Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sindre12

Håper vi får Darren Byfield...

Jones vil visst ikke alikavel nå da?? hva sjer?

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

Per-Stian

quote:
Originally posted by kjelvi

Fortsatt spekulasjoner om "The Missing Six", ref. Wise og Bates' kommentarer om kommende signinger de siste ukene.

Fra Waccoe's sider den siste dagen:

Alan Martin, goalkeeper from Motherwell
Rob Jones, centre half from Hibernian
Lubo, centre half from Bolton (loan deal)
Steve Davies, left winger/striker from Tranmere
Shaun Barker, full back from Blackpool
John Harley, fullback/winger from Burnley
Kavanagh from sunderland
Chris Taylor from Oldham
Darren Byfield - now Millwall
Mulen - Free Agent

Kavanagh frå S'land? Graham Kavanagh - den gråhåra og arbeidssame midtbanespelaren frå Irland? Viss ja: svært gjerne!!!

sindre12

sier også ja til Kavanagh. Ivertfall vis Dougie forsvinner...

Kava!

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

lojosang

quote:
Originally posted by L.RADEBE

Kunne tenkt meg Darren Byfield. Wise vet nok om hans situasjon i Millwall bedre enn de fleste håper jeg. Har jo sagt at han vil til en større klubb og er fryst ut av londonerne. Hvor høy er denne Hibs karn? 6,7 sier meg lite, men antar at det ikke er langt unna 2 meter? :)

Lenge siden jeg har drevet agitasjon for google nå [:D]

Google er fortsatt din venn. Kalkulatoren der kan, ved et enkelt søk på "6ft 7 inch in cm" fortelle oss at det tilsvarer 200.66 cm. Så FRYKTELIG langt unna to meter er det slett ikke, nei. [:)]

EDIT: Huff, for en staving! Skulle tro dette var skrevet i sterkt påseglet tilstand.
- Leif Olav

SirOlsen

Jøss, har vært mye spekulasjoner på teamtalk.com om Rob Jones gitt.. men det ser vel ut til nå at det ikke blir noe av.. Synd, jeg tror han kunne bidratt bra i Leeds drakta.
-SirOlsen-

Per-Stian

Ser diverre ut til at verken Jones eller Michalik kjem. Inga tvil om at vi treng ein sterk stoggar til, men det ser ikkje lyst ut akkurat no. Kjem vel ein avdanka og utrangert veteran med lang fartstid i CCC inn på kortidslån[:(]

Tore

quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by L.RADEBE

Kunne tenkt meg Darren Byfield. Wise vet nok om hans situasjon i Millwall bedre enn de fleste håper jeg. Har jo sagt at han vil til en større klubb og er fryst ut av londonerne. Hvor høy er denne Hibs karn? 6,7 sier meg lite, men antar at det ikke er langt unna 2 meter? :)

Lenge siden jeg har drevet agitasjon for google nå [:D]

Google er fortsatt din venn. Kalkulatoren det kan, ved et enkelt søk på "6ft 7 inch in cm" fortelle oss at det tilsvarer 200.66 cm. Så FRYKTELIG langt unna t meter er det slett ikke, nei. [:)]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

Da kan jeg opplyse om at en fot (foot) er 30,5 cm og en tomme er 2,54 cm 6 feet 7 inches  :-)

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

fmtj

Tranmers Steve Davies er i Leeds søkelys, men budet må høynes iflg. "Clockwatch" i YEP!
Yeboahs vitne

McMidjo

Fra YEP:

Friday 24 August
2.36pm - Speculation grows that Leeds are set to announce the signing of Steve Davies later this afternoon.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Adis

Hadde vært strålende!

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Adis

vet ikke helt hvor jeg skal si dette, og jeg gidder ikke starte en egen tråd bare for det men.. Leser at Brann ga Benfica 3 mill. for Karadas. Er ikke det ganske billig for en såpass bra spiller. Sier ikke at han hadde vært knall for Leeds men da snakker vi £250k, og det er jo ikke avskrekkende. Han ville vel sikkert ikke spilt i L1 og kanskje ikke i England men.. bare tenkte på spillerne Leeds har kjøpt evt. bydd på og spør meg selv om Karadas er sååå mye dårligere enn de spillerne og deres repektive priser. Dreier seg jo om mange flere omstendigheter som gjenværende kontraktstid etc, og jeg har jo ikke sett han på fryktelig lenge så jeg aner egentlig ikke.. bare en tanke.. mulig den er total uinteressant..

Asbjørn

Azar. Azar. Azar Kara-das

Her er det flere ting som spiller inn. Tror nok Benfica senket prisen betraktelig nå som det ble klart at han skulle hjem til "moderklubben" og så og si trappe ned. I utgangspunktet ville de jo ha 11 mill NOK for ham...

Dertil kommer det "risken" Brann tar. Dette er altså en spiller som til sammen har spilt 11 kamper de siste to årene.

Leeds har vel allerede nok spillere i den "risiko-kategorien" der.

