

morvar - som snart må lære seg å bruke quote?
 

veteranen

  • Gjest
Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #58 på: Mai 22, 2007, 07:26:18 »
quote:
Originally posted by Runar

quote:
Originally posted by mari

Fint du støtter Bakke morvar - det er du selvfølgelig i din fulle rett til å gjøre.

Jeg er faktisk ikke så opptatt av å støtte Bakke eller ikke, mange gode minner fra hans 2. og 3. år i klubben  - mitt poeng var at uttalelsen hans om at Leeds fortjente å rykke ned (noe man ALDRI sier om en klubb man elsker) og ikke minst gullkornet om at han aldri har vært opptatt av penger var latterlige.....



Jeg vil tørre å påstå at jeg elsker Leeds United - og jeg har ingen problemer med å si at Leeds fortjente å rykke ned....kan ikke skjønne at man kan mene noe annet?



Ã…rets nedrykk burde vært helt unødvendig, men det skjedde - fullt fortjent! - fordi klubben ble ledet på en elendig måte. Her tenker jeg på både eieren og managere.

Hovedskylden for nedrykket bør utvilsomt tildeles Ken Bates. Han har styrt klubben på en horribel måte! Brian Clough sa en gang at hvis en styreforman ansetter en manager som han seinere føler seg tvunget til å sparke, så har han selv gjort en så dårlig jobb at han burde trekke seg fra sin stilling. Clough hadde helt rett!

Supporterene fortjente ikke nedrykket, men klubben fortjente det.

jarle

Re: Bakke gir de det glatte lag !!!!
« Svar #59 på: Mai 22, 2007, 14:52:26 »
Sa koker vel dette den til hva som er MORALSK RETT og hva man har RETT TIL?

Da blir vel faist at JA, BAkke har kontrakt og rett til pengene, men har oppført seg slett rent moralsk!!!


Men E. BAkke er vel ikke smart nok til å være "large"... Og heller ikke smart nok til å utnytte det talentet han hadde... han er jo mye dårligere idag en han var for 6 år siden...
DET ER BRA JOBBA SPØRR DU MEG!!! (for mye ØL kanskje???)