Karadas har vel forsåvidt til gode å vise seg god-nok-over-tid i en spesiell posisjon, på et høyt nivå. Spillerne vi har i stallen er jo egentlig bra bevandret rent teknisk... selv om det nok finnes plenty med unntak. Så, jojo, Azar hadde ikke gjort seg bort. Men vi hadde nok ikke fått ham like billig som Brann...

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Adis

Nei det er sant nok, men det er som du også sier.. har jo ikke sett han på leeenge, så hva han egentlig er god for vites ikke, og det er sikkert et helt greit argument for Brann i prisforhandlingene. Bare synes dog det var en billig penge.

Ferre

Bates skal på Yorkshire Radio kl. 18.30. Spekuleres i om at en ny signing vil bli offentliggjort da.

-WE'LL BE BACK-

Sander

Spekuleres om at Davies er klar på waccoe. La oss håpe han er klar

auren

Sitter og hører på yorkshire radio nu og venter spent på at KB skal uttale seg om 9 min...

auren, som tror Davies kan bli den forløsende venstrevingen vi har ventet på

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sindre12

Står ikke noe om noen ny spiller på Leedsunited.com elller teamtalk?

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

kjelvi

Robins keen on Byfield
Johnson eager to secure loan deal

Bristol City are hoping to strike a loan deal for unsettled Millwall striker Darren Byfield.
The 30-year-old is set to leave The Lions following a bust-up with coach Richard Shaw, while he was also left out of the club's 2007/08 team photo.
The former Sunderland forward is valued at around £250,000 but Robins boss Gary Johnson believes it may be too late to strike a permanent deal.
He told skysports.com: "We are looking at Darren and have put an offer forward to Millwall.
"It's in their hands now and we'll have to see what develops.
"Because time is against us it's maybe more a case of getting the player on loan then sorting something out further down the line."
However, Johnson has admitted the ball is now in Millwall's court.
He explained: "Darren's one of a couple of players we have on the list, and of course the attraction for them all is Championship football, so as much as we want to get another striker in, we're quite firm in what we've put forward and it's really up to Millwall to see if they want to accept it."

kjelvi

Leeds will have to cough up if they want to sign Blackpool defender Shaun Barker. (The Sun)
--

LEEDS will have to cough up if they want to sign Blackpool defender Shaun Barker.
Seasiders boss Simon Grayson said: “If someone offers £2million, I’d be daft to turn it down. If it’s £20,000, they can get stuffed.”  (The Sun)

kjelvi

Leeds United 'warned off' transfer targets
DENNIS WISE'S transfer plans are coming under growing pressure after the Leeds United boss was warned off two of his main targets.
Wise's attempt to lure Steve Davies to Elland Road from Tranmere Rovers is in jeopardy after Ronnie Moore urged his board at Prenton Park to resist United's interest, and Blackpool look set to obstruct any bids for Shaun Barker, their 24-year-old full-back.
Leeds have been monitoring Barker and are considering submitting an offer to Bloomfield Road, but Blackpool manager Simon Grayson has played down talk of the defender's departure by insisting it would take a "fantastic offer" to secure his signature.
Barker has entered the final year of his contract, but Grayson said: "We're fortunate that we're a club that doesn't have to sell players unless it's a really fantastic price for us.
"If someone offers me £2million for Shaun Barker then I'd be daft to turn it down. If someone offers me £20,000 for Shaun Barker then they can basically get stuffed."
Tranmere winger Davies is also the subject of intense interest from Leeds and has already attracted an unsuccessful bid from the Elland Road club.
Moore is hoping to see Tranmere's directors stand firm if United come calling for a second time before the transfer window closes next Friday.
The Tranmere boss said: "The big thing is we want Steve here. We want to try keep our young players at Prenton Park."

YEP

kjelvi

MOTHERWELL GOALKEEPER ON TRIAL
Wigan Athletic manager Chris Hutchings is giving a trial to Motherwell goalkeeper Alan Martin.  The Glasgow born shot stopper, aged just 18, was rumoured to have signed for Glasgow giants Rangers during the summer, but as recently as a few weeks ago he was having trials with Leeds United.
However, the Elland Road outfit ducked out of signing him and Martin was a second half substitute in the recent 'behind closed doors' friendly game at Christopher Park against Halifax Town, which the Blues won 2-1 courtesy of goals from Caleb Folan and Julius Aghahowa.

Ferre

JEWELL CROWNS BUY-OUT BID

EXPECT former Hull City chairman Adam Pearson to try to install Paul Jewell as manager if he is successful with his attempt to take over Leeds United.

Despite Leeds being anchored at the foot of Coca-Cola League One following a points deduction, Pearson wants to buy the club off Ken Bates. He wants ex-Wigan boss Jewell to replace Dennis Wise and lead the on-field recovery.

http://www.express.co.uk/posts/view/17351/Jewell-crowns-buy-out-bid

-WE'LL BE BACK-

kjelvi

Wise: I need more players

DENNIS WISE insists that Leeds United need to pull out all the stops in the transfer market after watching his Elland Road revolution reach fever pitch at Nottingham Forest.

United swept past the League One title favourites with an audacious 2-1 victory at the City Ground on Saturday, their first win at Forest for more than three decades, but Wise is nervously entering the final days of the transfer window after admitting the fragile squad at Leeds could wreck their excellent start to the season.
He said: "The next few days are very important. I need to get some players in, I really do.
"I'm playing with two centre-halves and that's unfair on them. I've got to have competition there, and I probably need a second goalkeeper and three more (outfield) players."
Leeds have claimed nine points from their first three league fixtures, securing all three victories with crucial goals in the dying stages, and Saturday's clash in Nottingham witnessed another late show as Jermaine Beckford's 89th-minute strike condemned Forest to an unlikely defeat.
Colin Calderwood's side recovered from a lethargic first-half display to dominate the second 45 minutes, but their failure to convert a series of excellent chances allowed Beckford to steal the points with a sharp finish at the death.
The forward's strike was his second of the campaign, and Tresor Kandol also took his tally to two by opening the scoring with a clinical first-half goal.
But with Tore Andre Flo slowly working his way towards full match fitness and Leon Constantine nursing a serious ankle problem, Beckford and Kandol are effectively Wise's only available forwards.
United have completed their four fixtures to date â€" including their Carling Cup tie at Macclesfield Town â€" without a second-choice goalkeeper, and the club also lack experienced cover for centre-backs Matt Heath and Manuel Rui Marques.

The summer transfer window closes on Friday, and Leeds have so far failed to recruit their key targets after seeing bids for Hibernian defender Rob Jones and Tranmere winger Steve Davies rejected.
Wise is expected to return with improved offers for both players this week, and may also bid for Blackpool full-back Shaun Barker.
"We've put offers in for certain players, and people know who they are. We're still trying to go back because they're the players that we've singled out and the players that we'd like to sign. I hope we get them because we need them."

United's boss was left to count the cost of loan deals in April when Bolton recalled Slovakian centre-back Lubomir Michalik from his temporary spell at Elland Road, 24 hours before Leeds were due to play Southampton.
Michalik had taken up a key role in Wise's defence but was taken from Leeds at short notice, and the lack of strength and stability in United's squad was seen as a key factor in their relegation.
Wise said: "I don't like loan players because last year I got murdered with Lubo.
"At 12.30 on a Friday afternoon â€" when we'd finished all our set plays â€" I got a phone call from someone saying he was going back (to Bolton). That's why I don't like it, and I need to sign players permanently."

United have back-to-back home fixtures against Luton and Hartlepool awaiting them after tomorrow night's Carling Cup tie at Portsmouth, and wins from both league games would leave the club free of their negative points tally by September 8.
Beckford's winning goal at Forest came against the run of play, but Wise said: "We won't ever say die. That's hurts â€" it hurts for them anyway. There was a lot pressure put on us and in the second half we didn't play at all well. It was difficult at times.
"But we stuck at it, kept going and it was lovely to see (Beckford's goal) go in. "It's exciting and we've got to carry it on.
"Hopefully we'll be rid of those points very quickly. I've got a good group, I really have, but I don't want us to get carried away."

YEP

kjelvi

Muligens ikke spesielt Leeds-relevant, men en spiller som tidligere er linket.
--

Swans cool Hartson talk
West Brom striker not a priority
Swansea City have dismissed suggestions that John Hartson is on his way to the club.
Hartson is currently holding talks with West Bromwich Albion regarding a settlement on the remainder of his contract.
The powerful striker has regularly been tipped for a move to his home-town team and developments at The Hawthorns have seen the link resurface.
But Swansea chairman Huw Jenkins played down the rumours, stating Hartson is not near the top of Roberto Martinez's list.
"He is not one of the priorities on Roberto's wanted list," Jenkins told the Evening Post.

Sleivind

http://www.hibs.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=80522

Shiels fra Hibs? Noen som har peiling på denne spilleren?

mari

Leser at mannen er enøyd ! Har vært blind på høyreøyet etter en ulykke som 8 åring. Fikk øyet helt fjernet ifjor. Har scoret 14 mål på 76 kamper for Hibernian. Har landskamper for Nord Irland. 1,80 cm. 22 år gammel.

auren

Hmmm... Enøyd midtbanespiller/spiss... Jeg er litt skeptisk. Vi trenger faktisk ikke en slik spillertype, såfremt han ikke er ving da.

Hent midtstoppere, og ikke minst: NY KEEPER! Irriterer meg at Wise fortsetter å gamble med å ha ingen keeperreserve på benken...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Her er det altså en ung Nord-Irsk landslagsspiller som vil til oss også jubler vi ikke? Halleluja for hver landslagsspiller vi kan få tak i , uansett om han er fra Norge , Brasil , armenia eller Nord-Irland. Vi er fremdeles i league one. En nok rimelig sikkert en forsterkning om han kommer...

Jeg må google litt...

Alta-White

Ferre

Enig auren, vi trenger ikke en slik spillertype. Som jeg har sagt mange ganger før, trenger vi: keeper, midtstopper, venstreving.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

quote:
Originally posted by auren

Hmmm... Enøyd midtbanespiller/spiss... Jeg er litt skeptisk. Vi trenger faktisk ikke en slik spillertype, såfremt han ikke er ving da.

Fortrinnsvis høyre ving? [8)]

Jon R.
Jon R.